-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
Mondjuk úgy, hogy jól áll neki a távolság. Mármint az idomoknak. Szép-szép, közelről megnézve lehetne szebb a festés, és az, hogy belül ímmel-ámmal van kifújva, az eléggé ronda sajnos. Persze ne várjon az ember ennyi pénzért gyári minőséget, de ha mondjuk belül megfújják rendesen, mondjuk 10ezerért többért, sokkal jobban néz már ki. Szóval ami kínai, az az is marad, ne legyenek illúzióid.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
44.2 hatso gumikep jo lett. elso sajna ugyanaz, 60 kor alatt szetment a bal oldala.
kezd picsameleg lenni -
Micsurin
nagyúr
FZR600-ról mit kell tudni az olaj zabáláson kívül?
Láttam van egy kettő 25KW papírokkal!The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
imibogyo
veterán
Idomos motort le lehet vizsgáztatni műszakin idomok nélkül? Természetesen a lámpák körüli idomok megmaradnának, csak a két nagy oldalidom van gatya állapotban, meg a hasidom, ezek megjavítását mellőzném egyelőre, ha nem muszáj a használatuk a sikeres vizsgához.
A forgalmiban sehol sem találom, hogy idomos lenne a motor. Csak annyi van benne, hogy CBR 1000, miközben ugye CBR 1000F Hurricane lenne a becsületes neve. Más kérdés, hogy google keresés alapján nem találtam ilyen régi CBR-ből csupasz változatot.
Ha nem lehet nem gond, csak próbálom lerövidíteni a felújításra szánt időt, hátha idén még tudnám egy kicsit használni is.
(#71259) bob.zxr: a fekete-piros lét ellenére, csak annyi van beírva a forgalmiba, hogy fekete. Szóval ezzel a részével nem lesz gond. Amúgy magam is így gondoltam, csak szeretek megerősítést kapni.
[ Szerkesztve ]
-
-
emre
veterán
válasz Micsurin #71256 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint itt nincs senkinek, Itt tedd fel a kérdést.
Az olaj zabálás FZ/FZR urban legend, ha nyelezed mindegyik eszi.
Ha teheted 4JH motorkódut nézzel, kicsit újabb, kicsit jobb.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Micsurin #71261 üzenetére
A múltkor linkeltem egy jó állapotú FZR600-ast arra rákérdeztél? (ez volt az)
Ja, meg az FZR topikban lehet ismerik a tulajt is, nem biztos de előfordulhat. Sajnos az utóbbi időben sokan leléptek, egy időben elég sok haccázas tulaj lógott arrafelé.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
yodamastah
őstag
Nos hát király volt a mai nap, sikerült megúszni a túlmelegedést, olyan 29-30 fok lehetett a max hőmérséklet délután, ki lehetett bírni.
Délutánra jött pár ismerős, volt kivel motorozni is. A hátsó gátlón sokat puhítottam a mai napra, és úgy tűnik ez segített. Legalábbis 75 kör alatt a hátsó gyönyörűen kopott. Az eleje az katasztrófa, egyelőre teljes tanácstalanság, bármerre állítottam semmi nem segített. Gumi a nap végére kuka lett. Az utolsó etapban már 2x majdnem pofára estem úgy megcsúszott
Az utolsó 30 körben már nem mértem, inkább videóztam, ha esetleg lett valami jó felvétel akkor felrakok belőle.
Első
Hátsó:
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #71254 üzenetére
Ahhoz képest tök jó az az idom. Azt hittem sokkal gagyibb lesz. Én mondjuk mindenképp utángyártott kompozit pályaidomot raknék fel. Ha jól meg van csinálva sokkal strapabíróbb mint ezek a gagyi műanyagok. Az ára meg hasonló. Annyi hogy fényezni kell az meg drága. De ha spórolósan eldobálós motor kell, akkor le lehet mondani az esztétikumól. PL az én motorom is katsztrófálisan néz ki már, de motorozni tartom, nem dísznek
-
ath
senior tag
válasz yodamastah #71266 üzenetére
Fel is lehet messzirol ismerni a hos utcanal de a felpocolt emelok is jellegzetes A hatso eleg jol nez ki, az elsoert meg kar.
Zenith hangpostas.. lehet mar csak a telre marad ez az upgrade -
Laraxior
titán
Én egy időre elbúcsúzom... elvitték a motorom
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz canniball #71269 üzenetére
Azt hittem legalább az augusztust kihúzom, de úgyfest kapós széria. Reggel látták a hirdetést, jöttek is érte. A kisebb testvére van nekik a 600-as, úgyhogy tudták, hogy mit vesznek... csak én nem barátkoztam meg a gondolattal, hogy nem lesz motorom... Mintha egy darabot vittek volna el belőlem
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Bogyó bá' #71271 üzenetére
Igen, aztán láttam én is, hogy így tűnik
Így is majdnem olyan...
Remélem a külföldi munka meghozza a gyümölcsét, és a nagyobb 1300-as testvére lesz a következő motorom"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
togvau
senior tag
Hello
Azok a lábak amiken ez a két műszeregység dizájnelem áll, azok mik? Egy lyukba illeszkednek, de az enyémnél nem tudom kihúzni ezeket a helyükről. Elvileg nincs rajtuk csavar, sem menet.
hitler, sztálin, micro usb
-
KisTé
tag
Na a nagy sikerre való tekintettel lekaptam jobb oldalt a Suzuki emlémáról a 3csavart és benéztem az olajlámpavisszajelzőhöz, mert megtudtam, hogy itt van.Minden hibátlannak tűnik kizárt, hogy baja lenne...leszedtem a sarut és hozzáillesztettük egy fémes részhez és az olajlámpa azonnal égni kezdett.....ez csak a jó része mert így mivel semmi vezetékes hiba nincsen sajnos ahol az olaj elhelyezkedik ott legbelül van a hiba vagyis koszos dzsuvás lesz belül az érintkező amit csak olajleengedéssel tudok megcsinálni valószínűleg de a légyeg, hogy tudom minden rendben !
-
-
ujskodas
tag
Sziasztok!
Régen írtam, csak olvasgatni szoktam a topicot.
Abban tudtok-e segíteni, hogy hol lehet kapni Arlen Ness bőrnadrágba sípcsont protektort? Gondolom mert régi a nadrág azért, de szétmállott a gyári benne. Nagy nehezen ( szó szerint apránként) kiszedtem a balt, majd a jobb oldali szerencsére 3 részben kijött. ( igaz azt nem is lehetett érezni, hogy el volt törve)
A super zone-t régebben hívtam, azt mondják nem kapható hozzá. Létezik ilyen? Shox-nál csak nagyobbak vannak. Ez kb. 19 cm magas, a legszélesebb részén pedig 11cm.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Azt jobb ha te is még bogyo is tudod, hogy ez a lámpa sokat nem ér, mert kb nulla olajszint esetén marad égve csak. Ezt nekem olyan mondta akinek megette annyira hogy az egyik henger meg tudott kopni. Plcebo. Sőt akkor sem ér semmit ha elégtelena nyomás. Nagyon kicsire kapcsol már.
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #71281 üzenetére
Egész pontosan az olajnyomást méri. Lehet, hogy dugig van olajjal a gép, de az olajszopattyú nem megy, akkor világít. De igazad van, a leggyakoribb az, hogy azért világít, mert a nagyon alacsony olajszint miatt a szivattyú nem tud elég olajat továbbítani. De ilyenkor is az alacsony nyomás miatt világít.
Ha az világít, akkor AZONNAL le kell állítani a motort, mert nincs kenés. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #71284 üzenetére
Én meg úgy gondolom, hogy - ugyanúgy mint az autók többségénél - ha meleg motornál, alapjáraton kigyullad, akkor még éppen időben figyelmeztet a következő bajokra. Tehát nem megyünk tovább, hanem alaposan megvizsgáljuk a gépet.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
emre
veterán
válasz Kolondrum #71284 üzenetére
A helyedben ebbe inkább nem mennék bele.
(#71286) Somatom
Például nálam is szintet jelez.
És volt hogy villogott menet közben, de jó volt a szintje.
Akkor most rossz a motorom, meg szétesett???444
help pls[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
ath
senior tag
nem lehet a manual egészen pontosan megfogalmazza azon a bizonyos típuson mit és miért jelez?
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #71289 üzenetére
Na, olyat még nem láttam. Legalábbis motoron. Merciben már hallottam viszkozitásmérőről.
-
Ó nem mozgat a dolog. Csak tudom akinek elment a henger mert nem jelezte a bajt, igaz rá sem néztek eszi e.
Most értem haza. 38.5-el baszki lakotton ahol még a madársem járt biztosan gondoltákh ideges lettem, már csak a hangja miatt is. Annyira sok aki indokolatlanul lassan halad de annyi. Szorítja a kormányt és előre néz mintha a nyaka beállt volna. Ez az m0 lehajtó a gyengém 40-el. Bár lehet hogy a dula éjszakai műszak miatt vagyok dili.
-
demars
addikt
válasz #79335424 #71290 üzenetére
Motoron én se láttam, viszont nagyon sok szgk jelzi az olaj cserét. Szerviz lámpa világít, elvileg ilyenkor ugye átnézetik a kocsit, illetve cserélnek olajat, szűrőket. A jelzést pedig törölni kell, ami nem egyszerű. Típusonként eltérő, múltkor kínlódtak valami opellel öcsémék, gyújtással kellett játszani meg a fék pedált kellett nyomni, hogy ki tudják törölni.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Chrys_
addikt
Ha ebből a helyzetből crash lett volna, a melletted kikanyarodó autóst (vagy téged, ha te hajtasz ki elé) hoznak ki hibásnak, mivel az irányjelző nem kötelező érvényű jelzés a használójára nézve, csak figyelmeztetést ad.
Ezt onnan tudom, mert amikor B-re vizsgáztam, előttem egy nő próbálkozott, az utca végén hasonló helyzetbe keveredett: autó a kanyarodósávban jött felé balról, a vizsgázó csak jobbra kanyarodhat ki. A közelítő autónak az indexe jobbra jelzett, mintha a vizsgabázis felé vezető útra akarna bekanyarodni. Persze nem akart, hanem a kicsit távolabb lévő kereszteződésnél akart jobbra menni, de a nő kihajtott elé. Mondták is neki, hogy lehet visszamenni a bázisra, bukta...[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
Valaki delutanra kecso?
-
HSM
félisten
válasz Chrys_ #71295 üzenetére
Az vicces... Engem pedig ezért buktattak meg az első (még autós) forgalmi vizsgámon, mert kinn felejtettem az idexet egy sávválás után, és mondta a vizsgabiztos, hogy ezzel veszélyes helyzetet okoztam,hogy egyenesen mentem, és jobbra indexeltem, amikor jobbra is lehetett volna menni.
De igen, csak akkor érdemes (szabad?) kihajtani, ha már látod, hogy nem csak indexel, de csinálja is a manővert. Ugyanez index nélkül, ott se szabad készpénznek venni, hogy nem fog hirtelen irányt változtatni.
-
Chrys_
addikt
Az indexelésnek is egyértelműnek kell lennie, az autós is hibázott abban az esetben, de nem őt büntetnék baleset esetén (nem kényszeríthető fékezésre egy kihajtással bla bla bla..., egy jó ügyvéd biztos kicsinálná a kihajtót). Én mindig megvárom, lassít-e a jármű, mielőtt elindulok, mert lehet, hogy visszaveszi az indexet és úgy megy tovább. Akkor meg már nem is hibás egy esetleges balesetben.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen