-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #142251 üzenetére
Nem vagyok én akkora bringás. Főfalusi ügyintézésre, meg hegyen ugrabugrálásra használom a bringámat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
szinkronizálni ezt a szót meghallom és kiver a verejték innentől tudom nincs dolgom az adott szakival. Amint rámarsz a gázra a kutyát nem érdekli már az a szinkron de a hazai szakik 75% szigorúan MINDEN alkalommal csinálnak egy szinkront hátha picit egyenletesebb lesz az az alapjárat és persze jól megmutogathatják elmondhatják +35k-ért.
etnies valahogy úgy, ha erre most igazán válaszolnék lehet egy nagybetűs megfosztana az egyedi képemtől amihez ragaszkodok mert nehéz volt átütni anno és bevállallós arcképes kellett hozzá. Amint kézben mindkét mérnöki ~2-3 éven belül a kondenzcsíkot sem fogjuk hátra hagyni sőt ha lesz rá mód valahogy szülök is ki lesznek rántva ebből a s*** országból.
Topiccsendőr ha meg veszek egy TDM-et ott a beálló főtengely mint opció vagy nézek egy ER6-ot ott az eltörő váz mint opció. Konklúzió nem szabad motort venni ha nincs pénz újra mert megszívod ha meg újat veszel esetleg van garancia ha nincs akkor is megszívod --> ne motorozz így a visegrádi bürokrata is boldog! /sarcasm
Értem mire akarsz kilyukadni de akkor is tartom fiatalabb gépek, masszívabb technikák valamivel talán kisebb az esély a bevásárlásra. Plusz amiket említesz megint nem olyan A-B-be postás gépek mint amiket én említettem. A legnagyobb para talán a 1100 és a 1150 amiket felhoztam mert ott az 5 gangos marhára szeret megrecssenni és az nem 2 forint lesz ahogy az se ha egy mekkotlott műszerfalas 650GS-t sikerül bevásároljak. De még mindig nagyobb esélyem van kifogni épkézláb ~2004-5-ös gépet mint 99-00-ás környékit vagy "elnyűhetetlen tönkre tehetetlen"-nek kikiáltott karbis gépet amit ennek okán senki élete során nem tartott rendeseb karban, "nem kell azt sose kellett bontani csak kopofogyó" mert ugye senki nem zavart a CB-men sem a kikopott fészek ami még nem okozott problémát de ez csak időkérdése volt mint egy szép láthatatlan időzített... de mint tudjuk a CB500 is tönkre tehetetlen!!!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz Micsurin #142256 üzenetére
Röhöghetsz ezen, de anno a 400as korszakomban japán oldalon megtaláltam a CBR és az RVFhez való HRC karburátor beállítási kézikönyvet.
Azért a HRC-nek elhiszem amit mondanak
Jó, nem az alap gyári keihin karbihoz volt az útmutató, hanem valami ápgrédelthez, de akkor is Vagy annak a belét kellett átalakítani? Már nem tudom, de le volt írva a különböző légköri nyomásokhoz alkalmazandó fúvókaméret, keverékcsavar, mennyi hgmm mennyin mennyi az annyi...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #142256 üzenetére
Jolvan, ragad ratok valami itt
Nezd, amit mondani akartam, ha veszel egy szar karbisat, szar lesz. Ha veszel egy szar injektorost, az is szar lesz. Nem erre a ket iskolara bontanam le a motorokat ugy altalaban, mivel sok karbis motor fut itt minden problema nelkul, akar 30 evesen is. A km joval kevesebb ezekben, mint mo-on.
Ez, hogy kevesen ertenek a karburatorhoz... mit kell azon kozutra allitani? Semmit. Magyarorszagon nincs karosanyag ellenorzes muszaki alkalmaval, amugy gyari beallitasok, es kesz. Nem is kell hozza erteni.
Kipufogohoz megveszed a dynojet kit-et, szetszeded beszereled, kesz. Nem olyan nagy varazslat ez, hogy ujra fel kell talalni a karburatort.
Minden versenymotornal van fuvokatablazat, homerseklethez, legnyomashoz, ez nem ujdonsag, krosszmotoroknal gepkonyvben van. Utcan nem versenymotorokkal kozlekedunk, nincs szukseg minden homersekletre minden nap beallitani, nem is ertem, hogy mit tamaszt ala ez.Es vegre az is atment, hogy minden motornak vannak jellegzetes hibai, amire figyelni kell.
En oreg szarokkal motorozok, es nem szivom meg. Raadasul olasszal. Ha egy normalis szakemberrel vesz vki egy hasznalt motort. Olyannal, aki ismeri a tipust, meg lehet venni az oreg motort is. Lehetoleg kulfoldrol
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
Urak!
A szomszéd csaj venné meg a fiának első motorként ezt [link]
Mi a véleményetek, esetleg van valakinek tapasztalata ezzel a típussal?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Mentolka
senior tag
-
norbert1998
veterán
Hazaértem, folytatódik a motor mizéria.
Mivel a hátsó lengőkar erősen mocorog, elkezdtem bontani. Úgy vélem, az lesz a kopogás hátterében.
A kormány nyak csapágy nem kopog, azonban némileg meg lehet kopva a középső állásban, de ezt is kb csak akkor érzem, ha még a kerék sincs benne elől és nagyon finoman forgatom. Így ezt most egyelőre nem cserelem ki.A lengőkar kutya csontjai elég csúnyán néznek ki csapágy ügyileg. Cserébe jó drága az alkatrész is.
Vajon vajon mi van, ha az összekötőket nem cserélni?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #142261 üzenetére
Ez a problema mentes DL?
Esztergaltass uj csovet. Az olcsobb.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142261 üzenetére
Nem ez all a kopogas hattereben, a tugorgo bele van kisse marodva, de ez radialis irany, es kb szazadokrol beszelunk. Csunyanak nez ki, de ez nem okoz akkora jatekot semerre. Csak a megszorulas hangjat halhatod, hogy kattan, amikor a berohadt oldalon megmozdul a csapagy. De ez nem magyarazat az axialis jatekra.
A nyakcsapagyat akkor kell cserelni, ha felemelt elso kereknel erzed kozepen azt a bizonyos pontot, ahova magatol bemegy. Ezt magyaraztam, az elozo hszemben, hogy hogyan vizsgald meg. Azt ki kell cserelni amennyiben erzel barmilyen ellenallast csak egy pontban.
hatassal van a vezethetosegre, pl kanyar kozben ledontott motor billeg, instabil lesz.
Ami meg van rohadva, mindent cserelni kell. Tengelyt es tugorgot egyben.
Egy motornal, ha felujitod a lengovillacsapagyazast, himbarendszert, el tud menni 80-150e Ft.
Ez ilyen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #142264 üzenetére
En szetszedtem. . Az is ilyen volt kb. Csapagy szimering csere, kevertem mos2 zsirt.
Indukcios kemencebe feledzik sztem. Itt meg van rugo tekercselo, kovacs.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142265 üzenetére
Ezt csinalja a magasnyomasu moso, gozborotva.
Eloszor azt hittem keves a zsir a csapagynal.
Amikor a 20. nyakcsapagyat csinaltam, ami tele volt rozsdas zsirral, akkor vilagosodtam meg, hogy mindegy hogy van megzsirozva, ha telenyomod vizzel. Az megrohad a zsirral is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #142266 üzenetére
jaja. Azert teszek bele magas Mos2 zsirt, mert jobban ott marad nem oregszik el annyira, a disulfid meg szarazon is keni a feluletet. a kezelo karokhoz meg ilyen pontokhoz, ahol nem fordulat hanem nyomasos terhelesi pont van ezt kenem, persze a fekhez nem. Magasnyomasuval nem mosok.
Csak ha nagyon pudvas amit szerelnem kell. De azt is elotte valamilyen olaj zsir oldoval at kenem, minel kevesebb kisebb nyomassal le lehessen mosni.
Hogy a tokombe tudjak televeretni a nyakcsapagyat? Szedtem szet rozsdast en is.Ezt a hatso traktust sztem, 5-7 evente hasznalattol fuggoen, egy gumizas alkalmaval sztezedik tisztitjak zsirozzak, es a szimeringeket kicserelik, tenyleg konnyeden megvan a 150 ezer km. De ha nem sok a km, akkor 30 eves koraba is jo lenne.
[ Szerkesztve ]
-
PROHARDVER!
A poltikát mellőzzétek szakmai topikban, van helye másik topikban. Köszönjük.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Mentolka #142260 üzenetére
Nem is ezt mondtam ha újra elolvasod csak azt jeleztem Persunak tök mindegy mit veszek valami mindig ott van a pakkliban amit felhúzhatok mint nyalóka. De akkor már én akarom kiválasztani, hogy mit. Pont emiatt ejtettem ki sok típust az elmúlt hetekben, ültem többek közt Varan is mert baromira tetszett de az meg olyan mint sumobirkozó akit növesztő tápszerrel és cukrosvizzel etettet az anyja, hogy szép nagy kerek gyerek legyen.
Ott az R1100 ami marhára tetszene de a váltója egy kész katasztrófa, ott a 1150 amit drágállok és mivel bevált típus ezért hamar várna rám a szöghajtás felújítás mert nagyon sokat futott darabok. (még nem rossz != nem is lóg az a hajtás...)
Ha meg kiejtem ezeket a bálnákat akkor ott tartottam, hogy terepképesebb könnyebb dögök de ez már a korábbi eszmefuttatás. A lényeg azt tartom minden szériának van valami nyűgje melyiknek több melyiknek kevesebb (igen a TDM-nek is van mikor keresgéltem korábban akkor egész jól utána kotortam azoknak is + csongi elő informált róluk) és választásnál nem hátrány ismerni mit bír el a tárcánk és abba belekalkulálni azt, hogy ha kihúzom a pakliból a legnagyobb cumi kártyát azt elfogja-e bírni a költség vetés és kell-e nekem annyira az adott motortípus, hogy azt mondom gyerekek beveszem a le*rom tablettát és rendbe rakatom/rakom magamnak.
Ezért kötöttem ki a Xl650V vs F650GS duó mellé visszakanyarodva ez az a kettő amiben látok annyit más nem mint leendő második motor, hogy azt mondom bányjakányja összerakom magamnak. Nem ismeretlen... a CB jó alap volt de azt is magamnak raktam össze 4 év alatt igaz sokkal inkább volt kényszerűségi választás mintsem szívszerelem az más kérdés, hogy eleve tetszett majd az évek alatt hozzám nőtt. Ez kicsit az a téma amit évekkel ezelőtt persu egész türelmesen magyarázott nekem PÜ-ben és utána értettem meg a CB-vel évek során. El kell dönteni égeted a pénzt és megszereted és rendbe teszed vagy csak rugód ameddig megy és eldöntöd bontod vagy annyit öntesz rá, hogy még egy szezont tud rúgni. De utóbbi esetén nem ér nyígni ha kikalimpál valami a blokkból de legalább occón* volt verhető dobható motor.
norbert1998 Ricsit megzaklatnám egy jó állapotú *jobb* állapotú bontott tengely miatt, tud néha meglepiket okozni a srác.
Látom megjött a szirénásautó is a belpolra. Mondjuk az okát nem értem mire jött a dorgálás már elhalt az a szál.
csongi széteszdik és zsírozzák persze, hogyne mert a hazai tulajod arról híresek, hogy ápolnak valamit főleg egy olyan megbízható és nehezen elromló motorhírében álló vasat mint a DL650...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
válasz norbert1998 #142261 üzenetére
Saját tapasztalat, hogy a kormánycsapágyat cseréld. Nekem is anno miután cserélve lett, ég és föld változást értem el, pedig szinte láthatatlan volt a beütődés mértéke. Aztán a golyós helyett kapott kúpcsapágyat a vfr, és problem solved, pedig addig tényleg olyan volt mintha kormányteló lett volna rajta.
És mondom, csak úgy ránézésre nem mondtad volna meg, hogy rottyon van.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #142269 üzenetére
Kint is leszarjak. Mire esedekes mar garancia nincs, ahhoz meg eleg idoigenyes munka, hogy kifizessek a szervizelesi koltseget, addigra nem rentabilis.
Az F650 egyhengeres nem lesz jo a 130-140 utazohoz. Az kinzas, mindenkinek.
Ebbe a tartomanyba, inkabb 70+Le, tobb henger. 100-120 kozott vilag vege es visza.TDM900, kiforrott tenyleg jo lett. FZS 600 vagy 1000. CBF600 vagy 1000 ilyesmik.
BMW boxer evjarat fuggo, volt egy idoszak, az ABS 1000juro+ afa javitas, es sokuknak beteg. Nemetbe javitjak.
Motor sokat kibir, de a lehajas, kuplung egy kisebb vagyon.Amennyiben a tomeg nem hatrany, akkor Varadero.
De nekem a copanord jobban tettszik. .
A tomege miatt maradtam a 650 nel. A copival sokat agyaltam. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142271 üzenetére
Most írtam PÜ-t nem akartam odaát bespammelni
Igen egyébként közel állok ahhoz a ponthoz, hogy azt mondom softoffroad off és Varadero... de mentem azzal is a héten munkatárs révén és nem fogok hazudni megijesztett a súlya. Ha az megindul nincs az az ember aki megtartja.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #142271 üzenetére
Ez fugg a motor erteketol. Export motorok termeszetesen ilyen allapotban vannak.
Nem szarjak le, ha vegig markaszervizben van szervizelve. Minden oem alkatreszekkel van potolva, ezert vannak jo allapotban a regi motorok is.
Ha van vezetett szervizkonyve, az nincs ilyen allapotban.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #142273 üzenetére
Ha már téma volt a héten... XL1000 blokk az jól gondolom, hogy VTR szökevény? Kell róla tudja valamit? (Ha véletlenül elengedem az offroadot addig míg nem lesz zsózsó második könnyebb motorra.)
Mert ha őszinte akarok lenni nagyon lefedné minden igényemet ha elengedem az offroadot ...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142275 üzenetére
Capo nem váznyaktörős téma? 1150-es barátom sokat nézett de durván magas arányban hallottunk akkor törésekről.
Ehhh lehet el kell engedjem a mindent is akarok... és valami nagy túra dög lesz.
Pant nem akarok akkor XL vagy ETV vagy hasonszőrű mert valami hosszúrugóutast akarok magasabb építéssel lehetőleg 2 hengerest*, hogy lentről menjen.*ha a 650GS elengedős.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #142277 üzenetére
Keresgélek ma holnap eldobom majd de a nyakról és az alsó blokk felfogató repedéséről nagyon sokat olvastunk Aprilia fórumokon. (Jellemzően ha valaki motort keres akkor a 4 fos haveri kőr mind a 4 tagja infót keres )
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz lazatt #142280 üzenetére
Nem vagyok vele annyival előrébb, akkor maradnék csak hasonló teljesítmény sávban ha legalább a könnyebb földes terepek opcióvá válnának. Ha nem akkor feljebb lőnék ami tényleg jó pár évre megoldja a külföldi tekergéseket is mint jó alap.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #142262 üzenetére
Nem tudom, hogy ezt a kérdésedet mennyire kell szúrkálódásnak venni
Illetve azt sem, hogy mennyire szoktam azt állítani, hogy ez a legjobb, legproblémamentesebb motorDe igen, ez az én DL-em.
Kemence van a munkahelyen, tudnak edzeni, a méret a kérdés, hogy pontosan mekkorára kell. A csapágyak típusai megvannak, azokat meg kell nézni, mennyi az annyi. Majd délután megeresztek egy telefont egy csapágyboltos emberkéhez, mit tud intézni leleményesen.
Aztán elvileg ennyi a történtet. Futómű lassan kopó alkatrészei fogytak el, kb egyszerre mind, az összes csapágy
Ezzel az a baj, hgoy a motort én el akartam adni látható időn belül, a látható időn belül kezdődő ház projekt miatt. Így annyira nem esne jól eladni, hogy most burítok bele egy csomó pénzt. Legalább a felrakott gumik életének végét megvárom, ami kitudja mennyi, lehet 5000, lehet 15000 km is -
Micsurin
nagyúr
Miért poén egy 1,3m-os motort eladni egy 40-50 millás (min) projekthez? Ezt sose értettem, ha ennyire centi akkor nem régen rossz finansziális lépés?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz Micsurin #142283 üzenetére
Azért, mert nem 40-50 millás projekt, hanem 10-15. És a mai kamatok mellett nagyon nem mindegy, mennyi önrésze van a polgárnak.
Valamint ez nem az "én motorom". Nekem egy T700 sokkal jobban illene vagy F800GS, stb. Ami árban közelebb állna, az meg max 650 Transalp, de nem a DL.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #142284 üzenetére
Akkor az lakás lesz és nem ház
Ár részt, hogy érted?
Ha úgy érted… leinterjúvoltam a DL csoportot is míly meglepő… körbe mentem a túraendúró csoportokon! 1,5-1,7 közt leginkább hirdetgetik de nem eladjákVagy, hogy érted? Az XL650 sem annyival olcsóbb alkatrész és szerelhetőség tekintetében.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #142282 üzenetére
Nem szurkálódás.
Csak a soha el nem romló japán margórája került.
A sokadik a meglévő japán tulajoktól. Csak beszélgetünk róla.Az Apriliába egy rövidebb gyári tengely 32 ezer.
OEM-et nem kerestem. a következő hátsó gumi csere alkalmáig van időm felkutatni.
Akkor ezt illő lesz cserélni. De most sem lóg és nem rág.
A csapágy sztem általános méret, talán a tűgörgők száma ami eltér. Ezek sűrű görgősek.
A tengely méretet le lehet venni a meglévőről. Természetesen ne kopott részt mérd. Az ép felületeken van jó méret. De egész méret, metrikus sztem.
Összességében igen kopottnak kell lennie, hogy lógjon az traktus. Legalább annyira, hogy negatívan befolyásolja a motorozást. Ahogy Topiccsendőr is írta.
Egy alapos takarítással összerakva, ha nem lóg és rágós az elfordulás, még ez is elmehet pár tíz ezret. Tisztán látszik mekkora utat tesz meg a csapágy. mozog kb 4-5mm-t. Ennyi a munka útja. Ilyen állapotút szedtem szét és raktam össze csapágy csere nélkül. A szimeringet cseréltem. Azóta kb 10ezeret tettek bele, még mindig használható.
De ha ezt megnézted akkor érdemes a lengőkar csapágyakat is megnézni, azok tényleg legyenek rendbe. A kora megvan hozzá, hogy kapjon egy újra zsírzást.Topiccsendőr: Osztrákból behozott motoron egyiken sem láttam eddig ennek javítását.
Pedig 10-20 év alatt lett volna rá alkalom.
Ez is és a robogós szektorban a szilentek mostoha módon vannak kezelve az itteni tapasztalatom alapján.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Micsurin #142285 üzenetére
Ház lesz az. Nem szeretnék kész házba csak úgy beköltözni. A saját kezem munkájában szeretnék élni. Az, amit csak jelentéktelen papírkötegeken magadévá tettél, közel sincs akkora értékkel számodra, mint amit a saját kezeddel szép lassan megcsinálgatsz olyanra, amilyenre szeretnéd. Egy felújításra szoruló, de lakható, kicsi házat keresek, amiből majd az elkövetkező sok évben lehet majd egy nagy, modern ház. Nem mondom, hogy ez a legtutibb módja a házba költözésnek, de ez az én általam preferált módja. Ennél jobban csak a nulláról építkezés tetszene, de azt mind tudjuk, hogy mennyivel durvább macera, mint bármi más, a sok engedélyeztetgetés miatt.
Vételár tekintetében sem olcsóbbak. Úgy értettem azokat a motorokat, hogy a személyiségemhez, igényeimhez közelebb állnak. Több terepképesség, magasabb építés, nagyobb endurós megbecsülés. Természetesen nem fogom a pénz miatt a DL-t ilyenre cserélni, mert nem nyernék egy forintot se vele szinte.
csongi:
Jelenleg célszerszámra várok. Csinálhatnék otthon eszkábált hegesztett szart, de egyelőre úgy néz ki, gyártanak nekem leleményesbe
A körmös kulcs a lengőkar kontraanyához. -
csongi
veterán
válasz norbert1998 #142287 üzenetére
Én megoldottam egy korva fejet feláldoztam.
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #142288 üzenetére
Én is azt terveztem, de nem volt olyan, amit feláldoztam volna. Az ilyen esetekre félrerakott törötteket meg nem találtuk. Szóval maradt a gyártás.
Most még van egy elvetemült öteletem: Szénszál erősítéses Polyamid 6-ból csinálok két verziót, hátha jó lesz. Ki tudja. Addig is le van adva a fém verzióra a rendelés.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #142289 üzenetére
Ha kibirja az eloirt Nm-t terhet, es ra is lehet tenni a nyomatek kulcsot, illetve eleg merev, nem csaavarodik el akkor barmi jo lehet.
-
válasz norbert1998 #142287 üzenetére
Csak előtte döntsd el, hogy mit akarsz csinálni, mert a nap neked is csak 24 órából áll.
Van három haverom akik hasonlóan gondolkodnak mint Te, mindhárom szo.ik mint a torkosborz, mert egy-másfél év után kimerültek. Dolgozni kell mert kell a lóvé, közben a kecót is kellene építeni, de közben van család, meg néha aludni is kellene, és egy év után a legügyesebb kb 50 százalékon áll, de ez csak a ház belül, viszont kívül még sehol semmi, a kert még úgyszintén sehol, pedig elég sokat segít neki a haveri kör.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
A Zéé
addikt
ezzel sokan vannak így.
Persze, megvan a romantikája a saját építettnek, de milyen áron? Ezt nem tudja kb. senki sem helyesen felmérni. Pláne amikor úgy mennek el a hetek-hónapok, hogy látványos előrelépés sem történik.
Aztán már csak azon kapja magát az ember, hogy elmentek az élvek, ő meg semmit nem csinált mert még mindig csak "csinosítgat", de sehol sem áll.Just a simple Lineman...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142289 üzenetére
Fo elemeket tarto tengelyeket, fek-felfuggesztesnel ne csinalj se szenszalbol, se titanbol, se alubol.
Mar jopar versenyszeriabol bannoltak ezeket az anyagokat ilyen felhasznalasra mert nem megfelelo a faradasi tulajdonsagaik, vagy barmi mas, ami miatt balesetveszelyesek, mert mindenfele jelzes nelkul mennek tonkre, vagy tul rugalmasak bizonyos felhasznalasra.
Meg ha a gp ben ilyet latsz. Kozutra ne kezdj el otthon ezzel kiserletezni. Nezd meg mennyibe kerul az oem tengely, lehet annyira nem is veszes, mint legyartatni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #142296 üzenetére
Én a szerszámot csinálom szénszélból
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #142298 üzenetére
Krovakulcs+flex nem lenne egyszerubb?
H a fba lehet ezt ennyire tulbonyolitani.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
A szülői ház is így készült. 2 év építkezés után költöztünk be, aztán apránként meglett minden további: bútorok, kerítés, erkély, melléképületek, tető az erkélyre, extra szobaleválasztás, emrt eggyel többen lettünk, mint az eredeti terv volt, külső előszoba leválasztás az erkélyről, közben folyamatosan mindenféle bútorok, beépített előszobai, konyhai, tv állványok, emeletes ágy, amiből idővel nem emeletes lett, majd még később francia ágy lett, fürdőszoba bútor, sok festés, újrafestés, szalonnasütő, medencehely. Ezekben mind aktívan részt vettem, illetve kortól függően, mivel az alapásás közepe táján születtem meg, tehát maga az építkezés nem volt része, de utána egyre többminden, már nagyon fiatalon. A bútorok, a kerítés újracsinálása, az erkély, a térelválasztások, festések, melléképületek már mind aktív résztvevője voltam.
Most újítottam fel a lakást, amiben lakom, valamint most kezdünk bele egy még nagyobb felújítási projektbe benne, de ez egy "albérlet", nem jelent plusz önerőt, ellenben élvezem, és tetszik.
Nyilván nem egy romot akarok venni, hanem egy olyat, amibe be lehet költözni, amit lehet helyiségenként felújítani, majd megtoldani. Negyed éve nem voltam az ingatlan.com-on, most nem tudom, mi változott azóta. Majd 1-1,5 év múlva, amikor már tényleg kezd aktuális lenni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Politika
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Linux felhasználók OFF topikja
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gaming notebook topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BMW topik
- Formula-1
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen