-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz polimorf #32450 üzenetére
egyáltalán nem luxus amit leírtál, és nem is vagy már 25 éves sem.
a luxus az, amikor erőn felül akar valaki valamit csinálni, úgy motorozni, olyan motorral, felszereléssel, amit viszont nem tud megengedni magának kellő biztonsággal....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
polimorf
tag
válasz Integra #32451 üzenetére
Ezek közül egyik sem a luxus kategória.
Robogó 50cm3 kínai (de megy és a célnak megfelel)
A nagyot 13 évesen vettem 650cm3
Autóm: Ford focus tdci kombi ma már 10 éves
Motoros ruházatból is Luis-os olcsóbb kategóriás cuccok.
Tehát minden olyan amit a kassza megenged. Vannak emberek akik ezeket lenézik de lesz*rom nekem erre telik, és ezeknek is úgy tudok örülni mint más a több tizezer eurós dolgoknak. Én az öreg dolgaimmal is nagyon élvezem a kirándulásainkat.
Ennyit szerintem minden átlag ember átlag fuzuval, ésszerü költségvetési kalkulációval megengedhet magának.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Integra
titán
válasz polimorf #32452 üzenetére
ne foglalkozz vele, neked bevált, működik és jól érzed benne magad, csak ez számít
15 éves autóval járok én is a mai napig és az istennek sem tudok megválni tőle, pedig néha nagyon eszembe jut, hogy ideje lenne váltani, mert kinőttem már..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #32452 üzenetére
Hehe, egy 96-os Opel Corsám van...szerinted? Városban teljesen jó, minek jobb, hogy összecsesszék? Meg a dugóban állni? Mondjuk ha család lesz egyszer, akkor valami nagyobb kelleni fog, de addig bőven megfelel - akkor sem fogok újat és drágát venni. A motor értékvesztése is olyan nagy, hogy inkább a mostanit reszelgetem, mint hitelt vegyek fel egy újra vagy vegyek egy újabbat amire van pénz (ami egyébként nincs ), amivel ha perec van még tovább veszti az értékét
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
polimorf
tag
válasz Kolondrum #32456 üzenetére
A környezetemben van akinek 2 autó is van a családban, igaz motor nincs. Viszont nemigen érdekel, hogy kinek mije van, sosem voltam irigy senkire. Aki meg esetleg rám irigykedne (bár nincs mire) az meg csinálja utánam, különösebben nem izgat. Szerencsére jóban vagyok a környezetemben mindenkivel így ilyen téren még nem volt konfliktusom senkivel.
A másik ha valamit veszek vagy csinálok azt nem a környezetemben élőkért vagy miattuk teszem, csak a családomért aztán pedig magamért, így ebben a sorrendben.
Erre az öreg motoromra is 1 évig gyüjtögettem a lóvét úgy, hogy a család ne érezzen belőle semmilyen hátrányt.
Mikor sikerült megvenni úgy örültem neki mint egy gyerek, (mai napig).[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
ALI_G
veterán
http://www.motorrevu.hu/hirek/mi_a_helyzet_talmacsival
-
#25954560
törölt tag
ezt a versenyt en skippelnem
de szamomra is hobbi a motorozas. igaz h olcsobban eljutok a munkahelyre, mint kocsival, de nem auto helyett van, hanem mellett. innen kezdve pedig luxus. sokkal hatekonyabb tud lenni pl amikor nem reggel 6-ra megyek dolgozni, hanem mar nagy forgalomban. jo a lelkemnek, de nem letszukseglet. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #32457 üzenetére
Na, én a hétvégi céges meetingen szét röhögtem magam azon, hogy valaki irigy rám azért, mert "venni tudtam" tavaly 220 k-ért egy 20 éves kis motort. Az nem számít, hogy az ő kezében ugyanilyen árú iPhone 5-ös virít. Nekem meg olyanom nincs, sőt, ha lenne pénzem, akkor se lenne... "Mert egy motor az luxus, egy jó telefon meg nem az!"
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Dexar007
veterán
válasz canniball #32463 üzenetére
Az am.Az mas kerdes,hogy az evek alatt megjelent egy par gagyi android utanzat - a tobbseguk szappantarto filing,arra sem erdemes,hogy a kezembe fogjam-
Meg mielott..Nem,nem hasznalok iPhone-t,de hasznaltam mar jo parat tobb napon keresztul -mig el nem adtam oket -[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
-
fattyu
veterán
1983 honda prelude-öm van amivel nem járok dolgozni, mert biGlivel járok dolgozni... nyertem?
Asszonynak aki szintén biciglivel jár dolgozni meg van egy 95 ös 1000es fiat unoja.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ferdzsoo
addikt
válasz fattyu #32469 üzenetére
Hehe, én is gyakran bringázok, szerintem a motorozás utána második legkirályabb dolog!
Nagy vagy, egy időben én is jártam bringával melózni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
.mf
veterán
válasz fattyu #32469 üzenetére
A városban, kisebb távokra szintén bringázok, nagyon szar idő esetén békávézok; munkába nem kell járnom; kocsim meg nincs. Mit nyertem?
S nincs is szükségem kocsira. Max. majd ha (valaha) asszony, gyerek, akkor nagybevásárolni meg nyaralni. Addig viszont csak felesleges értékvesztés és adó, mert ritkán használnám, és a környéken parkolóhely is elég ritkán van.Daywalker:
Én ezért használom csak a régi bringámat (még gimis koromban vettem, kb 15 éve, akkoriban kemény 18k + 6k HUFért), ez már megszolgálta az árát, és bár még használható karban van, ránézésre látszik, hogy nem új és csilivili és nagyonértékes darab. De persze ezen is mindig egy jó vaskos u-lakat van.Amúgy több helyen és több más országban is láttam már ezt, hogy napi használatra még ennél is puritánabb, szakadtabb, régibb bringákat használnak, azzal járnak boltba, dolgozni. Hétvégére meg ott a garázsban a komolyabb darab.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
fattyu
veterán
2013ban nem volt egy nap sem amikor az időjárás győzött. ez a tervem idénre is.
Kocsim csak viccből van: a II. generációs prelude olyan szép hogy nemigaz. nincs is B jogsim
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Dexar007
veterán
En iden tervezek venni egy mx5-ost.Csak,hogy halmozzuk az elvezeteket.
Give me your cum,bull!
-
Daywalker
addikt
Értelek, de én szerettem eljárni vele máshova is, nem csak munkába. Az idén 15-17 éves Schwinn csepelem meg nem az a kimondottan terepjáró a merev villájával meg a 20 kilójával , amivel nekiindulnék a hegyeknek Főleg h kéne rá locsolni pénzt is...
Na majd egyszer veszek egy másik UMF-et..."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Nikla
tag
11 ker és környékén / Csepel tud valaki olyan motoros boltot ajánlani ahol nem 4 csizma kb a választék? Egy órája keresgélek a neten, de vagy vidék, vagy Szentendre, vagy a világ másik vége
Köszi
Ha a hangya saját súlyának 50x -esét bírja el, akkor 10g hangyát le lehet küldeni egy sörért :)
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #32447 üzenetére
Magamnak válaszolok, mert szép kis HSZ-áradat indult meg ezzel kapcsolatban, noha én nem arra gondoltam, hogy hűde nagy "luxus" (anyagi értelemben!) az én 2 kis motorkám, hanem luxus, mint értelmetlen dolog. Nincs kategóriakülönbség a kettő közt, és egy seggel úgyis csak az egyiket tudom megülni. Egynek van a garázsban hely stb. Nem kér enni a másik, ha áll*, a KGFB + adó szinte semmi rá, csak értelmetlen megtartani, mert hasonló gépek. (Mondjuk ez nem véletlen.)
Szóval nem általában értettem, hogy senki ne vegyen két motort, és nem is arra gondoltam, hogy nem tudom ezt a kettőt "fenntartani", mert kenyérre kell a pénz. Egyelőre nekem így alakult... Jelenleg albérletben lakom, a garázst is bérelem (béreljük, Barátnőmmel), szóval egyelőre ez van. Nem tudom, mit hoz a jövő. A Madison már eléggé "motoros" feeling (nem az út szélén szöttyögő kategória, na), noha megmaradt a robogós játékossága a súlya ellenére, amit személy szerint nagyon tudok értékelni. Élvezem mint motor, s mint közlekedési eszközt is. Nem úgy indul a nap a munkába, hogy menni kell, a tömegbe, korán, meg hazafelé letörten nézni, hogy nem férek fel a villamosra (volt már rá példa). Hanem motorozok egy jót. Oké, Safety Hungary-s terminológiában: közlekedem. De én ezt a közlekedést is tudom élvezni, mert adja a szabadság feelinget. Aztán ha a szabadidőm megengedi, csak kinézek a városon kívülre is... Ezzel már lehet/érdemes... Azt mondtam, hogy nincs "kategóriakülönbség" a két motorom közt, max. ennyi, hogy a Majával soha nem mentem el szórakozásból céltalanul motorozni az országútra: ilyen, hogy felugrok Dobogókőre, mert az jó eszembe sem jutott. A Madisonnal igen. És tényleg jó volt. Nyilván másért, mint aki lapon fordul a szerpentinen, de önmagában a - két keréken -, szabad gurulásért.
*: tárolásra el tudom helyezni szüleimnél a régi zárt helyén, még hideg sincs ott.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #32485 üzenetére
400-as, de ezt már írtam, meg a másik topikban bent van fotóval mindennel.
Sőt, azt is levezettem, hogy a Majesty 180 után értelme sem lett volna már a
250-est megvennem. Ha eredetileg (5 éve) azzal kezdem, tán ma is megvan.200-as Madisonja szomszédomnak volt, asszem Piaggio blokkal: kisebbek
(125/150/180) 1:1-ben Yamaha Majesty hajtásúak, de a 250-es is Yamaha.
A Benelli Velvet 400-ban van ugyanez a Morini blokk, és az egy kis gép.
Picit jó a lóerő/tömeg aránya, már robogóhoz képest feltétlenül: városba kb.
az a csúcsrobi, ha vki sportosan szereti. Nekem valahogy kényelmetlen volt. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #32487 üzenetére
Elmarad? Én úgy tudtam, menetteljesítményekben előzi, de legalábbis egál...
Jó, azt értem, hogy a Burgi ~32LE, de ahhoz szét kell pörgetni: gyárilag nagyon
nem arra van hangolva (mondjuk nem is kajál 4-6L között, hanem inkább 4 alatt).
Ha megnézed ezt a grafikont (ha nem hibás?), a Madison végig nyomatékosabb.
Az a +2 ló, ismerve a CVT váltó sajátosságait max. végsebességen ébred: késő.De ez itt nagyon OFF, mert nem a motorozásról szól, hanem maxirobogók tech.
paramétereiről, ami talán jobban illik (ON-ként) a robogós topikba - szerintem.
(Annak ellenére, hogy nem kismotor, meg nem segédmotorkerékpár. CVT, stb.)Amúgy felépítésükre értem, hogy hasonló, és a városban való használhatóságra.
(Madison 10 centivel szélesebb, tehát kicsit nehezebb vele a sorok közt, viszont
adott esetben erőből megold egy előzést, amin a Maja gondolkodna egy sort.)
Mondjuk olyan régen mentem vele, hogy már el is felejtettem, milyen. Újra kell
tanulni, mert visszaszoktam a Majához. (Amúgy a mai napsütés megtévesztő,
mert egy kicsit csípős volt az idő, ezért - tankolás után - a maszkot is felvettem.) -
Nikla
tag
Köszi, igen, láttam már térképet, de gondolom te így jobban alszol.. Tekintve, hogy perpillanat max autóval tudom megközelíteni, így édes mindegy, hogy 12 kilométer csúcsforgalomban vagy 40; mert munka van 5ig, lakni pedig még inkább a másik irányban lakom. Az, hogy kilométerben mennyi, kb mindegy, itt van a Duna túloldalán Csepel kikötő, nincs 3km..
[ Szerkesztve ]
Ha a hangya saját súlyának 50x -esét bírja el, akkor 10g hangyát le lehet küldeni egy sörért :)
-
Nikla
tag
válasz KoVee84 #32492 üzenetére
Köszönöm!
Akkor kicsit használt 30 körülért jó vétel lehet Nekem a bokámmal volt már korábban baleset, így mindenképp valami olyat keresek ami rendesen védi a bokát, ezt több helyen is dicsérték.Ha a hangya saját súlyának 50x -esét bírja el, akkor 10g hangyát le lehet küldeni egy sörért :)
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #32490 üzenetére
Csak LE-ben értettem az elmaradást
Azt hogy of lenne ? Nem hiszem. Azért mert CVT? Lehetne a robogós topikba írni, de a mérte, teljesítménye miatt itt is megállja a helyét. A váltóról meg annyit, amit már sokszor mondtam. Egy autó attól nem lesz nem igazi autó, hogy automata a váltója . Ez előítélet, diszkrimináció .
Nehéz a maxirobogót bárhova is besorolni. De nem is kell! Egy önálló kategória lett.
Szóval jó helyen van itt is, meg ott is
Ha meg nem, akkor kategóriára kell szedni, Sport-Túra... vagy váltótípus, 2T vagy 4T.. stb
Ez a nagymotor topik, és én a 460ccm es 210Kg-os vasat ide sorolomHa az 500-as 1 hengeres 95LE motorról írnék aminek váltója sincs, akkor azt hova sorolhatnám be, vagy melyik topikba lehetne beszélni róla?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #32494 üzenetére
Igen, konkrétan robogókról jobb szeretek ott beszélgetni. Itt meg a motorozásról,
meg esetleg olyan tapasztalatokról (lásd fékbetét), ami engem is érinthet...
Egyébként jogos ez a kis "identitászavar", lásd, amikor "gyűjtőszóval" robogónak
titulálják a segédmotorkerékpárokat cakk-pakk. Van kisköbcentis váltós motor,
s van nagyköbcentis robogó is. Meg aztán megbeszéltük, hogy nem az a lényeg,
hogy min ülsz, hanem az, hogy ki vagy. (Pl. szívesen elmegyek gurulni a Majával
is nagyobb kollégákkal, ha tudom, hogy nem hagynak ott az út szélén, mert vége
van 110-120 körül: akkor beállnak ők is egy kisebb tempóra, és mindenki happy.)Arról ne beszéljünk, hogy hova lehet sorolni az olyan gépeket, mint az NC700D?
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #32497 üzenetére
CVT nélkül robogó?
-
csongi
veterán
válasz DigitXT #32496 üzenetére
Érdekes egy vas az biztos , de kíváncsian várom már mikor mer valaki egy igazi Túra Robogóval előjönni. A BMW már elég jól eltalálta a pakolhatóságot és méreteket. Csak valahogy, nem állnak össze a jó megoldások egy vasba. Valahol mindegyik egy kicsit fogyatékosabb, és le kell mondani valamiről valamiért.
Tulajdonképen egy Honda PC800 felépítés, egy egy ilyen blokkal és váltó technológiával össze hozva, már elérné a nekem nem kell ennél jobb vas kategóriát
Kényelem, választható váltási mód, pakolhatóság, szélvédelem. A városi közlekedésben pedig, a súly a lényeg nem pedig az , hogy mekkora helyen fér el.( ez egy felesleges szempont) A lényeg, hogy figyelnek rád, vagy sem. Hiába van helyed, ha nem figyelnek és átmennek az emberen
Első a biztonság!!!! A keskeny vasakból többet ütnek ki, pont emiatt, mert az autóból úgy érzi, erre a kis helyre nem fér be jármű, és lám mégis.. . A többi már az ütközés után történik. A nagy-szélesebb vassal nem is akar az ember tolakodni, így kevesebb a városi baleset ezekkel. Véleményem szerint.
Az más kérdés, hogy a lámpánál olyan sebességgel tudnak indulni vagy kanyarodni az autók, hogy az a motorosnak nem jó. Kis sebesség, lassú gyorsulás, ezért több meló az egyensúlyban tartás. Ezért jó előre menni, ha sikerül , mert onnan egyenletesen lehet elindulni elgyorsítani.
A megoldás benne van a kreszben, csak 10 -ből, jó ha 2 ember ismeri és alkalmazza.
De aki ismeri az sem tudja alkalmazni, mivel annyira szar minőségűek az autak, hogy a kátyú szlanonozás, és a saját autó állapotának az óvása túl sok figyelmet von el, és sajnos a motorostól is.
Persze a gumiszabály a felelősöket mentesíti, a szenvedő alanyt pedig felelőssé teszi. Borzalmas!!! -
Ribi
nagyúr
válasz -Mosquito- #32497 üzenetére
Mi a különbség a robi és motor között? Csak úgy érdekelne, ha még az is robi nálad.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen