-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #144149 üzenetére
Ha egyszer meghirdeted kiváncsi leszek majd a leírásra.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #144146 üzenetére
Akkor kérnék pénzt egy T7-re
Ez van, ezzel kell menni. A hasmagasságon kívül semmi más hátránya nincs egy Transalphoz képest.,de szerintem neked is.
Mint az edzés, nem?
Én élvezem, a motor meg értem van, nem fordítva. Amíg sérülés nélkül átmegyek ilyeneken, addig nem gond. Ha ez nem érdekelne, akkor TDM-met vettem volna. A DL amúgy se volt a vágyottak között, csak azt fújta elém a szél olcsón. -
veterán
Alpok helyett átszerveztük a túrát Bosnyákiába az időjárás miatt (2 Horvát tengerpartozással). Fú de jók a bosnyák utak Főleg az R-es jelölésűek, ahol valószínűleg az R stands for race.
Proof:
Csomagokkal úgy néz ki a csomag nélküli állapothoz képest mint egy vemhes kutya, de továbbra is tartom hogy jól áll neki a terhesség
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
lumpy92
aktív tag
válasz Oppenheimer #144153 üzenetére
Itthonról egy útvonalat ha megosztanál némi kommentel, azt megköszönném. Mi hó vége felé indulnánk arrafelé.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #144152 üzenetére
Sztem ehhez egy egyhengeres jobb lenne.
Kisebb suly, nagyobb kerek atmero, futomu.
Szoval Enduro ennek a kategoriaja.
Arba meg olcsobb is. .
Szoval lehet megjobban elvezned, es tobbet offroadoznal celeszkozzel.Nem csak hasmagassag amivel a transalp jobb erre a felhasznalasra. .
Tobb mindenen mulik.A lenyeg, hogy elvezed, valoban a motor van erted.
Csak Dl idegen ez felhasznalasi mod.
De lattunk r6 al terpezest. .Oppenheimer: Valoban szebb dobozolva. Aranyba kerul a kitoltotseg az elso es hatso traktussal.
Meg az ules is megszepult.
Ez a szin egyebkent is szep nekem.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz csongi #144155 üzenetére
Figyelj, nem mondom, hogy nincs igazad, sőt!
Egyelőre ez van. Sajna ha nem kellett volna rákölteni a DL-re egy csomó pénzt, már Transalp-om lenne, vagy szupertehenem, vagy nemtudom.
Viszont mindenféleképpen egy darab do-it-all motorom lenne, és mivel többet túrázok, mint terepezek (ellenben a túra végén is akadhat terepezés), ezért mindenképp csak több hengeres túraenduro jöhet szóba. Egyhengeres motorra én többet nem ülök, szörnyű élmény volt mindkettő 650-es, amit próbáltam. A hangja, a karaktere, a vibráció...Az is igaz, hogy a régi DL tényleg csak belépő szint a túra"enduró"ba, és egy régi Africa, egy Transalp, vagy épp a T7, 660 Tuareg sokkal jobban ott van.
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #144156 üzenetére
Az biztos, hogy nehéz középutat találni.
Amit ezzel megszerzel rutint azt meg el nem veszi tőled senki.
A terep gumi javított rajta, de az aszfalt hamar kiveszi a gumiból.
Lehet jó lenne egy könnyebb valamit mellé tenni a DL-nek ? -
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #143926 üzenetére
nah, E jeles, 2017es motor, mocsok drága akra slipon.
és hangosabb, nem is kevéssel, mint az én illegál arrow titán rendszerem.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
-
vendingo
veterán
válasz norbert1998 #144156 üzenetére
Dl 650 bőven arra való, amire használod. Mit nem adtam volna, ha albániába nem az sv-vel kellett volna 100 km-t föld úton menni 2-esbe. Már sírni tudtam volna, amikor a dl, xtz, varás túratársak vígan élvezték az utat. Mondjuk a busás és a gsxr túratárs rosszabbul járt. :)
Nekem nagyon bejött az a v2 blokk, jó a karakterisztikája, teljesítménye meg mindenre elég még 2 személlyel is.
Most az 1 hengeres biciklin baromira hiányzik a motorfék, a durrogás, nyomaték. Ellenben a 2.27 literes többnyire nyelezős fogyasztása kárpótol mindenért. Kövi motorom tuti dl250, 310gs, versys300, crf 250 lesz. Nekem az lenne a legjobb választás teljesítmény/fogyasztás viszonylatban.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
norbert1998
veterán
válasz vendingo #144160 üzenetére
Pont erre gondolok. Hiába veszek egy DRZ-t, azzal nem megyek el Albániába endurózni A Strommal viszont igen, persze még szivesebben a 700-as Transalp-pal. Igazából lehet, hogy jövőre meglépem a cserét. Meghírdetem, ha elviszik, akkor lesz 700-as Transalp. A 650-estől félek, hogy gyenge lenne a DL után, még a 700-as is gyengébb, de már nem annyival.
-
bajnokpityu
félisten
válasz bajnokpityu #144158 üzenetére
annyi az érdekes az enyémmel, hogy a db killer ebben be van hegesztve. ezt ki szokták fúrni belőle. nekem pont jó így, és nem a hangereje miatt útálnak, hanem a visszadurrogás miatt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
vendingo
veterán
válasz norbert1998 #144161 üzenetére
Simán mennék túrázni drz-vel, nem nagy meló átalakítani.
Én nem bántam meg egyszer se az erősebbről gyengébbre váltást. Sv650-ről xrv750, most meg a cbf125.
3 motor után már kezd körvonalazódni, hogy pontosan mit is szeretnék: 20-30 lovas túraendúrót. Választék van, csak az árak szálltak el.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
-
macilaci78
nagyúr
válasz Topiccsendőr #144165 üzenetére
A szaga, a légszűrőbe visszaböfög az olaj, a károsanyag kibocsátása magasabb.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
JóGéza
aktív tag
válasz macilaci78 #144166 üzenetére
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #144165 üzenetére
A szaga és a megbízhatósága, semmi komoly
-
macilaci78
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144168 üzenetére
A szaga oke. Az van. Hozzank is kijott a katasztrofavedelem, mert vki azt hitte, felgyujtottam a hazat, amikor beinditottam hosszabb allas utan azt a jo kis motort. Szerencsere addigra en mar nem voltam ott, nem nekem kellett magyarazkodnom.
Ha castrol A747 et raksz bele akkor viszont eleg fasza a szag. Mint annak idejen a GP-n. Megint elmentem verseny iranyba, elnezest, azt nem rakhatod olajpumpas 2T be, de nagyon menő, foleg amikor egy wartburgnal is ereztem egy piros lampanal. Nem is alltam ki mogule.
A legszurobe a 4T nel is bebofog az olaj (???) (Ez is mifele szempont) ez az un. kartergazvisszavezetes, de 2T nel az olajjal egyutt a benzin is visszamegy, akarcsak a 4T nel, az okokat lassitott videoval szemleltettem korabban.
Karosanyag kibocsajtas. Ez most komoly?De nektek nem a 2T vel van bajotok. Nektek a 30 eves lerugott szar motorokkal van bajotok, amik egy idoben annyira olcsok voltak, h minden ruppotlan hulyegyerek azzal kezdhette a motoros palyafutasat. Az pedig a 4T nel is szar es megbizhatatlan, ahogy azt nehanyan tapasztalhattatok fiatalabb motoroknal is. Egy karbantartott 2T sokkal jobb, mint egy ugyanolyan kobcentis 4T peldaul terepre.
ha el akarsz menni sarazni, inkabb menj egy 200 kobcentis 33 loeros 108 kg teletankolt tomeggel rendelkezo kettő üteművel, mert gyagyára vered vele a drz400 ast, ugy hogy fogalmad sincs a motorozasrol. Ezt szamtalanszor leirtam ide, nem akarom vén faszok katonatörténete szintre zulleszteni. ha rakeresel a dt200 ra a topicban megtalalod, tobbszor is. Meg hogy hany kmt bir, bontatlanul, azt is.
Masik nem letezo lehetoseg a japan belpiacos 250-300 4T éra, kawasaki klx 300. 1998 bol. Az ugy pariban lenne egy 2T vel.
Ejj de egy jo motor, micsodat fekudtem azzal is.
dehat 30 ev... egy tragyapumpa mind mára. Pedig ezek valok endurozasra. Termeszetesen mar elerhetetlen minden szempontbol. Ha jo, akkor draga, es ritka mint a feher hollo.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #144169 üzenetére
Azt is vedd szamitasba, hogy annak idejen ezek milyen futomuvel rendelkeztek, felforditott telo alap volt az rx nel, hatul kiegyenlitotartalyos boge rugostag egy hulyegyerekeknek szant 125 ben. A supercity 7 sebesseggel es tarcsafek hutessel? Manapsag 250 euroert vehetsz a panigalera egy olyan leghuto csatornat, ezek meg raraktak utcai 125 re
Ma miket kapsz, mint 125? Az egy vicc.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
Ha már terep: nem tudom ismeritek-e, egy hogy holland csaj csatornája, aki motorral járja a világot.
[link]A "világot" kifejezést itt szó szerint kell érteni, végigmotorozott az amerikai kontinensen a Horn-foktól Alaszkáig, most éppen Ghánában van. Tökegyedül.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
csongi
veterán
válasz Shadowbull #144172 üzenetére
Jol osszevagott video. Folyamatosan szem elott van. Meg tervezve minden utvonal, kontakt.
Latszolagos egyedul let. Afrikai szervizeles.
Hoppa akad itt tomites keszlet is.
Meg szetkapjuk a blokkot, es pikk pakk mindent is tudnak. Eleg komoly hatter, es suppurt van ott.
Egy ejszakai kis eltevedes, es reggelre megesznek az oroszlanok. .
Ugyes ettol fuggetlenul, minden elismeresem!! -
palfitom
félisten
válasz Shadowbull #144172 üzenetére
Nézem folyamatosan.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
veterán
Azt jol latom, hogy a 2001-es hornettel mar kvazi sehol se tudok utasbiztositast kotni, amiben a hazaszallitasra van valami keret? 20 ev az elso forgalombahelyezestol szamitva a max.
Ausztria, Szlovenia lennenek az erintett orszagok.Everybody lies.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #144165 üzenetére
Én nem indulnék el vele 1200km túrára, főleg a fogyasztásuk miatt. Ökörködni, szaladgálni biztos jók, de nem szeretek se szerelni, se tankolni.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
macilaci78
nagyúr
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #144170 üzenetére
A szaga oke. Az van. Hozzank is kijott a katasztrofavedelem, mert vki azt hitte, felgyujtottam a hazat, amikor beinditottam hosszabb allas utan azt a jo kis motort. Szerencsere addigra en mar nem voltam ott, nem nekem kellett magyarazkodnom.
Karosanyag kibocsajtas. Ez most komoly?
Ez nem nekem szól, egy motor nem oszt nem szoroz, idgafEgy karbantartott 2T sokkal jobb, mint egy ugyanolyan kobcentis 4T peldaul terepre.
Teljesen igaz!Nekem nincs akkora endurózás, hogy egyáltalán közelébe kerüljek a rendes endurók igényének. A T7 is majdnem sok lenne képességek terén.
Nekem személy szerint a garázsban sem fér el, egy nyudíjas néni garázsában van a motorom a biciklije mellett 3 utával arrébb. Továbbá szeretem a lehetőséget, hogy a túra végén még mindig megvan a lehetőség arra, hogy kényelmesen lemenni a földútra. Több helyen jártam már úgy, hogy na bakker itt a motorral de jó lett volna menni, autóval meg alib bírtunk vagy nem is tudtunk továbbmenni. -
norbert1998
veterán
Motor felépítve.
Még indulás előtt egy olajcsere, fékszemle, stb megtörténik, de 4 faluval odébb
Igazából annyi helyet adnak ezek a dobozok, hogy a sátor is simán befért volna térfogatra, csak hát hosszúak a rudak.
A sátrat két gumipókháló és 5 gumipók rögzíti. Nem akarom, hogy elszálljon -
senior tag
-
dellfanboy
őstag
válasz LurkerSheik #144180 üzenetére
Mire érdemes figyelni a jövőben?
kezdeskepp, hogy a megfelelo topicban koszongess-beeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
vendingo
veterán
Létezhet olyan, hogy 14k km alatt elkopjanak a kuplunglamellák?
4. tulaja vagyok a motornak, feltételezhető, hogy a korábbi tulajoknak ez volt az első tanuló motorjuk. Nagyon magason fog, akkor is csak egy rövid szakaszon. Sokszor bőgetve indulok, vagy lefulladok, olyan kicsi a játszásra a lehetőség.
Nem nagy kiadás, 5-6 ezer ft, amúgy is most lesz olajcsere, csak furcsállom, hogy ilyen kevés futásnál ennyire szar legyen már.LurkerSheik: ennek nem vásárlás előtt illett volna utánanézni?
Amúgy van több robogós csoport is.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144178 üzenetére
Ertem. De ezeknek mi koze van ahhoz hogy valami 2T?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
palfitom
félisten
válasz LurkerSheik #144180 üzenetére
Rossz topik.
Például: Nagyrobogósok baráti topikjaLife is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #144183 üzenetére
Nem lekotlott. Olaj és lamella csere megáll 10-12 ezerből, mást nem kellett rákölteni. Volt pár apróság, amit kb percek alatt megcsináltam rajta.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #144184 üzenetére
A 2T-k elé történő "nemkellség" érzésem egy jelentős része a kinálat miatt is van. Én még nem láttam megbízható 2T-t, amit elmegy bontás nélkül ugyanúgy 50-100 ezret, mint egy 4 ütemű. Nem mondom, hogy nincs, de nem láttam még eladót sose.
-
KrAt
veterán
Persu: a feszabályzó témában jutott eszembe, hogy az instabil fesz miatt lehet, hogy stabil, tartott gáznál hintázik a motor emiatt? Mostanában kezdtem érezni, nem rémlik, hogy előtte is volt ez a jelenség.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #144187 üzenetére
Ezt megertem, es teljesen igazad van.
De. A futasteljesitmenyben nem annyira. 50 ezret elfut egy dt 125 bontatlan blokkal, gyari dugoval. ezt irtam korabban, es en is erdekesnek talaltam, hogy hogy birhat ki ennyit, de ez szerintem ugyanugy felhasznalasfuggo. Ha derekig sarban nyelezed, eleg hamar kell dugattyut cserelned. Es olyankor egy 4T se bir 100 ezret. Ha arra hasznalod, hogy turazol, max a kipufogo fog eldugulni. Es arra valoban nincs ertelme konnyu motort venni, mert minek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz palfitom #144185 üzenetére
Köszi, nem figyeltem, hogy van külön topic neki. Ott folytatom
Széles utat!#144182 vendingo
Egyből megjelent a topic bohóca.
Egy szimpla kérdés volt a tapasztaltabb kollégákhoz.Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #144186 üzenetére
Ha raneznek, en nem vagyok ebben biztos, hogy mast nem kell rakolteni, de ertem, jon-megy- megall, erre kell.
Percek alatt... -ahogy Gabennek mondtak: ezt nekem neee, en is ebbol elek.
Ertem ezt is, nincs bajom vele. csak hagyjuk mar ezt az önmeggyőzős felesleget.Es 14 ezer alatt nem fog 10 Nm elhasznalni egy kuplungszettet. Csak ha nagyon csunyan bantak vele, vagy ha nagyon sok a km. De ezt latod a kosar allapotan. Mashogy nez ki, ha szimplan elegettek, es mashogy, ha sok a km, mert akkor be van verodve a lamella.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
KrAt
veterán
válasz Topiccsendőr #144191 üzenetére
Köszi, hétvégén kiderül
-
teleahocipöm
senior tag
Sziasztok! Enduró motort keresek régóta, lehetőleg rendszámosat, a választék elég gyenge és drága, sokhoz már alkatrész sincs, ráadásul a barkácsoló kedv igen erős a tulajok többségénél, teljesen lutri az egész. Még a jónak tűnő motorokról is megbontás után kiderül, hogy teljes felújítást igényel, ami az alkatrész árakat elnézve közelit a millához. Lehetne újat is venni, de azok ára totál elszállt, és rendszámos meg nem nagyon van, talán három-négy típus, amivel lehetne kezdeni valami, de kezdőként egy használt jobb lenne, egy esés után talán nem támad sírhatnékom a károk miatt . Sokáig nem is érdekelt a 2T, nem szeretem a repedtfazék hangját, a 4T-t jobbnak gondolom, nem kell annyira pörgetni, alulról is van nyomaték, szebb a hangjuk és halkabbak.
-
vendingo
veterán
válasz teleahocipöm #144195 üzenetére
Crf 250L, klx 250?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
teleahocipöm
senior tag
válasz vendingo #144196 üzenetére
Ha jól rémlik valaki itt írta, hogy a KLX-hez nem nagyon van alkatrész. A crf 1,5 től indul a hahun, Bp-től igen messzi, ami közel van az meg már 1,8, de ha már bármelyikre is rá kell költeni pár százezret, lehet egy új 300-as jobban megéri, cserébe jobban is félti.
Nem nagyon értek a motorokhoz, így alapból a legrosszabbat tételezem fel, mivel a CRF és KLX nem üzemórás motorok, így talán nincsenek szétgányolva. -
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #144195 üzenetére
Egesz pontosan milyen motoroknal tapasztaltad ezeket? tehat hogy nincs hozza alkatresz, hogy millio forint a felujitasa?
Milyen motorokat neztel, milyen endurozasra kellene, vagyis milyen felhasznalasra? Kicsit konkretizald az igenyeket, a büdzsét.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
teleahocipöm
senior tag
válasz Topiccsendőr #144198 üzenetére
Pontatlan voltam, vannak alkatrészek, amiket azért lehet kapni, de vannak alkatrészek amiket már nem és fontos lehet. Többnyire oem.parts oladalán szoktam nézelődni, vagy csak rákeresek a neten. A hahun most megnézem az endurokkat, az XT 125 höz már hengerfej-henger, olajszivattyú, első teleszkóp sincs, ha nézem a DT 125-t 2005-höz nincs power, itt sincs első telo. gyújtás, cdi, de ha megnézem a HUSQVARNA WR 125-t ott még rosszabb a helyzet, szóval lehet szívni, elég bizonytalan vagyok, hogy meg szabad-e venni. Még régebbi tipusok meg talán még rosszabb helyzetben vannak alkatrészügyileg. Nyilván aki jobban benne van a témában tudja hol kell keresni és lehet találni fog.
Milyen endurózás? Lehet nevetséges leszek, de az extrém endurózás érdekel, de kezdéshez az alapok megtanulásához egy kisebb rendszámos motorelég lenne és célszerűbb, mert nem tudom szállítani. Használt esetén 1 milla fölé nem szívesen mennék, (bár a Freeride tetszik,) Állítólag gyengébb motor jobb tanuláshoz így 30 ló alatt elég. Egy fontos kitétel az önindító léte
-
Topiccsendőr
addikt
válasz teleahocipöm #144199 üzenetére
ha hardendurozni akarsz, akkor 12 loeros 4T 125-el azt sztm nem tudod csinalni. Emelle ~130 kilo. 12 loerore.
Talan valami alapot megtanulsz vele, de ha azt kinzod, azt nem akarod oem uj alkatreszekkel etetni.
Epp erre valo volt regen a 2T. Volt. Mert manapsag csak a rotax 122 hoz van alkatreszellatas a gokartok miatt, mert ugyanazokon az alkatreszeken osztoznak.
Egy szokvanyos felhasznalasa lathato itt. Rettenet balfaszok, a labaval kalimpal, ahelyett, hogy egyensulyozna nyélen, de a motor megoldja az ilyen szintu sarat is, mert van ereje, es konnyu. Ezek mindenkitol ezt a felhasznalast kaptak 1990 ota. nem tudom honnan vetted, hogy a 4T alul huz. Valoszinuleg egy 125 os van osszehasonlotva egy 400 assal. Egy 125 4T nem hogy alul nem fog huzni, hanem sehol. Hiaba 4T. Emelle egy exc 300 sem fordulatra van hangolva, hanem kozeptartomanyra.
A berugokar pedig ilyen kis ccm eseten nem olyan, mint a 4T nel, az nem tori el a labad, ha hulye vagy hozza, vagy annyira nincs karbantartva a motor, hogy szenvedni kell az inditassal. Tehat az onindito se olyan fontos ilyen kobcenti eseten.Ezek a 125 4T enduro motorok nem enduro motorok. Eleve tul alacsonyak, a kormany tulsagosan lent van, es keskeny, kiallva nem lehet rajtuk rendesen motorozni, es rettenetesen gyengek, nulla futomuvel, nagyon olcso alkatreszekkel. Ezek loti-futi motorok kozutra. Nagyon hamar ki fogod nyirni mindenet, ha hardendurora hasznalod. Talan a blokkjat nem, csak ami a blokkot korulveszi. Emelle pozitivum, hogy sok van belole, es hasznalt alkatreszt csak talalsz.
Ha gyari alkatreszekkel akarsz megoldani olyan szintu hibakat, mint teljes hengerfej, ott a munkadij kb ugyanannyi lenne, mint az anyag. Nem eletszeru megjavitani egy ilyen motor hengerfejet, mert olcsobban kapsz egy komplett hasznalt blokkot, mint egy ures hengerfejet, amivel rengeteg melo van, csak azzal, hogy be tudd epiteni. Plusz gyari uj alkatreszt venni ilyen kis erteku motornal barmilyen foelemnel gazdasagi totalkar.
Ha vmi komolyabb 4T motorrol beszelnek nagyobb literteljesitmennyel, ott megertenem ezt a felelmet, hogy nem lehet hfejet venni ujonnan, de oda eleve rengeteg penz kell a karbantartashoz, es eleve mas liga lenne penzben, es elmenyben is.
Ezeknel az alkatreszeknek nezted az arat is? Tehat te vennel annyiert valoban power szelepet? Tehat mondjuk ujonnan, ha lehetne kapni 300-500€ ert? Komplett telot meg dragabban? Egy minimum mára már 50-60e kmt futott, 600-700e forintos motor eseteben helyezd el a koordinata rendszeren.
Osszefoglalva 125 bol 2T -t vennek, abbol is rotax 122, vagy minarelli (dt125, ktm lc) azonnal szetszedni, futomuvet is, himbarendszert, mindent. Ez kb ugy nez ki, hogy 600e ert megveszed a motort, a blokkra rakoltesz azonnal 300e-t a futomure, aprosagokra kb 100-200e-t es akkor hasznalhatod nyugodtan ilyenekre, de kopni fog rendesen, tehat a karbantartas az kelleni fog, nem orokre epitetted ujra.
En most arrol beszelek, amikor a munkakat te magad csinalod. Ha nem ertesz hozza, kell egy szerelo, aki ezeket neked ossze is rakja, ez plusz koltseg.
Viszont egy normalis pilota egy ilyen lampas-rendszamos rotax 122-vel ilyet megy.Mivel nekem rotax 122 vel van tapasztalatom, meg DT vel, (XT vel annyi, hogy mentem vele dirt kepzesen) ezert en ebbol a szemszogbol irtam. Tudom, hogy egy ilyen motort manapsag nem kapsz, vagy dragan, es egyre dragabb es ertekesebb lesz. De 125 kobcentiben nem gondolkoznek hardendurozasnal 4T ben, mert idopocsekolasnak erzem.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen