- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Winne
nagyúr
Duke 125-el mentem már, az nagyon tetszik, de nem volt teljesen kényelmes egy pár órás használatban. Ha megyek feljebb jogsiban, akkor ennek a nagyobb tesója nagyon érdekel, az egy vaddisznónak tűnik, de majd ha lesz rá jogsi újra bekérdezek úgyis, mert az se egy túragép.
A Duke-ban egyébként az az egy nem tetszett egyedül, hogy eléggé "sportosra van véve" - már amennyire egy 125-öst lehet - , de mellé annyira kemények a gumik, hogy nagyon könnyű ABS nélkül blokkolósat fékezni, mindig figyelni kell nagyon, ha hirtelenkedni kell vele. Nyilván ez ha az emberben van km és van rutin már nem lesz téma.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Micsurin
nagyúr
Bukó kérdés 2.0:
HJC kuka lesz, megint fel van dagadva a balszemem mint egy labda, tuti húzat. Nem ér le a napszemüveg az orr vonaláig a széleken, húzatos. Tudtok olyan bukót ami 50-90 közt van, teljesen zárt, szélzaj mindegy az IS17-től csak halkabb lehet, és a napszemüveg leér normálisan?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Gaboman
nagyúr
125 cm3 4T motort venni 2 személyes használathoz nem nyerő.
Akkor már 125 2T ami erősebb is, jóval könnyebb is, ilyen az Aprilia Tuono 125 és a Cagiva Planet 125.
Meg kell nézni mekkorák a méretedhez, én egy Aprilia RS 125-öt próbáltam barátnőmmel, ugye az a sport szekció.Nem vagyok én sem egy átlagos mérető emberke és ketten kényelmesen elfértünk rajta.A Tuono és a Planet kényelmesebb az RS-nél.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Horvi
őstag
válasz Micsurin #97503 üzenetére
Esetleg N87-s Nolan. Tesóm meg az asszony is ilyet vett magának és a napszemüveget külön dícsérték, hogy mennyire jól leér meg takarja a szemet/orrot meg mindent
Hello darkness, my old friend...
-
vlevi
nagyúr
-
etnies
senior tag
A duke egy huligán motor, azért ajánlottam mert rövid távra megfelel a kényelme(tlensége), amúgy meg minden penge rajta. A 125 cm3 amúgy sem való hosszútávra, egyszer elmentem vele 400 km-t, akkor határoztam el, hogy veszek nagyobbat
A 125 cm3 egy mostoha kategória, kétféle motort tudsz venni:
1, munkamotort
2, tanuló és/vagy kölyök motortA munkamotorok olcsóbbak, tartósabbak, de kevésbé feszegetik a kategória határát, viszont van belőlük szakajtó.
A kölyökmotorok otthon nem népszerűek, mert nagyon drágák, itt Londonban meg mindenki azt veszi, mert megteheti és mert a munkamotor ciki. A kölyökmotorok jobbak felszereltségben és általában az A1 kategória határát súrolja a teljesítményük.Példák:
1: CG125, CBF125, YBR125, ANF125 (Innova), stb
2: Duke 125, YZF R125, Ninja 125Ez a kategória nem való utasszállításra. Egyszer-egyszer, városon belül el lehet valaki dobni valahova, de rendszeresen nem, fájdalom lesz, inkább kérsz faszkorbácsot. A te magasságodhoz inkább a munkamotorok valóak. A vara azért nem jó, mert nehéz, 50-60 kg-val nehezebb, mint bármelyik kategória társa.
A 2T 125 cm3-t is ajánlgatják, nem fér bele az A1-be, általában 30 ló körül vannak, A2 kell hozzá.Ha robogó is játszik, akkor lentebb írtam: N-max vagy X-max
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Gaboman
nagyúr
válasz etnies #97509 üzenetére
Ez a nem fér bele az A1-be megint nem állja meg a helyét, olyat kell venni ami arra van levizsgáztatva, nem egy és nem kettő van ilyen.
Sőt nagyobb cm3 gépeknél is, főleg SM és Enduró gépeket szoktak A1-es kategóriában lenni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Flashback #97511 üzenetére
oszt a lábacskád ki védi meg?
A boka az egyik legsérülékenyebb részed, ráadásul a motor nem bicikli, hogy bukfencezés közben egyszerűen lehajítod magadról! Rohadt meleg, és rohadt nehéz még egy 125-ös gép is! A bokád védelméről ne feledkezz meg, nem jó dolog, ha az ember már a lányok után sem tud futni...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #97510 üzenetére
Jó kupak, félre ne érts még tavaly előtt vettem a kis fekete mellé, a nap szemüveg akkor nem zavart, akkor nem akartam tartósan 110-120-al menni, az is lehet én várok el sokat és nem lesz bukó ami ennél a tempónál csak napszemüveggel fogja fogni a menetszelet.
Abban viszont tuti nem a fejem szól bele, hogy fütyül... a napszemüveggel se az a bajom, hogy nem ér le. Hanem, hogy a szélek felfelé vannak kerekítve "felvágva" (ha szemből nézed értesz majd) és az már elég arra, hogy a szememBridgestone elintézze a szél.
Köszönöm az összes N87 tippet futok vele egy kört(remélem hosszúkás fejre jó, ha jól rémlik a Nolanek golyóknak készülnek ) ha már hála a hihetelen sebességű szemészetnek a mai Ccna vizsga és a komplett napom kimarad... irány sisak túrára.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Micsurin #97503 üzenetére
Nézz meg egy-két Shark-ot, ha tetszik (csak a plexi el van gyengítve rajta)!
Enyém teljesen kitakarja a látóterem, orrnyeregig leér.
Nem is használom emiatt, nekem pont hiányzik egy rés ahol láthatnám a km órát...
(A monokróm kijelzőm vmiért nem látszik napszemüvegben.)[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
-
canniball
nagyúr
válasz Micsurin #97503 üzenetére
"Nem ér le a napszemüveg az orr vonaláig a széleken..."
Lehet hülye kérdés, de ingyé van: a második kattanásig toltad a napszemüveget?"...szélzaj mindegy az IS17-től csak halkabb lehet..."
Én a Caberg Duke-ot sem éreztem halkabbnak. Szélzaj ellen füldugó!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
etnies
senior tag
-
Bogyó bá'
nagyúr
Látni és látszani!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
etnies
senior tag
válasz Bogyó bá' #97526 üzenetére
Óóó, igen A kelet-európai megoldás
Pont most értetlenkedett egy gyerek a londoni magyar motorosok fórumban, hogy vett egy Gilera Fouco-t.
Itt lehet vezetni triciklit 125 cm3-ig, ha van CBT (könnyített A1, ha van B).
Sokan vezetnek Piaggio MP3-at. Na, ő úgy gondolta, hogy megoldja magyarosan a dolgot, vette az 500-as robeszt, aztán nekünk sírt, hogy nem kötnek rá biztosítást a biztosítók, mert alvázszám alapján tudják, hogy nincs rá jogsija, így most adhatja el."önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz etnies #97529 üzenetére
Ezt mondjuk nem értem. Miért ne lehetne biztosítást kötni egy forgalomban lévő járműre ami a neveden van? Attól még más valaki, például egy rokonod, használhatja amíg meg nem szerzed a jogosítványt rá.
Én is előbb vettem meg a motort mint hogy meglett a kategóriára a jogsim, de arra a rövid időre nem akartam kivonatni forgalomból, mert az több szarakodás mint forgalomban tartani. De ahhoz hogy forgalomban legyen kell hogy legyen érvényes biztosítás, különben elég drága a fedezetlenségi díj.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
A hétvégén picit kivittük mi is a vasakat levegőzni, és mindenféle forgatás meg ilyenek helyett csak jól éreztük magunkat, olyannyira, hogy összesen 3 kép készült, semmi egyéb
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #97531 üzenetére
Hétvégén mi is mentünk egy nagy kört, Rédei erdőkben, Csesznek előtt a tavaknál, összesen 100 kilométert terepeztünk, kellőképpen élvezetes volt, a túra felénél összefutottunk egy endúros csapattal, így végül 6 motoros folytatta az útját.
Olyan csodás erdőkben jártunk, tele völgyekkel, patakokkal, árkokkal, én sem a fényképezésre koncentráltam, összesen 4 fényképet készítettem.Viszont videóból csináltam egy majdnem két órányit, havernak sikerült perecezni is egyet, fel is vettem!
Találkoztunk legalább 30 egyedből álló őzcsordával, már régen láttam ilyet.
Csodálatos mezőkön szeltünk át, egyszóval szuper volt, nagyon élveztem, a végére jól el is fáradtam.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
A vasárnapi Off-Road.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Micsurin
nagyúr
3. teljes szezonom, első rotty is megvolt ma.
Apám robeszével gondoltam felszaladok a postára, mivel a moci állt a tartó bakókon.
Visszafele szűkület, szembe jövő nagyon jött nem tudtam elférek e mellette és a parkoló kocsisor mellet. Ráfékeztem mintha a magamén ülnék. Hát a 12 colos kis felnik azonnal mentek, 1-1,5 métert nyaltam, mocinak az oldalán 3 fél tenyeres folt, ő nem haragszik nem is tartja nagy sérülésnek, én szívem majd megszakad.Jobb térdem, kezem végig húztam.... bal lábam is a motor alá került (nem tudom, hogy...) nagyujj feldagadva, mozgatni kicsit szűkebben megy mint kéne, remélem nem tört.
Úgy érzem magam mint akin átment a gyorsvonat, pedig max 20-25-nél vágódhattam.... holnap meg BP - > Kecskemét mocival, remélem elég merev az a Mügen csizma, hogy ne érezzem a lábam.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Köszi, az egon nagyon nagyot ütött.
És nem is értem a Hyon érzem ha megcsúszott / om, a robin nem éreztem, csak azt, hogy nem tudom megfogni utána meg szedemb le magamról.Az biztos, hogy visszább veszek, lehet jövőre korai még a nagyobbra váltás.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
válasz Micsurin #97544 üzenetére
Nem biztos. Tavaly volt 2 balesetem 3 nap alatt. Mind a 2x ugyanaz a lábam kapta a nagyját, biztos voltam benne, hogy törött, de szerencsére nem. Bár a szalagok megnyúltak a bokámba, 8 hónapja fáj. Röntgen után okosabb leszel, irány a kórház.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
Francia91
veterán
válasz tboldi #97549 üzenetére
Pontosan!
A Brembo egy rendesen összerakott nyereg, nem rohad be 2 évente, nem kell széttermelni 2 évente. 1:1-ben felmegy a gyári nyereg helyére, ugyanis a Brembo P08-as licensz alapján készült az ETZ nyerge, csak kicserélem és csókolom, Plug & PlayAz eredeti ETZ nyereggel sem lenne baj, ha nem szutykot kapnál hozzá karmantyú és porvédő megnevezéssel
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Ukrajnai háború
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Linux kezdőknek
- Óra topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen