- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
tök véletlenül fotottam bele egy Taschi videóba, de megint nem bírtam végignézni!
Aszonygya:
- nem kell aggódni, ez a blokk le van butítva...
10mp múlva:
- ez a blokk fel van okosítva...Aztán 1 perccel később:
- 38000 van benne, mondjuk nem hiszem...
fél percen belül:
- ezek a motorok sokkal jobb állapotban vannak, mint az itthoniak...Itt ki is kapcsoltam inkább
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Kloden
senior tag
Sziasztok, múlt héten igen boldog tulajdonosa lettem egy 700-as Transalpnak.
Azt szeretném kérdezni, hogy van-e valakinek itt ilyen motorja, egy tapasztaltabb kolléga segítsége jól jönne a kezdeti lépésekben!
"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #104851 üzenetére
Tök véletlenül, aha
Nála általában az van amúgy hogy egyáltalán nem megfelelően karbantartott motorokat visznek oda, esetleg még törve is voltak. És ha ezek közül valamelyik nem egy japán motor, akkor megállapítja a törött-tákolt motor alapján az egész márkáról hogy szar. Mondjuk az R1-et is lefikázta tavaly hogy mekkora szar
Legutóbbi példa egy haverjának a Triumphja, ami egyértelműen törve volt, de ezt nem nagyon vette figyelembe amikor kijelentette hogy szar.
Aztán faragott bele egy önindítót mert szerinte a gyári amit a tulaj vitt az is szar. Túl nagy volt amit rakott bele végül, de ő belefaragtaAmit linkeltél Kawás videót, abban is egyébként megemlíti a végén hogy az első villa ferde, valószínűleg estek vele.
Mondjuk én eleve nem értem azokat a tulajokat akik az itthon ritka típusokat hozzá viszik és nem kifejezetten a hivatalos vagy a márkára szakosodott szervizbe.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Imy
veterán
válasz zgospel #104843 üzenetére
Igen a GSF650 egy lightossabb technika, mint az FZ6S, de nem lehet annyira rossz a bandit, igaz biztos, hogy lustább, mint a jelenlegi SV650. Hornetet sem nézegetek, mert az valahogy nem is jön be.
Ami még hasonló kategória, habár nem tudom, hogy mennyire hasalós az a GSR600.
-
zgospel
őstag
Az a Bandit nem is lájtosabb, hanem inkább öregebb technika.
A GSR600 szinte ugyanaz mint az FZ6 csak másik márka, sokkal jobb a hátsó futóműve, és némileg kisebb a tankja. Egyáltalán nem hasalós az sem. Amelyik jobban tetszik vagy amelyikből jobb vételt találsz, azt vedd, bár ahogy elnézem inkább Suzuki vonalon nézelődsz. Az FZ6-ban a 2003-as R6-os blokkja van, a GSR-ben meg a K4-es GSXR blokkja, persze kicsit fojtva meg áthangolva.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #104853 üzenetére
épp Chris Birch új videóját néztem, és onnan automatikusan erre ugrott tovább :'(
De amúgy full igaz amit mondasz! A múltkor egy Pegaso alapján mondta, hogy minden olasz fos, mert a szemmel láthatóan törött motorból nem tudta a váltókart simán kihúzni, illetve a hibás akku miatt vett 2 töltőt is!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Imy
veterán
válasz zgospel #104855 üzenetére
Igazából a Yamaha is jöhetne. 1 ismerősömnek meg van már nem kevés ideje, és olaj, lánc, fékbetét és gumicserén kívűl nem csináltatott semmit sem. Nagyon nem érdekli, csak hajtja, és semmi gondja nincs.
Most jó kérdés, hogy melyik jobb, az FZ6S-ből jobb ajánlatok vannak. Csak nagyon sok a külföldi, bizonytalan futásteljesítményű modell.
A GSR600 külsőre jobban bejön, de nincs szélvédelem rajta.
Az FZ6S-nek jó a fejidomja, nagy menetszelet megfog.
Elöször eladom az SV-t, ha elviszik jó áron. Azt sem akarom nagyon nyomott áron eladni, mert nem megyek sokat, évi 3-4e-et. Csak hát kényelmetlen, és a futóműve elég gyenge.
-
Micsurin
nagyúr
Az, hogy nem nyúl hozzá csak hajtja és a kötelező apróságokat elvégezteti nem jelenti, hogy nem férne rá ez az, sok esetben sajnos ilyen tulaj után túladott motor szokott lenni a tipikus drága vas momentán haveromnál is van egy ilyen, nevelőfaterja vette nem is értették egy 650-es bandinak miképp kophattak meg 50 ezer alatt a vezműtengelyei....
Én szívesebben veszek akár egy ismeretlenebb de jó állapotú külföldit mint egy közepesen lelakott hazai gépet amit több mint valószínű, hogy Józsi otthon a villással baszirgált majd elvitte egy nagy tudású Taschnerhez miután végképp elqrt valamit rajta...
@geresics: minden Pegaso foss, a blokk is egy olasz foss de a régi gőzgép suzukis benövésektől már nem látta, hogy Mina blokkos az a Pega....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
Mi számít neked gyenge futóműnek, milyet keresel? Sportosabb kéne vagy mire gondolsz?
A GSR600-nak a hátsó futóműve ahogy tudom teljesen állítható, plusz a lengővillát is ha megnézed jóval merevebb és kidolgozottabb mint az FZ6-é.
Az SV-det biztos elviszik, ha jó állapotban van akkor magas áron is, pláne most tavasszal. Valamiért itthon akkora legendának számít az a motor, hogy nagy rá a kereslet, a használtpiac pedig kegyetlenül beáraz mindent.
Én a külföldről behozottakat biztos hogy messziről kerülném. Eleve azt nézd meg hogy az itthoni kínálat legalján vannak, és azon már rajta van a nepper haszna meg a szállítás meg minden szar, szóval ott kint milyen olcsó lehetett ha itt a haszonnal együtt is sikerül a kínálat legaljára lőnie az árat... Plusz ezek a 20-30 ezer km futások 12-14 éves motoroknál... Nem lehetetlen, de nem is ennyire gyakori mint ahány ilyen hirdetés van
Odakint sem olcsóbbak ennyivel a motorok, a jó állapotúak meg pláne.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
McReay
aktív tag
Motorra utólagosan szerelhető/csatlakoztatható fokozatkijelzővel kapcsolatban mik a tapasztalatok/vélemények?
Szeretnék egyet beszerezni a motorra, kíváncsi vagyok, hogy mi a véleményetek.
Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
veze
őstag
válasz McReay #104860 üzenetére
nekem volt ( van) de öszintén...
elöször még érdekes volt, mostanra inkább csak felesleges. enélkül is pontosan tudom mindig, mikor hol tart a váltó. Látom ugyan de sosem nézem figyelem,. Volt időszak amikor a tank alatti csatija kontaktos lett, akkor pár hónapig nem is működött, mert emiatt nem vettem le a tankot és kihuzni sem akartam a csatit. Van az üresjárat kijelző, ami gyárilag benne van a motorban, az bőven elég.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz McReay #104860 üzenetére
Pedig baromi jó dolog. Pláne ha esetleg első motorod, stb.
Annó én is szerettem a 800-ason, arra én is utólag raktma, az 1.2-esen gyárilag van, de alapvetően szerintem pillanatok alatt rááll az ember agya arra, h érezze melyik fokozatban van, ez inkább végül csak amolyan megerősítés céllal fog szolgálni, rápillantasz fél másodperc alatt és ennyi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #104866 üzenetére
Nekem csak túrákon hiányzott mindig, amikor egyenesekben haladtunk, mert folyton akartam rakni a 6. gangot!
(#104868) runner 125
...mert rohadtul kellene (minden motorba) egy 6. sebességi fokozat![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
#MotorosVandor
Minden évben legalább 1 tereptréningre elmegyek, idén a Honda Safety került sorra, és bizony jó volt!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
-
gergo5991
őstag
valakinek bármi tapasztalat yamaha xv950-el? nagyon tetszik kinézetre, de ahogy nézem 13 literes tankkal inkább városi / külvárosi rohangálós max. kategóriájában a harley davidson street 750 szintén.
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #104840 üzenetére
Beszéltem Déczivel, azélt dúlva!
Egyszer 45 + 45k az első és hátsó progresszív Hyperpro rugószett, plusz 45k (átszelepeléssel az első) + 35k a felújítás, átépítés folyamata, ez 170k.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Alábbi típusok közül melyik ajánlottabb, illetve vannak-e típushibák, amikre oda kell figyelni. Öreg vasak, de ezek a kinézettek. Köszönöm előre is.
-Honda NX 500 - 1999
-Kawasaki KLE 500 - 1999
-Yamaha XTZ 660 - 1991
-Suzuki Freewind (?) -
Micsurin
nagyúr
És a sok gyökér tapsol a masinisztának... a kommentek megérnek egy misét!
Írni nem tud, beszelni nehezen... Es ehhez viszik ezeket a vasakat, a tulaj helyében lazán toltam volna egy névtelen nav bejelentést a fiára... Gusztustalan amit ez at ürge művel már...
Úgy beszél tulajok gépeiről mintha szíveséget tenne... Nem, pénzért dolgozik... szolgáltató. Amíg a tulaj nem engedi meg magának a klasszik seggből kirántos stílust az öreg inkább örüljön a munkának...
Nincs baj azzal ha nem csíp egy márkát, akkor ne vállalja tavaly engem is elhajtot egy szerviz mondván koreai csingcsángot nem vállal... Gandalf megcsinálta patentra meglepődött itt ott a motoron? Meg, volt amit elismert volt amit hibának vélt, elmondta? El, nekem kulturáltan....
Nem értem ez az ember, hogy maradhat meg a piacon, ennyire nem lehet nagy a bizalmatlanság a szervizekkel, hogy ha a havernak meggányolta akkor majd nekem is megfogja inkább viszem hozzá...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
válasz z123456789 #104874 üzenetére
Suzuki freewind.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #104873 üzenetére
Ne csesszél ki velem,hogy az áron filozol és nem rendelted meg azonnal..
Környéken nincs aki teleszkóp javítás/felújítással foglalkozik? Gondolom van magyar vagy más fóruma,ott egy kicsit bele ásnám magam a rugózásba,hogy milyen praktikák vannak rá. Aztán lehet,hogy az elsőben csinálnék egy olaj,szimering,porvédő cserét. (esetleg egy progresszív rugót bele [link] ) A hátsót meg felújítanám.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz z123456789 #104874 üzenetére
Én Freewindet vennék, talán egyszer veszek is.
A Honda Transalp miért nincs a listán?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
gergobaby
aktív tag
Sziasztok
Ősszel már egyszer jártam itt, akkor végül a kiszemelt motor nem lett jó, aztán szépen lassan kifutottam az időből és beköszöntött a tél.
Most viszont újraindult, az lenne a kérdésem, hogy valaki jártas-e utólagos casco kötésben? Elsődlegesen egy Honda kereskedésben beszámolt motor a kiszemelt, ott gondolom tudnak könnyen segíteni, de ha mégis magánszemélytől vennék, hova érdemes vinni utána Budapesten szemlére?Ha esetleg valakinek van 1m alatti CBF600S, FZ6N vagy GSF650 eladósorban, ne tartsa magában
Köszi & Üdv.
Gergő -
vendingo
veterán
válasz z123456789 #104880 üzenetére
48 lovas AT is jó választás lenne. Nem gyakori, de ausztriában sokat adtak el belőlük, illetve hoztak be itthonra is.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #104873 üzenetére
Eh. A motor értékéhez képest nemtúl baráti...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #104886 üzenetére
Szerintem qrva sok.. nyilván egy versenyző a versenymotorjánál kifizeti. De nekem hobby cél mellett amit te is mondasz, a motor piac árának 1/5-ét rászórni, azért az extrém..
Marad szerintem az általam beszerzett Wilbers rugó előre, meg egy alap felújítás, gyári hátsó rugóval, az előfeszítését meg felhúzom maxra.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
McReay
aktív tag
válasz runner 125 #104866 üzenetére
Köszönöm szépen a választ. (a többieknek is)
Egyre én is benevezek.
Szerk.
Első saját motor.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Note 8 --- Honda CBR 600 F4
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #104887 üzenetére
Sok,mint manapság minden szolgáltatás...de a futómű finomhangolás szerintem művészet,nem az a majd én otthon lecserélem otthon a blokkban az olajat mutatvány.
Szelepelés,lemezelés nem is tudom mik vannak,nekem anno a KXet 3 alapszervíz nézegette,de a Décziék tudták elfogadható szintre hozni.
Ha tényleg csak annyi ambíciód van,hogy kipöfögtök a határba haverokkal mókázni, tájatnézni,akkor engedd el a Déczi vonalat,mert felesleges és drága is, és ahogy eddig nyilatkoztál,nem is valószínű,hogy kihasználnád a futómű adta lehetőségeket.Mr.Brightside
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #104887 üzenetére
...mé' nem viszed el a Tasi bácsihoz? Az megoldja!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
válasz Pocee #104891 üzenetére
Jó, most húzd rám a pancser, divat enduros figuráját, kösz!
Alapvetően egyébként maga a szervizművelet is 1,5x-es ár minmum, de inkább én a rugókon adtam ki.. első párt Wilbers-ből meg lehet lőni 37-ért, a hátsót 30-ért. Azért nem mind1, h 67k, vagy 90.
Persze azt nem vonom kétségbe, h ilyen körökben ő a pro.. de én csak egy amatőr hobbysta vagyok, még csak nem is versenyenduroval.. ennyit számomra nem ér a mutatvány.
A minap olvasgattam, nézegettem egyébként videóket futómű beállítás terén, találtam egy tagot, aki első blikkre totál amatőröknek is jól, érthetően elmagyarázza a beállításokat, okaikat:
01, 02Valami hasonló állapotokat nem volna rossz összhozni ennél sem. Pláne, mivel alapvetően orrnehéz, így a fickó által vázolt - eleje felkeményítve, hátulja bepuhítva elven talán kiegynesúlyozottabb lenne a motor.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #104894 üzenetére
Nekem gyárilag állítható az első teló pumpával, csavarhúzóval. A hátsó meg gáztartályos, ami szintén szabályozható egy csavarhúzóval. Nagy vágyam hátra egy öhlins, de még használtan is horror.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz vendingo #104895 üzenetére
Ilyen téren ez is állítható, a motorok jó része ezeket tudja gyárilag, de nálam két gond is van. Egy részből érezni rajta, h az olaj már tuti elfáradt elől és hátul is, nincs egyszerűen rugózás / csillapítás, csak némi "kemény vánszorgás".
100% h soha nem volt cserélve semmi a futóműben, más részből pedig a motorok jó része gyárilag 70-75kg-ra van állítva, az én súlyomhoz nagyon puha mindkettő, alap esetben is jobban beül az eleje és a hátulja, tehát ha a hátulját max az előfeszítéssel keményítem fel (emelem fel), és nem lesz átrúgózva, az elejével valamit akkor is kezdeni kell, h keményebb legyen.
Lehet bepróbálom oda a Wilbers rugópárt 37k-ért, és mondjuk a gyári által előírt, eggyel sűrűbb olajat... még mindig olcsóbb, mint 170k-ért az a komplett átalakítás."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #104896 üzenetére
Nekem sv-be volt sűrűbb olaj, mert párszor koppant. Sűrűbbel semmi gond nem volt. Asszem 20k volt az olajcsere.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Pocee
senior tag
válasz runner 125 #104894 üzenetére
Te mondtad,hogy semmi hardstyle terved nincs,nem ütöd szét a gépet.ettől még nem leszel pancser...
Arra gondoltam,hogy mosódeszkán végigmenni 50 fölött,vagy "keményeket" ugratni,arra már érdemes Déczizni.
Túrázni,kicsit durvulni,felesleges 200k-t beletenni a futóműbe mert gyárilag is tudja ezt a szintet,max talán kicsit lágy.
Viszont terepen futóművet elsőre ne feszíts ki,főleg a hátulját,mert csőrre érkezni rohadtul nem boldog érzés főleg amíg levegőben vagy,hogy hogy is lesz az érkezés,ha mégis túléli az ember akkor rohadt boldog,annyi,hogy remeg mint a kocsonyaMr.Brightside
-
Micsurin
nagyúr
Ha már futómű...
Féléves Kayaba rugóstag, gyakorlatilag új meddig szabad feltekerni az előfeszítést rajta anélkül, hogy a rugó és a gátló előnytelenűl hamar gyengüljön el? Olyan két harmad körül van de még adnék rá egy kicsit többet, hogy feszesebb legyen a hátulja a motornak.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmvilág
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- RAM topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen