- Linux - haladóknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz runner 125 #131845 üzenetére
Azé' én elmentem országkörútra utassal a 125-össel
Viszont az egyenes ülés vs. kakasülő:
Az egyenes ülésen instant a nyakadban lesz az utasod egy fékezésnél, nem? Gondolok itt pl. a régi szupertehén ülésekre, ellenben pl. a 650-es translp ülésével, ami lépcsős, de egyben van még a kettő. Csak utóbbi stílust próbáltam, szerintem az jobb lehet, de mondja meg olyan, akinek volt más is.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz SPeti1984 #131848 üzenetére
..mindig így kezdődik. Csak a szomszéd fagyizóig. Aztán lesz belőle Balaton, majd külföld.
Felejtősek ilyen célra azok a motorok. Abból csemegezzén amiket csongi írt."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
SPeti1984
senior tag
Köszönöm a tippeket, átadom akkor.
-
-
Xero
nagyúr
válasz SPeti1984 #131844 üzenetére
Meg a Honda CB650R sem bir el igy ket utast, max ha az utas 40kg es a sofor meztelen. Forgalmi szerint 168kg a max terhelhetosege, es ez a 650-es..
Ekkora tomeghez minimum 650-es, abbol is sor2 vagy v2, hogy a nyomatek ott legyen. Azert ekkora meretekkel nem gond a nagyobb motor sem, foleg ha 40 evesen esszel huzkodja a gazt. En mindenkeppen 650 es folotte nezegetnek fekezett habzasu vasakat.
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
Időközben még a Benelli TRK 502X-et írta nekem, hogy tetszene neki mert mintha az picit komolyabb kinézetű lenne. Igaz nem tudom, hogy ez mennyire kínai gyártmány már?
-
norbert1998
veterán
válasz SPeti1984 #131860 üzenetére
Amúgy ezekre a számokra miért vagyunk így rápörögve? Mérték már meg a rendrőrök, hogy túl volt-e épp terhelve egy motor azért, mert pocakja volt a sofőrnek, és kicsit teltebb volt esetleg az utas, netán még csomag is volt rajta?
Vagy tán a futómű miatt aggódunk ennyire? Biztos, hogy a forgalmi olyan közel van a valós teherbíráshoz?
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
válasz norbert1998 #131862 üzenetére
Nem tudom, hogy mennyire vannak túlméretezve a dolgok, pl ha az Ő esetét nézzük akkor 130 kg + ha párja felül akkor olyan 65kg meg mondjuk egy táska akkor már ott vagyunk a 200kg környékén. Mondjuk az autóknál vagy épp az utánfutóknál is simán húztam már jóval többet, mint amit lehetne mégse történt semmi, de ha általában bírja a váz akkor annyira nem kardinális kérdés. Gondolom csak azért merült fel benne, hogy ne legyen olyan érzése, hogy na mindjárt kettétörik egy-egy ilyen motorozás közben.
Mondjuk ha magamnak vennék, akkor Én lehet egy hasonló kialakításút, de automata 6 sebességes váltósat vennék, talán Hondánál láttam ilyent (HONDA NC750X DCT). Azzal tuti tök nyugisan lehetne motorozgatni. Persze lehet aki valóban sokat motorozik most leszól ezért, mert van élvezet a váltogatásokban is.
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz SPeti1984 #131863 üzenetére
Azért más az, hogy alkalmanként többet húzol a kocsival, vagy hogy motorvásárlás előtt egy eleve olyan típust ajánlunk-e, ami alkalmatlan a célra. Nyilván nem fog összecsuklani a motor, de biztos nem ajánlanám így.
Én viszonylag sokat megyek utassal (~140 kg együtt) a 390 Adventure-rel, és már azért azzal is észnél kell lenni, akár kanyarról, akár féktávról van szó.[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz JoinR #131866 üzenetére
Szintén zenész.
A 700as huskyn se volt hatalmas élmény. Iszonyúan éreztem hogy a futómű se volt oda a dologért de a blokk se.
Nyilván a supermoto nem is erre van de utassal szolidabban közlekedel... még a hármasba váltáshoz is alá kellett festeni... meh.
az 1200es kawa az jó utassal. Észre se veszi hogy egy vagy két ember.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Xero
nagyúr
-
Methionyl
senior tag
Legalább nem rész ki rosszul a naked verziónak az új lámpája valami borzalmas.
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
-
martonx
veterán
A Kawasaki innovatív technológiája a háromkerekű szuperbike projekthez - tesztmotor.hu
És ehhez mit szóltok?
Én kérek elnézést!
-
dellfanboy
őstag
-
csongi
veterán
Csak egyszer legyen már vége ennek a Transformers korszaknak
-
Somatom
veterán
válasz csongi #131877 üzenetére
Pedig, egyszer már megoldották a csúf lámpa elrejtését. Katana 750 S
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
csongi
veterán
válasz zgospel #131879 üzenetére
A többiek sem panaszkodhatnak
Olasz, német, USA, Brit.
Mindegyikbe vissza tükröződik a dizájn.
Mindegyiknél az agresszív erős akarják sugározni.
De majd csak vége lesz ennek is.
Csupán nagyon kevés fogja megélni a klasszikus kort.
Somatom: Még ez is jobb sokkal :d[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Steven #131881 üzenetére
Talán nincs olyan alkatrész a két motorban, ami legalább hasonlítana egymásra
V2 vagy S4, magas túraenduró helyett félig hasalós sport túra.
Ennél már csak a busára, vagy gixxerre cserélés lenne élesebb fordulat a kategóriák között.Én még a Tracerbe is tettem kormány magasítót, mert kanyargáskor jó volt az a kicsit előredőlős üléspozicó, de így kényelmesebb.
-
Steven
addikt
válasz vlevi #131882 üzenetére
Nekem volt már mindenféle meg mentem mindenfélével, már egy ideje agyalok a cserén mert nekem gyenge a v-storm szvl vissza állnék a sportosabb kategóriára . Amúgy más bajom nincs v-stormal csak , hogy az unalmas részeken pl autópálya nem tudja a 200 utazót.
1 év alatt amúgy most bele tettem 12 ezret ... Ha asszonynak is bejön az ülés pozíció akkor 90% ra mondom hogy váltok .
Nézegettem a Bwm s1000xr-t is ...4 misitől van már használtan... ami ott nem tetszik hogy csak 5% os benzint lehet katalógus szerint tölteni bele... (ennek amúgy nem jártam utána mennyire igaz)
DE , ha igaz keres már benzinkutat ahol adnak 100 benzint mondjuk AlbániábaValami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
runner 125
nagyúr
válasz Methionyl #131869 üzenetére
Kellett a Z1000SX-nek a konkurencia.. Egyébként én örülök h visszahozzák a nagy sport-túra kategóriát is. Pedig 10 éve halottnak nyilvánították már. Ezek szerint van azért igény az ilyen gépekre is.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #131871 üzenetére
a lampakat ezert nem lehet eleg hatekonyra es tulajdonkepp akarmilyen frontmaszkkal csak a celnak alarendelni, mert az ember a jarmuvek alakjaban arcot, szemet latnak. Ilyen a kepzettarsitasunk. Nem tudunk tullepni az osztonokon.
De ha valami szarul nez ki, es megis gyartva van, akkor nem feltetlen ok a hulyek. kikutattak, hogy azok, akik a motort valoban megveszik, tehat akikbol elnek, azoknak ez a jo.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #131885 üzenetére
Csori kis kuklopszom...
-
JoinR
senior tag
válasz Topiccsendőr #131885 üzenetére
Nah meg az esztétika eleve szubjektív, de pl. nekem sem annyira fontos, hogy szép legyen (a motor ). Amúgy ilyen - szerintem - rondán sem tűnik annyira funkcionálisnak, inkább csak egy megosztó dizájn, hogy legyen miről beszélni a fórumokon.
-
etnies
senior tag
válasz JoinR #131890 üzenetére
Egy olyan élményt szeretnék elmesélni nektek, ami ahhoz volt hasonlatos, amikor leszoktam a dohányzásról.
Kb. 13 évig dohányoztam, aztán hirtelen felindulásból abbahagytam. Néhány héttel később új ízük lett az ételeknek, tavasszal pedig éreztem a virágok és bokrok illatát a budapesti séták során. Óriási felismerés volt, hogy mennyi mindent elvett tőlem a cigaretta.Tegnap vásárolgattunk a feleségemmel az Oxford Street-en, ami London egyik legforgalmasabb része, igazából egy hatalmas bevásárló negyed egyik utcája. Amelyik márka nincs az Oxford street - Picadilly - Bond street háromszögben, az nem is létezik.
Jártunk boltról-boltra, szokásos nyüzsi és zaj mindenhol. Egy kis idő múlva feleségem megbökte az oldalam: - Hallod a csendet? Körbenéztem, az utca tele volt emberekkel és járművekkel is, de mégis csend volt. Olyan csend, ami a hajnali nagyvárosokra jellemző.
Ott ment mellettünk egy emeletes busz és négy taxi, de csönd volt. 1 másodperc alatt rájöttem, hogy azért van ilyen csend, mert mindegyik elektromos hajtású. Annyi hangjuk volt, mint egy elsuhanó biciklinek sem.
Nem az emberek miatt hangosak a városok, hanem a belső égésű motorok miatt. Ez is egy Heuréka érzés volt, kívánom nektek, hogy minél előbb megtapasztaljátok.
Eddig is érdekelt az elektromos járművek forradalma, de most már várom.
Berakok egy képet, hogy legyen elképzelésetek, micsoda tömeg van ott, hogy értsétek, mitől kaptam sokkot!
"önmagam hite vagyok magamban"
-
tboldi
nagyúr
-
fattyu
veterán
válasz tboldi #131894 üzenetére
még jó is főleg hogy a blokk 999
amugy nem értem. modern 1000es blokkot ilyen gyengére... én értem hogy nem kell mindent szarrá hegyezni de a nyomaték érték sem olyasmi amitől így papíron nagyon vigyorognék. alig kevesebb a supermotom és azért az 60-70 kilóval könnyebb.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Methionyl
senior tag
válasz tboldi #131894 üzenetére
Oh igen, amiből lehessen hivatalos 35kw és mehet a gyereknek
Xero: még mindig jobb ez az egyszeműség, mint az új MT09/07-nek van. Mondjuk ettől függetlenül lecseréltem a Z400-at egy küklopszra..
Nekem olyan "nem rossz" ez az új GT suzuki. Triumph új felhozatala is már-már jobb lett , de oldalról még mindig elég furi, a tridenté tetszik.
yamaha tracer 700 2021?They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest