-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #137871 üzenetére
triplák durrognak gyári dobbal is. csak halkan: pukpukpukpuk..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Geresics
addikt
válasz Oppenheimer #137901 üzenetére
Az MT sisakom boltban vettem. A fő szempont a láthatóság, a felnyithatóság, és az olcsó ár volt anno. Az Acerbis sisakom azért vettem, mert meleg volt az MT terepen. Nagyon szerettem, de szorított. A poén, hogy ugyan abba a boltba rendeltem az eladóval közösen. Megjött, felpróbáltam, jeleztem, hogy nagyon passzentos, és azt mondták, hogy majd tágul. 1 év alatt nem tágult, ezért eladtam. Rendeltem online egy Caberg XTrace sisakot, de az méretben meg anyagfelhasználásban volt botrányos, így az aznap ment még vissza. Ráadásul azt mondták bele lehet tenni a SENA hangszóróját, és nyilván nem lehetett. Felhívtam őket, azt mondták vágjam ki a szivacsot. Anyád, az... A Shark Explore-R sisakom viszont mérettábla alapján rendeltem, és tökéletes!
Szóval van ilyen is, meg olyan is. Ma már bátran lehet rendelni, nincs belőle vita sem, ha visszamegy, de a tuti még mindig a próba...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #137895 üzenetére
Mar regota szenvedsz ezzel az orrtolassal, nem sikerult rajonni mitol csinalja?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
goofy85
kezdő
válasz Topiccsendőr #137904 üzenetére
Az a lánc a súllyal terheletlenség miatt lötyög ennyire?
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #137905 üzenetére
Nem szenvedek most ezzel, a geometria most jó. Kisakkoztam melyik hátsó gumihoz kb. milyen magasan legyen az eleje. Én arra gondoltam mikor már elkopott az eleje és nem tartja az ívet rendesen. Pirellinél ez jellemző, ahogy kopik el, szépen lassan, jól érezhetően megy el a tapadás. Úgy 300-350 kakucs kör után már nem fog úgy az első, érezni hogy nem tartja úgy az ívet. Ledobni ilyenkor nem szoktam megyek még vele úgy 100 kört, na ilyenkor már a köridőn is eléggé meglátszik. Feldobok egy frissebbet egyből megjön 7-8 tized. (lehetne még menni vele vagy 100 kört, de ennyire tolom rezsicsökkentett módban )
Jövőre tervben van hogy dunlop lesz megint elől, az sokkal jobban tapad szinte a végéig.
[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz Topiccsendőr #137904 üzenetére
ez a tag hogy nem süketül meg? én már attól migrénezek, ha a (beton)garázs fele áll a vége és mondjuk a kesztyűt bent felejtettem és vissza kell mennem érte
#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz duni84 #137908 üzenetére
Sztm mar suket. :D
Amikor a durrogas ugyanolyan hangos, mint alacsonyabb fordulaton, az mar tul van a versenypalya hanglimiten is(Egyebkent az akra rendszeremet egy magyar fickotol vettem, aki utcara hasznalta, kilyukasztott db eaterrel. Ha mar arrol beszeltunk, hogy a romanoknal csodakat lehet latni :D )
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Steven #137889 üzenetére
Most erkeztunk meg Devara mi is. Uramatyam amiket itt lattunk, tapasztaltunk. Igazi Balkan. Gyakorlatilag amiket emlitettel korabban mindennel talalkoztunk.
Tegnap gyonyoru ido volt a fogaroson, hazafele kis eso. Ma viszont rongya aztunk az alpinan.
Azert van egy feelingje annak amikor esozes utan szarad az aszfalt a transalpinan es vegre elkezded huzni neki rendesen a völgyben, majd egy tempos kanyar utan szeme jon veled 6db jol megtermett boci az egesz uttestet elfoglalva.
Ahogy meg a romanok vezetnek az parade. Hosszu egyenes kirakom a motort szembe savba hogy elozok, kirakja mogem ocsem is, elhuznam hogy akkor vegigelozom a sort erre a roman siman kirakja elem az autojat, majd azele is kijon egy es mogem is. 5-en voltunk a szembe savban, szembol jottek en meg neztem hogy mi a f@sz ez itt.
Kanyarban, emelkedon, mindenhol eloznek, nem baj ha nem latnak semmit.
-
akos727
senior tag
Sziasztok! Biztosítás téma...Június 25-én vettem egy motort, melyre Aegonnál megkötöttem a biztosítást. Éves, bankkártyás fizetést választottam. Ma kaptam egy levelet, hogy díjnemfizetés miatt megszűnt a biztosítás 09.04-el. Erről semmilyen figyelmeztetés nem érkezett sem emailben, sem postán. Miután most beléptem az aegon felületére, a küldeményeiben sehol nincs egy figyelmeztetés vagy tájékoztatás hátralékról, viszont a megszűnés ott van. Autóm biztosítása ugyanúgy náluk van, és mikor ezen volt hátralék, jött levél és ott is van online a küldemények között. Ezzel tudok reklamálni vajon az ügyfélszolgálaton? (Persze ma már nem lehet hívni őket) Vagy nekem kéne fejben tartanom, esetleg belépkednem az aegon fiókomba, hogy nézzem, jött-e valami küldemény vagy hogy van-e bármilyen teendőm? Előre is köszi.
-
bacus
őstag
Pedig küzdj érte, ha kifizetted, mert a nem biztosított időszakra van "fedezetlenségi díj", ami persze nem egységes, de naponta 1000 Ft is lehet (autónál). Keresd ki az utalást, nézd meg jó helyre utaltál e (legalább az stimmeljen), mert ha igen, akkor az ajánlat számot ütötted el..
Ilyenkor érdemes egyébként a biztosítók online felületén fizetni kártyával, az azonnal látszik..Én megvettem a motort, másnap kötöttem biztosítást rá, fizettem is ilyen fedezetlenségi díjat 1 napra.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #137893 üzenetére
Van egy webshop, ahol még a nyár elején volt sok beragadt K3, 5-6 éves gumik voltak.
Én is vettem egy elsőt, de aztán eladtam, mikor láttam, hogy milyen gyorsan kopik az oldala.
Egy haverom vett 10 darabot (7 hátsó 3 első). Az ár nagyon jó volt: 12 körül volt az első 18 körül a hátsó 190/55-ös méretben.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
norbert1998
veterán
Indulunk hétvégén Senj-Zadar-Senj túrára, három motorral. Egy ideje nézem az időjárást, sajnos elég szarul áll a szénánk. Az érkezés napján 91 mm eső Senj, majd másnap mentünk volna Zadar-ba, ahol 41 mm eső fog esni aznap, majd második és egyben utolsó éjjelünk szintén Senj, ahonnan indulnánk is haza, szintén 5 mm esőt ír rá
Szóval ez egy masszív sztornónak tűnik, meg bukott 38 ezer forintnak.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137918 üzenetére
Én jövő pénteken mennék Zakopane-ba, de oda se ír túl jókat, viszont ez még nagyon változik.
Persze nem motorozási élmény, de ha nem akarod elbukni a 38e forintod, lehet érdemes autóval menni..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
d@vee
őstag
válasz Oppenheimer #137901 üzenetére
Miért kellene visszaküldeni? Szintén volt mérettáblázat, lemértem a buksim ahogyan kell, megjött a sisak és tökéletes
Bár nálam esély nem volt személyesen felpróbálni, tudtommal Ruroc nincs is magyarországon.Szerk: Havernak úgy vettünk, hogy neten kinézett egy modellt, boltba bementünk felpróbálni, méret így meglett, majd neten megrendelte ahol épp a legolcsóbb volt
Szerk2: offkorz bukósisak modellre gondoltam, de nálad jobb pontosítani
Geresics #137902: Előző sisakom nekem is MT volt. Felpróbáltam párat, végül volt egy ami bár szorított kicsit, de kényelmes volt, meg egy ami nagyon szorított. Eladó mindenképp a szorítósabbat tukmálta rámfelé, mert az tágul bizony sokat, stb... Lassan 3 éves lesz, mikor nemrég megvettem a mostani gépet, azzal hoztam haza. Azóta is úgy szorít, hogy egy óra után már fáj.
[ Szerkesztve ]
Ja
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #137918 üzenetére
Nekem egész hétre esőt mondott 6 napig Romániába és mégis elmentem "oszt" utolsó nap volt csak égszakadás ... ott is "csak" a magyar határig .
Én emiatt tuti nem mondanám le.
Itt volt vagy 12 fok , no meg remek látási viszonyok . Akkora volt a pára , hogy csak nyitott bukóval tudtunk menni .
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #137924 üzenetére
95mm csapadek az nem köd, es horvatorszagban tudnak nagyon nagy viharok lenni, szoval esoruhat 2 db-ot es szaraz zoknit raklappal vigyel, ha nem mondod le
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
duni84
aktív tag
válasz norbert1998 #137918 üzenetére
az eső ott amúgy annyira nem is gáz. viszont szeptember-októberben olyan masszív széllökéseket lehet kifogni a verebitnél, hogy azt sem tudod mi történik engem senj központjában konkrétan kifújt a körforgalomból pár éve a házak közt lezúduló szél. a parti úton és a hegyekben is ugyanígy meg tud tréfálni.
rövidebben: az eső előrejelzés miatt nem hagynám ki, arra van az esőruha vagy a vízhatlan membrán. ilyenkor már amúgy sem párolja meg saját magát az ember, ha nem a hálós dzsekiben megy.#metszéspontok
-
-Mosquito-
őstag
válasz Steven #137923 üzenetére
Ilyenkor szoktam a b programot csinálni. Minden reggel azzal kezdem,hogy időjárás előrejelzést nézek. Ha fosh,ahová mennénk,akkor áttervezem. Ilyen időben én sem mennék fel. Mondjuk egy Glocknerre pláne nem.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Steven
addikt
válasz norbert1998 #137924 üzenetére
Nyilván vicceltem ,amúgy meg nem azt írtad, hogy strandolni mész
Mi is már előre lefoglaltuk és kifizettük.... ilyenkor már bukó sajnos.
Annyit lehet tenni amit persu is írt eső ruha és sok zokni... ,nyilván ez a strandolást nem oldja meg .
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #137918 üzenetére
Szerintem ne mond le.
Most ertunk haza a transalpina+fogaras parasrol; ~4 napi esot irt es ebbol a valosagban 1 napig szakadt, a tobbi 3 jo volt.
Ugyhogy hajra! Esocuccot vigyetek.iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
akos727
senior tag
Sziasztok! Ki lehet azt valahogy deríteni, hogy a gépjárműadó egészét befizettem-e év elején vagy most 15-ig kell a masodik felet?
-
norbert1998
veterán
Akárhogy is, érdekes sztori lesz. Sima textil kabátom van, egy darab sima Vanucci farmer meg egy motoros cipő, nem is bakancs. (Normál cipők közt bakancsnak számít, de motoros berkeken belül nem mondanám. Legalábbis semmiképp nem csizma). A kézvédő elég keményen ráhajlik a kezemre, kesztyű elázástől nem félek. A kabátról és a felső combról a plexi és az idomzat ledobja a vizet. A cipőre haver kukászsákot és egy vödör impregnáló spért tesz.
Jobban inkább a csúszkálástól, korcsolyázástól félek. Nem szeretnék arcon pörögni
Standolni mennénk főként, egy kis szerpentinnel. Mondjuk ha esőben strandolsz, vizesebb nem leszel
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #137936 üzenetére
Esoruha nelkul, es vizallo bakancs nelkul en nem vagnek bele ilyenbe.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137925 üzenetére
Szaraz zokni + kukas zsakot tudom javasolni Ha a csizma vizes belulrol a zsák jól szigetel, tapasztalat
-
nagyúr
válasz norbert1998 #137936 üzenetére
Esoruha nelkul ne indulj el semmikepp. El nem tudod kepzelni milyen sz.pas lesz ha atazol Shox-ban 20 korul van a hurricane nevu esoruha, hibatlan. Soha nem azik be. Aztat vegyed, plusz csizmara is talalj ki valamit.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #137936 üzenetére
Létezik vízálló zokni is.., a csizma ugyan vizes lesz kívül és belül is, de a lábad száraz marad.
Az is benne van, hogy a csizma már nem lesz "olyan" mint előtte volt, nekem sikerült így tönkre tennem a motoros csizmám, belül szétázott valami ragasztó, stb.Egy esőruha nem drága, nagyon hasznos tud lenni, ez a sok goretex, ilyen olyan membrán stb tök jó, de általában a kabát külső része még átázik, ha belül száraz is maradsz, 20 kg-al nehezebb lesz a kabát. A farmerra meg szinte kötelező ilyet rávenni !! Pót kesztyű se foglal nagy helyet..
Nem fogsz csúszkálni, ha kicsit visszaveszel a tempóból. Amikor nagy eső van, az már jó, az már lemosta az útról a port, a leggázabb, mikor rég esett és elered.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #137936 üzenetére
Nem lesz az úgy jó. Nagyon komoly betegségeket lehet így szerezni. Pl. Amikor órákig ázik a zacsid a hideg esővízben. Esőruha, esőkesztyű, esőcsizma!
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nagyúr
válasz Steven #137941 üzenetére
Nagyszebenbol indultunk hetfon szakado esoben, palyan alig lattunk valamit ugy szakadt. Felre is alltunk "karfelmeresre", szerencsere "csak" a csizmam azott be. Ott tanakodtunk hogy elinduljunk-e egyáltalán az Alpinára ilyen idoben vagy sem, vegul ugy dontottunk hogy megnezzuk milyen, max visszafordulunk. Kb mire odaertunk elallt az eso, el is kezdett felszaradni es tudtunk rajta menni par 10 km-t temposan. Valami eszmeletlen jo volt, sokkal motorozhatobb mint a fogaras, rettento elvezetes. Utana felváltva esett is meg nem is, végül Obarsia Lotrului-nal ugy dontottunk hogy nem megyunk vegig, hanem a 7A-n Devanak vettuk az irányt. A 7A is nagyon szép amúgy, de ez az esős hideg ido azert sokat kivett belolunk.
Foleg hogy a vasarnapi fogaras is kemenyre sikerult. Ott gyonyoru ido volt felfele, na meg lefele is, Argyasudvarhelyen egy ebed utan kezdett el esni az eso, Nagyszebenre menet pedig a gmaps talalt egy roviditest es Ramnicu Valcea felé vezető 73C helyett a 703H-n vitt minket. A 703H eleje nem is tunt rossznak, kicsit ganebb aszfalt volt, de esoben amugy sem mentunk gyorsan, aztan egyszercsak egy haztol balrol kirohant egy kutya egyenest ocsem motorjanak balrol. Esoben ugy beszartunk mindketten mint a picsa, o epphogy nem taknyolt en meg a ugato ebet hirtelen nem is tudtam merrol keruljem, igy kover gazzal tovább mentunk a 703H-n es egyik pillanatrol a masikra ki is fogyott az aszfalt alolunk, foldut vette at a helyet. 3 szot ha tudtunk valtani az esetrol mar jott a következő esemeny, az erdo szelen 3 masik kobor kutya egyszerre kezdett el utanunk futni Tobb se kellett CBR-ek endurot megszegyenito tempoban ugrattak at a folduton levo saras bukkanokon (szakado esoben ugyebar), ugy voltam vele hogy en ha itt megallok felfalnak elve Mire leraztuk oket mar nem volt kerdes hogy itt nem fordulhatunk vissza, marad az elore irany. Na ez a 703H jopar 10 km hosszu, a végén a földutat felvaltja a sziklas lejto, ami ilyen ketokolnyi ko darabokkal volt felszorva. Na ezen leereszkedve egyszercsak eles valtas, csont friss uj aszfalt. Ott lelegeztunk fel. Maradek napokat enyhe PTSD-vel tettuk meg, ahanyszor kobor kutyat lattunk mar kerestuk a menekulo utvonalat
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137873 üzenetére
Ezen a gondolatmeneten elindulva van aki probalt legujabb szerias Aprilia Tuono V4 factoryt ne adj Isten mellette BMW S1000R-t?
Most ezen a ketton kezdtem el gondolkozni kozeptavoli jovoben. Esetleg tudunk tesztvezetesi lehetosegekrol? Tudom utobbinal majd b*sztassam a Wallist, de Aprilia vonalon hulye vagyok.
Nyilvan a teszteket rongyosra olvastam/neztem mar, az alapjan az Aprilia lenne a jobb valasztas, de a BMW a racionalisabb, csak az a franya V4 hang.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #137947 üzenetére
Legtobb helyen igy aposztrofaltak a tesztek soran, ebbol vontam le ezt a kovetkeztetest. Raadasnak olcsobb is.
-
zgospel
őstag
A legújabbakkal nincs tapasztalatom, de 2015-ös Tuono Factoryval és 2017es szinte full extrás S1000R-rel mentem szerpentinen dinamikusabban. Habár fele ennyire sem tudtam motorozni még akkoriban, szóval nagy különbséget nem tudok tenni akkori emlékeim alapján Ha ma adnának két ilyen motort akkor kicsit jobban meg tudnám húzkodni őket
Mindkét motor azt csinálta amit gondoltam. Egyszerű volt velük menni nagyon és kisimították az én hibáimat, amiben a rengeteg elektronika is segített, dőlésérzékeny volt már akkor is minden, a BMW-ben elektromos futómű volt, mindkettőben fel-le gyorsváltó, stb.
Nekem a Tuono jobban bejött, felhasználóbarátabbnak éreztem minden téren pedig akkoriban jóval gyengébben motoroztam. A Tuono barátságosabban él az emlékeimben, mint a bömbi.
Ami még megmaradt, hogy a Tuonoval hamarabb elfáradtam, úgy éreztem hogy erőből kell mozgatnom a motort, fárasztóbb volt a lapolgatás. Hogy ez a motor tömege vagy a hátsó gumi mérete miatt volt azt nem tudom, nem is emlékszem mekkora volt rajta. A BMW-vel nem volt ilyen.Kinézetre meg egyértelműen az akkori Tuono Factory magasan veri nálam a kategóriatársakat, a legújabb Tuono viszont elég ronda szerintem kinézetre is, és színre is. Az új S1000R kinézetében pedig pont kiveszett az, amitől az előd különleges volt: ránéztél és tudtad, hogy az egy BMW, erre a mostanira meg ránézek és összekeverem egy Suzukival.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #137949 üzenetére
Na ezek hasznos infok voltak, koszonom.
Ez meglep, hogy farasztobb volt, de valahol ertem is. Az RR-t (2017-es szinten) meghatjva pont az ugrott be, hogy mennyire konnyeden mozog minimalis inputra, kb mint a CB-m, es ezerszer kevesbe birkozos mint anno a K5.
Ranezesre a Tuono ergonomiaja tunt baratsagosabbnak, de becsapos mert lattam hogy kapasbol az ules 2 centivel magasabb.A kulsosegekkel ugy vagyok, hogy jelenleg szerintem kb az osszes 1000+-os naked csunya, egyedul talan a Speed triple-nek van valami karaktere. Szoval kb mindegy.
Egyre inkabb vakarom a fejemet. 1-2 even belul max szeretnek valamit es abban persunak valoszinuleg tokeletesen igaza van milyen iranyba kellene menni, viszont esetemben az erosebb, de nem tomeggyilkos europai do it all gep megtalalasa nem lesz olyan konnyu mar most latom. Az elgurulo arakat pedig mar nem is hozom be a kepbe.
Szivem szerint tartanek egy 10 eves 1000-es gyorsasagit, valami kenyelmesebbet turakra mint a VFR, maradna a CB minden masra es valami kozepes robogo varosba. De inkabb kihuzom a bilibol a kezemet mielott assony meghallja mit gepelek.
szerk: Azert Suzukival nehez keverni, max az elozovel. A legujabb ritka csuf lett szerintem. Kivaloan olvastak a Yamaha MT09 kottajabol.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest