Új hozzászólás Aktív témák

  • andrisbandi

    őstag

    válasz chubby2o6 #264007 üzenetére

    Szerintem is ez a tuti módszer súrlódó tárcsa beállítására.
    Vagyis majdnem.
    Csak akkor, ha a féktest középre fogadja a tácsát.

    Fékbetét nélkül lehet jól látni, ha a kerék benn van.
    Fölülről benézve a betétek helyén, látszik a féknyeregben a tárcsahely, ez két rés.
    Ezekben kell szemre középen futnia a tárcsának.

    Ha ez nem így van, akkor van nagy b4zdmeg.
    Ilyenkor hiába a fékkel ráfogós, meg nyeregigazítós módszer. A dugattyúk kinyújtóznak, próbálják korrigálni a féknyereg eltolását, de ez csak kis mértékben lehetséges. Ha a nyereg szinte érinti a tárcsarés egyik oldalát, akkor mindíg súrolni fog, ez jelzi a hibát, valamint új betéttel méginkább, plusz új betéttel sem lehet jó fogásúra beállítani, túl behúzós lesz a fékfogás.

    Ha tudja az ember mit kell nézni (menetkész féken), lehet már elsőre látja középen fut e a tárcsa a nyergben.
    Nekem kellet pár betét nélküli igazgatás, úgy jöttem rá.

    Szóval ha középen van a tárcsa szemre a nyeregben, onnantól gyerekjáték a súrlódás megszűntetése.
    Fékkar működtetés, amig rendesen fog, rövid benntartás. Így beállnak a pofák.
    Látszik a tárcsától való távolságukon mennyit csalt a szemünk.
    Ezt a távolságot kell elosztani, egyforma legyen. A féktest egyenkénti fellazításával, apró oldalazásával.

    Ha esetleg egyik oldalon lassúbbak a dugattyúk, az sem nagy dolog kiigazítani.
    A videóban mutatja a csóka.

    Nincs gond akkor sem ha első próbálkozásra eltűnik a tárcsa és a pofa közötti rés.
    Így teljesen összeszerelve, egyik oldal után a másikat, vissza lehet tolni a dugattyúkat kicsit. A betét felfogató füle mögé nyúlva, finoman a másik oldalt be lehet nyomni mindenestül.
    Vissza álltunk alap helyzetbe.
    Újra lehet próbálni.

    [ Szerkesztve ]

    【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

Új hozzászólás Aktív témák