Új hozzászólás Aktív témák

  • Markizmark

    addikt

    válasz WP14 #74029 üzenetére

    Az én autómon kiderült, hogy valószínűleg felfelé csal a műszerfali hőgomba (vagy lefelé az ECU-é).
    Családban másik autókon kiolvastunk pár hibát:
    -C corsa vez. tengely jeladó, 2. lambda szonda kuka
    -F astrán kerestük a magas fogyasztás okát, meg is lett a hibás szonda (nem volt kód) ami cserélve lett és helyreállt a fogyasztás is.

    Ezen kívül pedig párszor monitoroztam a sajátomat csak azért, hogy teljesen átlássam a működését
    -befecskendezés impulzus szélességet (indításkor, hidegen, melegen, padló gázon)
    -jól működik-e a fojtószelep poti, nem ugrál-e az érték
    -teszi-e a dolgát a MAP szenzor
    -mennyi a valós sebességem az órához képest
    -ugrál-e a lambda érték ahogy kell
    -motorféken tényleg 0-e a befecskendezés érték
    stb just for fun.

    Nem tudom, ismered-e a "kivillogtatás művészetét"? Tudtad, hogy ingyen van és pontosabb, mint a kínai gagyik?

    Nem tudom tudtad-e hogy nem csak hibakódot lehet vele olvasni. :DDD :)) Ráadásul nem minden hibás működés jár hibakóddal.

    [ Szerkesztve ]

    Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

Új hozzászólás Aktív témák