- ASUS routerek
- Windows 10
- Mozilla Firefox
- Microsoft Outlook topic
- Milyen routert?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
Új hozzászólás Aktív témák
-
spurika
senior tag
Én rögzítettem egyszer egy T-Home beszélgetést amit jeleztem a call centeres csajnak.Pár másodpercig hadobált ezután pedig azzal az indokkal hogy kollégája nemsoká visszahív lerakta.Egy szolgáltatást rendeltem meg illetve szerettem volna bekötni amit 30 napon belül nem teljesítettek.Fél órán belül egy ürge hívott vissza első kérdése az volt miért rögzítettem a hívást és milyen készüléken.Az egész dolgot az váltotta ki hogy letagadták az 1 héttel visszamenő hívásomat amiben mondtam hogy 30 nap után jogomban áll visszamondani a szerződést.
Symbian For Ever topik:http://prohardver.hu/tema/symbian_for_ever_olvasd_el_az_elso_hozzaszolast/friss.html#msg26
-
Realradical
őstag
Nekem még nem tették le eddig, lehet szerencsém volt.
HVB banknál pl. ilyen felvétel miatt nem mondták fel a hitelem, mert kértem 3 hónap szüneteltetést és a 3. hónap végén jött a telefon, hogy miért nem fizetek, és jól fölmondják a hitelem. (leveleket nem kaptam meg)
Visszajátszottam a beszélgetést a bossnak az adósságkezelésen és egyből megoldódott a dolog.
T-nél is volt már rá példa, hogy szükség volt a felvételre és igazat adtak nekem. Kértem a duplanet kedvezményt, mert volt földi vonalam és mobil kütyüm. Ilyenkor kb. 2000-el kevesebb a mobilkütyü havidíja az akció miatt tartósan. Az ügyintéző aki beállította megjegyezte, hogy mivel sávszél növelést is kértem azért hívjam fel őket pár nap múlva, mert ilyenkor van, hogy a rendszer felülírja a kedvezményt. Mivel 40 perc fölött telefonáltam mire ezt is elintéztem ezért megjegyeztem, hogy emiatt én nem csörögnék sehová, ez az Ő asztaluk, ha rossz a rendszer az ilyen egyedi esetekben javaslom a post-it cetli használatát. Pár hónap múlva kibukott, hogy csomó tartozásom van, mert tényleg nem állt be a kedvezmény és állítólag én nem kértem. Szintén a felvétel segített. Hasznos dolog ez a hangrögzítés mobilon(tudom tudom kekec vagyok, de ne az én zsebemmel játszanak már... -ha én tudok minőségi szolgáltatást nyújtani a munkában, más is tegye ugyanezt)
[ Szerkesztve ]
Things that try to look like things often do look more like things than things
-
-
Én is amellett vagyok, hogy rögzítsük kérdés nélkül, még akkor is, ha nem jogszabályszerű
Itt egy dolgot nem értek. Mivel ők automatikusan rögzítik, amit pofázok az ügyfélszolgával és ezt be is mondják előre, tehát az ügyfélszolga is tud róla, hogy rögzítve van és ugye ennek az egésznek pontosan az a célja, hogy vitás eseteket néha eldöntsön. Magyarul a rögzítésről tud és beleegyezik ő is. Papíron ennek a rögzített felvételnek ugyebár meg kell lennie és elérhetőnek kell lennie az ügyfél számára is a vitás esetben.
Innentől kezdve nem értem miért baj az, ha nekem már eleve rendelkezésemre áll és nem kell külön kikönyörögnöm? És miért kéne erről szólnom, hiszen ő is tudja, hogy rögzítve van és akármikor kikérhetem, nem?Sent from my keyBoard
-
zoli1982
tag
Szemelyisegi jogokat sert, ha nem tud az ember arrol, hogy rogzitik a hanganyagot. Igy mivel a hanganyagban nincs benne a masik fel beleegyezese, az nem hasznalhato fel a birosagon. Az 1-es hszben nem hiaba mondja a csavo, hogy rogziti a beszelgetest. Mellesleg a no hulye volt, hogy belement.
Egyszeru a sztori, ha az ugyfelszolgalatos ebbe nem egyezik bele, de az ugyfel ennek ellenere rogziti, akkor nem hasznalhatja fel birosagon. Masik ok a hamisitas. Az ahogy az ugyfel rogzit, mi denfele ISO eloirast nelkuloz, visszaelesre ad okot. Tobbek kozt ezert sem jarul hozza normalis ember ehhez. Arol meg az ugyfel boven a beszelgetes megkezdese elott ertesul, hogy a szolgaltato rogzit, igy ha elkezd beszelgetni, bele is egyezett ebbe. Amennyiben ez nem tetszik neki, akkor be tud faradni a szemelyes ugyfelszolgalatra. Plusz az ugyintezo siman bonthatja a hivast, ha ugyfel erolkodik, hogy marpedig o rogzit.
Mellesleg igaza volt a csavonak az 1-es hszben levo hanganyagban. A kotelezettseg hamarabb felejtodik a multiknal, mint annak behajtasa a joemberen.
Nem az a hülye, aki tudja, hogy az, hanem aki nem.
-
zoli1982
tag
Szerintem ezen nem nagyon lehet vitatkozni. A másik fél tudta nélkül nem lehet hanganyagot rögzíteni. Ugyanezt akarták végigvinni, hogy lefényképezni se lehessen más embert. Ezért akarták hogy a fényképezéskor legyen hangja a mobilnak
Nem az a hülye, aki tudja, hogy az, hanem aki nem.
-
Depression
veterán
A szolgáltató ügyfélszolgálatosa nem hoz döntést, hanem az ügyfélszolgálat. Az a csóri alulfizetett embőcke ott a székben 8 órán át hallgatja a panaszokat, hogy ki mit vacsorázott, meg ilyenek. Pedig neki nincs döntési joga, neki előírásai vannak, kétes esetekben meg a főnök utasítása. (akármilyen baromság is legyen az)
Persze hibáznak ők is, de csak az nem hibázik, aki nem dolgozik.
Mellesleg kapnak ők a főnököktől is rendesen.Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szép! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 8GB 512GB SSD FHD IPS + Táska!
- Arctic Cooling Liquid Freezer II 280
- ASUS DUAL RX 480 OC 4 GB
- Új Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim "Kis Gamer" Laptop 16" -30% Ryzen 5 7530U 16/512 Radeon 2GB FHD+
- LG UltraGear 49GR85DC-B Gamer Monitor!49"/5120x1440/240hz/1ms/G-sync-Freesync/HDR1000/HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen