Új hozzászólás Aktív témák

  • B-L-A-C-K

    titán

    válasz Szada85 #70019 üzenetére

    Mire oda kerülne a sor ez már úgyse lesz meg ez (jövő év eleje), csak mint típust hoztam fel hogy jó is lenne egy ilyen, van fent 2-3db most is.

    NRE az a Nürburgring-es? Az szerintem nem ér annyi felárát, ez sima OPC is egyben van, ahogy olvastam ebbe nem csak úgy beledobálták az OPC-t mint majdnem az összesbe, hanem az elejétől kezdve így építették fel.

    Motor:

    Z16LER kódjelű - 1,6 ECOTEC + K03 hibrid turbó
    - 192LE@5600rpm / 230Nm@1950...5500rpm között, 266Nm overboost ideje alatt, 5mp-ig
    - kovácsoltvas Mahle dugók
    - dugók alsó olajsugár hűtésűek
    - rövid és optimális levegő szűrő és beszívó rendszer
    - jól elhelyezett szívósor + pillangóház nem a motor mögött, hanem mellett
    - nincs kiegyensúlyozó tengelypár (ilyen kicsi motornál mondjuk nem is szokott)
    - nagy, 9kg-os lendkerék
    - ECU (Bosch Motronic 7.6.3) a szívósoron - hűvös helyen
    - egy rakat technikai baki, ami a Z20LET-en volt, itt figyelmesen kijavítva (pl. turbó olajvisszafolyó cső megfelelően rugalmas, stb.)
    - középen elhelyezett intercooler (FMIC), jól levegőztetett ponton (nem mint Z20LET esetén)
    - fémmagos elő és főkatalizátor, 58-as rendszer középdobig, picike középdob, onnan 55-ös, végén a közismert háromszög kidörgővel

    Szart meg szerintem mindenből lehet venni, aki ismer tudja milyen alapos vagyok ha valamit veszek, bármi legyen az át lesz nézve az tuti normálisan.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák