Új hozzászólás Aktív témák
-
mdk01
addikt
Sziasztok, érdeklődnék, ha van egy garázsom egy 240V és 10A kismegszakítóval akkor van lehetőségem elektromos autó töltésére? Ha ez nem működik milyen opció van még, hogy lehessen tölteni?
Köszönöm -
biker
nagyúr
nem ilyen egyszerű, tudni kell a bejövő kábel keresztmetszetet és hosszot.
A kocsihoz kapott vésztöltő ha 10A az ok lehet, de ha alumínium kábel, akkor nem töltenék róla 8-10 órán át.
saját garázs vagy panel/társasház?Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #10146 üzenetére
Nem tudom. Az mi? Hol keressem? 2023 év végi gyártás
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
mghltm
addikt
válasz FIREBLADE78 #10156 üzenetére
remelem ez segitsegedre lesz
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
Shadowbull
addikt
-
Mauzes
őstag
válasz Shadowbull #10159 üzenetére
Valami akkor is sántít, nem tiszta így a sztori. Miért kellene attól megsemmisíteni, hogy esetleg nem kerülhet forgalomba adott országban? Akkor a tulaj csináljon vele, amit akar, adja el vissza Kínába, de szerintem nem kötelezhetik a saját tulajdonának megsemmisítésére (ez nem drog vagy hamisított áru).
-
gorbep
senior tag
válasz Shadowbull #10162 üzenetére
HA az átalakítások után sikerült forgalomba helyeznie és levizsgáztatnia, akkor miért is nem lehet eladni? Erre itthon is van számos példa... pl USA magánimportos kocsikkal...
Ne kötekedésnek vedd, tényleg érdekel...
Szerintem onnan fúj a szél, hogy befostak, hogy valaki rááll erre, és tömegével fognak magánszemélyek maguknak Kínából venni német autókat.... és akkor lehúzhatják a redőnyt... de a globális piac már csak ilyen.... ha más árszabással árulod ugyan azt a dolgot különböző országokban, a gradiens elindítja az áramlást, ha akarod, ha nem...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
Vesa
veterán
Ez a BYD is csak a hulladékot hozta ide, ez a kettő valahogy nem érkezett meg a magyar piacra.
Nem kéne mert kínai, de a formaterv és az interior is rendben van -bár a kínai kocsikat is jellemzően német, vagy más nyugati szakemberek rajzolják meg-. Szoftveresen se tűnik rossznak. Egy HAN van fent HaHu-n, azt írja az ember, hogy volt több Teslája és egyebek, de szerinte ez magasan veri mindet.
Ez 2024-ben jön:BYD SONG
F*ssák ki magukból az EV-ket az biztos.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
válasz gorbep #10163 üzenetére
Simán hozhatná magánemberként, a kutya nem foglalkozna vele, ha egyedileg, külön engedéllyel forgalomba tudja helyezni, akkor hajrá.
A gond ott van, hogy hivatalos VW márkakereskedőként akarja ezeket eladni. Ezek az autók nem felelnek meg az európai előírásoknak, nincs hozzájuk alkatrész, nem vállal rá a gyár itt garanciát, nem fér hozzá innen a frissítésekhez, valószínűleg európai szoftvere sincs.
Gyanítom hogy márkakereskedőként illegális egyébként is eladni, mert nincs európai homologizációja, tipusengedélye.Őszintén szólva nem is értem hogy képzeli.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
A tudomány a valóság költészete!
-
Shadowbull
addikt
Nem sok villanykombi van a piacon.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #10165 üzenetére
Igen, ez a lényeg! Márkakereskedőként nem hozhatja be!
A tudomány a valóság költészete!
-
pityu8
tag
Fosnak, hogy kiderül mennyire lehúznak minket az árakkal.
-
Ezekiell
veterán
válasz ekowob #10170 üzenetére
Egy Teslát bármi magasan ver
Mutatsz nekem kérlek egy újonnan 17 millióért megvehető, Model Y-nal egy kategóriájú EV-t, ami magasan veri? Csak a kíváncsiság kedvéért.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
WiZARD
addikt
Ha csak nincs valami egyedi sokkal fejlettebb software a Han-ban a többi BYD-hez képest, akkor azért erős fenntartásokkal fogadom hogy magasan veri a Teslát.
Lehet hogy van amiben jobb, de amiket software téren eddig láttam a BYD bemutatókban, az elég siralmasnak tűnt. Navi ami még töltővel se tervez, használhatatlan vezetéstámogató rendszerek, amire a BYD embere is azt mondja, hogy inkább kikapcsolni érdemes...
Az itthon elérhető modelleknél mondjuk a fogyasztás és a töltési sebesség se volt éppen Tesla verő.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz WiZARD #10174 üzenetére
Egy BYD Tang fényszóróteszt. Hát ez se annyira bármit verő...
Töltési teszt se annyira másokat verő.
Ez a Han 1000km teszt se annyira meggyőző.
De igen, nyilván mindent magasan verő autókat gyárt a BYD, ha én árulnám én is azt mondanám
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
ekowob
újonc
válasz WiZARD #10176 üzenetére
Akkor visszavonom.
Úgy látszik, hogy csak külsöségekben tűnik jónak.
Ilyenkor azonban eszembe jut, hogy a tesztek szerint a Corollának volt a legszarabb a fényszórója, (konkrétan azt írták róla egy összehasonlító tesztben, hogy a szabályoknak épp megfelel, másra nem nagyon alkalmas.) mégis melyik modellből adták el a legtöbbet a világon?
Nagyon keveseket érdekel, hogy milyen is egy autó igazából. A többség elhiszi a marketing maszlagot. :-( -
gorbep
senior tag
válasz ekowob #10179 üzenetére
Azt ami a TESLA-nak nincs (marketing, max gerilla)? Olyan ellenszél van (most ezeket a félig szakmai , részben moderált fórumokat nem beleértve), hogy aki egyáltalán BEV-et vesz az kvázi konzumidiótának, garázs felgyújtónak meg bolygógyilkosnak van kikiáltva... nehéz itt marketing hatásokról beszélni...
A nagyok baja meg az, hogy felnőtt és vásárlóképessé vált egy generáció, aki a fogalmat se ismeri, hogy márkahűség... sőt ami már tavaly is létezett az uncsi...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
ekowob
újonc
válasz gorbep #10180 üzenetére
A BEV-ek elterjedésének szerintem legjobban azok ész nélküli erőltetése árt(ott).
Amikor mindent ennek rendelünk alá, akár alkalmas a technológia a "régi" leváltására, akár nem, akkor az óhatatlanul szül egy egészségesen akár túlmutató ellenállást is.
A márkahűség lerombolásáért a Merci jelenlegi vezetése felülmúlhatatlan érdemeket szerzett. Nem hiszem el, hogy léteznek ennyire idióták ennyire sokáig csúcsvezető pozícióban.
Második helyezett szerintem a VW volt CEO-ja. Szerencsére öt már kigolyózták, de a rombolás felbecsülhetetlen. -
FIREBLADE78
addikt
válasz Shadowbull #10167 üzenetére
Na majd,ha lesz gyerek.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ezekiell
veterán
válasz ekowob #10178 üzenetére
Azért mondj már egy konkrét típust kérlek, ami "magasan veri" - csak hogy lássuk, nem egy utolsó troll vagy
#10177Mauzes
Az valóban egy jó autó Én is a között meg a MY között gondolkoztam.Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Ezekiell
veterán
válasz FIREBLADE78 #10184 üzenetére
Kérdés,hogy miben
Fórumtárs szerint "mindenben, bármiben"Használt ix3
3 éves használt vs új, nem igazán ez volt a kérdésEdit:
A facelift model y alapból kuka lesz nálam az indexkar várható hiánya miatt.[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Noukoum
veterán
válasz ekowob #10181 üzenetére
(Sajnos) nem erőltetjük ész nélkül.
(Sajnos) nem ennek rendelünk alá mindent.
Legalább 1 évtizede teljesen alkalmas a technológia a személyautók teljes kiváltására.Az egészségesen akár túlmutató ellenállást az a propaganda hozta létre amit az olajipar, autógyártók és egyéb nem túl emberbarát csoportok finanszíroznak a mai napig.
Nyilvánvalóan önmagában a médiaviszonyok, a tájékozódási formánk is teljesen alkalmatlan arra hogy az átlagember valóságos képet kapjon egy adott témáról (pl. elektromos autózás, autózás).
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
gorbep
senior tag
válasz Noukoum #10187 üzenetére
Nagyon durva az agymosás... nekem villamosmérnök kollégám mond olyanokat, hogy hanyatt esek... Mondom ez a szakmád, gondold már át ez mekkora hülyeség!... Jaaaa?! Tényleg...
Nem hozzáértőktől mit is várjunk?
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
ekowob
újonc
válasz Noukoum #10187 üzenetére
"(Sajnos) nem erőltetjük ész nélkül.
(Sajnos) nem ennek rendelünk alá mindent."A belöégésü tiltása 2035-töl mi ha nem az észnélküliség?
Szegények adójából támogatni a gazdagok játékát mi, ha nem az alárendelés?"Legalább 1 évtizede teljesen alkalmas a technológia a személyautók teljes kiváltására."
Városban igen. És mondjuk agglomerációból bejárni is.
A többi esetben erősen kompromisszumos, és rossz megközelítés."Az egészségesen akár túlmutató ellenállást az a propaganda hozta létre amit az olajipar, autógyártók és egyéb nem túl emberbarát csoportok finanszíroznak a mai napig."
Hagyjuk már az olajipart! Nem volt olyan rég amikor azt lehetett hallani, hogy kész van, és fiókban hever az elektromos vagy víz vagy bánat tudja milyen autó, csak a szemét olajlobbi nem engedi.
Aztán kiderült, hogy a szaudiak (is) eléggé tolják az elektrifikációt.
Nem kéne ott is összeesküvést keresni ahol nincs. Helyette inkább az olyan maffiaszervezeteket kéne korlátozni, mint a DUH, mert többet árt az elektrifikációnak, mint az összes V8 rajongó együttvéve."Nyilvánvalóan önmagában a médiaviszonyok, a tájékozódási formánk is teljesen alkalmatlan arra hogy az átlagember valóságos képet kapjon egy adott témáról (pl. elektromos autózás, autózás)."
Egyetértek.
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
válasz gorbep #10189 üzenetére
Pontosan. Szerencsétlen ekowob tag honnan a francból tudná hogy az összes valamire gyártó évekkel ezelőtt kijelentette hogy esze ágában sincs 2030 után belsőégésű autókat árulni Európában, nyilván mikor mindenhol azt olvassa hogy abszurd a 2035 meg erőltetés akkor persze hogy ezt mondja vissza.
Vagy a szegények adójából a gazdagok játékát támogatják, miközben fogalma sincs mennyi adó megy a fosszilis iparba és az egyáltalán nem zavarja mert nem tud róla.
Vagy mikor életében nem használt még elektromos autót csak olvasta hogy rossz, akkor persze hogy azt írja hogy erősen kompromisszumos, rossz megközelítés.
Na meg látod hagyjuk már az olajipart mert a szaudiak is napelemet használnak mert olcsóbb mint a fosszilis, inkább foglalkozzunk mással meg különben is szegény v8 rajongók.Most nyilván nem a konkrét személyen van a lényeg. A hamis hírek előbb utóbb tönkrevágják a nyugati civilizációt, itt valami óriási szabályozásra lesz szükség.
És akkor nem is egy ártatlan kattintás vadászatról beszéltünk amibe bele se nagyon lehet kötni szabályozás szinten, pl.:Cím: 1 millió autó kell visszahívnia az autógyártónak
Valóság: otthoni szoftverfrissítésÉn tudom, többséget meg sikerült teljesen átverni egy nyamvadt címmel.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
ekowob
újonc
válasz Noukoum #10192 üzenetére
"Vagy mikor életében nem használt még elektromos autót csak olvasta hogy rossz,"
Alaposan mellélőttél. Van elektromos autóm 3,5 éve, és ezalatt 70 000Km-t tettem bele.
Persze gondolom muszáj valamiért azt gondolnod, hogy aki felhívja a BEV-ek hátrányaira a figyelmet az csakis elvakult utálója lehet a technológiának. Pedig a hülye is látja, hogy a BEV a megoldás mindenre.
A többi marhaságot, meg a személyeskedést kikérem magamnak![ Szerkesztve ]
-
mauimagic
aktív tag
válasz Shadowbull #10159 üzenetére
Szóval emiatt olcsóbb akár 80%-al a kínai modell. Értem, köszönöm a felvilágosítást...
-
cinemazealot
addikt
válasz mauimagic #10196 üzenetére
Nem új kiépítésről van szó, hanem azzal főz, amije van. Ha egyébként a kiépítés megfelelő minőségű, és elég neki a 6/8/10 A töltés, akkor miért kell ezt fikázni? Inkább felejtse el az EV-t? Ne gondolkozzunk már végletekben!
Egyébként ahogy biker is írja, 6 A az állítható minimum, de az autó dönthet úgy, hogy még ennél is kevesebbet vesz fel.
-
biker
nagyúr
válasz cinemazealot #10198 üzenetére
"Egyébként ahogy biker is írja, 6 A az állítható minimum, de az autó dönthet úgy, hogy még ennél is kevesebbet vesz fel."
így van, balanszoláskor, töltés utolsó %-ban, vagy pl ajtónyitáskor ha arra vár, kihúzod-e a kábelt, les szoktak menni 1-2A-re akár, de TÖLTÉS 6A a minimuma. Főleg mert az inverter alapvesztesége áramfüggetlen, és lehet hogy 2A felvételkor az akkuba nem is jut semmi
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Memóriakártya topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest