- DIGI internet
- Windows 10
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Aliexpress tapasztalatok
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- SkyShowtime
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Fall-N #219998 üzenetére
Városi használattal tuti többet tartanak a gumik és a váltók, a gumiknak keményebb-műanyagosabb az anyagkeveréke, a váltók meg nem kapnak akkora terhelést és annyi retket. Mtb-n sajnos én már lemondtam a tartós gumiról, mert ami tartós lenne az valszeg kemény és csúszik... elég gáz, hogy 40-50 eurót kiadsz egy monti gumiért és hátul 1500-2000km után már kopott. A váltók sem olyan megbízhatóak terepes használattal, én számtalanszor szenvedtem már az állítgatással, a váltógörgőket is 3 vagy 4 alkalommal cseréltem már az elmúlt 4-5 évben. Ha terepen bikepackingoznék, nem is tudom mit csinálnék, vicces, hogy egy kör után cserélhetném a gumit, szervizelhetném a teleszkópot stb .
#220001 andrisbandi: én itt most nem tudok eligazodni . A lényeg nekem az lenne, hogy I-spec II, vagy I-spec EV fékkar vajon felmegy ilyen váltófül mellé? Gondolom nem biztos.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyrobogósok baráti topikja
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- DIGI internet
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik
- Wise (ex-TransferWise)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs