- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czimby
addikt
válasz zgospel #112901 üzenetére
Attól semmi.
Ittvan a garázsban vagy 10-15 gumi már pár éve, cserélődnek stb egyikkel sem volt gond.
Dunlop pl a hidegen szerelést tiltja asszem 10fok alatt.
De ezek a slick és mintás versenygumikra jellemző dolgok. Egy átlagos gumira nincs ilyen kikötés.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112899 üzenetére
Ezt korabban talaltam valamelyik gyartonal, mert csak ez irta le, hogy miert kell kerulni a hideget:
Caution! The rubber compounds used in this tyre have unique properties which may have reduced flexibility when exposed to temperature below 10°C/50°F. As a result incorrect handling of this tyre may result in cracking of the tread compound.
enis par dunlop slicket taroltam 0 fok alatt, (dunlopnal 3 fok ala nem szabad menni) de azok amugy is mar 10+ evesek, de nem tortent veluk semmi.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
baboss
őstag
Sziasztok.
Haza érkeztünk.
Vasárnapi 430 km-es körút vége fele a hatodik motorkerékpár új gazdára talált.
Sajna nem az enyém, a nagyobbik fiam pattant nyeregbe. 2008/05, harmadik gazdás, végig vezetett szervizkönyv, gondos gazdáktól. Extrák: Fokozatkijelző, bukócső, ködlámpa, USB vízhatlan ajzat, Túra plexi, keréknyomás és hőfok szenzor, Givi hátsó doboz.
A megnézett, és kipróbált motorok: Suzuki SV 650S - Yamaha YZF R6- Kawasaki Er6f -
Sátán44
addikt
Sziasztok!
Gsx 650F motorra gyári oldalidom matricát hol tudok venni, vagy csináltatni?Kis bohóccal is lehet nagy cirkuszt csinálni... :-)
-
-
tag
Sziasztok, lenne egy kérdésem: fém magyar rendszámtáblatartót hol lehet venni? Az a bajom, hogy a gépemen a BÓDIS kipufogót amióta picit beljebb tettem (hogy ne az oldaldoboz sarokvédő elemét olvassza szét) most a" böhömnagy" itthoni rendszámtáblámat melegíti, olvasztja. Van erre fémkereten kívül más megoldás? Vagy készítsek egy sajátot INOX-ból.
Köszi."there are more jacks then one at the fair..."
-
Micsurin
nagyúr
válasz djeperto #112909 üzenetére
Fúrd át és csavarral rögzítsd fel finoman úgy, hogy a betűktől és számoktól tisztes távra legyen. Nekem évek óta így van fent és haveromnak is (F650) még soha nem szóltak érte kint se (ausztria / szlóvákia) pedig állították már meg minket kinti úton is. Nekem egyszer neki 3x tört el a műanyag keret...
Nehezebb lesz elhagyni is, nem kell nagyra gondolni csak két kis 6-os csavarra akár a fejét is lefestheted fehérre.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Czimby
addikt
Sisak
Valakinek van személyes tapasztalata HJC Rpha11-el?
Mennyit nyúlnak, mennyire tartósak stb?
Illetve ugyanez a kérdés X-lite-ra is 70x/80x sorozat.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
BlackPriest
őstag
válasz Micsurin #112910 üzenetére
én is ezt tettem. arra kell vigyázni, hogy ne módosítson a karaktereken, illetve célszerű a domború részek éleit kerülni, mert ott simán eltörik, ha jól meghúzom. önzáró anya, sosem fogom elhagyni a rendszámot
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
Horvi
őstag
válasz Czimby #112911 üzenetére
Nekem 802 van. Meg vagyok vele elégedve teljes mértékben. Kb fél számot tágult, pofazacskónál talán egy picit többet, illetve ott bolyhosodott kicsit a belső a szakáll/borosta miatt.
Amúgy összességében a minőségre nem panaszkodom. Egyszer kellett a pinlocknak utánállítás. Ha van még kérdés a sisakkal kapcsolatban akkor bátran.Hello darkness, my old friend...
-
tag
válasz Micsurin #112910 üzenetére
Igen, ezen már gondolkodtam, de gondoltam van jobb megoldás is. Meg az még a baj, hogy sárgul a tábla a hőtöl és félek, hogy a tábla annyira átmelegedik, hogy eldeformálja a gyári farokidomot, azt meg nem szeretném. Kellene alá egy bitumenlapocska hőnyelőnek
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Czimby #112911 üzenetére
Nekem meg az elozo 10 plus-om van, a plexi reped elol a csatnal. A 11 nel ugyanaz a megoldas van meg. Nem tudom, hogy ez javitva lett-e, de erre majd figyelj es gariba kuldd vissza azonnal amint reped. A 11 nel kisebbre vettek a szellozoket a sisak tetejen, ami jo, mert a 10 esen ez is eltort egy nagyobb bogartol. Ennel a szerianal a belso szivacs tartja az alakjat, 3 szezon utan sokat izzadtam bele, de meg mindig passzos. A belso szivacs rogzites, ahol nem patentos, kifogasolhato, szimplan egy muanyag fulbe megy bele egy lyukasztott muanyag lemez, ez allandoan kijon, de bajt nem okozott. A monster logo miatt majdnem vettem 11 est, mert kurvajol nez ki, es ez a legfontosabb. de 200€ ert talaltam vadiuj shoei NXR t, ami nem monster matricas, de olcso. Megnezzuk mit tud.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112915 üzenetére
200 euroért NXR-t? Az kurva jó vétel volt. Én 400-ért találtam olyan mintában ami tetszett is, majdnem vettem, aztán végül Bell lett.
szerk: fotokrom plexit nem néztél még hozzá, vagy nem érdekel? Mondjuk megdupláznád vele a sisak vételárát
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112916 üzenetére
Hat olcso volt, de elegge ratyi. Kukasokon van ilyen, a rikito mellennyel egyutt. De ha ennyi motor van a haznal, meg kell fogni valahol a penzt. :D
Melyik bell? Azok is nagyon tetszenek, ismerosi korben bell star RSD van, eleg minoseginek nez ki.
Nem akarok ra semmi biszbaszt, a pin lock is valszeg a szekrenyben fog elrohadni. :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112917 üzenetére
Bell Star MIPS. Mondjuk némileg impulzusvásárlás is volt, mert felvettem a fejemre és ennyire jól még sisak nem illeszkedett mindenhol, nagyon kényelmes az anyaga is Meg mondták hogy 134 ezerért vihetem (175 helyett) és az NXR is kb 130-140 lett volna. Neten sem találtam olcsóbban, úgyhogy vittem. A Race Star nagyon drága már...
A boltban belerakták a pinlockot. Korábban nem volt sosem, de engem meggyőzött. November végén gurultam benne (amikor mondtam hogy néha 2 hengerezett) és kurva jó, semmi pára.
Az AGV K5-höz képest óriási a minőségbeli különbség. TB24-re azért nem ezt fogom felvenni, ez a fagyiba járós sisak Viszont a fotokrom plexire 80 ezret mondtka, az szíven vágott, annyiért tuti nem veszek, majd tavasszal rendelek egy dark smoke vagy valamilyen irridiumosat és cserélgetem.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112917 üzenetére
Közben kifelejtettem a mondandóm első felét.
A legfontosabb hogy kurva jól nézzen ki, ebben egyetértünk de ratyinak azért nem mondanám, jó ez teljesen. Mondjuk a sárga nem tudom mihez passzol a sárgán kívül, gondolom ezért volt 200 euro, de annyiért viszont rohadtul megérte. Még mindig ámulok rajta. Kapni még ennyiért?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #112917 üzenetére
Tavaly motoroztam körülbelül 9 ezer kilométert (elsősorban városban), úgy vagyok vele hogy inkább rikítson, de ne üssenek el. Amúgy már van olyan ország, ahol kötelező a láthatósági mellény motorosok számára.
-
Micsurin
nagyúr
válasz #31733248 #112920 üzenetére
Persze tök fasza hisz ha nem vesz észre egy 200kg-os fényforrást és hangforrást majd a gyorsan közelítő kukást biztosan... Éljenek a franciák...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #112918 üzenetére
Ezek a bellek meg monster logo nelkul is jol neznek ki :D ez is telitalalat, nagyon szep.
Nem, mar nem lehet. svajcbol rendeltem karacsony elott, kb 3 napig volt ilyen akcio, es ebben a learazasban csak ez az nxr volt minosegben elfogadhato.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #112915 üzenetére
Most neztem meg az online szamlat, javitanek, 2 szezont hasznaltam, most jonne a 3.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #112927 üzenetére
Amikor megvettem a Sharkot, kaptam hozzá fényvisszaverő matricákat, és egy leírást, hogy hova kell ragasztani, ha Franciaországba megyek, mert ott kötelező! Persze gondolom itt is csak az x után gyártott/eladott modellekre vonatkozik, visszamenőleg nem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz jacis #112930 üzenetére
Köszi szerintem is
Instán tudok mutatni több képet róla. A Flickrre próbálom csak a minőségi képeimet felrakni, azokból is csak a lehető legkevesebbet. Az instagram meg elbír mindenthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #112931 üzenetére
Fél éves, kb 8.000 km van benne, eddig minden tökéletes rajta.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #112915 üzenetére
Horvi, persu és mindenki aki hozzászólt a sisak témához. Danke!
Most mesélte kollégám, hogy neki a 3hónapos hjc c70-en ment szét a plexi zár, ill. repedt meg a plexi.
Kicsit elvette a kedvem a hjc-től.
Még a *** sharp eredmény is.
Vicces, hogy a thermoplast sisakok meg *****-ot kapnak.Bár a mostani arai-m is *** ahogy nézem...
Kérdés mennyire jó ez a tesztelési módszer, mennyire szimulálja a valós eseteket.
[ Szerkesztve ]
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
zgospel
őstag
válasz Czimby #112934 üzenetére
Nekem van egy sejtésem, de 100%-ra nem tudom igazolni, mert hiába keresem se találom a konkrét tesztelési leírást, úgyhogy készpénznek azért ne vegyétek, de sok az összefüggés.
Hogyha megnézed ezeket a sisakokat amiknek csak 3 csillagjuk van, mindegyik a két oldalán vérzik el, homloknál kitűnő eredményeket kapnak. Az ECE minősítést kell megkapni az EU-ban hogy bolti forgalomba lehessen hozni egy sisakot. Ezt néhány évente frissítik, és a legutóbbi 2016-os revízió óta már 5 ponton tesztelik a sisak ütéselnyelési képességét, hasonlóan a Sharp teszthez. Korábban viszont az oldalakat nem nézték, nem volt kritérium, vagyis a gyártók - akik persze
spórolnakköltségoptimalizálnak ahol tudnak - erre nem kellett hogy kifejezetten figyeljenek ha nem akartak. És hát látszik is hogy nem akartak.
Hogy az olcsó sisak hogy ért el ugyanekkor 5 csillagot, azt passzolom, csak találgatni tudnék ismétAz Arai kapta is a savat nagyon sok helyről, hogy a világ legjobbjának hirdetik magukat, közben meg gyengék a tesztjeik, de az Arai filozófiája, hogy a való életben egy esésnél fontosabb hogy a sisak hogyan gördül le a leérkezéskor, pl ne akadjon be, ne tapadjon be, hanem a legördülés által csökkentse a becsapódás mértékét. Ezzel is magyarázták a gyengébb Sharp értékeléseket, de azért a legújabb sisakjaiknál érdekes tudták teljesíteni az 5 csillagot - ami egyébként szintén egybevág az új ECE kritériumok bevezetésével.
Valós körülmények között nagyon nehéz lenne tesztelni, egységesen mérni és ugyanazokat a becsapódásokat szimulálni. De azért alapnak jó szerintem.
Amúgy ha a legeslegjobbra minősített sisakok közül akarsz válogatni akkor a FIM homológ listát lehet nézegetni Érdekes, hogy a legtöbb gyártó nem is kínálja bolti forgalomban ezeket, pl a HJC RPHA 01R nem kapható sehol. Így amikor Crutchlow replikát árulnak azt hinnéd hogy ha neki jó a MotoGP-ben, akkor biztos jó, miközben nem, mert ő egy totál másikat kap. De például a Shoei X-Spirit 3 (X-Fourteen néven fut) vagy az AGV Pista GP RR amik bolti forgalomban is kaphatóak.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
imrufo
tag
válasz Topiccsendőr #112935 üzenetére
Hali!
Nekem volt egy RPHA10-esem, 6 év alatt semmi baja nem volt a plexinek. Viszont az 1200 grammjával brutál könnyű, és kellemes volt.
Aztán lecseréltem egy 70-esre(a napszemcsi meg a fényezés miatt), annak is hibátlan a plexije. Meg van tarcsiba egy 11-es is, amit azért ritkábban használok, de szintén hibátlan a plexi. Szóval lehet hogy ez nem "tipushiba"... -
-
Topiccsendőr
addikt
válasz imrufo #112937 üzenetére
Nem tudok masra gondolni, csak hogy a plexi rogzito mechanika rosszul van beallitva es egyfolytaban feszul. Ahogy nezem ketto csavar szolgal az allitasara, most lazabbra allitom, aztan meglatjuk mi lesz.
Neked passzentos, amikor lecsukod a szigetelo gumicsikra a plexit? Kell kezi ero, hogy becsukodjon a csat, azaz nyomnod kell, hogy deformalodjon annyit korben a gumicsik, hogy a csat zarjon? Vagy laza az egesz?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Czimby
addikt
válasz jacis #112939 üzenetére
Meg hogy a boltban(Motostar) nincs egy darab se belőle, azaz volt de azt meg nem venné épeszű ember mert olyan retkes volt már és lógott a bélése...
Szintén ez a helyzet az insportline-nál hírdetett m5x carbon-ra, a piros bélés barna a retektől 133500-értHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
válasz Topiccsendőr #112940 üzenetére
Amit próbáltam RPHA 11-a plexi mechanika közbenső állásai nagyon gyengék voltak, a mentszél meg a rászkódás tuti lecsukná a félig niytott állásról pl.
Nektek is ilyen? Alig értem hozzá és lecsapódott.
Szerintem ennek valamennyire szorulni kellene adott állásban.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
tag
válasz zgospel #112936 üzenetére
Ez szuper, láttam a FIM oldalán Scorpion is van. Sajnos, mivel én túraenduróval túrázok jó sokat, csakis flip-up sisak jöhet számításba. Inkább a középkategóriát választom és sűrűbben cserélgetem, da azt el kell, hogy mondjam, hogy a Schubert C3 (sharp 3 csillag), Caberg Tourmax (sharp 5 csillag), AGV Compact ST (sharp 4 csillag) után vettem egy Scorpion Exo 3000 Air (sharp 3 csillag) sisakot. 250 eur körül volt leárazva fcmoto-n. Hihetettlen, hogy mennyire meg vagyok vele elégedve. Mindennel! Motorrad teszten 78 pontot ért el 100 ból, és az a pumpálós rendszer benne, az maga a tökély! Ha picit pofára híztam - nem kell, ha pedig böjtölök akkor meg felpumpálom és máris úgy passzent, ahogy kell. Semmi kellemetlen érzés. Van valakinek hasonló jó vagy rosz tapasztalata a márkával? Milyenek a komolyabb zárt sisakjai? Köszi.
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
csongi
veterán
Srácok, ez a Dodor féle technikai képzés ér valamit?
Pontosabban megéri a pénzt? Van ami kedvezőbb árban van. -
zgospel
őstag
válasz djeperto #112943 üzenetére
A FIM homológ Scorpion nem kapható bolti forgalomban.
A kényelmi elégedettség irreleváns a védelem szempontjából.
Az Exo 3000-nek fekete az értékelése a két oldalán, az a leggyengébb. Valószínűleg itt is az volt, hogy amikor a hivatalos jóváhagyást megkapta, akkor még csak a középvonal 3 pontján teszteltek az ECE-hez, azt teljesíti a sisak, a többivel meg nem foglalkoztak. Ha esésre kerülne a sor próbáld ne az oldalát odavernihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
válasz csongi #112944 üzenetére
Minden képzés ér valamit, nem nagyon hallottam olyanról, hogy valaki butábban jönne el egyről, mint ahogy odament. azonban én semmiképp nem vagyok híve az "utcán, forgalomban képezzünk kezdőket" dolognak, legyen szó akármilyen "múlttal" rendelkező emberről. Az meg külön megér egy misét, hogy oktatóként leáll utcán versenyezni a tanulókkal, csak, hogy megmutassa. Ez történt legutóbb is, lett is baleset, anyagi kár, mentő, és gipsz a vége. Természetesen nem is teljesen úgy történt a dolog, ahogy a későbbi videókban lekommunikálja (a másik féllel van közös ismerősöm, akinek elmesélte mi is történt)...
Arról nem is beszélve, hogy elkér annyi pénzt, mint ha kibérelne egy pályát is az oktatáshoz...Sokkal többre tartok olyan oktatásokat, amik zárt helyen, valamilyen jól felépített (és dokumentált!) sémára épülnek! Ebből volt alkalmam a Drivex (BMW liszenszelt, de nem csak BMW-seknek szóló) képzését elvégezni, ami nagyon jó volt, de szintén jókat hallottam a Honda Safety képzésekről is (abból csak terepképzésen voltam).
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
imrufo
tag
válasz Topiccsendőr #112940 üzenetére
Passzentos, kajak erőltetni kell a legalsó állásba. Nyitáskor meg felpattan, ahogy megnyomom alulról a nyitókáját. Gondolom ahogy kirugózik a gumicsík...
Az is lehet, hogy nálad a zár csavarjai vannak túlhúzva, és attól reped. Vagy csak én fogtam ki valami jó szériát.Amúgy a félig felnyitott állapot nálam is elég laza, egy kis rázogatással simán lecsukódik. De még nem volt olyan alkalom motorozás közben, hogy félig nyitott állapotban akartam volna menni, szóval szerintem nincs jelentősége.
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs