- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Linux - haladóknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Programozási versenyek
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz Micsurin #122948 üzenetére
Hmm, a dl 650-en előre 2,25 hátra 2,5 volt egy személlyel, de mivel én picit nagyobb darab vagyok hátra 2,7-2,8-t szerettem.
A mostani motornál előre 2,5 hátra 2,9 bar kell. De tudom, hogy ez motor és gumi függő, no meg a körülmények is, mert aszfaltra adják meg, nem homokra ... szóval elhiszem, hogy van ahova 2 az ideális, csak az én szememnek ez már kevés.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
JoinR
senior tag
válasz dellfanboy #122955 üzenetére
Pályázni azért kihívás lehet vele ilyen üléspozícióval
[ Szerkesztve ]
-
tag
válasz csongi #122959 üzenetére
Csak elmondják a tapasztalataikat. Ennyi. Ha érdekel megnézed, ha nem nem... mint ez a topik is (elvégre).
Azt azért meg kell hagyni, hogy a sisakba beszélő f@szi évente annyit gurul, mint amennyi a magyar használt motorokba van 10 év után (20-30 e km)
Nekem az pl. fontos, hogy megnézzek pár ilyen sisakbabeszélős sz@rságot olyan motorral, mint amilyen az enyém, mivel teljesen másképp viselkedik egy azonos abroncs egy GS-en vagy nálam a Hondán. Természetesen más a vezetési technika is.[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
csongi
veterán
válasz djeperto #122968 üzenetére
Értem mi a vlog. És értem azt is hogy összehasonlítás.
vagyis nem teljesen. Csak ezek az adatok amik kiderülnek annyira töredék, és változó körülmények között születnek meg, hogy ez alapján én képtelen lennék eldönteni melyik a jobb gumi. De biztos velem van a baj.
Egy Motor versenyen, ahol a mérnökök hada dolgozik, ugyan az a gumi egyik motor-versenyző páros alatt elfogy, a másiknak meg még mindig jó.
Akkor a gumi a rossz?
Az egyik bevágott képen, igencsak meg van pályázva a gumi szerintem. Egy Adventurevel minek is?Sajnálom az esését, és örülök, hogy ennyivel megúszta. Ott mi volt a baj? Nem volt jó a gumi?
Vagy nagy volt a bemeneti tempó? Egy két montázsa van, ahol szikrázik a lábtartó.
Hát nem vagyok szakértő, de ha az leér, már baj van, mert onnan csak egy irányba lehet javítani. Vannak akik ezt jobban tudják nálam, ebben biztos vagyok.
De tuti velem van a baj és nem tudom értelmezni.
Kopó fogyó eszközöket összehasonlítani képtelenség.Nem kötözködöm, csak beszélgetek.
-
Geresics
addikt
válasz csongi #122959 üzenetére
Pont ez a lényege. Bárki csinálhat ilyet, még akár Te is, vagy akár én is. Aztán vagy kivált valakiből valamit, vagy nem. Az, hogy a teszt szó mennyire állja meg a helyét, az erősen vitatható, a TKC70 videóm pl. angolul inkább volna "user review", mintsem teszt, de hát ez van. Jah, és úgy, hogy nem sisakba mondtam, úgy jobb volt?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #122979 üzenetére
Fogjuk rá.... valóban nem sok különbség van a kettő között. Első sárvédő,gumi,első fék,kormány.....
-
etnies
senior tag
BF akció SP Connect-nél és Quadlock-nál, ha valakit érdekel.
30% kedvezmény mindenre, mind a kettőnél."önmagam hite vagyok magamban"
-
#31733248
törölt tag
válasz hugi0 #122949 üzenetére
Nekem Heidenau K66 a téli gumim a robogómon (Honda SH300), legutóbb a Honda Dreamnél a gumicsere 20 ezer forintba került. Jó gumi, elégedett vagyok vele, érezhetően gyorsabban melegszik a nyárinál, ez a legfőbb erénye. A fagypont körüli hőmérsékletek elmúltával viszont nem érdemes fent hagyni és nem elsősorban a gyorsabb kopás miatt, hanem azért, mert érezhetően nem tapad úgy, mint a nyári. Amivel a robesz amúgy érezhetően jobban földe áll, mint az előző, tehát nem 1100-as Africa Twin a gyári gumijával.
-
csongi
veterán
válasz Geresics #122971 üzenetére
Sisak nelkul csak emberibb. :).
Az, hogy egy gumival valaki csapatja, es velemenyt alkot, ok!
De igyekezzen nagyon targyilagos lenni, mert nagyon nem mindegy a kornyezeti elemek. A motortol a motoroson at a talajig.
De az, mikor osszehasonlitja, nah az mar nekem nem mond semmit. Ahhoz, hogy erdemben legyen befolyasolo tartalma szamomra, minimum a vegig dokumental megtett km mindket gumival.
Es ha minden korulmeny kozott egyforman hasznalta legalabb 2 garniturat mindkettobol, akkor mar er valamit. Es ez csak az adott meretu mintazatu gyartasi evre vonatkozo gumirol van szo.Ha gazdasagi szemszogbol nezem, nem tartom kizartnak, hogy idovel a kevereket valtoztatja a gyarto.
Egy regebbi modell eseten ahol a gyartasi mennyiseg alacsony, egy ujjabb kevereket hasznal.Horvi: Es elerte a gumi tapadasanak hatarat. :(
[ Szerkesztve ]
-
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #122987 üzenetére
Nálam az idei volt a második szezonja és nagyjából ~6000km-t sikerült menni vele...
Így majdnem sikerült 70.000 fölé pörgetni az órát...
Most télen tervezek egy nagyobb revíziót rajta.... tavasszal kapott új gumit előre (most kap hátra), rendbe rakattam a teleszkópokat és a rugóstagot, meg kigyomláltam néhány az elődöm által rám hagyott dolgot...Át szeretném színezni a vázat, és a motorra is rá kell nézni....szelephézag...ilyesmik...
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz csongi #122990 üzenetére
Nem biztos ! A KTM és a BMW-k legtöbb típusa az átlagosnál jobban bírja ezeket a buktákat. A V-strom gyári bukócsöve egy kalap kakit nem ért, simán tört mellette az irányjelző, nem csak a búra, hanem akár tőből (K sorozat), a műanyag elem is szépen karcolódott, számtalan fékkart láttam letörni, gyári kézvédő csak dísz eséskor, fékkar, kuplungkar, tükrök a legkisebb bukásnál cserés.
A barátom Kawa Versysét feldöntötték a munkahelyén, kár 380e forint !!, sérült kézvédő, váltókar, doboz, motor is kapott a bukógomba ellenére.. Amikor felsorolta, hogy mi sérült, azt hittük nem csak felborították, hanem végig is vonszolták a parkolón a motorját..Ehhez képest meg kell nézni yt videókat, hogy a nagy endúrókat is (ktm 1290) hogy eldobják, majd felállítja és apróbb sérülésekkel megússza. A GS trophy-n olyanokat buknak a bmw-kel, hogy rossz nézni, a motoron meg szinte semmi sérülés.
Én el tudom képzelni, hogy NINCS semmi egyéb sérülés a motoron azon kívül, mint amit ott felmért a helyszínen.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zgospel
őstag
válasz bacus #122991 üzenetére
"kár 380e forint"
Itt attól is függ, hogy ki állapítja meg a kár összegét, főleg egy biztosítási ügyintézésnél. Mert pl ha sérül a tank fényezése, vagy mondjuk karcos lett a hengerfej, akkor a szervizben annak a szakszerű javítása általában nem a fényezés, hanem a csere, még akkor is ha egyébként elég aprónak tűnőek a sérülések.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
válasz zgospel #122992 üzenetére
Ez igaz, ezt a biztosító állapította meg
De ennyit sajnos rá is lehet költeni, sőt, ebben nem lesz minden cserélve, pl a kuplungkart vissza hajlítják, a kézvédőt viszont csak párban adják. Láttam fényképeket, ott sokkal rosszabb volt, mint utána élőben
Amit láttam pl ktm-ről (barátom felesége filmezte), ahogy a férje egy homokdombról megy le a ktm-el, aztán a legvégén gyakorlatilag bukfencezik a motorral. Semmi sérülés! Igaz, homok volt.. ezt a v-strommal nem úsztam volna meg, ott minden sérült volna.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
orion1025
őstag
Üdv motorosok!
Kérdeznék, hátha... Van kêt motorom, az egyik egy 50-es supermotor, a másik egy 125-ös túra enduro, mindkettő 2T. A nagyobbikhoz próbáltam már két végdobot is, amiből az egyik szétszedhető, illetve ki is lett tömve, de istentelenül porszívó hangja van a kis motoromhoz képest úgy is. Azon egy nagyon rövid, gyártott múlt századi végdob van, de pattogós és öblös hangja van vele, sokan meg is csodálták, hogy ötvenes fosputtony révén milyen jó hangja van. Na ilyesmit próbálnék a naggyal is elkövetni, de nem tudom, hogy a rezo mennyit befolyásol a végső hangképen. A két rendszer nem egyezik meg, mert akkor már kipróbáltam volna mit mutat. Valaki volt már hasonló cipőben?
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #122995 üzenetére
Hacsak nincs benne valahol máshol is fojtás.... ....pl a CPI-kben van a diffúzorban egy hegesztett nyúlvány, amit nagyon nehéz kiszedni. Azt ott brutális fojtást képez, mind hangban, mind pedig teljesítményben..... igaz, a gyári "fojtott" verzió csak 3Le....
-
orion1025
őstag
válasz Topiccsendőr #122995 üzenetére
Az egyik ismerősöm is mondta, mikor feldobtam számára a témát, hogy ő anno észrevette, hogy motor építésnél teljesen más hangja volt ugyanazon végdobbal egy alsó (hátsó villa melletti kivezetéssel), és a standard banán leömlős, felső kivezetős koncepció mellett.
Nincs fojtás, se kati, se más hókusz, egy mezei Aprilia Tuareg 125 Wind az alany, krisztus előtt ötezerből, AM5 blokkal.
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz orion1025 #122998 üzenetére
Tuareg 125 az nem rotax 127, vagy 123? Am5 az sztm 50ccm.
nekem rotax 122 nel, miutan kipakoltam a katalizatort a sima hidropreselt gyari vascsobol, ugyanolyan volt, mint az arrow-val. meg van meg egy epitett versenycso is, vekonyabb anyagbol, nekem ezek mind ugyanolyanok. Krvahangos az osszes. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
orion1025
őstag
válasz Topiccsendőr #122999 üzenetére
Na pont ez az, hogy mindenhol AM5 szerepel a spec szerint, az 50ccm pedig AM4 megjegyzésként, de elvileg a Rotax 123 az 50ccm, ez pedig a 127, meg létezik 80-asis belőle, de amit eddig láttam a blokkból, AM6 kompatibilis belsőt tekintve is.
Ezt a banán leömlőt megszondáztam kamerával, de semmit nem láttam benne. Az első kanyarnál volt hegesztve, ezt normálisan befoltoztam, de tanácstalan vagyok, hogy miért van ezeknek a blokkoknak ilyen kávérecsegő hangja. A kisebbik motorom sokkal többet forog, ezek 10800-at, az meg 14000-et, de kipörgetve is elég mély, durrogós hangja van. Igaz abban léghűtéses blokk van, más koncepció, de akkor sem értem, rengeteg videót néztem ezekről a motorokról, és rendre azt a sablonos hangot hallom belőlük, még fullfull kipuff rendszer mellett is... El nem hiszem, hogy nem lehet valamit csinálni vele, hogy ne ilyen röhejes hangja legyen egy ekkora motornak, pláne ha beindítom a kisebbiket, szinte elsírom magam, hogy egy erőgépnek tűnik mellette hang alapján, pedig annál használtam minden földi jót a kipuff barkácsoláskor, egy része bicikli kormányból van
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Telekom mobilszolgáltatások
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- BMW topik
- Milyen asztali médialejátszót?
- Okos Otthon / Smart Home
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Íme az új Android Auto!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen