-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz zsoltee10 #3798 üzenetére
Ez alatt a minőség alatt nem vennék új quadot, akkor már inkább használt jó állapotú.
Vagy itt egy használt 700k-ért.
Így télen 600-ért simán elhozható lenne szerintem, és azért ez már 400-as...Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Topiccsendőr
addikt
én nem vagyok valami nagy quados, de jegyezzük meg, ez a te magánvéleményed, amivel senki nem lett előrébb
nekem annyi a tapasztalatom, hogy haver 660as Raptorján féket javítottunk, meg egyebeket, ki is próbáltam - az fasza, meg szedi a lábát. 600e forintért van meghirdetve.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #3803 üzenetére
na azert abban mar van ero. elso quadnak nem ajanlanam.
mod: yamaha xt660-nal is lehet mondjuk esszel menni. hm, en kiprobalnam azt a raptort.
[ Szerkesztve ]
-
-
zack
nagyúr
Aspektus kérdése. Szerintem meg az a nem normális aki fele ennyiért megveszi a fost, csak hogy elmondhassa, van egy saját quadja. Az már mellékes hogy jó esetben 1-2 év alatt rákölti alkatrészekre a másik 2-300k-t...
6-700k alatt nem érdemes quadot venni. Aki olyan helyen lakik, hogy szüksége van rá, az áldozzon rá többet, és cserébe minőséget fog kapni. Max. 1 évvel később veszi meg. Nem fog összedőlni a világ...Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #3803 üzenetére
2 munkatársnak is van, most eléggé benne vagyok, tudom mennyi az annyi
persze akinek van pénze nem kell keresgélni, jó az 600k-ért is neki
persze nem yamaha, de nem rosszak attól hogy nem nagy márkák, igaz szerelgetni kell őket, dehát ahogy a srácok tolják nem csoda[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #3811 üzenetére
ennyi
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3811 üzenetére
_zack
..mondjuk olyan sportquadba 700k-ért nem vágnék bele amin szériatartozék a két hátsó görkori kerék.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dangerzone
addikt
Hát akkor úgy látszik én nagyon el vagyok maradva. Azért 700k nekem qrva sok. 500.000-ig még talán, de afölött.. Akkor inkább robikapázok a kertben.
Na meg ráadásul egy széthasznált. Ki tudja mi krapál be benne.Sima krosszmotort, amire azt mondanátok, hogy frankó, kevesebbet használt, azt sem lehetne kapni 400k alatt?
-
runner 125
nagyúr
válasz dangerzone #3814 üzenetére
Nézd, el kell dönteni, h mire fogod használni. Vehetsz crossmotort 400k körül (ennyiért már kapni korrekt állapotút), de azt tartsd szem előtt, h ezek üzemórás motorok. Sűrű karbantartást (sima gyertyacserétől a dugó, hajtókar cseréig) igényelnek, ami nem azért van, mert egyszerűen szarok, hanem szimplán kihegyezett motorokról beszélünk. S, akkor még a fogyasztásukról nem is esett szó. Crossmotort venni sem olcsó mulatság.
Viszont az általam fentebb linkelt 250-es Honda ATV egy túra quad, nem sport. Így iszonyú tartós. Ha, számít a költséghatékonyság, akkor én egy olyat választanék."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Djuree
félisten
válasz dangerzone #3814 üzenetére
a quad az direkt terepre van, bírja, ami nem kopóalkatrész, ami meg kopó, az meg qrva hamar szétmegy benne. ha veszel állandóan kell költeni rá, ha használod is persze. ez ilyen, nem olcsó hobbi. nem olyan mint egy túramotor, hogy kimegy a világból, hozzá sem kell nyúlni. munkatársak is állandóan cserélnek ezt meg azt benne, de ők hordják is utánfutóval ide-oda vadulni.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #3811 üzenetére
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
runner 125
nagyúr
Azért ne általánosíts már, vagy legalább konkretizálj, h; "a Honda, Suzuki, Kawasaki, Bombraider quadok direkt terepre vannak..." - mert a többi játékszer, ami a kertbe való. De már leírtuk vagy 10-en.
Ráadásul a márkás quadok is két kategóriába tartoznak. Sport és az ATV-k. Az előzőben pl a DRZ-400-as blokkja van, ami tartós, de nyilván a jellegéből/felépítéséből fakadóan szervizigényesebb, mint a másodikként linkelt abszolút "túra" TRX500."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Djuree
félisten
válasz runner 125 #3818 üzenetére
ebben igazad van, hogy nem mind jó arra amire jónak kéne lennie. ez a 2 quad valami kisebb márka, nem bombardier, nem jut most eszembe. lehet hogy emiatt kicsit többet kell őket babusgatni.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
yodamastah
őstag
Viccesek ezek a kinai quadok. Egyszer mutatta a futomuvesem egy ilyen quadnak a rugostagjat. Full kamu volt az egesz. Se olaj csillapitas, semmi. A gaztartaly is kamu volt. A rugo volt csak benne valodi... szerencsere legalabb az az volt Es ez csak a futomu. Szar az egesz ugy ahogy van. Nem csoldalkoznek ha 1 rendes csapatast nem bir ki a cucc...
[ Szerkesztve ]
-
zsoltee10
addikt
válasz Topiccsendőr #3811 üzenetére
-
Integra
titán
egy ilyet rohadtul el tudnék viselni a bukóban, ami képes a navigáció megjelenitésére is...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
Egy meglehetosen informativ video az uj Ducati Panigale technikai ujitasairol.
[ Szerkesztve ]
Two Strokes and Four Jokes
-
yodamastah
őstag
Itt olcso a palyaberlet. Es szep a kornyezet is. [link] Mondjuk hibazni nem sokat lehet
-
TayRol
veterán
válasz yodamastah #3824 üzenetére
baaaz, tériszonyos vagyok, hat ez kész. az a "kis" hó meg még kicsit rá is segit...
[ Szerkesztve ]
-
zack
nagyúr
válasz yodamastah #3824 üzenetére
Nézni is rossz volt.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Boxer001
veterán
válasz yodamastah #3824 üzenetére
Ez nagyon faxa, nem sámli.
-
Djuree
félisten
válasz yodamastah #3824 üzenetére
hú ez komoly. nem vállalnám, pedig hülye vagyok, általában mindent bevállalok, de ez túlzás
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
zsoltee10
addikt
válasz yodamastah #3824 üzenetére
jééééézusom. még gyalog is tériszonyos lettem volna. nem nagyon tud visszafordulni, ha meggondolná magát.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3831 üzenetére
Majd meglátjuk mit tud az S1000RR 2.generációja ellen.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #3833 üzenetére
de a ritkaság-faktort a ducati nyeri, tuti.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #3833 üzenetére
A Ducatiban az a baj hogy presztizs márka, ez által nagyon drága.
De az összehasonlító teszteket az 1198is sorban veszítette el a többi márkával szemben.
Árban meg jó két millióval drágább volt náluk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
válasz Gaboman #3835 üzenetére
ki nem szarja le, ez egy ducati, ha évi 200-300e eurot keresek, pont leszarom, hogy 2 millával drágább mint egy bmw... rá kell nézni a design-ra, a technikai csemegékre, a megmunkálásra, a gp és wsbk-ból átvett megoldásokra..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Integra #3836 üzenetére
Én akkor is foglalkoznék vele, hiszen te szavaiddal élve nem szarnám le ha jobb motort kapok kedvezőbb áron mint a 1198 esetében is volt.
Mire nézzek rá, arra hogy Ducati?
Ha minden tekintetben vezethetetlenebb motor volt akkor ki nem szarja le hogy Ducati.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Integra
titán
válasz Daywalker #3839 üzenetére
ennyi.. teljesen más a realitás annak aki rahedli pénzt keres, mint nekünk. minél többet keresel, annál inkább értelmet nyernek az ilyen motorok.. egy duki fütykös állitónak, egy blade, hogy minig eljuss mindenhova, egy túrabringa, meg valami városi rohangálós supermoto.. meg egy terepjáró húzni a motort pályára, utazni, meg egy kis piszlicsáré városi autó. meg valami a csajnak is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NINJA_V
tag
válasz Gaboman #3835 üzenetére
Azert nem biztos, hogy olyan szar volt az a ducati, az teny, hogy teljesitmenye szeriaban alulmaradt a bmw-vel szemben, ara is borsosabb volt, de azert ezzel az uszok 1198-al sikerult superbike vilagbajnoksagot nyeri tavaly, nem gyari csapatkent.
Ez az uj blokk lenyegesen erosebb es teljesen mas konstrukcio...will see
Two Strokes and Four Jokes
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #3835 üzenetére
ez így történt, az 1198 at lehúzták mindig is. V2 őt összehasonlították a sornéggyel.
De ha olvasgattad ezeket az összehasonlításokat, akkor láttad a teljesítménygörbéket, és rájöhettél, hogy a V2 egy szenvedés. az R verzió, ami tele van titán alkatrészekkel, volt 180 lóerő. sornégy agyonvágta. Ráadásul drága is. RC8 165 lóerő, az is egy valag lóvé. RC8R 175 lóerő. vicc összehasonlítani.De azt sem tudom elképzelni, hogy egy R verzión az Öhlins t nem lehet úgy beállítani, hogy az legalább olyan érzetet, vagy könnyebbséget okozzon, mint egy bömös gyári rugóstagjai. Vagy bármely japán gyártó csomagjával egyenértékű legyen.
Ilyenkor jönnek ugye a tömeg kozpontosítás kérdései, ami V2nél meg pont jobb, mint egy sornégynél.A másik aspektus, hogy mindenkinél előbb volt a Ducatinak kipörgésgátlója a DTC-t le se szarták az újságírók. Nem mentek bele annyira, mint manapság. mondhatni van egy alapcsomagod X lóerővel és ezt megülöd egy kipörgésgátlóval, aminek a fejlettségi szintje mutatja mennyire élvezed a motorozást
Szerintem onnan kéne megvizsgálni a dolgot, hogy mi a fenét jelent, hogy megüti
Tényleg valamelyest felületes hozzáállás.
Az hogy ráül néhány újságíró, és a superbike technikát elkezdi szubjektíven értékelni, nem versenykörülmények között? Utcán meg minek tesztelni?Meg mi mit is nyerünk ezzekkel az összehasonlításokkal?
Utcai motorok közül avatnak egy pálya győztest. Utcán használni meg hülyeség ezeket. (már ez is egy fura dolog)És most akkor milyen pálya, melyik konstrukciónak kedvező pályán, milyen gumikkal, milyen beállításokkal, milyen pilótákkal sikerül ezt elérni? Mindegyik a gyári beállításokkal, gyár által kiadott gumikon? vagy mindegyik kap egyengumit? egy pilóta próbálja végig, és magához állítja a motorokat? Rengeteg változó, ami nekünk egyáltalán nem fontos, és egyáltalán semmiben nem mutatja meg, mennyire éreznénk jól magunkat a motoron, mert nem arra használjuk, amire való. Ha arra használnánk jól tudnánk, mit várunk el tőle, és magunkhoz is tudnánk állítani a dolgokat, vagy magunkhoz faragjuk/fejlesztjük, illetve ki tudnánk használni ezeket, és megintcsak semmi szükségünk nem lenne ezekre az újság összehasonlításokra. Néznénk a papírt. Ennyi pénzünk van. Ennyi lóerőt ígér a gyár. Ilyen rugóstagok, ekkora tömeg. Ilyen fejlett kipörgésgátló - ez a csomag jó lesz, nincs túlzottan lemaradva, vagy nem nehéz gatyába rázni.
És egy utcai motoros bazz így néz motort? melyik a legerősebb, mekkora a végsebessége? biztos van ilyen. vicc.Aztán meg ott vannak a versenyek, amik megint összezavarhatják az embert.
IDM ben az RC8 ami szarabb, és V2, mégis megverte a bömöst. Oké itt megintcsak egy team van, rengeteg változóval, de közelebb vagyunk a stock állapothoz jóval, mint egy superbike-ban. Ami megintcsak nem jelent nekünk semmit.
Én boldog lennék bármelyik mai 1000essel, és tudnék jót motorozni velük.
Mindegyiknek van létjogosultsága, különben ha nem lenne szükség rá, akkor nem léteznének. Nem szép köpködni bármelyiket is, mert nem látunk bele dolgokba, hogy mik miért vannak, és miért úgy azon a motoron. Persze nem vagunk egyformák, azt ennyi.
Ha valaki nagyon motorozni akar, bármivel tud jót motorozni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
jah. egy versenymotor akkor is ott áll, ha nincs baja, ezt jobb, ha tudod, mert állandóan karban kell tartani
így is lehet nézni a dolgot
Meg úgyis, hogy milyen szar, mennyit kell költeni rá, meg nem lehet robikapát húzni vele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz Topiccsendőr #3848 üzenetére
klubos arcnak volt 999-e. többet állt szervizben, mint ment vele.
tapolcai srácnak 998-a. valami fura csillagegyüttállás miatt ő olyan fele-fele arányban használta. aztán nem is tudom van egy másik klubos arc, neki volt dukija, ő is így "használta"nekem 8, jó a vfr. (igaz tankolni nem tudok bele, így nem is fog beszarni semmi benne )
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Integra
titán
ahhh, ez kéne nekem bukóba...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen