Új hozzászólás Aktív témák
-
Tiédetis
senior tag
válasz mauimagic #10396 üzenetére
Sajnos nincs teljesen igazad jogilag. Jobbratartási kötelezettséged van, függetlenül attól, hogy gyorshajtó van-e mögötted.
[link]
Volt még valami olyismi is, ha a másik sáv olyan műszaki állapotban van, ami rongálhatja a járműved, akkor mehetsz a belső sávban, DE ez nyilván pályán nem igazán állna meg, másik pedig nem tudom, hogy erre szabály is van-e vagy csak a városi legenda kategória.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
biker
nagyúr
válasz senki68 #10400 üzenetére
Ami levehető fejes, azt le KELL venni, ha nem vontatsz, fix meg csak akkor kerülhet fel, ha semennyire nem takarja ki a rendszámtáblát
Ez az alapszabály egy ideje, de műszakin is szólnak már, ha fix és belelóg a rendszámba.Egyébként ha valaki erre játszik, hogy majd a vonóhoroggal ki...szik a mögötte jövővel, az egy idióta, mivel nem viccből van energiaelnyelő zóna hátul is, amit kikerül a merev vonóhoroggal, amit ha megüt egy autó, jó eséllyel húzatópadon végzi a kocsi, mert tompítatlanul végigmegy a terhelés az alvázon, és torzul minden, amit megfogott volna a hátsó lökös és a zónarendszer.
Mindenki úgy szivatja magát, ahogy akarja.
azt, hogy eltakarhatod-e részben vagy egészben a rendszámot, benne van, és keresd ki te ha ennyire érdekel
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Mauzes
őstag
válasz Tiédetis #10401 üzenetére
De figyuzzatok már, senki nem arról beszél, hogy direkt feltartasz valakit, akkor az rendben van. Hanem erről a szabályról:
"ha pedig a forgalom olyan sűrű, hogy a külső forgalmi sávba visszatérni nem lehet, a belső forgalmi sávban folyamatosan is haladhat."
Attól, hogy valaki levillog és 2 méterre seggedbe megy, attól még nem az lesz a szabály, hogy ki kell vágnod jobbra, hogy fékezéssel be tudja állni egy sűrű kocsisorba.
-
Shadowbull
addikt
válasz Tiédetis #10391 üzenetére
A "bezzeg Svájc" dologról jut eszembe, hogy tavaly nyáron voltunk autóval Barcelonában, Svájcon meg Franciaországon keresztül. Na, azalatt a néhány száz kilométer alatt több levillogásban, követési távolság be nem tartásban, jobbról veszélyesen előzésben és hasonló agresszív baromságokban volt részem, mint előtte 10 év alatt keleti vagy déli irányban sok tízezer kilométer alatt.
Mint az állatok, tényleg.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
biga
senior tag
válasz Shadowbull #10404 üzenetére
A franciahoz tudok némileg hozzaszolni: itt élek, levillogot nemigen szoktam latni. Nem mondom, hogy nincs, de nagyon-nagyon ritka. A parizsi régio az mondjuk eltér az atlagtol, ott tényleg örültek a franciak, de az is csak a többi franciahoz képest.
Egyébként szerintem a kulturaltabb (vagy annak tünö) vezetési stilusuk nagyrészt abbol fakad, hogy nagyon sok a trafi, és - bar maga a bünti pénzben nem olyan sok, de nagyon hamar ugrik a jogsi! Hallottam nem egy olyat, akinek sikerült 1-2 nap alatt 3 trafin athaladassal is elveszteni a jogsijat, és itt nem 50-nél 130-al menésröl beszélünk, csak mondjuk egy orszaguton 110-röl. Epp e miatt van nagy sikere a franciaknal az Aixam és tarsai altal tömegben gyartott mopedautoknak, mert azt vezethetik elvett jogsival is. Föleg nagyobb varosok közelében van is belölük rengeteg.
Itt azért tudsz minden gond nélkül 1000km-t menni folyamatosan ugy palyan, hogy ha 130-ra belövöd a tempomatot akkor senki nem elöz meg (és pl egy tipikus nyari idöszakban ugyan azokkal az autosokkal teszd meg a tavot körülötted )''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
Tiédetis
senior tag
válasz Mauzes #10403 üzenetére
Azért is írtam, hogy nincs teljesen igaza. Többivel egyet értek, itt arról van szó, hogy jobbra tartási kötelezettség van, kivéve, ha....
De én nem megyek ki ha villog, dudál. Ha túl közel jön és olyan kedvem lesz, lementem a felvételt és felnyomom. Pont leszarom ki volt ott.A T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
WiZARD
addikt
válasz mauimagic #10386 üzenetére
ennyi
Sose értettem mit kell izgulni azon ha mögötted vergődik valami paraszt.
Én lesz*rom hogy mögöttem mit csinál, ha van hely a külsőben akkor úgyis lemegyek, ha nincs akkor megvárja ő is hogy legyenSoha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
cOxeR
Ármester
válasz WiZARD #10408 üzenetére
Azért inkább az a trendi itthon, hogy nem megy ki senki a jobb oldalt üres sávba, csak azt nem tudom, ha mindig mindenki azt állítja kimegy amint csak lehet, akkor még is ki nem sorol ki?!? - mert naponta van dugó a nulláson mert mindenki a belsőben akar menni… jobb oldala meg üres.
-
senki68
senior tag
válasz Kroni1 #10412 üzenetére
Az oké, hogy ha belóg a rendszámtáblába le kell venni.
De olyan nincs, hogy ha levehető akkor le kell venni.Egyébként nagyon sokan csak azért rakatnak vonóhorgot, ha hátulról beléjük mennének. Majomfogónak hívják.
Igen olvastam a posztot, mit okozhat, hát nemigazán értek egyet vele. Nincs az olyan erős, hogy elnyomja az alvázat.
-
Kroni1
veterán
válasz senki68 #10413 üzenetére
"Az oké, hogy ha belóg a rendszámtáblába le kell venni.
De olyan nincs, hogy ha levehető akkor le kell venni."Pont ezt írtam én is.
Amúgy ezzel kapcsolatban meg, h mi a jobb ha van horog vagy sincs karambol esetén megoszlanak a vélemények. Kereskedő nekem mondott olyat h jobb szerinte ha fent van.
Én viszont hajlok arra, hogy jobb ha nincs fent. Hallottam már olyat h horoggal falnak tolatva alvázcsavarás lett a vége.
És ha egy ráfutásnál a horog nem töri ripityára a belédjövö elejét talán tényleg jobban kimozoghatják az erre tervezett alkatrészek a találkozót: Asszony céges G astrájába belementek jópár éve és a hátso kocsi orra kb. lebontódott teljesen. Alig akartuk elhinni, de az Astrán minden müanyag visszapattant a helyére, megnézette a munkáltató és úgy rémlik nem sérültek az elnyelő elemek, de kivülről meg észre se lehetett venni h belementek.[ Szerkesztve ]
-
biker
nagyúr
válasz senki68 #10413 üzenetére
Nem keresem ki, ha érdekel, megkeresed.
És attól, hogy "nem hiszed" attól még súlyos kárt okoz a vonóhorog a merev bekötési pont miatt. Biztos a mérnökök hülyék, hogy torziós részeket terveznek energia elnyelésre
Na fárassz mást.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biga
senior tag
Bocs, magaba a vitaba nem feltétlenül akarok beszallni, mert nincs elég infom ahhoz, hogy érdemben tudjak nyilatkozni, de nem ugyan ezek a mérnökök tervezték azt a bekötési pontot is? Gondolod, hogy ott mar nem szamolgattak? Nem terveztek azzak, hogy mi van, ha azt a bekötési pontba szerelnek is valamit, akkor mi lesz? Akar fix, akar leszerelt fejjel, hisz csak a fejet szereled le, az egész segédvaz marad a helyén, beszerelve a bekötési pontba.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biker
nagyúr
Ne velem vitatkozz, hanem a mérnökökkel, akik terveznek.
De ha neked a véleményed az, hogy a lökhárító mögül 10-15cm-re kilógó 4-6cm vastag merev vas horog ugyanolyan energiákat visz be a merev alvázra, mint a leszerelt horog maradványa, ami a lökhárító mögött 10cm-el van bekötve, az elsődleges energiaelnyelő rendszer mögött, akkor meg főleg nincs min vitatkozni.
[ Szerkesztve ]
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bigdigit
addikt
Tegnap végül is vettem egy ilyen MOON falitöltőt. Ez ugye az alap verzió semmi app meg wifi. Csak olyannak érdemes venni aki vagy az autóból vagy saját appból tud töltési áram erősséget is állítani mert csak a töltő belsejében lévő pöckökkel van rá lehetőség. Ugye nálunk 3x16A van így be lesz állítva felszereléskor 10A. A fázisokat már megnéztük mire mi van bekötve. Az a fázis amin kevés terhelés van ház által úgy lesz bekötve azt kapja a Spring az egy fátisos töltéshez. Én meg a Kohán beállitom csökkentett áram fekvételt így kap 3x8A . Jobbat nem tudtam kitalálni. Biztos nem lesz a hálózat fejlesztve.
Kona update: kesztyűtartó világításom se megy. De egyúttal gondolkozom akkor már full ledre kellene cserélni bent mindet. Nem tudom más már esetleg cserélt?
Más van valami megoldás egyszerre nyíljon az összes ajtó? Vagy csak megint bénázok?[ Szerkesztve ]
-
őstag
Pedig teljes mértékben igaza van biker-nek.
Ha fent a horog, és hátulról neked jönnek, na ott a lökhárító, ütközés elnyelő zóna helyett az alváz kap egy jó nagyot. Aztán mehet huzatópadra az autó, nagyobb lesz a károd mintha nem lett volna vonóhorog.Láttál töréstesztet vonóhoroggal? Hát nem.. mindent is nem fognak tesztelni. Nem hiába lettek a levehető horgok, amiket tudtommal is le kell szerelni ha nem használod. Jobban jársz te is vele.
-
biga
senior tag
válasz koxkids #10423 üzenetére
Lehet, hogy igaza van, mint irtam nincs elég infom sem mellette sem ellene. Pusztan arra reagaltam, hogy a bekötési pontokat is ugyan azok a mérnökök tervezték, söt, az ide felszerelhetö vonohorog szerkezetét is ök tervezik (homologizaljak). Igy bar logikusnak tünik amit mondasz, de gondolom szamoltak tehat a mérnökök ezzel a tényezövel is. Vagy tévednék?
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
biker
nagyúr
válasz senki68 #10425 üzenetére
Tudom, olyan barátod is van aki azért él túl balesetet, mert nem volt bekötve... mindig mindenkinek van egy személyes élménye az ellenpéldáról, minden fórumon minden témában.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Ezekiell
veterán
Egy pár hónapja volt itt linkelve Ebayről egy Delta 11Kw-os fali töltő baromi olcsón, ez. Vettem egyet, fenn is van, tapasztalatok:
- tökéletesen működik, 3x16A 11Kw-al tölti a ModelY-t szépen (6A és 32A között állítható)
- a töltés sebessége jumperekkel állítható csak a töltőn a burkolat alatt, szóval akinek ezt állítgatni kellene sűrűbben, az ne ezt vegye (vagy kicsit "barkácsolni" kell, lásd lentebb)
- tényleg van modbus port rajta, bár még nem próbáltam
- adnak hozzá egy saját 4 pines vezérlő IC-t, amivel külső vezérlő rendszerekre lehet rákötni - pl egy ESPvel összehozva secperc vezérelhető lesz a töltő, 12.5%-onként állítható a leadott teljesítmény 0 és 100% között. Ezt nem is írja sehol, hogy ilyen jár hozzá!
- felszerelése baromi egyszerű volt (nem én raktam fel, hanem a villanyszerelőm, mert rakattam hozzá túlfesz védelmet meg minden egyéb védelmet)
- javíthatóságáról nem sokat tudok mondani, nem értek hozzá, de nem egy epoxyval összeöntött cucc, burkolat levétele után minden ic/kábelezés látható/szerelhetőEnnyi pénzért ajándék, én azt mondom - a vezérlő IC meg különösen kellemes meglepetés volt.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
mghltm
addikt
válasz Ezekiell #10427 üzenetére
jesszusom, ez annyira jo vetel, hogy mar guglizom is belole a 22-es verziot!
a delta rengeteg brand ( dell, hp, lenovo, ibm, etc ) asztali gepbe / szerverbe gyart tapegyseget kivalo minosegben, kb seasonic szinten vannak.
still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc
-
biker
nagyúr
válasz mghltm #10429 üzenetére
Akinek elég a semmi tudás, annak lehet jó vétel
egy belső képet megnéznék róla, a 11 és 22kW-ról is. De az hogy se mobilapp, se terhelés megosztó, az eléggé letolja az árat.
ilyen a moon töltő is, bomba ár, de tényleg annyit tud, hogy ki/beElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bigdigit
addikt
válasz tuzpenge #10432 üzenetére
A ház adottsága és töltő helye is fix. Egyszer állítom be mennyi legyen a max és kész. Sokkal többet érnek az autók appjai mert nem csak ennyiben merül ki a tudásuk. Épp elég xarság van akkor ha nyilvánosan akarok tölteni egy hosszabb út alkalmával.
Viszont egy dolgot alárírok egy terhelés élesztós tényleg jobb. De akkor már nem 100e alatti árról beszélunk hanem majd 3x ennyi mindennel ennyit. Kb 2 év és kiis autóznám a különbséget.
Kona: megnéztem is nincs is benne kesztyűtartó világítás. Érdekes konfiguráció.
Nagyon jó az új szoftver viszont amit tegnap tettem fel. Még az elsőt se tudtam rutinból kezelni.
Android autó is végre fullscreen.[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Ikeanál a mélygarázsban nem indul a töltő. Azt hittem szétverem. Se mobilnet,se wifi(az is gyenge)
Úgy látszik engem utál az IKEAMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #10434 üzenetére
Húsgolyó függő vagy? Miért nem normális töltőn állsz meg, ami gyorsabb, ha már tudja az auto.
Pár hónap és belerázódsz, nem fogsz olyan helyen tölteni ami nem fixen üzembiztos.[ Szerkesztve ]
-
Ezekiell
veterán
Majdnem így értettem, igen 1x32A lehet vagy 3X16A a maximum. Van belőle 22kw-os verzió is, ott értelemszerűen 3x32A a max.
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
biker
nagyúr
válasz Ezekiell #10436 üzenetére
hogy lehetne 1x32A egy töltőn, ami 5x2,5mm2 kimenő kábellel és 16A relékkel rendelkezik? ami tud 1x32A-t és 3fázisú, az tud 3x32A-t is
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Ezekiell
veterán
Én ehhez semennyire nem értek, te sokkal jobban, csak azt írtam, amit a manulban láttam itt. Biztosan én írtam baromságot.
Edit: bizony én, ott is a kisbetű, hogy a 32A az a 22kw-os töltőre vonatkozik Mea culpa!
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Mauzes
őstag
válasz tuzpenge #10432 üzenetére
Mi az az elképzelhetetlen kényelem, amit a mobilapp és áramerősség állítás ad? Komolyan kérdezem, pár "use case" érdekelne.
Csak mert én úgy képzelem, hogy az emberek 90%-a konkrétan csak annyit akar csinálni, hogy hazamegy, rádugja, reggel leveszi. Egyszer beállította a szokásának megfelelően és kész. Ha meg valamiért mégis muszáj állítani, akkor az autóban be tudja.
-
FIREBLADE78
addikt
Nem. Csak asszony megvan őrülve az üveg tárolóért és nem volt Budaörsiben. Ezért bejöttünk Bpre. Másik áruházban működött az ikea töltő. És mondom okos evhez mérten akkor töltünk amikor áll az autó. Nem jött össze . Legalább arena mellett a dc jó.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
gorbep
senior tag
Van mobil app! De csak Blutooth kapcsolat, távolról nem buzerálható...
És a kábelezése 5x10mm2
Jövő héten teszem fel, teszek be fotót a beléről....
JA, és Weidmüller kombinált T2+T3 kerül közvetlenül eléje... azt sikerült "szerezni"...
[ Szerkesztve ]
- Micimackó! Hogyan betűzik azt, hogy szeretet? - Sehogy Malacka, azt érzik .......
-
madgie
titán
válasz FIREBLADE78 #10440 üzenetére
A mélygarázs mindig lutri, a városligetiben szinte sehol nincs Voda térerő, jó is, mikor beékelsz ott a sorompó mellett kihajolva, hogy engedjen már ki, mert a Parkl alkalmazással jöttél le, de leállítani meg nyilván nem tudja a parkolást (meg a töltést sem amúgy, a vécére szoktam bemenni, ott van 2G ).
Yettel, Telekom nyilván van, működik, szuper. -
Andras6800
senior tag
válasz Mauzes #10439 üzenetére
Nekem van 1 use case-m. Alapvetően pont amit írsz. Hazajövök, bedugom és menjen. Ennyi. Viszont mivel NCM811 az aksi a hétköznapokban 80%- ra van állítva a töltési limit. Na de amikor utazunk kb havonta vidékre, jó lenne nem napokkal előtte engedni a 100%-ra töltést, hanem pl aznap reggel bekapcsolni. Ehhez persze autó appnak kéne ezt támogatni. Sajna nem teszi.
Vagy a töltő appra gondoltál? Arra is van use casem.A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
-
Mauzes
őstag
válasz Andras6800 #10443 üzenetére
Igen, a töltőről volt szó, hogy az app és az áramerősség állítás mennyire jó. Utóbbit adom, hogy ha az autóban nincs, csak azt hittem, ez alapvető EV-ben.
Azt mondjuk nem értem, hogy ha az autód tudja a 80% limitet akkor miért nem lehet aznap 100%-ra állítani, amikor pont kell?
-
Ezekiell
veterán
válasz Mauzes #10444 üzenetére
mert ahhoz ki kéne menni az autóhoz (az appja nem támogatja), ahhoz pedig használni kell a lábakat, az meg olyan.. izé... fújjcsi
a kényelem (és a lustaság) nagy úrAki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
biga
senior tag
válasz Mauzes #10439 üzenetére
Pl én ha tehetem lecsökkentem a töltési teljesitményt annyira, hogy reggelre elég, ha csak max 80%-ig töltsön, bar eleve csak heti 2x szoktunk tölteni az elöfizetésünk miatt. Illetve ez utobbi miatt eleve ugy van a töltö beallitva, hogy ne is töltsön a többi napon (vagyis radughatom elözö nap, de éjfélig nem kezdi el). De amikor kell, akkor egy mozdulattal atallitok mindent.
Aztan nekem eleve egy olyan Wallbox van, ami akar publikussa is tehetö, vagyis lehet pl mobilrol, vagy kartyaval is inditani. Eleve rendelhetek hozza sok felhasznalot stb. Na meg konkrét statisztikat is dobal nekem, ki, mikor mennyit hasznalta, ez mennyibe került mindenféle lebontasban. Plusz tudna PowerSharing-ot meg még szamtalan egyéb dolgot, amit eleve nem tudnal sajat app nélkül.
A kocsi appja is tud ezt-azt, de pl töltési teljesitményt nem tudok rajta allitani, illetve sajnos a töltést sem tudom 85%-ban maximalni.
Nyilvan akinek ezek nem fontosak, vagy nem hianyzik neki, az megvan ezek nélkül is, de azért nem baj, ha van.''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
WiZARD
addikt
Én mindig az elérhető max teljesítménnyel töltök, így a legjobb a hatásfok, semmi nem szól amellett, hogy csökkentsem. (Teslánál beállítható, hogy meddig töltse, a Leafnél jelez a HomeAssistant a beállított % felett, ilyenkor többnyire kihúzom, néha app-ból leállítom, mondjuk erre lehet jó lenne egy ocpp-s töltő, hogy automatán leállítsa, de lehet inkább a Leaf-et kéne lecserélni)
A töltő app-ját így nem sokat használom, kb nincs mire, viszont az áramfigyelés fontos, hogy mindig a legtöbb áramot kapja és ne verje le a kmsz-t.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
biga
senior tag
válasz Tiédetis #10447 üzenetére
Ezt nem tudom. Sosem néztem utana, hogy pl a Wallbox statisztikaja az eleve brutto vagy netto energiamennyiség. Személy szerint nem is érdekelt eddig a dolog, mert ha tudom sem tudom mit kezdenék az informacioval
De siman elképzelhetö, hogy ha több ideig tölt, akkor aranyosan nagyobb a veszteség (bar én ugy gondolnam hogy ez az összefüggés inkabb az aramerösséggel kellene, hogy összefüggjön, de ebben laikus vagyok, valaki nyugodtan megmondhatja).
De ha ez igy is van, akkor is nem az lenne a kérdés, hogy melyik ér többet, a veszteség kÜlönbség, vagy az esetleg akkuélettartamban megsporolt potencialis autonomia (illetve érték) csökkenés (gondolok itt a max 85% körÜli töltési maxokra)?''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
WiZARD
addikt
Az akku élettartamára elhanyagolható hatással van hogy épp 3 vagy 11 kW-tal töltöd. A 11 kW is nagyon töltő teljesítményt jelent egy 100-200kW gyorstöltéshez képest. Emiatt ne korlátozd a töltőáramot.
A veszteséget részben a fix fogyasztók adják. A töltés alatt végig működő rendszerek 200 Wattot simán ehetnek. Ha 3 helyett 9 órán át töltöd az autót, akkor ez simán 1+kW pazarlást jelent töltésenként.
A Wallbox a bruttót mutatja, azaz hogy az autó mennyi áramot vett fel. Hogy ebből mennyi ment az akkuba és mennyi ami veszteség, azt nem tudja az evse.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs