-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #103000 üzenetére
Mikori az autó?
2005-ig volt ott a szenzor, ha neked későbbi vagy nem volt benne akkor nem is kell.
Amúgy a fém lap a rúdban van benne középen.
Ez a saját kép, itt már kiszedtem a szenzort. [kép] -
Sanki
addikt
válasz diablo1984 #103002 üzenetére
Kell bele igen mert amúgy hibakód jönni fog.
Az jó kérdés hogyan tudod átrakni, az tuti mágneses kell legyen. Holnap a sajátom le tudom fotózni alulról. -
addikt
válasz Integrale #102991 üzenetére
Nálam mind2 szonda új, de attól lehetnek szarok...
Milyen progival / mivel lehet azt a grafikont megnézni?
Havernak würth-ös odb-je van (vagy miaz, nagyobb doboz laptopra van kötve) de abba nem láttam ilyen grafikontMindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
M0ng00se
őstag
hi all,
újabb noob kérdéssel jövök
opel astra g hatchback 1.4benzin 2004/02
kerék levétel nélkül honnan tudom hogy mekkora féktárcsa és fékbetét van benne?
vagy mik azok a standard méretek amik előfordulhatnak?V6
-
Tikakukac
titán
válasz mohabá 007 #103011 üzenetére
Dobfékkel pont besz0ptam az ilyet. Épp visszavette a Kauffer. Kiderült, hogy nem egészen ennyire egyszerű a fék sem
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
diablo1984
veterán
Z14xep októberben cserélt vezérlése csörög, skf márkájú 8000km-t futott... Valszeg a feszítőpatronja ment tönkre. Milyen feszítőpatron ajánlott, ami kicsit többet bír? Az előző vezérlés 100ezer km után sem csörgött ennyire...
-
ncc1701
veterán
-
ncc1701
veterán
válasz body007 #103017 üzenetére
Belül van, nincs szem elött. És amúgy affinitás kérdése, némi gyakorlattal meg lehet otthon is csinálni úgy, h műszer nélkül nem mondod meg, h fényezve volt.
Bár nyilván csiszolásnál derül ki, h mennyire rohad az egész, néha becsapós tud lenni, mikor kívül csak egy apró pörsenés látszik csak.
-
mephi666
nagyúr
válasz body007 #103019 üzenetére
...vagy ecetes flexkorong, az is szépen eltávolítja a rozsdás részt
péntek óta nem láttam a csavarkulcsos sárgalámpát péntek reggel munkába érve világított, hazafelé több kört megtettünk és semmi... tegnap reggel és délután kb 1+5kör alatt megint semmi... ma reggel semmi... lehet a kontakthiba elmúlt...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
MaddeNNNN
őstag
-
ncc1701
veterán
válasz MaddeNNNN #103021 üzenetére
Azt azért elötte nézd meg, h az ajtóból ki tud-e folyni a víz, mert lehet a kifolyók el vannak dugulva. Ha a többi ajtó jó, akkor annak oka van, h az egyik rozsdállik.
Csak a történelmi hűség okán, opció lehet az is, h veszel egy ép bontott ajtót (csak a lemezt), és átteszel mindent. Még árban sem biztos, h több lesz.
-
MaddeNNNN
őstag
válasz ncc1701 #103022 üzenetére
Bedugtam az ujjam a kifolyó nyilásokba de ott nem éreztem semmit. Sima volt a felület körülötte, se rozsda se lerakódás. Megpróbálom majd kompresszorral kifújni, hátha beljebb van valami.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
siletto
tag
Sziasztok!
Z16XE motoros, 16 szelepes G Astránál alacsony fordulaton mitől lehet rángatás?
Alapjárata, hangja minden ugyanolyan, de 2ezer alatt néha egy-egy pillanatra gyorsítás közben megtorpan, alacsony fordulaton terhelni se lehet úgy mint pár hete.
Semmi hibakódot nem ír, mértek már üzemanyag-nyomást, ami alapjáraton rendben volt, történt gyertyacsere, ez egy hétre megszüntette a dolgot, de visszajött.Egyelőre hibakód híján nem tudtak a szerelők mit kezdeni vele...
Keressek gyújtótrafót?
Köszi,
Máté -
diablo1984
veterán
Szerintem gyújtás problémád lehet, de nekünk azt a 2004es h astra pl írta is, mikor kimaradt. Végén gyújtó trafó sor csere lett. De sokminden miatt is lehet ez a tünet, egy élő diagot kellene nézni, hogy mi hibázik, mikor csinálja az autó a hibát.
-
Tomek66
újonc
Sziasztok!Segítsen valaki nekem!Opel Meriva B 2011-es autó!A klíma használatakor nem csöpög a kondenzvíz,valszeg el van dugulva,de nem találom a csövet,hogy esetleg ki tísztítsam!Voltam már az autó alatt,de nem találom!Előre is köszönöm a segítséget!
-
mephi666
nagyúr
válasz Gaga_30 #103029 üzenetére
Sárfogó gumiról engem lebeszéltek, mert képes megrekedni alatta a víz és rohadásnak indítani a kasztnit
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
gban
Közösségépítő
válasz mephi666 #103030 üzenetére
Attól még a vizsgán lehet kötelező felszerelés
Nem tudom mi a jelenlegi szabályozás de amikor a Kadettomat behoztam még Napóleon idejében, akkor emiatt nem engedték át a vizsgán, mert nem volt rajta - németeknél meg kiröhögték a magyar szabályokat, mert oké hogy a Trabantra kell, de ott más az egész autó kialakítása is. A Kadetton helye se volt gyakorlatilag, rá kellett berhelni.Postázást nem vállalok.
-
nagyúr
De ennek van fordítottja is.
Off Toledo gyári kialakítását 15 év múlva megszólták vizsgán.
konkrétan a fényszóró előtti kerek takaró műanyagot. Hozzáteszem, gyári volt, és úgy helyezték forgalomba (szerk.: és a sors fintora, hogy a Seat szalon a KPM-től 40m-re volt még akkor). Vizsga előtt el kellett távolítani - szerencsétlen após ott törögette, feszegette le a gyári extrát, amiért annó fizetett.
Ilyenkor jut eszébe az embernek az anyós mértékegysége...[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Black_Raven
veterán
Sziasztok! Astra G 1.8 16V-m egy hete azt játsza, hogy hideg inditáskor, minden oké, amíg kb 70-80C°-lesz a vízhőfok, ekkor check engine be, negyedik henger leáll. Vizhőfok jeladó csere volt, a hibajelenség maradt. Van esetleg valaki akinek hasonlót produkált a vas?
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
diablo1984
veterán
válasz Black_Raven #103035 üzenetére
Gyújtásproblémát nem jelez? Vagy a check engine-el mi a hibakód?
-
Black_Raven
veterán
válasz diablo1984 #103037 üzenetére
Nem jelez semmi problémát. Pöccre indul, alapjárat sem ingadozik, indulásnál dadog rendesen. Hibakód~a negyedik injektor leállt
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
Integrale
veterán
-
Black_Raven
veterán
válasz Integrale #103039 üzenetére
Nem fogy a víz. Tegnap volt benne, vizhőfok jeladó csere+hütővíz csere. Szerelő az injektor vagy motorvezérlő hibára gondol. Sztem meg valamelyik jeladó, viszont nem tudom napokra a szerelőnél hagyni a kocsit hogy nézegesse..
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
diablo1984
veterán
válasz Black_Raven #103038 üzenetére
Ha hibakód írja, hogy a 4. Injektor leállt, akkor lehet injektor vagy ami vezérli...
-
Sanki
addikt
Kipróbálnám a Shell benzint is. Eddig mindig sima OMV 95-öst kapott, most mióta ugyanaz az ára a maxxmotion e10-nek meg a sima 95-ösnek ezért a maxxmotiont veszem.
Shellnél is két fajta e95 van:
Shell V-Power 95
Shell FuelSave Euro 95
Náluk ugyanúgy mind a két E10 fajta hatósági áras? Melyiket érdemesebb most hosszabb útra? -
Petyyyyy
addikt
válasz Sanki #103042 üzenetére
Hosszú útra kevésbé releváns hogy prémium vagy sima megy-e bele. Olyankor amúgy is több a meleg üzem, részterhelés, magasabb fordulat, így kellőképp tiszta marad a rendszer. Rövid utakra, városozásra már tudnám ajánlani a prémiumot hogy kevésbé tökéletes égésnél segítsen/védjen ha lehet.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Sanki #103042 üzenetére
Múltkor V-Power 95 ment a motoromba (Honda CBF 1000), MM95-höz képest nem éreztem változást. És szintén hatósági áras.
Lehet kocsiba is az fog menni, ha ilyen jól el vannak látva Dújv.-ban az OMV kutak.
Legutoljára FuelSave 95-öt az F Astrába tankoltam, na attól minden baja volt a kocsinak Azóta OMV>MOL>Shell>bármimás preferenciám van.Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
,
addikt
válasz HoaryFox #103044 üzenetére
B Vectra jól el volt vele, éveken át azt tankoltam bele. A Shell V-Power Racing 100-tól viszont szó szerint megtáltosodott, csak megérintettem a gázpedált, és már ugrott is azonnal. A legrosszabb nekem a Mol benzin volt, annál ha benyomtam egy kicsit a gázpedált, majd egyből le is vettem a lábam a gázról, az autó abból semmit sem vett észre, egyáltalán nem is reagált rá.
-
zgospel
őstag
válasz HoaryFox #103044 üzenetére
"nem éreztem változást"
Elnézést kérek, de az b*szna be ha éreztél volna bármit is Kommersz 95 és a 100-as prémium közti különbséget sem éreznéd, hacsak nem valami 2-300 lovas autóval jársz, de két 95-ös prémium köztit meg pláne nem fogod megérezni.Öreg, sokat futott, kopott motoroknál lehet érezni kis különbséget az adalékolás hiánya miatt, főleg dízeleknél picit durvábban jár az alap üzemanyaggal használva, mintha utána prémiumot vagy adalékot töltenél hozzá, de azt sem egyből, hanem 1-2 tank kijárása alatt jön meg fokozatosan a hatása.
#103045 Scorp2011 bocs, de ez eléggé önámításnak és/vagy placebonak tűnik. Ilyen akkor szokott történni, amikor pl a dzsuvás fojtószelepházat kitakarítja az ember.
Esetleg az lehetett még, hogy sok volt a lerakódás a rendszerben és a szelepeken, és mivel a 100-as benzin általában sokkal jobban van adalékolva mint a sima 95, ezért jobb a tisztító hatása is. De ez a hatás nem az első pár kilométeren jelentkezik.A magas oktánszám a nagyteljesítményű motoroknál számít. Itt Opeleknél gondolom ilyen 90-120 lóerőkről beszélünk, ha tegyük fel hozna is mondjuk 5%-ot a két benzin közti különbség, szinte kizártnak tartom hogy a napi használatban azt az 5 lóerőt megérezze bárki.
De mint mindig, le kellene mérni és akkor lehet konkrétumokról beszélni
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
ncc1701
veterán
Prémium üzemanyagot két féle célból érdemes tankolni:
-vannak olyan mocik, amik nézik az üzemanyag kompresszi tűrését, és valóban erősebbek tőle, plo pókvágen 2.0 tfsi
-minden 5-10-ik tankolást érdemes prémiumot (100+) tankolni, mert sokkal jobb a lerakódásokat tisztító hatásaInsigniám fülre az extrával finomabban jár. De annak eleve olyan a járása, mint amikor betonkeverőbe kavicsot borítasz. Most ugye, mikor 480 a csumpi, és 900 körül van az extra, eléggé megfontolandó a dolog.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Politika
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Rövid videón a Black Myth: Wukong
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Kenyér
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs