-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
polimorf
tag
Nekem ugyan ez kínai, de lehet van valaki akinek nincs üzemanyagszint jelzője mint nekem, viszont szeretné hogy legyen és még ért is a műszaki dolgok megépítéséhez annak itt egy kis érdekesség. Aki érti, hogy miről van szó az talán meg is tudja csinálni. Na ez nem én vagyok
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Esetleg valakinek van olyan ötlet, hogy üzemanyagszint mérése a tank kifúrása és egyéb a tankot érintő megpiszkálás nélkül.?
Valamilyen túlnyomás mérőre gondolok, amit csak a benzincsőre kellene kötni.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
boogie84
veterán
válasz vendingo #36600 üzenetére
Tetszik ez is, de azt hiszem ebben nincs napszemüveg. Érdekes, mert most reklámozzák h akciós az EXO 1000, és abban van. Ez a régebbi amiben nincs?
Ha ebben is van, akkor lehetséges h beruházok egy ilyenre! (csak azt nem tudom h mire költsem a lóvét... nemrég vettem egy mazda mx5 nbfl-t, és arra is menne természetesen. (sportlégszűrő rendszer, kipufogó, nardi váltógomb, akarok rá drlt csinálni) )
Ez tényleg szép, már korábban is nézegettem!Ilyet gondoltam a motorra a rendszámtábla fölé tenni féklámpának. Sztem jó lenne, nappal is biztos állat lenne!
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
polimorf
tag
Nekem egyik sincs, viszont jó lenne látni, hogy meddig van a tank. A fokozat nem zavar annyira, mint ha kifogy a benzin. Ez is azért zavar mert mióta karbihangoláson volt a gép, azóta kb.1-1.5l-el többet eszik. Eddig tudtam, hogy 300km és tankolás, de most változott sajnos.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
válasz polimorf #36609 üzenetére
Betekintő nyílás mint az olajszintnek.
Én is túl vagyok a szintjelző hiányán. Km lapján elég jól el lehet menni, ha meg többet megyek kinyitom és belenézek, hogy elég vagy sem. Tegnap elszámoltam magam, mert 30km-re volt még benne, aztán belenéztem, hopp ez több. Aztán 100-al később is volt még benne. Ez van ha 5l/100km-el tankolgatok, ugyanis közel sem eszik 5-öt, a ráhagyás meg lassan összejön. -
Bogyó bá'
nagyúr
Tegnapi sztori, csak akkor nem értem rá írogatni:
Tavaly, fillérekért (5000/pár) vettem 2 elég viseltes, kicsi bőr oldaltáskát a csótányra. Mivel itt-ott feslett a varrása a sarkoknál, gondoltam elviszem a városunkban olcsóbbnak mondott cipészhez (a kettő közül), öt perces kisjavításra. (5-6 db 5 cm-es varrást kellett volna csinálni, más baja akkor még nem volt). Azt mondta, hogy 2 hétre vállalja, és 5 ezer pénz lesz! Persze felröhögtem, és elhoztam.
Idénre már nem tűr halasztást a dolog, mindkettő végigszakadt a varrások mentén, több szegecs kiszakadt, az egyik csat szíja is elszakadt tőből. Most a másikhoz (ez qrva drága hírében áll) vittem el kíváncsiságból, el is vállalta szerdára (!!!), összesen kettőezer forintért a 2 darabot együtt! Azt mondta, ebbe az összes hiba javítása belefér, háromnegyed óra meló, meg 200 forint anyagköltség.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz polimorf #36613 üzenetére
Kérdés az hogy gázreakció jobb lett e, finomabban tudod e adagolni a cuccost, stb.stb. ha igen akkor eddig volt lefojtva ezmiatt a gép.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Láttad volna 3 órával az install előtt, 1 órán keresztül áztattam a bogarakat róla.
Van egy eladó Vanucci protektoringem, ennek az elődje, de pont ugyanezt tudja, minimális az eltérés. Egy fél szezont hordtam akkor is csak 27 foknál melegebbi napokon.
Vannak képeim is, esetleg ha valakit....[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
Hátul dobfék az hátrány?
Ez markáns különbség a hátul tárcsához képest, vagy ne érdekeljen? -
-
Teasüti
nagyúr
Ezt tudom.
Engem az érdekelne, hogy mennyit nyom a latban a motor kiválasztásánál?
Kereket blokkolni a dobfék is képes gondolom, csak miben nyilvánul meg a különbség praktikusan a tárcsához képest? Fenntartása, karbantartása, stb.
Értsd: nézzek-e fiatalabb példányt, vagy ne riasszon el a dobfék, ha amúgy jó a motor?
Köszi! -
BoB
veterán
válasz Teasüti #36623 üzenetére
Hagyományos dobfék vagy korszerű tárcsafék a tűzoltó járművön?
Szerintem most mindegy hogy milyen jármű az elv ugyanaz. Azt írja:
Dobfék tulajdonságai
- Kialakítása, gyártása bonyolult, sok szerkezeti elemből áll,
- a fékbetétek élettartama viszonylag nagy,
- méretét a kerék nagysága korlátozza,
- önerősítő hatása van (szervóhatás):
- A keletkező súrlódási erő nyomatékot kelt, amely a felfutó pofát még jobban rányomja a dob hengeres felületére, felerősíti a fékhatást. A lefutó pofát elemeli a fékdobtól, ezáltal a fékdobhoz szorítóerő csökken.
- Szennyeződés ellen védetten helyezkedik el a keréktárcsa belsejében,
- a karbantartás és a fékbetét cseréje munkaigényes,
- a hő leadási képesség rossz, hosszúideig tartó fékezéskor a túlmelegedés miatt a fékhatás jelentősen csökkenhet.
- A dobfék hő hatására kúposan kitágul, a fékpofa nem tudja követni a kúposságot, a súrlódó felület, ezzel fékezőerő lecsökken (esetleg teljesen meg is szűnhet!),
- a gyorsabban lehűlő fékdob a fékpofa felületét feledzheti, fékhatás jelentősen csökkenhet.
- hosszan tartó fékezéskor a fékpofa felülete mélyebben megéghet, „kráterek” gödrök keletkezhetnek a felületén, melynek hatására a súrlódó felület lecsökken.A tárcsafék tulajdonságai, előnyei, hátrányai:
- Huzamosabb ideig terhelhető,
- A fékhatás kevésbé függ a hőterheléstől, azaz kisebb a "fading"-érzékenység.
- A tárcsafék 800-900 °C-os tárcsahőmérséklet esetén is üzemképes marad.
- Kiváló az öntisztulása, kisebb a csikorgási hajlama.
- Finomabban, érzékenyebben reagál a fékműködtetésre (jó hatásfokú működtetés, kis hiszterézis).
- A tárcsafékben nincs önerősítő hatás, a belső áttétel kisebb, de sokkal stabilabb,
- a két oldalon egyforma fékhatásnak pozitív hatása van a kormányzásra és a járműstabilitásra,
- a tárcsafék karbantartása, javítása egyszerűbb, kevesebb időt vesz igénybe.You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Teasüti
nagyúr
Honda CB 500 - "Rugóút elöl / hátul: 115/117 mm."
De fura, a biciklimen nagyobb rugóút van.(#36624) bob.zxr
Köszi, ez megteszi esti mesének.(#36626) SymbianOS
B jogsival vezethető? Mióta?[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz Ferdzsoo #36615 üzenetére
Az a helyzet, hogy még csak nem is érzek semmi változást az előzőhöz képest.
Utánaolvasgattam Deauvilleseknél és mind azt írja, hogy 4.2 és 4.7 között van a fogyasztásuk, még két személlyel megpakolva sem több 4.7-nél.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
[link] ennyiért már nem szórakoznék Martens+bokaproti kombóval. Bár most azon gondolkozom, hogy tudnék egy kicsit nagyobb gépre ülni.
(#36630) polimorf: biztos csak a karbihangolás a gond?
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
Tegna a motoros találkozón készítettem pár rövid felvételt, most tettem fel [link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Majd nekedmennek, hogy előbb öltözz fel. Beállok közéjük nehogy én legyek a rossz a történetben. Úgyhogy előbb öltözz fel. öccáz ojróért ruha majd moci. Ma készt vagyok, D2-özök, te érted, aztán KE1.
polimorf! Úgy neki tiltáson tittititititittttiiii az! Hogy jönni ki a hajtókar rajtuk!
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #36633 üzenetére
Jó lenne, ha megengedhetném magamnak, hogy egy motor árát költsem ruhára. Majd összeszedem ami nem létfontosságú. Most a csizmám meg van, igaz ezt nem motorozáshoz vettem anno, de kiváló holmi motorozáshoz is csak néha meg kell talpaltatni. Egyedül kifejezetten motoros nadrágom nincs.
A tanulás nálunk is mindig agyrém.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Én isnagy lendülettel be akartam vásárolni, de hamar rájöttem, hogy ez nem fog menni. A kabát amit használok motorhoz az mára nulla lett, az ujjvége foszlik és a nyakamnál az anyag mállik. Arra amúgy nem tudok rájönni, hogy miért lesz 2 nap alatt olyan piszkos a vajszínű nyaka mintha soha nem lett volna mosva. A nyakam mosom már bocsánat, de pár naponta a kabát nyakát is mert befeketül. Robogónál nem csinálta. A menet dzsuva lenne? Bnőm nézelődik itt ott valami vastag kabátért. Bukóm is leejtettem és eltört. Ami bnőmnek van az E jelzésű, de hát öhöm az sem volt 2ft. Szar minden most. Megfogom és a híd széléről belököm a ++++be! Ez a szar is esik, kivesz nekem naponta 4 órát a napomból amit a BKV-ra cseszek el.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz Kolondrum #36635 üzenetére
Shox alap kabátok tűrhető árban vannak. A szmog és a szálló por miatt lesz koszos valószínűleg. A bukó az szívás, ezért sem dobtam ki a régi bukómat, jó lesz az ha történik az újjal valami.
Mielőtt lelöknéd a hídról kipróbálnám, megszabadítalak én tőle szívesen. Amúgy most a héten én is BKV-zhatok. Tegnap 2,5 óra volt haza a 10órás műszak után mert az a fos Metropolis lerobbant aztán persze kerülhettem 4-6-al. Holnap reggel 15perc séta vár rám az éjszakaihoz hajnali 2-kor.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
vlevi
nagyúr
válasz Kolondrum #36645 üzenetére
Felnyithatós?
Azokból még a nagy gyártóknak sem mindíg jön össze, hogy normálisat csináljanak.Airoh sisakom volt, egynek elment, de amikor lecseréltem, akkor inkább lemondtam a felnyithatóságról, cserébe a mostani HJC FG-15 sityakom csak fele olyan súlyú, fele akkora a zaj benne, nem tejfölöspohár műanyagból van, igaz drágább volt, mint az Airoh, de egy kb ilyen minőségű felnyitós sisak meg mégsokkaldrágább lett volna.
"Pedig ebben estem el 2x és földet ért."
Akkor már kétszer ki kellett volna cserélned
Nemvicc, a nálam okosabbak mondják ezt, hogy esésnél, még, ha külsérelmi nyom nem is nagyon látszik rajta, akkoris a belső energiaelnyelő réteg (hungarocell) már sérülhetett annyit, hogy egy következő esésnél nem fog megvédeni.[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #36649 üzenetére
Lol. Én szerdán megyek szervízre már készítem az esőkaftánomat szerintem lazán abban fogok otthonról indulni. Mit nekem 400km esőben szélviharban meg 10 fokban.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PlayStation 5
- Politika
- Windows 10
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
- Parfüm topik
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs