-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sys85
veterán
válasz goofy85 #135050 üzenetére
Ha már eső.
Megkapta a Modeka Panamericana ruhám az első 2 nagyobb esőt.
Jelesre vizsgázott a Sympatex membrán,így azt hiszem az esőruhát max nagyobb többnapos túrákon viszem csak magammal.
Kicsit tartottam a marketing rizsától,de valóban száraz maradt minden porcikám.Sajnos a RT-vel nekem is gyakrabban meg kell állni mint az eredetileg egy túra géppel indokolt lenne.
Hátfájós vagyok,aztán a 189cm-em mellé még az RT aránylag egyenes üléspozíciója sem az igazi nekem,pont annyira dőlök előre,hogy az már megfájdítja a hátam cirka 100km után.
Lehet kell egy kormánymagasító.Az elvileg 1,9cm-rel emeli meg a kormányt,plusz 2,5centivel hozza közelebb,saccra pont ennyi elég is lenne.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Horvi
őstag
válasz goofy85 #135050 üzenetére
Amúgy ha csak az a gond, hogy elfárad a lábad a hegyes térdszög miatt akkor azt javaslom, hogy menet közben próbáld kinyújtani. Én azt szoktam csinálni, ha beérek valami kisebb városba/faluba(ahol úgy sem vereted neki) akkor fel szoktam állni az ülésből és megmozgatom a derekam(a porckorongsérv nem olyan jó ) meg ugye nyújtom a lábam is. Nekem ez a dolog bevált, sokkal tovább is bírom a dolgot, így ritkábban is kell megállni.
Hello darkness, my old friend...
-
goofy85
kezdő
válasz Sys85 #135051 üzenetére
A kabátom (Sixgear Vikran) nem bizonyult a legjobbnak, nagyon rövid a dereka A magasságomhoz nem vagyok elég vastag (pedig van plusz rendesen) és csak xxl kabátom van, de kilátszik a nadrágom dereka sokszor… Valami fasza kabát szabásút kell vennem majd…
193 vagyok, ennek a motornak elég emelt a kormánya, csak a lábtartó is magasan van. -
Biqci
aktív tag
válasz goofy85 #135054 üzenetére
Ne aggódj a felállással, nem lesz vele gond. Mi olyat is csináltunk tavaly a tréningen, hogy feltérdelni az ülésre egyik, majd másik lábbal, végül mind a kettővel egyszerre. Én is daráltam előtte, de semmi baj nem volt, senki nem esett el. Pedig volt egy 70-es papó és 20 alatti kiscsajok is
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
válasz goofy85 #135050 üzenetére
Szerintem minden motorral meg kell állni időnként, mert elfáradsz. Hogy ez most 70 km vagy 230 km az persze nem mindegy, de idővel egyre többet és többet bírsz. 5 éve még komoly dolog volt, hogy 130 km mentem megállás nélkül, tavaly 1 megállással mentem 580 km-t. (tankolni ugyanis muszáj volt)
A már javasolt egyik időspóroló technika az, hogy felállsz, a te gépeden ez könnyű, sport motoron próbáld meg. A lényeg, hogy amikor állsz, akkor nem mindegy, mennyire kell rogyasztani a lábad, hogy közel egyenes derékkal érd el a kormányt. Érdemes lehet kormánymagasítót nézni, vagy csak állítani a kormányon picit, esetleg lejjebb tenni a lábtartót. (pl sw-motech lábtartó nem csak 5x akkora felület, hanem a többsége akár több cm-el is lejjebb rakható)
A másik ilyen technika, hogy nem állsz fel, csak kicsit kiülsz valamelyik oldalra, csak picit, hogy a combodon ülj.., itt még vannak opciók, pl lógathatod is az egyik lábad, stb.
***Szerintem ezekkel sok időt lehet spórolni, nem kell gyakran megállni, de ennek ellenére, inkább tervezd bele ezt a plusz időt, nem árt néha megpihenni, tankolni, levenni a sisakot, kabátot, ilyesmi..
(*** vannak motorok, ahol még egyéb technikákat is alkalmaznak, tavaly voltam mzklubbal egy guruláson, ott konkrétan volt aki a városba érve a lámpáknál leszállt és tolta a motort, mert addig is pihent.. )
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
LógaGéza
addikt
válasz Geresics #135062 üzenetére
Mikor menet közben felállsz a lábtartón - felemeled a hátsód az ülésről, és így mész át pl egy vasúti átjárón.
Nekem pl új volt hogy mennyire könnyen megoldható ez, azóta is ha tudom hogy rossz út van, akkor alkalmazom, meg ha kicsit fárad a lábam, akkor se rossz. Bár a Dukeon egyenes háttal és kinyújtott kézzel tudok ülni"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, lehet az én kreativitásomat haladja meg, de az ilyen zárógyűrűt (fül nélküli zégert) h a pék faxába kell kivenni?
Mélyen is van és ugye össze kellene húzni, h a vájatból ki tudjam fordítani... de fül nélkül a zégerfogó felejtős. Vékony csavarhúzóval meg nem tudok alányúlni sehogy mert mélyen van.
Valami speckó fogó kéne ide?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #135070 üzenetére
Nem kell specko szerszam, ala tudsz nyulni nagyon vekony csavarhuzoval, csak ugy, hogy ne kurd ossze a kornyeket eleg nehez es idoigenyes.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #135071 üzenetére
Ah, kösz, próbálkoztam először azzal, de 2cm az egész belső átmérő.. rohadt kicsi és mélyen is van. Végül úgy mögé tudtam nyúlni már, h kicsit meg kellett préselnem az egyik irányba az elkopott gömbcsuklót, majd vissza a másik irányba..
Köszi!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HoaryFox
őstag
válasz V.Stryker #135033 üzenetére
Én voltam, talán 3 éve még a kisKawával. Írtam is talán az élményekről, keresd vissza nyugodtan, most nem tudok linkelni.
Szerk.: #135022 Geresics köszi
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Steven
addikt
Előzmény lusta voltam elmenni suzukiba gyári fék betétért ,mert nekem egy órás út ezért vettem egy bele való akármit. De egy fos mert (gondolom elmelegszik) és pár satuzás után elkezd darálni a fék remegni a kormány egészen addig míg vissza nem hűl.
Elméleti kérdés :
Ezen felbuzdulva elmentem suzukiba gyári fék betétért:
erre adtak egy ilyet 59100-29820 ami k3-k5 gsxr-hez valóDe az enyémbe elvileg ez való :
59100-31820 2015-2022 abs v-stormA lényeg a márka szervízben esküdöznek hogy ez is jó csak a csomagolása más. Gondolom megvizsgálták az anyag összetételt ott a boltba és tudják hogy az ua az
Viccen kívül akarok egy kurva jó féket és a gyári bevált csak 12 ezer alatt elkopott . Szvl bele rakhatom ezt ? 59100-29820 vagy vigyem vissza és keressek egy full bele valót?
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Digital
addikt
válasz runner 125 #135070 üzenetére
Próbáld meg egy vékonyabb csőrös fogóval megfogni az anyagát majd tengelyirányba húzni.
"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
runner 125
nagyúr
válasz Digital #135075 üzenetére
Kb 3/4 mm átmérőjű volt a gyűrű, és ebből az anyagvastagságból a felét nyilván a vájatban tölti, szóval egy fél mm-nél kevesebb anyagot teljesen esélytelen fogóval megfogni egy 2cm átmérőjű furatban és legalább ugyanúgy 2cm mélyen, főleg úgy, h koppra ott van mögötte a gömbcsuklós csapágy...
Csavarhúzóval sok szopás után kiugrottak.. és mindezt 8x kellett végigcsinálnom.. tköm aki ezt így tervezte meg, pedig japán gép (TRX700). Legalább raktak volna füles zégert, egyáltalán nem zavart volna semmit a 2 kis fül, eleve egy préstelt gömbcsuklós csapágyat biztosítottak 2 oldalról ezek a zárógyűrűk.. szerintem még zárógyűrűk nélkül se tudott volna elmenni bármerre is a gömbcsukló, mert eleve merőleges erők hatnak rá. Nah mind, átalakítom egyébként is tűgörgősre, mert ez a gömbcsuklós lengőkar felfogatás jó nagy hülyeség.. hamar elkopik, tűgörgős csapágykosár sokkal tartósabb ide.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
V.Stryker
nagyúr
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy ki milyen motoros youtube csatornákat követ, néz?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #135078 üzenetére
Olyanok érdekelnek, akik adnak is ki életjelet?
Magyarok közül egyre kevesebben publikálnak sajnos...
onroad, totalcar alapok, bár utóbbin csak ritkán van motoros tartalom.
Dodor videóit is nézem, de a hisztuzős puffogós videóit nem szeretem. Meg a stílust sem, de legalább gyárt anyagot, és sok olyat mond, amit máshol nem hallasz.
Gobikemagazinra is fel vagyok iratkozva, de megalszik a tej a szájukban, még 1,5x sebességgel is...
HH videóit szinte sosem bírom megnézni. Az a srác egy forintért eladja a saját anyját is. Fel vagyok iratkozva, de nem néztem meg videóját több, mint 1 éve.
MXGuards videók sem túl izgik, általában azért belenézek.
A Shox áruház videói között ritkán van jó anyag, de ha érdekelnek a termékek, akkor érdemes megnézni.
Rider13 termékbemutatók viszont egész jók.
Ott van még Bobmaster is (PH! oszlopos tagja volt régen), de saját videókból sosem volt termékeny.
Alpar`s Moto Adventure stílusa elég sajátos, de 1,5x sebességgel vállalható. Mostanában túráról hozott videókat, de azok olyan hosszúak, hogy neki sem álltam még így sem.
KMenyus indiai túrája király volt, az új videók viszont nem kötöttek le.
Geri on Tour videóit is szerettem, de vele a koronavírus kiszúrt, azóta nincs anyaga kb.
Van még a MotoSunday csapat, és a hozzájuk tartozó vlogger közösség, de sem az ottaniak, sem a versenyek nyertesei nem aktívak, aki meg igen, azt nem követem már.
Lasi videóit néztem egy darabig, de valahogy nem az én világom. Most váltott nevet egyébként Living The Dreamre.
LACX enduro számomra eredetibb volt, de úgyfest ő is a csajozást választotta a videózás helyett.
Vattás az egyedüli kivétel, de ő is a magánéletével van elfoglalva, bár azt csiripelik a madaraim, hogy várható ott most valami...
Jeli Motors számomra nagyon szimpatikus, és mióta voltam nála tréningen, ez csak fokozódott! Érdemes nézni, ha érdekel az enduró műfaj!
Vérlovagok - Blood Bikes Hungary videóit elvileg minden vérlovag csinálhatja, de a srácok nem igazán aktívak, csak Mackó. Szerintem tök érdekes egy megkülönböztető jelzéseket használó motoros szemszögéből nézni a világot! (Ráadásul úgy volt, hogy megállapodnak a pécsi véradó központtal, és Pécsett is indul, és aktív szerepet vállaltam volna a dologban, de úgy fest, hogy a pénzhiány még a nyitás előtt utolérte őket. A motorosok ingyen, társadalmi munkában csinálják, de a benzinért, a gumiért, stb. ugyan úgy fizetni kell az egyesületnek...)
Van még pár, de aki egyértelműen feladta, azt be sem linkelem.
Van még egy MotorosVándor, de ő nem találja az irányt. Régen idegesítően hosszú, és vontatott videói voltak. Aztán áttért a pörgősebbekre, ahol ritmusra ment a vágás is, aztán felszentelt tréning-videós-hittérítő lett, azóta nem nézem. Talán május végén, június elején jön majd a 120 km/h tempós tréning zárt pályán, annak még adok egy esélyt, de utána...Nemzetközi vonalon már jobb a helyzet szerencsére!
Itchy Boots videóit elkezdtem előröl nézni, és nagyon durva, hogy honnan jutott el oda, ahol most tart! Kedves, hangulatos videók amúgy.
Motorcycle Adventure Dirtbike (MAD) TV nagyon jó, az öreg tényleg jól is csinálja, de egyszerűen nekem túl hosszúak mostanában a videói, pedig tényleg tetszik amúgy!
Racing and Adventure csatorna nangy kedvencem volt, de a motorbalesetben pont a számomra szimpatikus srác halt meg, azóta csak belepörgetek, mert a másik srácnak nem az "adventure" a főétele. Ők voltak régen a DriveMag Riders csatorna, amiről valamiatt váltaniuk kellett erre. Sok jó videó van még itt is azért...
Brake Magazine viszont nagyon ajánlott! A srác (meg az apja is) megjárta a Dakart, és tök jó videói szoktak lenni! Mindenképp csekkolós annak, aki nem ismeri!
Bret Tkacs is egy hatalmas figura! Főállásban tréner, de nem szégyenli a tudást ingyen is közzétenni, és bizony mondom nagyon jó tippeket oszt meg! Külön érdekesség, hogy sosem látod sisak, vagy sapka nélkül! Soha!
Ő volt egyébként régen a MOTOTREK, de ő is valamiért csatornát váltott, ettől függetlenül érdemes itt is körülnézni, mert sok okosság van itt!
Chris Birch - Off Road Coach pedig akinek nem mond semmit, annak hiába is mondanám. Kötelező!
eveRide pedig nekem a példakép, aki miatt elkezdtem én is tartalmat gyártani! A régi esetlen videóit imádtam, amikor még tök kezdő volt. Ma már felváltva csinál profi "cinematic" videókat, meg vlogot.
FortNine nem véletlenül van mindenki listáján! A srác profi újságíró, és tényleg jó anyagokat gyárt! Az utóbbi időben nekem túl sok a színészkedős, témázgatós rész a videókban, és kevesebb a valódi tartalom, de lehet csak hisztis voltam mikor néztem. Kötelező midnen műfaj kedvelőinek!
Lyndon Poskitt videóit mindig öröm nézni! Rohadtulj jól csinálja! Ráadásul többszörös Dakaros, és a Malle Moto-t is megnyerte már! A Dakaros videói voltak a legjobbak szerintem, azok miatt kezdtem el követni!
MotoGeo régen érdekes volt, de már önismétlő sajnos. Motorozik, zabál, és alámondással közvetíti a tényleg szép felvételeit, de felolvasva.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
baboss
őstag
Szombati túra, ha valaki csatlakozna jelezze. [link]
-
pietrrr
aktív tag
Sziasztok!
Térdprotektort szeretnék venni, olyat, amit a nadrág fölé lehet felvenni. Csak rövidebb utakra használnám, hosszabbakra inkább a dedikált motoros nadrágot.
Van ajánlott ilyen típusból vagy egyszerűen vegyem meg azt, amelyik tetszik/olcsó?
Köszi a segítséget! -
Horvi
őstag
válasz pietrrr #135089 üzenetére
Mondjuk szerintem ez is olyan. Van belőle rövid, közepes meg hosszú. Nekem a közepes van, meg vagyok vele elégedve. Max annyit lehet felróni neki, hogy pár év használat utána tépőzár már nem az igazi. De azt 1-2 ezerből lehet orvosolni és utána megint jó.
Beleizzad a lábad/térded nyáron nyilván de annyira nem vészes a dolog. Meg nyáron kb mi az amibe nem rohadsz bele
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
baboss
őstag
Az összefogatóba rakja be az illetékes. [link]
M-RING Pályabemutató.
Kulturált nagyon jó kiszolgáló létesítményekkel. Fedett pihenő asztalokkal, székekkel. Büfé szuper. WC nagyon tiszta, ami meglepett, hogy van 3 db különálló zuhanyfülke . Van orvosi szoba is. Balleset esetén egyből leállítják a motorokat és azonnal ottvan gépkocsival a segítség. Pálya aszfalt kiváló, vonalvezetés variálható, jó széles kanyarokkal. Részemről egy hibát találtam . Egy balos kanyarban kifele dől az aszfalt. A pályarajzon sárgával jelzet rész. Összegezve szívesen ajánlom mindenkinek aki egy jót akar motorozni biztonságosan, a határokat feszegetve. Fél napra csak 6.000ft volt a belépő.
[Videó] -
LógaGéza
addikt
válasz baboss #135093 üzenetére
Basszus, ez itt van a szomszédban (~24km itthonról).
Mikor futunk össze? Be kell járatni az új gumikat - meg persze magamat"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Graphics
Jómunkásember
Sziasztok!
Egyelőre még csak érdeklődés ,de elképzelhető, hogy a 2007-es Honda CBF500A-nk el lesz adva kihasználatlanság miatt( kevés méter, nagyon régen oktattunk vele 2-3 évet, de ez a kategória nem jó az A korlátlanhoz)
Szóval hasonló gépet szeretnénk kritérium 599 köbcenti felett, és könnyű kezelhetőség, picit talán túrásabb jelleg se lenne rossz.
Szerettem ezt a motort is, de ez még szerintem egy nehézkes konstrukció a súlya miatt.
Tippeket előre is köszönöm. Még csak nézelődés a cél.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen