-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Tegnap megjártuk Hmvhely- Eger-Kékestető-Hmvhelyt. 500Km 12 óra kajálás várnézés meg minden.
Nagy nagy butaság térdvédő nélkül motorozni rövidnadrágban
Jásznagykun-Heves útjai is iszonyat szarok. Két útszakasz volt ahol kiélték magukat a speederek. Több helyen nem is láttam őket mert épeszű ember nem megy arra .Sikerült tanyálnom is egyet. Sok dolog tevődött össze, a döntés az enyém volt. Szar döntés
Ha tetves kormányunk utakat építene és nem stadionokat akkor sokkal jobb lenne nekünk. És én sem fikázok el.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Piros lámpa álló sor! Jobbról próbáltunk előre menni, ami a társamnak sikerült, nekem meg nem
Ő éppen elfért a Gs-el én már nem, és lementem a padkára. Vissza már nem sikerült, mert nem jól mértem fel a szint különbséget ezért az első kerék neki támaszkodott a padkának így eldőltem. tulajdonképen nem csúszott a motor 10cm-nél többet, és a térdem ért le, de hát a beton nem kérdez és nem kímél. Bal kezem is letettem de a kesztyűn meg sem látszik. Két prezúr attól lett a térdemen mert elég nehéz volt kiszedni a lábam a motor alól. A motoron három helyen horzsolás lett, és az első idom bal oldala karcolódott. Törés mentesen minden.Mire oda ért az első autós hogy segítsen rajta ültem a fel állított motoron. A sisakom sem koppant le. ennyivel megúsztam. Jobban vigyázott rám a moci mint én rá, és ezért hálás vagyok neki .Mosquito34 : Dehogy!
Eger és Gyöngyös között csak. Vár nézéskor levetkőztem, és a gatyát nem vettem vissza. Kár volt.Symbian: Nem tudom ki mennyiszer esik, nekem ez volt a második eldőléses esésem.
Az elsőnél a füvön csúszott ki a segge lejtős felüleleten, Megfogtam, de már nem bírtam tartani, éreztem ha hogy a gerincem bánná, így szépen lepihentünk a fűbe álló helyzetbenDaywalker, Integra.
Ha elolvasod a hszt, akkor benne van hogy én voltam a f@asz. Nem kentem senkire.
Az út minősége megjegyzés egy másik gondolat és tapasztalat. Ez most egybe esett egy fikázással. Ennyi.
Mint írtam Nagy Nagy butaság így motorozni.Ettől függetlenül kurva fosok az utak, néhol életveszélyes. Kivéve ha tolja az ember a vasat, mert kb az a tempó az ami megfelel az útviszonyoknak. Van nekünk jó kis gumitörvényünk és minden alól mentesíti közutat. Csak akkor azt nem értem mi a tököm kerül ennyibe évente ?
[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
válasz csongi #25758 üzenetére
hááát ez elég amatőr hiba. nem ismered a motorod méreteit még. ilyenekbe ne menj bele még egy darabig, inkább várd meg a sort ha sokan vannak benne.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
csongi
veterán
-
-
whYz
addikt
Ha azt szeretnem, hogy kicsit jobb hangja legyen a motoromnak akkor eleg csak egy kipufogot vennem, nem kell komplett kipufogo rendszerben gondolkoznom, ugye?
Egy leovince sbk underbody-n gondolkozok, de igy is eleg draga.
-
-Mosquito-
őstag
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
Amennyiben slip-on a dob, akkor nem kell komplett rendszer.
Ha viszont más a felfogatása, más a leömlője, akkor kell.
Ennek a hanghoz semmi köze, azt a leömlő nem befolyásolja.
Egy korrekt slip-on rendszerű dobbal is "jobb" hangja lesz...
Szerk: vagy mélyebb, vagy hangosabb, de általában mindkettő.Mosquito34: ez nem a Man TT?
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #25765 üzenetére
Úgy tűnik, sietnek valahová...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
Egy ilyennek a felszereleset meg tudom oldani otthon is, ugye?
Ha van egy kis műszaki érzéked, akkor simán.A motoron allitani kell valamit az uj kipuhoz?
Ezt majd a tapasztaltabbak megmondják. Én egy kis 180-as csettegőre
raktam LeoVince 4Road dobot. (Nem slip-on, komplett rendszer, viszont
a motor egy hengeres mivoltából adódóan ez kimerül egy darab csőben.) -
Topiccsendőr
addikt
válasz Kolondrum #25754 üzenetére
Evente tobbszor is. Volt olyan evem, amikor 6x sikerult.
Kipuff temahoz.
Gilera nexusokhoz adtak ajandek sportdobot, egyik munkahelyemen ketto ilyenre raktak mindenfele allitgatas nelkul dobot, mindketto megrottyant, bar garancialisan javitottak, sajnos nem tudtam meg egesz pontosan mo volt a bajuk. Allitolag a sportdob miatt megnovekedett az olajfogyasztasa a motornak. Kerdes h nem csekkoltak az olajszintet mert az nem garancialis jellegu tortenet.
Mindenesetre mindketto megragadt mint a szar. Persze ez egy szelsoseges pelda volt, raadasul semmit nem tudok a hibajelensegrol de legalabb beszartatok nem?Altalaban illik utanallitani a slip onhoz is, de nagyon fajtafuggo. Nem tudhatjuk igy. Nekem az injektoroshoz kellett volna egy sima vegdobhoz is. Ettol fuggetlenul az elozo tulaj nem erezte h szar.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #25770 üzenetére
pont ide illik, most találtam
Mindez a csomagban lévő Two Brothers Black Series kipufogónak, valamint a hozzá kapcsolódó olyan egyéb átalakításoknak köszönhető, melyek utána igazítják az új rendszernek a motor keverékképzését és gyújtástérképét.
egyéb átalakítások? adnak hozzá egy saját ecu dobozt vagy mit? eléggé nesze semmi, fogd meg jól...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #25771 üzenetére
vagy a polo vagy a matrica
Part Number: 027-09022013 Price: $842.00 QTY:
Description:
The TBR Honda CBR1000RR Kit will help you save over $140 dollars and will equip you with tuned performance and stylish looks.Offer ends September 15th, 2013.
Kit Includes:
1) CBR1000RR Black Series Slip-on Exhaust System
2) P1X PowerTip (natural color)
3) Juice Box Pro
4) Aluminum Anodized Red Bolt kit
5) High-Performance Repack Kit
6) TBR T-Shirt (Red - Shield)
7) Decal Sticker Kitforras:
two brothersjah, az eredeti kit tartalma:
1 M-2 Muffler Canister
1 Slip-On Tube Assembly
1 HARDWARE KIT
1 Custom Mounting Bracket
1 Lower side cover
2 V.A.L.E.TM X-LiteTM Retaining Ring (half)
1 Muffler Clamp
1 Barrel Clamp
4 6x20mm Socket Head Cap Screw
4 6mm Lock Washer
2 Button Head Cap Screws 6x10mm
1 8x20mm Socket Head Cap Screw
1 8mm Aluminum Washer
1 8mm Flange Nut
1 5mm Long Handle Ball End Hex Key
1 T20 Torx Short Hex Key
1 TBR Sticker Kit[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #25771 üzenetére
Meg bennem ilyenkor felvetodik tobb kerdes is, pl streetlegal marad a gep, vagy sem, mert a keverekkepzes utanallitasa altalaban a kornyezetvedelem kiiktatasat jelenti. Azaz ha a gyari rendszert fent hagynank cakk pakk, es ugyanugy atverjuk a lambda szondat, akkor jon 6 loero a 8 helyett, csak nem lesz annyira hangos?
Mert kb nagyon ilyen gyanus a dologBen Spies el reklamozta az akra az evo rendszereket, total illegalitas aran 9-11 lo plusz az akkor vilagbajnok R1nek.
Hat ilyenkor azert fogalmam sincs hol talalnak ennyi lovat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #25773 üzenetére
konkretan ebben az esetben nem street legal. csak zart palyara ajanljak ezt a kitet.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #25770 üzenetére
nekem a sportdobbal alapjáraton nem egyenletes a járása, csúsztatni kell a kuplungot lassú manőverezéshez (vagy pofáraesek), amúgy fingom sincs milyen hatása van a sportdobnak egyéb szinten...
volt 1 srác akinek ugyanilyen motorja volt ugyanilyen sportdobbal, azt mondja power commanderrel megszűnik a rángatás.. gondolom azzal lenne a korrekt, de százezerért egészen jól megtanultam lassan manőverezni csúsztatott kuplunggalNincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #25773 üzenetére
a 600rr-nél a slip-on dobnál jól látható az összesítő táblázatban, hogy a katalizátor nincsen benne a sajátjukban, hiába írják, hogy +5.4 le többlet.
nem tudom, hogy ennél az e. feltételezem az rr alapján, hogy itt sem az (legalábbis a mi szabályaink szerint), de az usa-ban ugye egyszer eladták az autót, motort és nincsen műszaki vizsga többet, de Andris majd kijavít, ha tévedek...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
őstag
válasz -Mosquito- #25765 üzenetére
Az kérlek az Isle of Man TT kupa.
Talán a világ legelismertebb és legveszélyesebb motoros versenye. A kis szigeten rendezik Anglia és Írország között. Egyik évben kimentek Rossiék és a MOTOGP-sek, megnézni. Hát ők is csak a fejüket tudták rázni, hogy ezek nem normálisak. Minden évben meghal valaki, ott nem babra megy a játék, 200-210-es átlagot mennek. Talán a gyorsasági motoros életének legnagyobb dicsősége egyáltalán részt venni a versenyen, nemcsak megnyerni azt.
A képekből látszik mennyire tökösnek kell lenni, hogy rajthoz mert állni azok a brutális pályán.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
.mf
veterán
-
Archer
őstag
válasz #25954560 #25774 üzenetére
A TB-nek egyik cucca sem street legal, még a slip-on-ok sem. Európai márkák jobban figyelnek az ilyenre (Leo, Arrow, Mivv meg mittudomén még mik vannak) de Yoshinak is vannak "E approved" dobjai.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
alvaro
senior tag
Második sor második, egyhengeres gőzkalapácsom van - nekem eddig bejött.
Persze szigorúan város környéki szerpentinekre, úgymint Szlovénia, Ausztria, Szlovákia, Csehország, Lengyelország, Románia. Ja, meg futkározni és munkába járni, amíg nincs hó.
Nem mintha a DL650-nel különösen sok bajom lenne, az is jó ütős-vágós darab Csak egy kicsit mások a dimenziói, mint nekem
Szerk. hétvégén az éves Hyosung-találkozón jártunk Bogácson, ennek keretében megvizsgáltunk még pár Eger környéki utat, Szilvásvárad fele is tetszett. Jó, a Noszvaj-Bogács szakasz például elég siralmas minőségű, de hát ilyenek mindenhol vannak az országban (meg rosszabbak is )
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Elsőre én sem értettem, hogy miért jön fel X+1szer a link hiszen aki alig jártam ide még én is ismertem a videóból azt a hosszú egyenes szakaszt ahol mennek mint disznó és bokor az út egyik fele.
De hátha új leírtam mintha egy új ember kérdezte volna Bocsi akit untattamfattyu
Biztosan van olyan is. Olvasván a leírást. Én a két kanyarból beazonosítottam, hogy ez bizony a TT -ből van...
Most újraolvasván több versenyből van összerakva.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
.mf
veterán
válasz HUfantom #25787 üzenetére
"Én a két kanyarból beazonosítottam, hogy ez bizony a TT -ből van..."
Lol. "Bizony"... "a két kanyarból" Tudod fokozni. Márpedig döntő többségében nem. S ezt abból a pofonegyszerű dologból is kitalálhattad volna, hogy a Man TT időre megy, ott x késleltetéssel egyesével indítják az embereket. A Northwest 200, Ulster GP és tsaik pedig egyszerre indulós utcai versenyek.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
A cikkben emliti, h akar tobb centit is hajlik az elso telo.
Olvastam egy masik futomu cikket, miszerint ez a fajta "hagyomanyos" teleszkopos felfuggesztes egy oltari nagy butasag, ugyanis az erokar miatt a kereknel ebredo erok tobbszorose jut a nyakcsapagyig.
Mernok ep esszel ilyen megoldast nem valasztana oda ilyen terhelessel. Csupan azert nem tudjak a gyartok lengokarral helyettesiteni, mert senki nem venne meg. Be vannak szarva az ujitastol.
Pedig ugyanazt a geometriat meg tudjak csinalni, mintha sima teleszkopos lenne.
A gts yamahan ezt a villaszoget elrontottak, es ugy kerult be a koztudatba a lengokar, mint nehezkes, rossz kormanyzas az ujsagirok miatt.
Ez a bukas visszavetette a motoripart vagy 30 evvel futomu tekinteteben
A cikk azzal is ervelt, h ha annyira jo lenne ez a teleszkopos elso villa, akkor autokban miert nem hasznaljak. Hat van benne igazsag, nem is keves.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Type-R
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #25792 üzenetére
Lehet hogy mérnöki oldalról jobb a lengőkar, de a motorral motorozni is kell nem csak megrajzolni az asztalon Vezettem már duoleveres motort, és jó volt hogy nem bólintott, de határozottan kevesebb információ jött az első kerékről. Milyen lehet egy lengőkaros akkor? Sztem versenysportban használnának mást ha lenne jobb mint a hagyományos villa ... Bár lehet csak át kéne szokni, de senki nem mer belekezdeni?
Amúgy meg valamennyi flexibilitás kell legyen a lengőkarnak meg a villának is. Extrém döntési szögeknél kell legyen lágysága az egész váz/futómű rendszernek mert a huplikat így könnyebb eldolgozni. Nem véletlen külön művészet jó lengőkart meg vázat tervezni.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #25794 üzenetére
Termeszetesen motorozni is lehet vele.
Gsxr t csinalt meg ez a bizonyos mernok lengokarosra, kiszamolta a villas geometriat, es megcsinalta lengokarral. Azt is irta a cikkben, h a motorozashoz kell a bolintas is, meg ezt is belekalkulalta, teljesen motorozhato lett versenysportban is. A regi lengokaroknal a cikk szerint nem a feedbackel volt baj, hanem azzal, h nem masoltak le a villas verzio geometriajat.Motorsportban talan GP ben tudnanak ilyet hasznalni, de egy villaszar atmerot nem mernek novelni egy vazhoz, sztm egy ilyennel elolrol kezdhetik az egesz motort
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #25795 üzenetére
Hát nemtom. A villánál már azt megérezni feedbackben ha nem gyári cartrigde van benne, hanem valami komolyabb. Jobban jön át az infó. Egy lengőkarnál ami a vázba kapcsolódik be, hogy jön a feedback a kezedbe? Ment valaki azzal a lengőkaros motorral gyorsan is úgy hogy dícsérte? (gyorsan=jó köridőt hehe)
A problémás átállás mellett valami más oka is csak van hogy nem erőltetik. Mittomén nehezebb vagy drágább sokkal stb... Mindegy én nem vagyok ellene, csak leírtam mit tapasztaltam nem villás motorral
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #25799 üzenetére
Ennyire en sem vagyok benne, en beharaptam azt a cikket, meggyozott atkuldom majd ha megtalalom.
A feedbacknel ha jozan paraszti esszel belegondolok, hatul a lengokarnal - ami ugyanez az elv lenne - meg tudjak csinalni az erzekenyseget, akkor elol is menne ugyanigy.
Abbol kiindulva h mennyi dolog van ami csak azert nem terjed el nagy korben, mert felnek tole, illetve tomeggyartasban meg nincs... Wankel motor (ez persze van tomeggyartasban, de nem szoritott ki semmit). Vagy ide is volt linkelve egy alternativ "ellendugattyus" motorfeleseg a gomb motor. Sokkal hatekonyabb kisebb. Persze ezek tudnak dragak is lenni, mivel nincs nagy darabszam. Tehat az ar mindenkepp horror lenne. A villa meg mar egy kitaposott ut. Akarcsak az otto motor a wankel elleneben.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen