- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Windows 10
- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- Router gondok
- Windows Insider Program
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #214679 üzenetére
A sárga maxxis még jobban is megy a factory színeihez mint a fehér. Szép így egyben!
Az ott a képen csak nem a gyári műanyag YT pedál, amit kényszerből adnak hozzá?
Float X-eden meg látszik, hogy amit kell azt tudja. Van a két állású kar, és van a piggyback végén a kék tekerő, ami pedig a low speed compression. Örülj, hogy nincs ratja több állítási lehetőség, legalább nincs mit elrontani rajta
A felső polcon a technózást manapság már túlzásba viszik a bringa gyártók, építve a mély pénztárcájú vevőkre. Nagyon okos felfüggesztések vannak, aminek tudását és főleg paraméterezhetőségét csak a pro riderek tudnak kihasználni, de őszintén szólva ők is csak a verseny mérnökükkel közösen konzultálva, ellenben pályáról pályára hangolják a verseny különböző szakaszainak és a pálya begyakoroltságának a függvényében.
Ehhez képest civil bringásoknak odaadni olyan felfüggesztéseket, amik baromi kifinomultan paraméterezhetők minimum egyenes út a rosszul beállított felfüggesztés és a problémáját megfogalmazi képtelen bringáshoz. Jobbik esetben beállítják a fox gyári táblázata alapján és úgy hagyja örökre (ebben nincs nagy kockázat). Ellenben az benne a szép, hogy amelyiken meg 2 tekerővel kevesebb van az alapból úgy van beállítva, mintha a sok tekerőset a gyárira kezdő beállításra lőné be.