- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- PHP programozás
- Vírusirtó topic
- Sweet.tv - internetes TV
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Windows 10
- Hálózati / IP kamera
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #113202 üzenetére
Nem mintha a 3 egy rossz gumi lett volna, de én személy szerint biztosan nem egy majd 7 éve fejlesztett gumit vennék. Amikor már 2 frissebb változata is van.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #113203 üzenetére
Azért kérdem,mert használtam 3-ast,4-est is. A 3-as többet ment el és melegben nem csúszkált,(nem csak nálam,másnál is ez volt,Gs,CT,CB). A PR5 Varán jó ha 10eKm-t megy el. Szóval az újabb széria nem biztos,hogy jobb is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zgospel
őstag
válasz McReay #113197 üzenetére
Kevés konkrétumot írtál, az alapján nehéz megmondani bármit is. Rövid túrák meg városi használat, de ez mit takar? Mi a fő szempont? Vizes tapadás? Száraz tapadás? Futásteljesítmény? Ár? Valamiben legyen nagyon jó és a többi nem számít, vagy egy kicsit mindenben jó legyen? Normálisan közlekedsz, vagy azért húzod neki és döntögeted rendesen?
Szóval van rengeteg típusú gumi a piacon, mindenféle szempont alapján lehet válogatni.
De ha a fentiekre az a válasz hogy mindegy, akkor gondolom jó a Road 2 is. De a gumik az elmúlt években rengeteget fejlődtek a felhasználói igényeknek megfelelően. Általánosságban elmondható hogy a többlet pénzért többlet szolgáltatást is kapsz (nem biztos hogy egyenes arányosságban), a kérdés hogy ki akarod-e használni.Ha nem akkor gondolom megfelelnek a régi típusok is.
A Roadok közül az 5-tel van kevés személyes tapasztalatom, a többivel egyáltalán nincs.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #113204 üzenetére
Attol fugg, kinek mi epp az elvarasa a gumitol.
Bar a melegben nem csuszkalt megjegyzest sem tudom teljesen ertelmezni kozuton tura, vagy turaenduro motoroknal. :D
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #113206 üzenetére
Kereső: PR4-re,2015-ben leírtam.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
Mi alapjan allitjatok, hogy 3vagy 4 vagy 5. szeria biztos jobb.
Miert nem jo a 2es?
Milyen motorozas az amit nem tud kielegiteni kozuton egy road 2?
Mekkora erdemleges pluszt jelent egy 10+ eves motoron? Foleg egy olyan vason amin azt sem tudjuk milyen a futomu, a fekrendszerek allapapota. A motoros tudasa, szokasa?
Vagy ha valoban tobbet tud az 5 os annyival amennyivel dragabb, ez kb 2*. (Amit ketlek)
Akkor ezt ki tudja motorozni belole?
Ertem en, hogy a dragabb jobb, elmeletileg. -
Ferdzsoo
addikt
válasz csongi #113208 üzenetére
Én az alapján mondom hogy volt mind a 4 féle gumim. És a 2 után egy óriási pozitív változás volt a 3. A kettő egy viszonylag hamar kikeményedő kockásra kopó 100 éves konstrukció.
Nem értem hogy megint mért akarna valaki a motor legfontosabb alkatrészén elkezdeni spórolni. Aki a gumin spórol szvsz NE vegyen motor. . A motor nem a spórolásról szól."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
z123456789
addikt
válasz Raptor™ #113199 üzenetére
Közlekedési hatóságnál kell jelentkezned vizsgáztatásra, és jelezned kell, hogy utángyártott kipufogód van, amit szeretnél bejegyeztetni. Adnak időpontot, bemész, viszed a homologizációs papírját, levizsgázik, majd okmáyiroda az igazoló lappal amit az NKH-tól kaptál, és beírják. Pénz, pénz, pénz. Egy hazai forgalmazó amúgy nekem azt írta, hogy ha dB killer bent van, és e szám megvan a a dobon, akkor ezzel közlekedhetsz bejegyzés nélkül. A saját gyakorlat azt mutatja, hogy még dB killer nélkül is. Véleményem erről az, hogy ja, amíg bele nem futsz valami faszfejbe...
-
Micsurin
nagyúr
Most először van olyan motor alattam ahol a szivató nem csak egy kézi gázkar. Ha kint marad egy éjjelt az udvaron (1x volt rá példa nem haza mentem estére...) akkor kell szivató neki de a stabil 13-15 fokos pincében inkább csak lefullad egy fél perc után vele. Indulni meg nélküle is szépen indul.
Ennek így kéne működnie? (Gyertya kép szép, nincs benzin szaga vagy füstje nem torpan alapjárat stabil ergo nem kaphat sokat)
A Hyon 35+ fokban is rá lehetett húzni csak felpörgött igaz az csak gázkar volt nem változott a keverék lényegében ha jól tudom.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Újra erősen érik a döntés, hogy a sporttúrát túraenduróra kéne cserélni. Teljesítmény annyira nem fontos, inkább könnyebb legyen,de még jó legyen a 110kg-hoz és a csomagokhoz. (A sporttúrán már fáj a térdem néha.) Néha 2 személlyel, de akkor nincs földút.
Szeretném ha már injektoros lenne és mivel mindenki áradozik róla és próbáltam is, a Suzuki DL650 V-Strom a nagy esélyes.
Az lenne kérdésem, hogy ezekből melyik a már ajánlott évjárat?
Cimbora vett két-három éve újonnan egy ilyet, imádja, de Ő olyan tanácsot adott, amit egyszerűen nem tudok megindokolni. Ő azt mondja,hogy már nem venne újat a mostani fejével. 2014-től nézne egygazdásat. Most ránéztem hirtelen és 2014-től valók 15-60 ezer km-el vannak 2milliótól, miközben 2,4-ért már kitolom - az igaz nem felszerelt - de 0 km-es motort. Nem értem a logikát.
Összegbe nem tudok elszállni. 700kp körül gondolkodnék + hitel. Ha esetleg 1milláért lenne valami, akkor még azt a 300-at összekapom valahogy mondjuk, de ahhoz már nuku hitel.
Szóval V-Stromot mikori évjárattól érdemesebb, milyen futásig nézni? Illetve hasonló megbízható alternatíva mi lenne?
Ebből a pénzből kijönne a nagy kedvenc Freewind, de az meg karbis és már köszönöm, de nem szeretnék olyat.
Varadero kiesik a súlya miatt, meg aztán mi az,hogy nincs benzinszintmérő?![ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vlevi
nagyúr
válasz V.Stryker #113213 üzenetére
"Az lenne kérdésem, hogy ezekből melyik a már ajánlott évjárat?"
Kicsit elfogult vagyok a típus iránt, de asszem abból nincs szar évjárat.
Mivel motorikusan túl sokat nem változott.Abban viszont igazad van, hogy kb két véglet van belőle a használtpiacon. Az egyik a 10 éves, vagy idősebb példányok, 1millió körüli, fölötti áron, vagy pár éves, aminek az ára (igaz felextrázva), annyi, mintha a szalonból most gurítanám ki.
És elvétve néhány darab a köztes évekből.
Sajnos a használtpiacot nagyon kettévágta a 2010-es évek környékén lévő gazdasági időszak, amikor senki nem vett motort. Most ennek isszuk a levét, nincs 5-10 év körül használt. Nem csak V-Stromból, másból se nagyon, szinte csak külföldi behozatallal. -
V.Stryker
nagyúr
válasz vlevi #113214 üzenetére
Az az igazság, hogy annyira külföldön sem olcsó. Legalábbis 10 éves példányok a mobile-n 3500-4000 eurótól indulnak... plusz hazaút és papirozás, stb. Mire megáll lesz vagy 1.7 misi és egy 10 éves motor... nyilván nem ingyen kéne adni, de nekem valahogy soknak tűnik.
Transalpot nézegettem, de vicc kategória... biztos etalon meg minden de 20 év körüli példányok vannak drágán...
Még a végén vagy egyenlőre így marad vagy veszek egy Freewindet. Az legalább kijön a pénzemből.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Predator2
addikt
Helló
Ő már nem való egy friss jogsis (A" korlátlan) motorosnak, vagy mégis? [link]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #113219 üzenetére
...ajándék videó-felvétellel az első útról!
Megbeszéltük, hogy ha akarja, majd a FullGas-nál megtekintheti péntektől, mert akkor én oda betolom, és onnantól én már legfeljebb csak mesélek róla!Amúgy a modellről (és konkrétan erről a példányról) elég jó ismereteket tudtam felhalmozni az évek során, az Aprilia fórumokban is volt már alkalmam többeknek segíteni, szóval ha a későbbi gazdájának kérdése lesz, akkor természetesen állok rendelkezésre majd
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz Predator2 #113217 üzenetére
Uh, bár nem vagyok friss jogsis, de tapasztalt motoros sem, és tudom hogy a 2004-es Z750 után visszaesés lenne, de ha most tudnék utcai motort venni, lehet őt választanám. Tetszik, és tudja azt amit én soha nem fogok tudni kezelni, de legalább nem is az a bivalybaszó vadállatt (állítólag). Nem mellesleg ha jól tudom mikor kijött, a kategória "leggyengébbike" volt, ezért is kedvezőbb az ára a hasonló kategóriával szemben. (Ez egy szub vélemény volt, de örülök, ha még beszélgetünk a típusról. )
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #113221 üzenetére
Az új árakat nézve egyáltalán nem értek egyet azzal amit írsz. Ebben az árkategóriában a 750-es Suzukinál bőven akad jobb csomag.
Viszont ha tetszik és vennétek akkor mindenképpen próbáljátok ki előtte, mert pl az én 182 centimhez már teljesen rossz volt az üléspóz. A vezetőülés leghátuljára jött ki a póz, ott meg egy éles ív van a nyergen ami 10 perc után eléggé vág és kényelmetlen.
Szóval ez egy elég kisméretű motor, alacsonyabb motorosoknak valszeg tökéletes.Az ezres verziója viszont egy nagyon harmonikus és könnyen motorozható darab.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
válasz V.Stryker #113213 üzenetére
Szerintem két lépcső van, 2012 és 2017.
Ha most vennék, akkor utóbbit nézném, ott levitték a kipufogót, tehát lehet ugyanakkora dobozt rakni mind a két oldalra, ráadásul van gyári előkészítés.
2012 óta van ABS, lefulladás gátló elektronika, dupla gyertya, kisebb fogyasztás és +8 ló.
Ha 2012-16 közöttit veszel, akkor tudd meg, hogy megcsinálták-e rajta a visszahívást (generátorban cseréltek egy kábelt).
2017-nek kisebb a plexije, tehát a szélvédelme is, viszont van szivargyújtó (lol, miért nem usb) és gps-t is könnyebb felszerelni."önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #113207 üzenetére
Megkerestem.
"enyhe kenődése van magas hőmérsékletnél kanyarban és erős fékezéskor"
Mivan? :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
z123456789
addikt
válasz zgospel #113222 üzenetére
Fogalmam sincs mik az új árak. Amikor ez kijött, akkor volt téma, és akkori infók ugranak be. Teljesen elfogadom a véleményedet, ahogy akkor, most sem vizsgáltam meg mik az elérhetőek, egyszerűen szembe jött itt a fórumon. (Ha jól emlékszem. )
Kíváncsi lennék én is, hogy mit ajánlanál. Én is 182 vagyok. -
zgospel
őstag
válasz z123456789 #113226 üzenetére
"Kíváncsi lennék én is, hogy mit ajánlanál"
Röviden: azt ami neked tetszik.
Szerintem az a legfontosabb hogy neked megfelel-e amit veszel, nem pedig hogy mások mit ajánlanak.A céges tűzfalon felakad a Suzuki weboldala, ezért most nem tudom leellenőrizni, de úgy rémlik 2,9m az új ára. Keressétek vissza itt a topikban hogy hroberto mennyiért vette a Duke 790-et aztán lehet pislogni hogy mire kér el a Suzuki ennyit a tizenéves újracsomagolt technikáért
Ha fogalmad sincs hogy mik az új árak, akkor használd ki az internet hozzáférésedet és nézd meg a gyártók weboldalait De a használtautó.hu-n is fent van szinte mindegyik új motor hirdetése is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Polemius
aktív tag
válasz csongi #113208 üzenetére
Én csak a PR2-esről meg az 5-ösről tudok nyilatkozni.
Pár éve, az első motoromra PR2-es került fel. Kezdőként óvatosan közlekedtem, egyébként is öreg vagyok már, nem cibáltam neki a gázt (600-as Bandit). Az előző szezonban került le, elment vagy 20e km-t. Viszont már jó ideje bizonytalannak éreztem hátul (úgy éreztem, kanyarban kúszik oldalra, nem tudom jobban leírni), és elég furán kopott kockásra. (De közel sem volt még a tükörsimára kopottól.)
Az új, 5-össel nem mentem sokat, de érzésre sokkal jobb volt.A 3-as vagy 4-es tartósságáról sok helyen olvasni negatív visszajelzéseket (talán a 4-es ami gyorsan kopik?)
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Valószínűleg meg kell válnom az SV1000-tol, viszont szeretnék valami kisebbett, és a hangsúly azon lenne, hogy keveset fogyasszon, mert közlekedésre kellene. Két személy, és autópálya tempót tudja, és max fél millióba kerüljön :)
A kérdés, hogy mindenképpen robogóban gondolkozzak, vagy létezik valami motor formájú motor is ezekkel a követelményekkel? Annyira nem vonzódom a robogóhoz, csak ha muszáj :)
Köszi. -
tboldi
nagyúr
válasz zgospel #113222 üzenetére
A vezetőülés leghátuljára jött ki a póz, ott meg egy éles ív van a nyergen ami 10 perc után eléggé vág és kényelmetlen.
Ez nekem és apumnak is feltűnt, pedig csak 1-1 percet ültünk rajta kiállításon (én 194, ő 184 cm).
Az 1000-es viszont tök kényelmes mindkettőnknek.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz etnies #113223 üzenetére
Ferdzsoo:
Értem én a tapasztalatokat, és jó ha van. Köszönöm!A spórolás relatív. Azért nem arról van szó, hogy egy noname nevásárolj kínai gumi vagy jól ismert márka között kell dönteni.
Illetve megint ott van, milyen időjárási viszonyok között volt vele baj. Milyen volt az aszfalt minősége. Kinek milyen súly elosztású motorja, milyen a motorozási stílus?
Hol kopott kockára, Technikás alföldön, vagy az unalmas hegyekbe? Milyen mértékű kopási állapotban jöttek elő a negatív tapasztalatok? Mikor jött el a bátrabb vagyok, mert már érzem a motort pillant? ( Megcsúszott, ez a gumi nem is jó! Vagy pont a motoros hibázott, és a gumi részese volt annak, hogy nem esett el?)Azt nem tartom kizártnak, hogy a bemutató után, mikor jött az újabb verzió, a régebbi keverékét változtatták, hogy jobb tapasztalatok legyenek az újabb típusra, illetve olcsóbban lehessen hozzá jutni ez előzőhöz.
Nekem a 6. éves PR2 első gumi még puha volt, és egyenletes kopottságú amivel a motort vettem. De értelemszerűen már hűvüsebb, porosabb, vagy esős aszfalton már biztos nem tudta azt amit új korában. Azért a motorozást illik az abroncs állapotához és a körülményekhez igazítani.
És ott vannak a guminyomások, futómű és fékrendszer állapota.
Fontos dolog a gumi, hiszen ez a tenyérnyi felület a kapcsolat az talajjal. De ennél sokkal árnyaltabb a kép szerintem. Ez egy csomag, és valahogy az egésznek egybe kell lenni. Csak a gumi nem minden. Ne várjuk el egyiktől sem, hogy utolsó kopásjelzőig végig ugyan azt a teljesítményt nyújtja, és minden hibázását kivéd.Ha már elmentél vele 20ezret az nem is olyan rossz. Egy élettartam végfele járó guminál egy gyengébb minőségű új is érezhető változást eredményez.
Micsurin: A 13-15 fokos levegő hőmérsékletnél nem kell sok szívató. Nekem is csak az induláshoz, és kb fél perc. max 2000ig engedem a fordulatot, Folyamatosan piciket mozdítva visszafele, fél perc alatt vissza is tolom alapra.
De nem indulok el vele, kell még kb 1-2 perc és az alapjárat 1000 főlé vissza emelkedik. ez már elegendő egy elindulásos melegítéshez.
Ez +15 fok környéke. Mínusz 3 fokba már tovább kell a dúsító, de ott sem kell jelentősen tovább használnom. Ez azért nem injektor, hogy betonstabil alapjárat legyen kézi dúsító használata mellett.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz csongi #113231 üzenetére
Londoni vagyok, 4 hónapja motorozom -2 - +8 fokban, állandóan nyálkás az út és nem csúszik meg a gumi. Persze nem döntöm 45 fokban, meg nem is úgy megyek, mint nyáron, de eddig ez a, legjobb gumim.
Autópályán jöttem vissza Budapestről, 1750 km autópálya alatt sem kopott kockásra a gumi, pedig a hőhullám közepén jöttem, akkor volt 43 fok pl Belgiumban. Előtte az Alpokban döntögettem a motort megpakolva utassal és csomagokkal, ott sem volt gond. Az első gumi 2 komponensű, a hátsó 3, simán bír 20.000+ km-t és mégis tapad.Sajnos hátsó cserélnem kell egy szög miatt, két hét és 140 Font lesz felszerelve, otthon nem tudom mennyi. Itt egy szett kb 240 Font felszerelve és annyira friss, hogy a tavaly másfél hónapos gumit raktak fel.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #113227 üzenetére
Jól emlékeztem: 2,9 millió az új ára. De amin mégjobban elmosolyodtam az az elnevezése amit a marketingesek ráaggattak "a csúcsragadozó"
Majd utána jön ez a szöveg:
"Érezd, ahogyan felkavarja a lelekedet az új GSX-S750. Urald a kanyarok csúcsragadozóját. Egy legendás szupersport motor teljesítményével és a legújabb technológiákkal felvértezve. Az utcák leigázására, a csupasz sportmotorok megszégyenítésére tervezve. A GSX-S750 egy valódi csúcsragadozó."
remélem komolyan gondolták, mert viccnek kicsit erős. Az elgépelés nem az én művem, így van fent az oldalukon. Minden mondaton el lehet időzni hosszú perceket, ez kérem minőségi humor a legjobb fajtából.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Micsurin #113234 üzenetére
...és egyetemen tanítják a marketing szakember (jelölteket).. Iszonyat gáz. De az egészben az a leggázabb, h lesüt az összes ilyen szövegről az alábbi:
Eredetileg angol formában megírta egy féltehetséges marketinges a gyártónál. Úgy még lehet volt is némi alapja, vagy minden bizonnyal angolul máshogy hangzott.. aztán szétküldték a világban az eredeti szöveget az importőrknek.
Majd megkapta itthon egy szőke 90-60-90-es, valamilyen büfé szakon végzett, a technikai dolgokhoz sík hülye "marketinges" pitsa az írást és valahogy némi nyelvtudás és a translate segítésével magyarrá varázsolta azon szavakat benyomva, ami neki tetszett, és amivel szerinte "hangzatos"...
De most komolyan, ezeket még soha a büdös életbe senki nem világosította fel, h egy új nagymotor marketing szövegével nem általános iskolás gyerekeket kell becélozni?! Vagy publikálás előtt nem olvassa el legalább 1 olyan valaki, aki egy kicsit kompetens a technikai háttérben is és mondjuk sejti, hogy egy versenyző mire vágyna, vagy olyan kategória hogy csupasz sportmotor nem létezik - csak h random kiragadjak kettőt?! Nem értem, tényleg.
Ez gyakorlatilag az a színvonal, mint annó volt a Vas című motoros aljafilm. 2 kilóval mentek egymás mellett sisak nélkül, aztán szépen megbeszélték a teendőket. A váltó természetesen itt is 28 fokozatú volt, de a legnagyobb amikor sportmotor bekerült a fák közé és terepen ugyanolyan magabiztosan lavírozott, egyekerekezett..
Noh itt sem nézte meg a forgatókönyvet egy olyan ember sem, aki legalább ült már egyszer is motoron."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #113236 üzenetére
Neee, hatalmas film :D
Nem hagyom bantani, a knight rider mellett az egyik legjobb hatterfilm, amire elalszol a p*csaba.A 128 lovas elso gen rsv vel elmegy a turbos eclipse-nek es acura rsx-nek, 160mph-nel egykereken, visszavaltassal? (erre hagynek idot, hogy kb 260 nal hova valtasz vissza, 128 loerovel megfutni sem nagyon tudod) imadooom!
Eses utan pedig raeg a borruha az emberre?
Ice cube annyira kemeny, de josagos is egyben, a korrupt FBI ugynok, aki a hummerrel egy dobozoskola ivasa kozben athajt ket amcsi tepsiauton, es meg csak ki sem lottyen az udito?
Nascar autoval menekules az autopalyan, ami egyebkent kb 320 kornyeket tud a valo eletben, de egy vtr sp1 essel nem tudja a lepest tartani?
Es a harley davidsonos jelenet a strandon, amikor a friss divatmotoros a bergyilkosokkal csinaltat fotot?Jo, vannak ott azert hibak is. a film feszultseget teremt amugy a kozlekedes resztvevoi kozott, tobbszor elhangzik a legnagyobb faszsag, a "ti autosok" es a "ti motorosok" kifejezes, de a vegen a szinesboru ice cube baratja lesz a feher bajba jutott foszereplonek, tehat a film uzenete vegulis helyenvalo. A lenyeg, nem valtoztattak meg a motorok hangjat. A v2 nek v2 hangja van, a sornegynek sornegy.
Nem ugy mint a legtobb amcsi filben, ahol kotelezo nem azt a hangot adni a motoroknak, amilyen az valojaban. A counselorban is azt hittem, hogy egy sc28 al megy a paraszt, holott CROSSPLANE! Ezt most miert kellett?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #113235 üzenetére
Ez jo:).
Ugy erzem, nem lenne nekik kinos a kerdes.
Mivel nem is ertene a szaavakat. Leomlosor, nyomatek. :). Az miaz?
:D Ettol persze vihetik oket barhova. -
csongi
veterán
runner125: Nem szabad ennyire hitetlennek lenni. :D Az ott Ámérika a lehetosegek hazaja. :D
V.Stryker: Lehet az 57ezer, csak masodjara. :).
Ha meg elso 57 ezer, akkor jo kerdes miert kellett cserelni. Rendszeres karbantartassal es kis odafigyelessel boven tudnak 100ezer felett menni.
Amugy a rotakapakat nezted? F650 GS.
xf650, kategoria, injektor, ABS, az elso futomu alapbol jobb picit.
700 korul meg lehet csipni egyes darabokat. -
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #113233 üzenetére
Ez egy kirívóan gagyi szöveg, korábban én is idéztem már.
"...és egyetemen tanítják a marketing szakember (jelölteket).. Iszonyat gáz."
Tudom, minden műszaki fórumon szitokszó, hogy marketinges (a legtöbben azt sem tudják, mit csinál), de ez a munka azért nem csak abból áll, hogy ilyen szövegeket írogat valaki. Hanem például kitalálja és finomhangolja azokat a márkajellemzőket, amiért csöpög a nyálatok. De ezt sokan nem hiszik el, hiszen mindenki tudja, hogy a jó dolgokat csak az okos mérnökök csinálják, a rosszakat pedig a hülye marketingesek.
Kérdés, hogy hányszor 57 ezer volt benne ténylegesen? Milyen gyakori olajcserékkel?
-
Nikaré
őstag
válasz zgospel #113167 üzenetére
Nem haragszom, sőt!
Mivel nem tudom melyik márka, azon belül a típusok mit tudnak, ezért minden tanácsot, figyelemfelhívást szívesen fogadok.
Tapadással kapcsolatban, főleg száraz körülmények közöttre szánnám.
Döntögetés még várat magára mert hosszú idő után ülök motorra ismét és még össze kell szoknunk. -
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #113244 üzenetére
Miutan dolgoztam marketingosztalyon, nem keveset egy multinal, szerintem ez egy nagyon idealizalt kep, foleg ha magyarorszagrol beszelunk.
A honda nagyon megigazgatja ezeket a dolgokat, a brossuraktol elkezdve a design manualokig mindent. Nem kell nagyon kitalalni, hogy mit kell csinalni, altalaban max bologatni, amit a nagy ceg mond.Ahhoz, hogy onalloan csinalj valamit, ahhoz kutatni kene, amihez penz kell, de penzt meg nem szan magyarorszagon erre senki, inkabb kitalalja valamelyik felsobb pozicioban levo ember, hogy egy neki tetszo dolog legyen, ekozben sajat magat is egy kicsit megvalositja, igy szuletnek altalaban ezek az oltari nagy faszsagok.
Azt nem kell hozzatennem, hogy teljesen mas piac a magyar, teljesen mas ertekrendet birtoklo emberek vasaroljak a termeket, mint akiket megceloz a fo piacon. Itt ha jo aron adsz valamit, az fogyni fog, kb tokmindegy mit csinalsz melle. Megszakadhatsz, annyira finomhangolhatsz barmit, ha tul draga.
Az eddigi tapasztalataim alapjan nekem ez a forgatokonyvem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #113247 üzenetére
Te mint marketinges?! Aztaaaa....!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- OLED TV topic
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Robotporszívók
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen