Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz KrAt #137998 üzenetére

    Vegigbirna nemelyik, bar sokkal tobb verezne el, mint gondolnad. 0-1 es uzemmodban eleg hamar kopnak, plane 200 lo kornyeken. Es ha ugy hagyod ahogy van, eleg szar koridot mennel.
    Ilyenkor rendesen kijon a szarragas minden gyartonal. A yamaha rn32 elso szeriai (most a 65 az aktualis) egy szeleprugoval jottek ki, ezek palyan peldaul behullatjak a szelepeket, utcan semmi gond, az rn49 ota visszavaltottak 2 rugora, azota szelepek jol birjak, de a hajtorud a hősokktol reped, ami furcsa mod boxutca kiallasnal problema, nem nyelgazon. A vas es a titan Pankl egyarant (mt10/r1m) Tehat a hutes nem megfelelo alacsony sebessegnel a szalon motornal, ha egyszer meghajtottad. Most legutobb errol olvastam, ezert ez van hirtelen a fejemben, de mindegyik gyartonal vmi kijon, ha egy profi vagy profi kozeli versenyzo raul. ha normalis koridod van, akkor bizony mas problemakkal talalkozol, mint a hetkoznapi jaro-kelok.

    "must hit a minimum weight limit of 175 kilograms"

    Ugye mar ez elarulja: itt nem gyari dolgokrol van szo, mert teletankolva, szalonbol kitolva minden gyarto 200 kilo kornyeken van. Talan a full karbon vazas es felnis bmw 190 kornyeke, a ducati sp2 karbon felnivel 195 kilo 17 literes tankkal, es ezeken altalaban 20 liternel joval nagyobb tank van.

    the fork, damper, swing-arm, brakes, radiator and exhaust can be modified. Teams are also permitted to work on increasing engine performance. All bikes feature a quick wheel change system to help ensure faster pit stops.

    Szoval a formula ewc eleg messze van a gyari allapottol.

    Superstock for the FIM World Endurance Cup with bikes almost identical to production models. Limited engine modifications are permitted (injector jets and fuel mapping, clutch reinforcement, a different exhaust silencer, etc.). Wheels must remain as homologated, so teams need a good wheel change strategy during pit stops.
    Superstock bikes use a red number background, yellow-light headlamps and must also hit a minimum weight limit of 175 kilograms.
    In both Formula EWC and Superstock, the fuel tank is modified to a maximum capacity of 24 litres and fitted with a quick refuelling device.

    ezt se neveznem szalonbol kitolt allapotnak, es valoszinusitem egy ilyen stock kategorias motort is darabokra szednek, es mindent alaposan kisulyoznak, utanamunkalnak, amit a sorozatgyartasnal koltsegek miatt nem tudnak rendesen megcsinalni.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák