- Crypto Trade
- Microsoft Excel topic
- PHP programozás
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Linux kezdőknek
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- DIGI kábel TV
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Maci- #143749 üzenetére
Perforalt bor kombiban szoktam nyaron motorozni, raadasul a labak belso reszenel, karok belso reszenel teljesen mas anyagbol van, vmilyen elasztan textil.
Estem benne 2x, bar nem 300-al, de nekem nincs bajom vele. Nyaron nem is lehet masban kibirni, mint perforalt borben. A vastag borrel az a baj, hogy kenyelmetlen, merev. Nem mondanam azt, hogy minel vastagabb, annal jobb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Maci-
addikt
Na jó, elbeszéltünk egymás mellett. Illetve a személyeskedés miatt nem is választ írok. Nem ezért vagyunk itt.
Motorozzatok 35 fokban perforált bőr cuccban, kivehető bélés nélkül.
Az olyan jó😁 Minden más meg helikopter.If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
bardi
aktív tag
Ha már ruházás, csizmát a pardi vagy shox tart nagyobb mennyiségben raktáron? Webshopon ennél a kettőnél van nagyobb választék, de nekem az ilyen mindenképpen próbálós. Mugen race csizmát láttam egész sok emberen, ha kényelmes nekem is, igazából megfellene, árben sem olyan elszállt.
'92 Honda VFR 750
-
-
-Maci-
addikt
válasz bardi #143754 üzenetére
Ahogy írod: próbálós.
Van "cipő", ha bokáig ér a nadrágod protektora. Van feles megoldás lábszár középig.
Illetve van csizma térdig, sípcsont protektor nélküli "külső" lábszáros nadrághoz.
Nekem van mind a 3.
Legjobban a térdig érő, 3 csatos TCX csizma jön be. Erre lábszárvédő nélküli textil nacit tépőzárazok körbe.[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
neutron23
csendes tag
válasz bardi #143754 üzenetére
Én ma motoroztam először az új bőrruhámban és az új csizmámban. Mugenrace Sphantom 3. Sokkal kényelmesebb, mint amire számítottam. Persze azért 20perc után a csizma már nyomott egy helyen mind a két lábamon, meg kicsit zsibbadtam is, de alapvetően jó az érzése. Ha betörik rendesen tök jó lesz.
A bőroverálban otthon mászkáltam egy órát, most rajtam volt a motoron kb. 2órát. Kellemes csalódás, nagyon szar benne setalni meg mozogni, a motoron meg baromi jó, a végére teljesen kényelmes volt. Nem is izzadtam bele. A csípő protektorok még puhulnak kicsit akkor tokeletes lesz.Csizmából én ugyanabból a méretből-típusból többet próbáltam fel. Változó a gyártási minősége, pl. volt amelyikben a koptatócsavarok szúrták a lábujjamat. Ki kellett azt válogatni, amiben ez nem volt gond. Mindenképpen minden ruhát próbálni kell, rá kell szánni az időt, különben csak szívás van.
-
vendingo
veterán
Sikerült megalkudni a cbf-re. 570-et ajánlottam érte, nekem többet nem ér egy ilyen benzines bicikli. Az eladó szerencsére kis gondolkodás után belement. Jövő héten próbálgatom, kipofozgatom. Köszi mindenkinek a segítséget. Ezt a motort szerintem én is tudom szerelgetni, nem tűnik agysebészetnek. Afrika után viccesek paraméterei, kb tényleg bicikli érzés.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
bardi
aktív tag
válasz -Maci- #143757 üzenetére
és pepucs, neutron23
Köszönöm, majd nyári szabi alatt ezekbe a boltokba nézek be akkor.
Egyelőre a nadrág az egy motoros farmer, majd lvl2-es térdprotektort akarok bele venni a mostani lvl1 helyett, csípőnél meg benne van a gyári szivacs, talán tompít valamit. Bőrnadrágot még nem tervezek, majd talán jövőre. Kabát meg szövet (kordura?), egész jól szellőzik, tegnap délelőtt minden szellőzőt kinyitva rajta majdnem fáztam a 19-20 fokban. Idénre szerintem jó lesz.
Egyelőre hirtelen ezt néztem ki amúgy, lehet mondjuk farmerral hülyén nézne ki, főleg a fehér, de az arcom úgyis rusnyább, az majd elvonja a figyelmet
Amúgy valahogy feltűnően megnézik ezt a fehér VFR-t, nem tudom a színe miatt, mert viszonylag ritka a fehér motor, vagy a hangja miatt, de nagyon szokatlan nekem.'92 Honda VFR 750
-
neutron23
csendes tag
válasz bardi #143760 üzenetére
Ja, en felprobáltam ezt a 1490-es csizmát, nekem a pályás csizma jobban bejott, a 1690. Amúgy ha csak utcázol, én ennél is valami kényelmesebbet vennék, már úgy értem olyat, amiben még könnyebb mozogni. Én utcára bakancsot hordok, Modeka Le Mans. Szeretem, mert lehet benne gyalogosként is működni, sokkal szabadabb.
-
yodamastah
őstag
válasz -Maci- #143749 üzenetére
"Perforált bőr? Szerintem adja magát, hogy sokkal kevésbé kopás/szakadás tűrő..."
Ott perforált, ahol nem nagyon szokás csúszni. Most fogyasztom a harmadik perforált bőrruhámat. 3-4 esést bír egy ruha nálam. A jelenlegiben 3 esés van. Mindegyiken érintetlen volt a perforált rész(has-mellkas, kar-comb belső rész). Nyilván nem lehetetlen hason csúszni, de sokkal ritkább. Van zárt ruhám is hűvösebb időre. Ég és föld a különbség a kettő közt melegben.
-
Mentolka
senior tag
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
GTVili
tag
válasz yodamastah #143764 üzenetére
Ha ennyit esel minek erőlteted a motorozást....?
Bocsánat....
-
crocy
tag
válasz Oppenheimer #143767 üzenetére
en a ujbudai balesetröl beszelek, ahol a motoros srac ottmaradt. kepek meg az info alapjan kihajtott ele balrol (bebaszva). de a budaörsin szerintem ez csak egy nagyobb lampas keresztezödesnel lehetseges. de akkor meg kerdes kinek volt elsöbbsege es ki mennyivel ment. mind1 tovabb nem talalgatok.
mentösnel meg ok, hogy neki volt elsöbbsege a megkülönböztetö jelzeseivel, de ha latta hogy a volkswagenes indexel es huzodik befele, en nem tettem be volna be közepre a motort. ezzel nem akarok senkit se mosdatni, meg nyilvan az autos volt a vetkes, de a mentös is lehetett volna körültekintöbb -
veterán
válasz crocy #143769 üzenetére
Bocs, nem neked akart menni valasz. En a mentosre akartam reagalni, de az ujbudai eset ugyanugy gaz.
Igazad van amugy, en se eloznek balrol amikor van ra esely h balra akar kanyarodni az autos, de nem neztem meg a videot, lehet egyertelmuen eszreveheto volt a mento. Mindenkepp az autos hibaja ettol meg.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Hátha valaki ilyet keres
[link]どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
macilaci78
nagyúr
válasz Mentolka #143765 üzenetére
A rendőrök a helyszínen a sofőrrel szemben alkoholszondát alkalmaztak, amely pozitív értéket mutatott. - Ugye, órákkal a kontakt után. Nem védem a cserbenhagyó külföldi autóst, de simán lehet, hogy az eset után ivott a nagy izgalomra.
crocy: ahogy nézem a térképet, nemigen volt honnan balról kikanyarodni a Fehérlő utca környékén. Inkább a párhuzamos közlekedésre alkalmas részen egy figyelmetlen sávváltással lökhette fel az autó a motorost. Bár elég mélyen, de csak rövid szakaszon sérült a kocsi oldala. Mintha felkente volna a motort a szalagkorlátra.
Oppenheimer: és csak simán pénzbünti és eltiltás.A mentő motoros előtt balra bekanyarodó autós a kitakarás ellenére mintha láthatóan fékezett és indexelt volna, viszont elég lazán nagy ívre vette. A település kezdetét jelző tábla után pár méterre volt a kereszteződés. Előtte minden autós nagyon szépen húzódott le jobb szélre.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz macilaci78 #143772 üzenetére
Budaörsi úti baleset. [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
macilaci78
nagyúr
válasz vihartigris #143777 üzenetére
Nekem személy szerint nincs bajom a rendőrségi jelenléttel. A gép műszaki állapotát tekintve a használható, de legálishoz ragaszkodok, a gyorshajtást meg természetesen vállalom, ha úgy történik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Micsurin
nagyúr
válasz macilaci78 #143778 üzenetére
A legálist majd az aktuális 88 és a halálközti vérkomcsi öregbútordarab NKH-s fogja eldönteni ott és helyben.
Havernak az Africat a gyári csövezés miatt akarták megvágni...
BMW-s cimbit meg az "utólagos" kormányfűtés miatt ami tűzveszélyes... nem is tudom láttam-e már 1150-et markolatfűtés nélkül. De igen az biztosan csak utólagos lehet mert a motor túl öreg akkoriban nem volt divat.Gitegylet az egész.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz vihartigris #143777 üzenetére
Akkor holnap nem mátrázok, tömegnyomor lesz. Sztem elmegyek egy Bakony körre.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
vendingo
veterán
Meglett. :)
Veszélyes dög. Nagyon kezes, az első fék nagyon harap, hátul meg mintha nem is lenne semmi.
Hazafele ment előttem egy autó 70-nel, nem mertem megelőzni, még ki kell ismerni a határait. Remélem beválik amire szánom. Vétel után volt és lesz is még mit csinálni rajta. Frankó ez a givi doboz is, nagyon jó vétel volt ennyiért. A teló nagyon takony, abba kell majd a friss olaj.
Negyed tonnás 750 után hatalmas váltás.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
crocy
tag
válasz -Mosquito- #143776 üzenetére
pedig jol belathato szakasz volt a kocsis szemszögeböl.
ha nem jött gyorsan a motoros, egy legzsakos dzseki lehet megmenti az eletet. -
Micsurin
nagyúr
válasz vendingo #143781 üzenetére
Szerintem tehetsz ennek Te bármit az elejébe, ennek akkor nem lesz takony az orra ha 1:1 valami RS125 vagy hasonszőrűről leveszed az elejét és átteszed erre.
Bólogatós levegős futármotor.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Micsurin #143779 üzenetére
Mondjuk, én se értek sokmindent. Olyan kényelmi, vagy épp biztonsági extrákkal is cigánykodnak, amik egyrészt autós vonalon minden ellenőrzéstől mentesek, másrészt egy motoron mindenekelőtt a motoros biztonságát növelik.
Például nekem a gyáritól hosszabb tükörszárak kellenek, mert most is a könyököm kitakarja a látótér harmadát. Csak úgy látok magam mögé a tükörben, ha a karomat magam elé teszem.
Nyilván egy utólagos turbó, vagy egy üres kályhacső közúton legyen instant bukó, de egy középsztender, vagy bukócső ne. Vagy ha mégis, akkor lesznek szívesen konzekvensen megbuktatni minden oktatómotort is.
De ha az a megoldás, hogy német, osztrák motort veszek úgy, hogy ott még a csavarok színe is le van papírozva, akkor azt könnyebb itthon honosítani?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz crocy #143782 üzenetére
Oldalról kapta el a Mercit úgy, hogy annak a túloldalán az egyik kerék elment. Gondolom, a kerék megakadt egy padkában, akkor meg már csak annyit mozdul a kocsi, mint egy betonfal. Nem sok esélye volt a motorosnak. Ismerem valamennyire azt a típust, az első ajtó fölött oldalról lehet, még én magasságommal sem repülne át senki, csak ha rákészül és elrugaszkodik a lábtartóról.
Nem tudom, hogy van-e olyan vészhelyzeti manőver, amivel lehetett volna mérsékelni az ütközés energiáját. Ahogy olvastam, fékezve fektette el a motort, de a fekvő motor tapadása marginális, a csúszás irányíthatalan. Nem lehet, hogy ha talpon maradó motorral a kocsi fara felé kerülve megúszható lett volna a kontakt?
Valami ilyesmit is várok egy vezetéstechnikai tréningtől.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
-
neutron23
csendes tag
válasz macilaci78 #143785 üzenetére
Vészhelyzeti manőver erre szerintem nem nagyon van. Azt gondolom iyenkor a szerencsének van a legnagyobb szerepe. Mindenki próbálja magát felkészíteni tréningekkel a legrosszabbra, de nyilván csak élesben derül ki, hogyan reagálsz. Lehet hogy 10évig évente több tréningen is részt veszel és amikor helyzet van, ugyanúgy rámarsz a fékre és megy az eleje, mint ahogy szerencsétlen Kawásnál. Egyébként én úgy látom, hogy az esetek többségében egy elkerülő manőver hatásosabb a nagy fékezésnél, ha van hova menni. Nyilván helyzetfüggő. Ehhez lélekjelenlét és ügyesség kell, nagyon jól kell tudni olvasni a forgalmat és átlátni a környezetedet. Szerintem ez is egyfajta intelligencia, amit bizonyos szintig lehet fejleszteni, a többi meg vele született. Nagyon jól látszik a forgalomban, hogy kinek mennyi jutott belőle, vagy hogy ki mennyire szarik bele. Mert van aki akar, csak nem megy neki, folyamatosan rossz döntéseket hoz, őket segíteni kell.
Szerintem a legjobb ha defenzíven, sok tartalékkal vezetünk, legyen az autó vagy motor, és fáradtan, tompán nem megyünk, ez a legfontosabb.
-
neutron23
csendes tag
válasz vendingo #143781 üzenetére
Ezek a CBF125-ök baromi jó kis gépek, én szerettem volna anno ilyet venni városi rohangálósnak, csak sosem tudtam rászánni a zsét. (Inkább egy nagyobbat vettem a kávédarálók mellé ) Most meg egy PCX-em van, szerintem ezt használom amíg jól esik, aztán ez volt az utsó robogóm, ezután majd a rohangálósom is motor lesz.
-
vendingo
veterán
válasz Zoli bácsi #143786 üzenetére
Én tervezem majd szervizelni, nagy kárt nem tudok tenni benne. Előző tulaj is csak használta, kuplungkar lötyögött, húzni kellett a bowdenen, rendszám zörgött, lánc olyan laza mint egy enduron. Még biztos találok ezt azt, de amúgy rendben a gép. Jövő héten olajat cserélek, meg ránézek a dobfékre, illetve valami még rezonál, zörög, de majd meglesz.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Biqci
aktív tag
válasz macilaci78 #143784 üzenetére
Nincsen minden lepapírozva németben, nem kell feltétlenül. Legyen E száma és nem fognak kötekedni. Nekem sem volt beírva a Remus dob, csak a E-t nézték vizsgán.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-Mosquito-
őstag
válasz crocy #143782 üzenetére
Nem tudom mi lett volna ha,és mellényt viselt volna. De annyi látszik,hogy a bukó kb 30-40métere van. Lehet fejsérülést is szenvedett. Onroados Mackónak volt egy csigalassú haladós 40Km/h balesete,légzsákos mellényt viselt. Légmellet kapott,meg azt hiszem 6 borda törése lett a kormányégtől. Egyibbként egy kis Ninja 300-as volt. Gondolom húzott egy első féket és kiment az eleje.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
KoVee84
senior tag
válasz macilaci78 #143785 üzenetére
Kaptam én is el már oldalról autót és úgy úsztam meg 0 sérüléssel, hogy 50 körülről fékeztem, majd mikor láttam hogy ez bizony csatt lesz, akkor nem ragaszkodtam a motorhoz és konkrétan általános iskolai szekrényugrással átdobtam magam az autón. Ha nem bőrruha van rajtam és jobban fel tudom húzni a lábam és nem akad be a C oszlopba, akkor talpra érkezem (így volt benne egy majdnem szaltó).
Én annak tulajdonítom a sérülésmentes esést, hogy az már a negyedik volt, így nem ragaszkodtam már annyira a motorhoz, mint az elsőnél, amikor még annyira kapaszkodtam, hogy el is törtem a hüvelykujjam.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz macilaci78 #143784 üzenetére
Az utolagos turbo nemetorszagban peldaul nem buko.
Illetve ha olyan jarmuvet akarsz itthon forgalomba helyezni, ami vmilyen szinten atalakitott, akkor erdekes modon nemetorszagban kell forgalomba helyezni, majd onnan athozni magyarorszagra. Mert magyarorszagon semmit nem lehet atalakitani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
Feltűnően kevés a motoros itt Héreg irányában, hol van vajon mindenki? Mindenkit lemészároltak a forgalomban?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
lumpy92
aktív tag
válasz Oppenheimer #143794 üzenetére
Velencei tónal van Honda Karasna motoros tali, a Vácin a karasna előtt megnéztük a gyülekező motorosokat.
[ Szerkesztve ]
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
neutron23
csendes tag
válasz Oppenheimer #143794 üzenetére
Mondjuk a sok olajlocsolás, meg széna szétszórás miatt nem sokaknak lehet kedve arra menni...
-
-
macilaci78
nagyúr
-
neutron23
csendes tag
válasz bardi #143798 üzenetére
Nem tudom, sosem voltam még arra. A népszerűsége miatt egyszer szerettem volna bemotorozni az ottani környéket, hogyha olvasok róla, akkor tudjam mi van. Csak mindig akad valami probléma. Egyébként nem nagyon izgat semmilyen itthoni útvonal, motorral a mátrában sem voltam soha.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen