- Windows 11
- Google Chrome
- Weboldal - Webdesign készítés
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Sweet.tv - internetes TV
- Amazon
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Nem a pattogás jelenti a hiányosságot, hanem a blokkolás maga. Kereket alapvetően csak akkor fékezünk blokkolásig, ha ezzel célunk van, pl. csíkhúzóversenyre gyakorolsz, vagy ahogy te is említetted, szűkebb, gyors kanyarban ki lehet tenni vele a gép seggét. Ahogy szűk és lassú kanyarban megoldás lehet, hogy az első féket túlhúzod kicsit, előrébb helyezed a súlypontot, és pedálból húzod be a bringa hátulját a kanyarba. Persze mindez útviszonyoktól, a gumi tapadásától, fékerőtől, sebességtől, pályától függ. A fékerő meg ugye nagyban függ a súlyponti helyzettől, mert hiába fékezel adott kerékkel, ha rossz helyen van a súlypontod, akkor meg fog csúszni. Lejtőzésnél kanyarban ezért célszerű ráterhelni az első kerékre, hogy a gumi ne csússzon meg fékezés/kanyarodás közben. Elsőre talán furcsa érzés, hogy lefelé menet nem a nyereg mögött gubbaszt az ember, de könnyen rá lehet érezni némi gyakorlással.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen