- Microsoft Excel topic
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Synology NAS
- Linux - haladóknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
válasz Integra #36299 üzenetére
Ááá, közel sem: egyrészt a lámpánál nem mozognak (egymás felé) az autók, másrészt ha nagy gáz van (pl. nem lehet elférni a tükröktől) akkor legrosszabb esetben is meg lehet állni, menet közben ez necces lenne.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Dexar007
veterán
válasz canniball #36301 üzenetére
Motorfuggo is,hogy ki mennyire tud/mer eloremenni. Egy sportmotoron konnyen lavirozik az ember,mivel szinte eselyed nincs leverni a tukroket.
En a DT-vel is konnyebben elore mentem mint most az XT-vel,mert annak a kormanya,a legtobb tukor felett volt.A mostanival pedig szinte kivetel nelkul mindnek lecsapnam,ha nem figyelek.Give me your cum,bull!
-
Something_
őstag
válasz Dexar007 #36303 üzenetére
Tegnap a Veres Péteren 1x1 sávos úton, csorgó forgalomba egy robogó elszáguldott 50el mellettem. Autóban voltam, a semmiből jött.
Mondom magamba, az idióta. Kb 5 autóval előttem kilengett, majdnem elesett. Mondom gyáá, szegény.
Pár másodpercre rá nézem, hogy kb az előttem lévő 3. autót telibevágta, tükör full off.
Robogós nem állt meg, csinált kb 100e-es kárt..
90%, hogyha álló sort előzött volna, akkor nem történik ez. -
csongi
veterán
Egy honapos volt a jogsim. Es mehettem pestre, kisteherrel, ugy higy sima tukrok voltak rajta, valaszthattam, vagy az autobol latok valamit vagy a masik savbol
Fasza volt, gyorsan kellett alkalmaszkodnom, persze duda szo nelkul nem usztam meg, amit megertek Ez 10 eve volt, akkor ennel nagyobb volt a forgalom.Jobbra tarts; En a megengedett sebesseg hatar vegen autozom, 90 nel 92-93, ha palyazom, akkor 110-120. Palyan nem kinlodok, jobb sav hasznalata eroteljesen, csak elozesre megyek be a belso savban. De aki 130-140 folyamatosan halad a belso savban, annak miert is kellene lehuzodni? Kedves 150 el kozlekedo villogos dudalos kozlekedok? Jaaa hogy a szabaly a jobbra tarts! A sebesseg betartasa is szabaly es annak betartasa is kotelezo am Ha betartod csak a megadott legnagyobb sebesseg alatt kozlekedoket kell levillogni, es jogos a felhaborodas mert nem szabalyosan kozlekedik az elotte halado! De ha te nem tartod be a sebesseg hatarokat, akkor milyen alapon varod el, hogy a masik szabalyosan kozlekedjen? Ez tipikus en vagyok a kiraly tunes elollem!!
Varosi betegseg a belso savban 30 al kozlekedes. Soha senki nem tanitotta meg a vezekotek gazdasagosan kozlekedni, azt hiszik a 30 jo, pedig uzemanyag pocsekolas es ido rablas. Naponta szenvedek, mert nem vezetnek hanem szimplan kozlekednek mint a birkak.
Itt a delalfoldon ez kulonosen igaz. Ket harom nap es agyfaszt lehet kapni Parkolas? Kepes keresztbe beallni a kapubejaron, vagy a felebe es otthagyja. Ha a kozlekedo tarsadalom tudna mit lehet es mit nem, vagy csak a 3/4 et a szabalyoknak, es figyelne is a masikra, akkor nem ilyen lenne akozlekedesi moral. -
csongi
veterán
-
Outlander
őstag
Ez miért lehet viccáron?
Én most egy képzés erejéig használt shox ventex "szövet" együttest vettem ennyiért az én motoros képzésemre.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Backspace
tag
Erről a szépségről mi a véleményetek? Épp motorvásárlás előtt vagyok és nagyon megtetszett ez a darab.
-
Integra
titán
válasz csongi #36306 üzenetére
ha lehúzódsz amúgy is, akkor miért fejted azt ki, hogy miért húzódj már amúgy le, mert te 130-cal mész és az a megengedett maximum sebesség határ? én nem megyek lassan és engem is behoznak és nem okoz gondot, hogy elengedjem a nálam gyorsabbat, nem bántott, hadd menjen.
ha meg a belsőben megy és mondjuk úgy, hogy "beragadt"? kielőzöm jobbról, mit idegeskedjek az ilyenen? nem tudhatom, hogy nem tud vezetni, vagy keményen stresszel már az autópályán ilyen sebesség mellett is, vagy csak ténlyeg szimplán egy ordas barom, aki mindenkinek megakarja mutatni a frankót, nem fogom ezt megfejteni, mert nem ér annyit. egyébként meg azért nem annyira jellemző az ilyen, szerencsére kevés ilyen ember van, ezeken meg nem szabad idegeskedni a volán mögött.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Backspace
tag
válasz yodamastah #36315 üzenetére
Erre van pénz, de öregsége ellenére megbízható gépezet. Szeretem a régi vágású motorokat.
@TayRol - Ha csak ebben van a hiba, akkor az még beleférhet.
[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz csongi #36306 üzenetére
erről beszélek fent, látom még a topikban is ez a hozzáállás.
pedig szerintem tök egyszerű: jobbra tarts mindig, akármennyivel is mész. ha van hely a külsőben, ott közlekedsz és kész, az órát ne is nézd mert a sebességnek nincsen köze a jobbratartási kötelezettségedhez. a jobbra tarts erősebb szabály mert nem a sebességhez mérik.
ez egy tény, minden más csak önigazolás.
egy ideális világban megbüntetik azt aki a belsőben utazik és azt is aki gyorsan hajt, de nem a te vagy az én dolgom eljátszani a rendőrt.és nem engem kell meggyőznöd hogy nincs igazam, mert engem nem zavarsz a belső sávban, még csak a seggedbe sem mászok és villogni/mutogatni sem szoktam. motorral még így is van hely balról előzni, autóval meg jobbról aztán csókolom.. szerintem egy balesetnél nem az a lényeg hogy ki a hibás, mert a tolószékben fröcsöghet bárki hogy bezzeg a másik 200-zal ment én meg 130-cal.. ja, csak ha a külsőben mész akkor nem kenődik fel rád a másik idióta, ennyi a lényeg!
ezért kerülöm messziről a hülyéket és az önjelölt rendőröket!Nincs időm kedvesnek lenni!
-
PoLizei
aktív tag
P*L****
-
citkar
addikt
"a jobbra tarts erősebb szabály mert nem a sebességhez mérik"
Nem azt mondanám, hogy erősebb, mert mindkettőt be kell tartani és kész, a gyakorlat meg persze mindig más. Megfordítva is mondhatnád: mindig tartsd be a sebességhatárt, mert nem a nyomvonalhoz mérik.
Nem ott kezdődik a baj, hogy valaki 90 helyett 95-100-zal megy, mint ahogy az sem tragédia, ha valaki nem súrolja a jobb kerekét az út széléhez, csak ésszerűen vezetnének és ebbe sok minden belefér (alapvetően nem a KRESZ be nem tartása irritál, hanem a butaság és az ez által generált veszélyhelyzetek).
Legszívesebben belerúgnék abba aki a 3 sávos úton elém kanyarodik egy kis mellékútról, hogy udvarias legyek bemegyek a középső sávba, mert ha akarná se adná meg a jogos elsőbbségem olyan lendülettel jön és ennélfogva látom kis ívben sem tudja bevenni a kanyart, hát beengedem a középső sávba, bemegyek a belsőbe, de a gyökér oda is elém vág és nem száguldozva megyek, csak lendületesen, így persze le tudok lassítani, elkerülöm a tapló többszörös kihágásai következményét, de bosszantó és veszélyes.[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
Why We Ride-ot latta mar valaki? Eleg nyalas amcsi baromsagnak tunik,lehet nem eri meg a 1.5 orat.
Give me your cum,bull!
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
dellfanboy
őstag
válasz Dexar007 #36323 üzenetére
én láttam és kikapcsolódásnak jó volt. kicsit nehezen tudtam azonosulni avval hogy usa-ba
1. kimaradt az mz korszak ott mindenki HD-val Indiánnal motorozott... régen
2.fognak egy akkora lakókocsit mint a lakásom felpakolnak apunak,és a 2gyerkőcnek 3krossz motort és a hétvégét egy krossz pálya mellett töltik...de image videónak tökéletes, szép utak, jó motorok egyedül a csajokat hiányoltam.
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Dexar007
veterán
válasz dellfanboy #36325 üzenetére
Megneztem.
Nem volt rossz.Egy kicsit nekem a teleshopos reklamokra hasonlitott. De a kepek miatt,tenyleg erdemes volt.Give me your cum,bull!
-
amdk7
aktív tag
Látom ment a "vita", hogy köteles-e valaki elengedni a (szabálytalanul) gyorsan haladót!
Azt azért ne felejtsük már el, hogy lehet valaki azért siet, mert éppen életet ment!
Mindenki csak azt látja, hogy: Na a barom nyomja neki, mint süket a csengőt...Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
Xaels
félisten
Azért ennyi önjelölt mentős nincs a világon mint amennyi fővárosunk útjain. Helsinkin kifelé előttem kisteher 60-al, mögöttem meg jött az Accord szinte a hátamban éreztem a hűtőrácsát. Biztos életet menteni ment, igaz közel s távol nincs abba az irányban kórház...
Alagút utca - Krisztina krt. rendőrök helyszíneltek, robeszos volt az ki a rövidebbet húzta. Előtte 2-3 perccel a Városmajor u.-ban én is felkenődhettem volna egy nyanya Swiftjére. Lazán bekanyarodott balra amikor tisztán látnia kellett szemből, a terepjárós simán elengedett jobbról és nem mentem gyorsan.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
csongi
veterán
Jobbra tarts ha az útviszonyok is engedik. Sok olyan osztott pályás út van, ahol, szar a külső sáv. Pont annyit fizetek azért a fos útért mint a jóért. És nem fogok lemenni se 95nél sem 140 nél. hogy a futóművet szétverje, és anyagi kárt okozzak magamnak, mert a hátam mögött húde gyorsabb jármű jön. Kivétel ha motoron vagyok, ott csak én szívhatom meg.
A jobbra tartsnak csak az útszakaszra megengedett legnagyobb sebességi határig van prioritása, afelett semmi!!!
Ha a hátam mögött haladó jármű betartja a szabályt akkor nem érhet utol
És itt a megengedett legnagyobb sebességi értékről beszélek. Ha pályán 100al szopóznék a belső sávba jogos a felháborodás és büntetni is kellene ilyen esetben a forgalom indokolatlan akadályozását.(Amit egyébként a kreszben le is van írva)
Nah de mikor főútvonalon 90-el pályán meg 130-al megyek, nehogy megmagyarázza már az aki utolér, hogy én melyik sávba mennyek, hisz ő is vét a szabályok ellen, én tartsam be a szabályt de neki mentessége van alóla? Na ne már
Ez elég mókás, és egy kresz könyvben sem olvastam ilyet.
Egyébként felesleges vitatkozunk erről ,mert az egész kresz tele van ellentmondásos szabályokkal. Amit az egyik fejezetben meghatároz, azt egy másikban megengedi a kivételekbe.
Lehetne példálózni sokat. egy a lényeg, akkor villogjon meg dudáljon le valaki ha a szabályokat betartja, ha nem képes rá vagy nem teszi meg akkor csitt van, mert az már önbíráskodás.
Ezek nem azt jelentik, hogy nekem ez hobbim, de azon az útvonalon amin járok sajnos napi probléma, hogy a 90 helyett 120-al megy az ökör, mert 2*2sáv van és akkor 130 a megengedett biztos(szerintük). Miközben a szélső sáv olyan minőségű, hogy a futóművet két hónap alatt a nullára amortizálná, és a leghosszabb szakasz is 5-6 km.
Nah nekem lehet is villogni 90 felett, leszarom, általános vezetési stílus erre, utolér, lehúzódsz,és kb 4 km/h val előz, vége a 2 sávnak mire elmegy, addigra teleszkóp törésed lesz.
Mind ez autóra értendő. Motorral más a szitu, mérlegelek, vagy elengedem, vagy nem adok esélyt rá hogy utolérjen, itt én is szabályt szegek, mert nagyobb sebességgel haladok a megengedettnél, de biztonságosabbnak ítélem meg a nagyobb sebességet jó útviszonyok között, mint a kisebbet a kátyús szét repezett szakasznál.
Vitatkozni nem akarok, és ne vedd annak. Beszélgetünk álláspontokat fogalmazunk meg. Addig amíg érvekkel vitázik az ember benne vagyok és élvezem, mert lehet belőle tanulni, csak ne személyeskedjünk, a fent leírtakat ne vedd magadra, csak a meglátásom írtam le. -
-
fattyu
veterán
válasz csongi #36330 üzenetére
és mesélj mibe tart lehúzódni arra a 10 másodpercre amíg kikerül aki siet? semmibe, de neked igazad van és akkorse.
jobbra tarts. van. pont. a sebességet meg a sünök betartatják nem te vagy ezért.
városban már el se várom komolyan. meg értem a szar utat is.
de lakotton kívül takarodjon már mindenki jobbra fele.ha 200al képes vagyok kisorolni ha nem előzök éppen akkor ugyan ne okoskodjon már seni hogy de ennyivel lehet csak menni szóval jó vagyok én itt.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
stifi
senior tag
válasz csongi #36330 üzenetére
tipikus példája annak, hogy te balra beszélsz én meg jobbra és soha nem fogjuk egymást megérteni
én végig autópályáról beszélek, semmi 2 sávos fos útra nem gondoltam. de úgy érzem nálad ez csak felmentés a vélt igazadra.
egy tök egyszerű példát mondok: a te autódban felfelé csal a kilóméteróra, tehát 130-at mutat és te 125-tel mész a belső sávban. mögötted jövök én, az én órám lefelé csal és 130-at mutat miközben 135-tel megyek valójában. tehát mind a ketten azt látjuk hogy 130-cal megyünk, de van köztünk 10 km/h sebességkülönbség. mi csodálkoznivaló van azon ha ezek után letolnak, ledudálnak, miközben a jobb oldali sáv üres?tényleg nem győzködni akarlak, nem én vagyok a paraszt aki levillog majd ezek után, elég széles az út hogy megoldjam. csak nem értem ezt az az "ebet a karóhoz" hozzáállást, hogy miért kell betartani a másiknak csak azért mert szerinted szabálytalan. miért kell fokozni a baleset valószínűségét szándékosan? és itt a szándékosságon van a hangsúly. a szar út lehet kifogás, de a "szabályosan maximummal megyek és más se menjen gyorsabban" számomra felfoghatatlan!
azért mert más nem tartja be a szabályt (gyorsan jön _szerinted_) az nem jogosít fel arra hogy feltartsd, mert rögtön megduplázódik a szabálytalankodók száma az úton. miért jó ez?jogszabályi háttér:
36. § (1) Olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két vagy több forgalmi sáv van (párhuzamos közlekedésre alkalmas úttest) – a (2)-(4) bekezdésben említett eseteket kivéve – a külső (jobb szélső) forgalmi sávban kell közlekedni. Más forgalmi sávra ráhajtani csak előzés, balra bekanyarodás, illetőleg megfordulás céljából szabad. Az autóbuszöbölt, az autóbusz forgalmi sávot, a kapaszkodósávot, a gyorsító- és a lassítósávot, valamint a kerékpársávot a párhuzamos közlekedés szempontjából figyelmen kívül kell hagyni.(2) A párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen az azonos irányú forgalom számára két forgalmi sáv van, az előzés befejezése után a külső forgalmi sávba vissza kell térni. Ha 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival, motorkerékpárral vagy -lakott területen – távolsági, illetőleg gyorsjáratú autóbusszal a vezető több járművet kíván előzni, megmaradhat a belső forgalmi sávban feltéve, hogy ezzel a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza; ha pedig a forgalom olyan sűrű, hogy a külső forgalmi sávba visszatérni nem lehet, a belső forgalmi sávban folyamatosan is haladhat.
A sebesség egy külön paragrafus, nem ment fel az egyik a másik alól és nincs a kettő között alá/felérendeltségi viszony. nincs jogod az úton eldönteni hogy a másik miért megy gyorsabban ha lehetőséged van jobbra tartani. a hangsúly a lehetőségen és a szándékosságon van!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
citkar
addikt
válasz csongi #36330 üzenetére
"A jobbra tartsnak csak az útszakaszra megengedett legnagyobb sebességi határig van prioritása"
Mindenkire érvényes a jobbra tartás, belső sáv előzésre van (alapesetben, a kapaszkodó-, busz stb sávokat hagyjuk). Akkor is jobbra kell tartani, ha éppen senki nem akar megelőzni, vagy nem is látsz egyetlen járművet a közeledben.
Ha belső sávban (vagy az egyetlen sáv belső felében) közlekedsz a megengedett maximális sebességgel és van lehetőséged a külsőbe menned (vagy az adott sávban jobbra tartanod), akkor rosszul közlekedsz, vétkezel, épp úgy, mint aki utolér, mert gyorsabban halad a megengedettnél. Annyi, hogy ebben az esetben Te nem csak "hibázol", mint az aki utolér, de mindemellett fel is tartod, teljesen ésszerűtlenül.
Azaz nem azért dudál, mert megszegted a szabályokat (és rendőrt akar játszani), hanem nem látja értelmét, hogy feltartsd őt (ugyanis pl. ott van a jó minőségű külső sáv szabadon), mert ebből senkinek sincs haszna, csak kitolsz vele.[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
válasz csongi #36330 üzenetére
Szo sem volt rossz minosegu 2x2 savos utrol.Autopalyarol beszeltunk. Te vagy a tipikus esete annak,hogy miert van az M7-esen nyaron akkor is dugo Balaton fele,amikor alig van auto az uton. Sajnos ott is tul sok a ,, mar miert ne mehetnek belul " ember.
Nalam pedig ha elszakad a gyufa,akkor jobbrol elozok,bevagok ele,es addig fekezek amig ra nem jon,hogy basszus mellette is van egy sav,es erdemes lenne kimenni. Persze ez ritkan fordul elo,altalaban csak jobbrol elozok,es ledudalom a fszba.Give me your cum,bull!
-
Dexar007
veterán
Pesten mennyiert cserelnek egy elso-hatso gumit centirozassal egyutt?
Give me your cum,bull!
-
csongi
veterán
Abban az esetben mikor a jobb oldali sáv, jól járható, és a folyamatos tovább haladásban nincs akadályozó tényező, én nem tartok fel senkit, és leszarom ha 2miló kilométerrel is halad.
De ha ettől eltérő élethelyzet van, és neki áll villogni.... hmm
Mondom ezt úgy hogy én is agyfaszt kapok,mikor fosozik a belső sávban! De amennyiben a megadott útvonalra megengedett legnagyobb sebességgel halad, nem fogom levillogni, meg egyebek. Hiszen a kreszben ez is benne van, ha utolérsz egy járművet, és a sebesség eltérés kicsi( szerintem 10% körül van a kicsi)
Akkor nem előzöl, hanem felveszed az előtted haladó tempóját a folyamatos haladáshoz.
Az hogy kinek mennyit mutat az órája és az a valóságban mennyi? Hát ez örök vita lesz, és sosem lesz két egyformán mérő óra.
Nem vitatom a jobbra tartás szabályát, legfeljebb az annak az értelmezését, illetve erőszakos alkalmazását.
De akkor legyenek életszerű példák.
Alap felállás legyen autópálya:
Haladási sebesség 130( mindegy kinek mit mutat, ne ez legyen a mérvadó)
Jobb oldali sávban 100 méteres közökkel kamionok, a belső sávban 130-al folyamatosan előző jármű, ezt utolérik.
Vajon jogosan villog és egyebek?Zárjuk ki a jobb oldali üres sávot, ha valaki akkor sem képes elengedni a mögöttes járművet az is idióta. De ez akkor sem menti fel a gyorshajtót, a saját idiótizmusáról.
Ez az első amit oktatáson tanítanak. De nagyon ideje lesz már módosítani ezeket az "elavul" 60 éves szabályokat. Nem lesz könnyű dolguk. Örök vita, mi volt előbb? Tyúk vagy a tojás?
De kreszeljünk tovább, imádom a témát!
Az első és legfontosabb szocializációs hely a közlekedés. Itt mindenki jelen van, gyalogostól a repülőig mindenki Szóval, ha van még ilyen téma beszéljünk vitázzunk róla, mert ebből lehet tanulni, már ha akar valakiBizalmi elv - minden közlekedő számíthat rá (bízhat abban), hogy mások is megtartják a közlekedés szabályait
úgy kell közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon. A "bizalmi elv" alkalmazása a biztonságos közlekedés feltétele. A "bizalmi elv" lényege, hogy minden közlekedő ismeri és betartja a közlekedés szabályait.
a bizalmi elv lényeges kivételei:
aki maga is szabálytalanul közlekedik eredményesen nem hivatkozhat arra, hogy bízott mások szabályos közlekedésében
- senki sem bízhat abban, hogy a szabályokat mások is megtartják, ha a szabályszegés ténye számára már kellő időben felismerhető. Aki tehát már látja, vagy az "adott forgalmi helyzetben szükséges figyelemmel és elővigyázatossággal" történő közlekedés mellett látnia kellett, hogy a közlekedés egy másik résztvevője megszeg vagy meg fog szegni- valamely szabályt, nem bízhat tovább a másik szabályszerű magatartásában, így abban sem, hogy a másik meg fogja szüntetni a szabályszegést, hanem köteles minden tőle telhetőt, elvárhatót megtenni a veszélyhelyzet megszüntetésére, a baleset elhárítására;
- nem szabad biztosan számítani arra, hogy a közlekedés szabályait olyan személyek is megtartják, akiktől a szabályos magatartás koruk, testi fogyatékosságuk vagy más ok miatt felismerhetően nem várható el.Dexar007 Olvad már még el egy párszor amit írtam, és ha túl sok az infó, akkor privátban megkereshetsz
Mint írtam személyeskedés off: engem ha lehet ne élő példázz semmilyen autópályán meg beragadáson.[ Szerkesztve ]
-
longwild
aktív tag
válasz csongi #36341 üzenetére
Szerintem ez meddő vita.
Annak is igaza van, aki menni akar.
Annak is, aki bal oldalon marad, mert nem akar bemenni tötyörgő kamionok közé. E mellett ha 130-al megy, senki sem villoghat, senki se másszon a seggébe.Ha valaki 140-150-el előzi a sort, akkor annak csak köszönetet mondhatunk, mert talán a mögötte haladó "nagyonsietős" emberekre próbál tekintettel lenni. Ő is gyorshajtóvá lesz, meg bárki aki mögötte halad, azaz kreszt sértenek.
Említettétek a bizalmi elvet: ez oda - vissza igaz kellene legyen Ilyen tempónál ne 1m-re közelítsük meg autóstársat, ne agresszorkodjunk, ne villogjunk, dudáljunk. Mert ahogy sietősnek joga van 160-al menni, neki is joga van jelenlegi szabályok szerint 60-al menni, illetve az előzés esetén sok helyen említett +10km/h esetében 70km/h sebességgel haladni a belsőben.
Mindezek mellett a sietősek figyelembe vehetnék, amikor külföldi példákkal hozakodnak elő, hogy máshol milyen kiszolgáló infrastruktúra van és itthon milyen van. Ha autópályán itthon balesetet okozol, mert épp az előtted 130-al tötyörgőbe beleszálltál, akkor a mentő, tűzoltó rossz esetben több, mint 20 perc alatt ér ki...
Egyébként csak annyit mondanék még, hogy: Rezesová. Tipikus példája a valós 130-nál is nyakadra hulló idiótáknak, akikből autópályán igencsak sok van, akik azt hiszik, hogy mindig mindenki felett állnak, mert telt egy 20 milliós taligára. Ellenük sem kresz, sem egyéb törvény, sem semmi nem véd, talán fegyver védene.
szoftver szakmabeli && Beverly250
-
mocsanisi
senior tag
Nekem is fent az "új" gumi:
Tényleg jön valaki hétvégén kakucs-ra?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Outlander
őstag
válasz andree04 #36340 üzenetére
Én ilyenkor mindig megkérdezem, hogy.
"Te ebben a hónapban mennyit vezettél már?"
Azt a számot beszorzod a gyártástól/üzembe helyezéstől eltelt hónapokkal... és megkapsz egy "reálisnak" mondható számot...
Természetesen, nem vagyunk egyformák, nekem is volt h 3 évig állt a kocsim itthon, mert külföldi kiküldetésbe voltam, ellenben a többi időben meg használva volt...
Tehát most szerinted egy 30+ éves mociban az 55 km az valós lehet?
Amúgy szerintem valós, csak kétszer már átpördült...
ui: Vagy azt tudom elképzelni, h újgazdag gyerek annó megkapta... elesett vele, oszt bebacta a sufniba, most meg útban van.
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest