-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #52086 üzenetére
Nem kell bemutatni , sok ezer km-t beleraktam robogókba, pontosan ezért van egy tömeg - méret / le arányban legjobb robogóm. 180 ccm, 2 ütem, 23 le, gázra elemeli az elejét, több nagy motoros ismerősöm mosolyogva, meglepve szállt le róla. 100-110-es utazót tudja, 130-at még alattam is (95-100kg) eléri. 1:1-ben akkora, mint az 50 ccm-es változata, csak 5x erősebb.
Pontosan úgy használható, ahogy írod. Sorok között, az utolsó cm-eket kihasználva elférni vele szinte bárhol és itt megvan az a teljesítmény, rugalmasság, amit városban nehezen überel bármi.
Mondjuk nem az a tipikus spúr robogó, ilyen használat mellett 6 litert megeszik, de cserébe vigyort ad. Soha nem válnék meg tőle.Rövid időn belül szerintem itt is le lesz vadászva az összes nagy hangú motor, Ausztriában már évek óta bevett szokás, rájönnek majd itthon is h komoly bevételi forrás lehet.
Kint azonnal kiszednek, ha a gyárinál egy kicsivel is magasabb a hangerő. VFR-be én is dugtam furulyát, bár szerintem nem zúzós a hangja, csak az érces V4, viszont nem gyári dob, így magyarázkodhtnék..[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #52106 üzenetére
Én akkor tettem fel raccsing dobot, amikor pályagép lett a motorból. De nem kókány fos, hanem karbon Micron "race only" dobot. A robogón meg ugyanúgy marad a gyári...
Autón Remus van, nem halk, de ma már nem tenném fel...(de halkan közlekedem vele, nem húzom, sok helyen csak gurulok)."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ludsimon
veterán
Na jó de azért gondolom nem mindegy itt se mit vesz az ember, mint 50cc-nél sem.
Pl Piaggio Liberty 50 2T verhetetlen egy pici tuninggal 0-60-ig a kategóriájában.undefined
-
polimorf
tag
Bősi motoros erőműlátogatás.
Akik eddig jelentkeztek:
Mosquito: 1 motor 1 ebéd
Endroo: 1 motor 2 ebéd
V. STRYKER: 1 motor 1 ebéd
ShadOw: 1 motor 1 ebéd
Lipton: 1 motor 1 ebéd
SarokZs: 1motor 2ebéd
MZet: 1motor 2ebéd 50%
Archer: 1 motor 2 ebéd 50% (határon csatlakozik)Aki még szeretne jönni az legyen szives még ma jelezze privátban, mert holnap leadom az ebédrendelést.
Köszönöm!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #52107 üzenetére
Idővel át értékelődik a hangerő
A mostani foresight a leghalkabb robesz eddig, és nagyon élvezem a villanymotor effektust . Helyezkedem, és halkságom ellenére is annyira vesznek észre mint a F650en herélt dobbal. . Hangos legyen egy sport motor, a többinek felesleges. Ezeket az egyenes csövű dübörgő v2-et sem szeretem isszonyat hangerő, meg sem lehet állapítani honnan jön a hangzavar. . Fizikai fájdalommal jár mikor oda húzza neki. Kilehet ezt is nőni. Ludsimon is kifogja.
Amúgy egy egyhengeres, max 500cm ami szerintem szépen tud szólni egy jól hangolt kipuval, fordulaton éledő hanggal, de kis fordulaton duruzsolással. Robogóval nehéz megvalósítani, ott a gyorsulás rovására megy a csendesség. vagy a hangerő rovására a kruzolás.
A Phanteon 150 4T nek egyszerűen annyit csináltam, hogy a kipufogó nyílást felfúrtam 10 ről, 13mm-re
Olyan kellemes kis duruzsoló hangja lett gázelvételre, hogy 10-ből 7en megkérdezték, mekkora ez a blokk?. Mondom 150m, nagyobbnak hallatszik, szép hangja van Egy kis fúrás,egy kis szelephézag állítás és tadam, kellemes hang születik. -
Topiccsendőr
addikt
Egyaltalan nem kapok szivrohamot, a Novoth szerintem erti a dolgat, nem egy hasrautos fajta, o mereget a beavatkozas elott es utan. Tudomanyos modszereket hasznal, objektiv hozzaallassal. Nagyon szimpatikus munkametodus. Es nagyon ritka is.
Diohej orlemenyt hasznal, de tudtommal dizel autok betegsege ez az egr miatt, oda kell ez a beavatkozas.
Eppen ezert a szelepeidnel en utoljara gondolnek koksz lerakodasra. Motorokerekparoknal nem szokott ilyesmi nagyon tortenni. Es kerdeses, hogy nalad ez bevetheto-e egyaltalan.
Elobb gondolnek szeleptanyer alakhibara, vagy szelepulekproblemara. Vagy ilyesmi. (Mivel nem vizsgaltam meg ezek csak hasrautesek, es nem is biztos, hogy igazam van)
Illetve arra kivancsi lennek, hogy a szerelo ezt egy kompressziomeresnel hogy allapitotta meg, hogy a szelepek a hibasak, es hogy kokszosodas miatt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz dellfanboy #52066 üzenetére
Ha szerzel robogot, megyek pilotanak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #52113 üzenetére
Akkor a száliránynak nem sok jelentősége van ez esetben. Érdekes. Gondolom a vizes felületen a minta irányának vízelvezetésének lenne,
-
bigdady
nagyúr
Hali
Mi ez az uj dolog az adás vételin hogy a moci bizalmi vagyonkezelési vagyon része vagy sem? Mi a jó válasz? Én vennék
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #52107 üzenetére
Miért hagytad ott az utcai motorozást? Erről lemaradtam, pedig pár éve még nyomtad kint is a Kawa-val.
Hova szoktatok járni, H-ring?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #52081 üzenetére
Ennyi hibája/baja egy robeszemnek sem volt mint másnak.. Bocs de a tulajok is ezt állítják jó pár róbesznél,hogy szopóka.. Na bumm 2percel hamarabb otthon vagy/lehetsz mint én ugyan azon a távon. És?? Nem városi használatra vettem,hanem nagyobb/hosszabb gurulásokra/túrákra.
mf:
Gondoltam magad is megleled,de van egy kereső is fent.. Tsokolom.
[link][ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz runner 125 #52117 üzenetére
Tavaly volt egy perec euroringen, utána döntöttem el, hogy átépítem. Már előtte sem mentem sokat közúton. Túra nem érdekel, nincs is rá időm sem, egyedül nem megyek mert unalmas, ketten kényelmetlen, és akkor is csak azt vártam, mikor érünk oda. Tehát nekem az utcai motorozás A-ból B-je jelenti. Hogy mi van közte, nem érdekel. Melóba nem járok 7 km-re motorral, mert minek...bringa és kész. Az utakon sok a hülye, nem lehet meghúzni mert ki tudja melyik bokorban les trafi, és nem akartam a sarcot fizetni a sok idiótának, aki aztán úgyis ellopja, ezért minden út egy kalap szar...mindig azt figyelni, mikor megyek kátyúba...elég volt.
Most ideiglenesen ki van vonva félévekre és nem fizetek semmit. Pályára kényelmesebb a futó, nem kell fáradtan motorozni utána, előtte meg kipihentebben megy az ember (ha nem szopott másfél órát két motor lekötésével). Ennyi a sztori. Pályán van élvezet, tudom mérni mennyi fejlődöm, annyit megyek amennyit akarok egy nap, nincs kényszer semmire."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #52114 üzenetére
Mennék sajtósnak, ha időmilliomos lennék
szelepdolog...igaz-igaz...meg ekkora kompressziót talán nem is lehetne veszteni szerintem ezzel a problémával.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #52106 üzenetére
Vmelyik motorradban olvastam, hogy a panigale-t gyari dobbal kiszedtek a forgalombol.
Az ujsagiro is furcsallta hogy 104 dB a bejegyzett gyari allozaj.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #52120 üzenetére
Tiszteletben tartom az érveidet némelyikkel még egyet is értek pl. az utak minősége.
Viszont ezért szép az, hogy minden ember más, én pl élvezem az A és a B pontot is a közte motorozással eltöltött időt meg abszolút élvezem. Engem meg egy kötött pályán való körözgetés nem kötne le.
Ezért szép, hogy nem vagyunk egyformák, csak mindenki tartsa tiszteletben a másikat.
Hú de liraira sikerült pedig nem is az volt a szándékomMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #52122 üzenetére
Én teljesen más emberként kelek és érek haza, ha motorozhatok. Hiába kelek korán egyszerűen frissnek, izgatottnak érzem magam. Múltkor 3 nap is 1 órával sikerült korábban beérnem munkába, mert nem volt szenvedéssel elnyújtott ébredés. Alig várom, hogy elindulhassak. Hazafelé meg egyszerűen mintha a menetszél vinné le az egész nap rámragadt stresszt és "mocskot". A túrák meg egy más világ.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #52122 üzenetére
Lehet ha túra motorom lett volna másképp láttam volna, de az jellemből fakad, hogy nem bírom a tétlenséget meg a tökölődést, így minél gyorsabban oda akarok érni ahova megyek. Bámészkodni meg bámészkodjon más, én az utat szoktam figyelni. Ez a meg-megállás meg...hát nem köt le...engem.
A körözgetés meg olyan, hogy azok mondják ezt gyakran, akik nem próbálták ki. Ellenben a túrázással, amit mindenki kipróbál, de valljuk be, túramotorral pályán menni nem ugyanaz a műfaj, ahogy sportmotorral sem jó túrázni. Lehet persze, csak nem arra van.
Én jó mókának tartom a fizikával játékot: hol tudsz egy kicsit jobbat menni, hol tudod jobban dönteni, érezni, hogy dolgozik alattad a motor és te is rajta, és nem csak pöffeszkedsz. Ez tényleg egy sport, amibe el lehet fáradni, ami megizzaszt, ami koncentrációt igényel. Teljesen más világ, ami lényegében nem a körözgetésről szól. A kör csak azért kell hogy tudd mérni hol állsz
De mindig azt mondom, mindenki azt csinál amit akar. Pályán kisebb az esélye, hogy megdögölj, mint utcán, ez pedig egy olyan érv, aminek az ellenkezőjét senki sem fogja nekem tudni bemagyarázni.Xaels: ja igen, ez sem túl jó azért. Egyszerűen az euforikus állapotban nem tud jól dönteni az ember, bele megy olyanokba is, amibe nem kéne. Néha robogóval én is azon kapom magam, hogy lényegében 15x meghalhattam volna, mert kemény volt a nap, ilyenkor az ember próbál kiengedni, amit azzal kompenzál, hogy küldi neki a sorok és kocsik között, pedig nem kéne, hiszen abban is fáradt és frusztrált emberek ülnek, akik szintén nem tiszták. Befele menet sem jobb, sok a kocsi, dugó, a motorról meg mindent másképp lát az ember, előrébb akar jutni. Jobb a békesség...bár sokat javult a helyzet, de nem az igazi. Múltkor mentem nagyobb kört mert csomó dolgot el kellett intéznem a városban, de több volt a bosszúság a sok idióta miatt, mint az élvezet.
De mondom, mindenki azt csinál amit akar, én nem ítélek el senkit, mindenki maga dönt arról mit akar, mit szeret. Én osztottam-szoroztam és így döntöttem. Nem bántam meg sehogy, anyagilag végképp nem.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mike-
addikt
Kakucsringen mennyit kell fizetni, ha kimegyek valamelyik hétköznap?
-
Xaels
félisten
válasz Daywalker #52124 üzenetére
Ááá én nem küldöm neki, sőt simán beállok a sorba is sokszor. Ha már motorra ültem nem sietek sehova, akkor számomra békesség van. Persze ebben benne lehet az is, hogy egész nap feszes tempót kell diktálni. Sokszor van, hogy elengedne az autós, intek neki, hogy köszi, de nem megyek előre.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #52124 üzenetére
Eszembe se jutott, hogy bemagyarázzak bármit is. Mindössze az emberi különbözőséget és annak szépségét boncolgattam.
Igazad van még soha nem pályáztam, de talán azért mert az én gépemmel ki se mernék menni pályára nevetség tárgyának, másrészt meg nem vonz annyira.
Talán a jellememből és koromból adódik, hogy nem a száguldás érdekel, hanem, hogy olyan helyekre, látnivalókhoz juthassak el amiket a lakókörnyezetemben nem láthatok.
Természetesen mindkét motorozási fajtának meg vannak a szépségei, csak nem mindenki ugyan azt keresi a motorozásban.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Daywalker
addikt
válasz polimorf #52128 üzenetére
Ja nem azért írtam le, hogy kiforgassam amit mondasz
Egyébként meg szoktak túragépekkel jönni. Téves elképzelés, hogy bárki kinevet bárkit is...szokatlan max, de nem szoktak nevetgélni az emberek, hiszen mindenkinek joga van kipróbálni/használni a pályát. Ahogy robogókkal is jönni szoktak...sőt.
A száguldásról annyit, hogy a hring és pring kivételével egyik sem a száguldásról szól - még az említettek sem, csak ott alapból nagyobb a tempó. A kanyar a lényeg.
Én szerencsére sokat utazom, bár tény h nem belföldön és szomszéd országokban, de ez irányú vágyaimat kielégíteni akkor, amikor úton vagyok éppen oda ahova, így a túrázásra sincs igényem. Az hogy egy templomot/múzeumot nézzek az nem az én műfajom. Ha motorozom, akkor motorozom, nem nézegelődöm. Max megállok enni-inni[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #52119 üzenetére
Hm, korrekt érvek, kicsit szarul is érzem magam, mert néha én is érzek így és túl sok idővel sajnos én sem vagyok megáldva mostanság, de hát mikor üsse a vasat az ember, ha nem fiatalon.
Úgy nézem előbb utóbb minden itteni (Persu alól is eltűnt az R6, helyette látom pálya RS.) nagy motoros pályán köt ki.
Bszki, ne is mond, én 2 órán keresztül kötöttem le. Mondjuk amúgy sem vagyok túl jóba a spaniferekkel, eddig 1x fogtam a kezemben, de azért sikerült. Franc sem gondolta, h ez ekkora meló.persu
Ah, az kemény.
Akkor mit produkálhat fordulaton, elképesztő az a motor.Mosquito34
Mire gondolsz konkrétan, a megbízhatóságára? Ha jól rémlik az első robogód egy Atlantic 500 volt, az valóban nem tartozott a legmegbízhatóbbak közé, de pl. a Burgman 650 e tekintetben teljesen rendben van. A központi szíj cseréje zúzós tétel, de konkrét típushibáról én nem tudok. Az 500-as Nexus-ba majdnem 3 év alatt olajcserékkel raktam bele 24.000km-t, 1x hagyott cserben, akkor is én voltam a fax, mert kicsit túltoltam a szíjcserét (elszakadt a szíj), de ezen kívül top volt.
Nyilván, nem e tekintetben értettem a robogó előnyét, hidd el h nem vagyok jobbról előző, integetős, gumit csikorgatós, robogón hátsó lábtartót használnó boyracer, hanem pusztán arra reflektáltam, h motorosként nem szabad lenézni őket, mert sok esetben adott helyzetben sokkal praktikusabbak, a szinte ugyanolyan élmény és megbízhatóság mellett, csak utána kell olvasni és jó típust venni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #52126 üzenetére
Jövőre pl. egy nagyobb 2 hetes túrát tervezek kb.3500-4000km.
A nagy Magyarország Trianon előtti határvonalán szeretnék végigmotorozni, A határkövekre nemzeti szin szalagot kötni, és az egész útról egy több részes videót késziteni, és ha netán belefér egy határon túli rászoruló Magyar iskolának is gyűjteni az út során. És ezen út során szeretném ha a környéken lévő motoros egyesületek tagjai is csatlakoznának az aznapi utamhoz. Mindezt csak azért, hogy ne felejtsék a Magyarok, hogy az útam során lévő területek egykor Magyarországhoz tartoztak. És persze a segitség az iskolának.
Látod engem ilyenek érdekelnek, és ezeket nem kapom meg a pályán.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Daywalker #52132 üzenetére
Ez a szép a motorozásban, hogy minden különböző igényű ember megtalája a magának megfelelő stilust és motor fajtát amitől megkapja a boldogságot. Hisz mindenki a boldogság és szabadságérzet miatt motorozik.
Igazam van vagy igazam van?Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #52130 üzenetére
Atlanticon fesszabályzó hiba volt 26eft az utólag tönkrementet pedig 3eft-ból megjavították.(NEXUS tulaj vette meg. ) Kuplungban egy csapágy adta meg magát a szerviz nem merte szétszedni mert azt hitte a blokk halt meg,én otthon szépen 2eft-os csapágyat beletéve megcsináltam.Vízpumpa folyt,otthon ezt is megcsináltam. Ezüst Burgi ette a Xenon trafokat/izzókat cseréltem párat benne,vizpumpa gumi tömítés csere volt mert néha elcsöppent. Diesel hang miatt cserélve lett az adaptert benne. Grafit Burginál semmi hiba nem volt. Szín/cvt javítás most 280eft. Vara hiba,termosztát letapadt a tengelyén valami kosz miatt. 2év 42-ekm járok. Tankolom,kötelező kopó/fogyó dolgok miatt szervizelem. Tudod,jól miket használtam. Nem vitatom a robogónak is meg vannak az előnyei/hátrányai is,ugyan úgy mint egy motornál akár. Nexusnak fesszabályzó és vizpumpa hibái vannak,illetve olajpumpa döglik meg ennél a blokkoknál de pl az X9 katasztrófa minden téren. Én úgy látom,hogy minnél öregebb egy motor és a gazda is keveset használja akkor elmaradthatnak a karbantartások is,mert ha nix lóvé gurulni akkor szervizt/karbantartást is elodázhatják egyesek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #52109 üzenetére
Bősi motoros erőműlátogatás.
Akik eddig jelentkeztek:
Mosquito: 1 motor 1 ebéd
Endroo: 1 motor 2 ebéd
V. STRYKER: 1 motor 1 ebéd
ShadOw: 1 motor 1 ebéd
Lipton: 1 motor 1 ebéd
SarokZs: 1motor 2ebéd
MZet: 1motor 2ebéd 50%
Archer: 1 motor 2 ebéd 50% (határon csatlakozik)
JLT: 1motor 1ebédHa senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
emre
veterán
válasz -Mosquito- #52135 üzenetére
Gyertya pipa beázásra van valami tippetek, vagy cseréljem ki az összeset újra?
A tünet: hidegen pöccre indul, aztán ahogy melegszik mintha kihagyna 1-2 henger, de az összes leömlőt megérintve egyforma melegnek tűnik.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz -Mosquito- #52137 üzenetére
Köszi!
A trafó már húzósabb tétel meg lehet csak bontóban van, de a négy pipa meglennénne 5,5-ből.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #52134 üzenetére
Mondom, az Atlantic élből betegágy, úgy ahogy az X9 is, 10 éve se volt már áruk, most sincs.
Vettél volna egy Silverwing-et és nem ilyen véleménnyel lennél róluk.Xenon nekem is volt a Nexus-ban, de folyamatosan leszopta az akkum, nem motorba való.
Apropó, ha már izzó téma, van aki használ motorban komolyabb fényerejűt?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
DigitXT
félisten
válasz runner 125 #52140 üzenetére
Nem általánosságban van rossz véleménnyel, csak tapasztalat, ha az
ember belenyúl a lecsóba, akkor lehet szoporóller a robogó, de persze
a Varadero is lehetett volna! Ha öreg, lerúgott példányt vásárol belőle!
Viszont megvette a fiatal, újszerűt, és örül, hogy hibátlan. Gyanítom, a
CVT váltós alternatívák is tudnák ezt, amíg nem bontószökevények.
Nade amikor az ember belefut valami drágább példányba, egyből jön,
hogy ENNYIBŐL már "motort" kéne... (Vagy lükébbek esetén: autót.)
Ergo a robogóból jó az olcsó szar is, aztán normális, ha költeni kell rá:
ez is egy hozzáállás. (Sokaknak nem patika a gépe Magyarországon.)Azon meg röhögni lehet, hogy vki egy lefosott Liberty 50-t kendácsol,
de MX5-ről álmodik, és a leghangosabb dobot szeretné az 500-asára:
jó, hát, ha nem ismerik, talán komolyan veszik. Pedig egy provokátor,
aki nem hogy komoly válaszokat, de moderációt érdemelne helyből...
Mert ugyebár lehet széllel szemben, ő szereti is, csak flémnek hívják!bogyo112: volt ilyen rangja. Csak elvették. Modik biztos tudják, miért.[ Szerkesztve ]
-
zoltanz
nagyúr
Tényleg kritikán aluliak a magyar utak, megértem ha valaki pályára megy. Amikor kezdtem a motorozást 20 éve sokkal kevesebb balesetveszély leselkedett egy motorosra. (több az autós/motoros, alul méretezettek az utak befogadó képessége, gyorsabb is lett a forgalom)
Én szeretem nézni a tájat is, és a motorozás mivel teljesen leköti az ember figyelmét, a legjobb kikapcsolódás egy fárasztó nap után sztem. Sokan veszélyesnek találják ezt a közlekedési eszközt, én azt mondom ennyi izgalom kell, a túl nyugodt élet is lehet káros, motorozást nem lehet megunni, ellenben az autózást igen. ( persze az is jó néha)[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Bogyó bá'
nagyúr
Dizájnos hátsó lámpa Harley-ra!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #52140 üzenetére
Nem mondanám betegágynak az Atlanticot. Van jobb is rosszabb is attól függ milyenre van pénze és honnan van véve. A Silvserwinget néztem,csúnyaa többet is eszik mint a nagy Burgi,cserébe viszont megbízható.
Izzó.
világítás.eu
Osram Night breaker unlimited és Cool bluet használok. A cool blue most ment ki az egyik. Jobbak mint a hagyományos izzók. Állítólag jók a Philips izzók is de 7-9eft.. Osram fórum [link]Digit:
Vara. [link] Nem egy hibátlan motor,de közel van hozzá.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Peczek
aktív tag
Kb. 26-27 éve vezetek autót, De az eddig autóval alig-alig fordult elő, ami motorral rendszeresen: hogy nem adják meg az elsőbséget, pedig védett úton megyek.
A motoros élete nem drága. Vagy legalábbis sokkal kevesebbet ér, mint másé.
-
Burt1793
veterán
válasz Peczek #52149 üzenetére
Nem kell ennyire túlbonyolítani, a motorost nehezebb észrevenni. Pesten már velem is előfordult egyszer, hogy autóval nem adtam meg egy motorosnak a jobb kezet, természetesen nem direkt. Szokásos minden út egyirányú és csak a jobbkézre kell figyelni, de sok a parkoló autó, a motoros meg hirtelen tűnik fel és gyorsan. Szép lassan mentem, be is néztem, de ültek is az anyós ülésen. Miután már kigyorsítottam és csak a kocsi hátulja volt a kereszteződésben, akkor érkezett meg a motoros dudálva, nyomtam neki egy kövéret és nem volt gond, de ez ilyen sajnos. Azóta még jobban figyelek, de sajnos a sok zavaró tényező mellett be lehet nézni néha egy-egy ilyet. Van a mondás: "Aki nem dolgozik nem is hibázik." Így van ez ezzel is. Ráadásul én eléggé figyelek mindenre, szeretek is vezetni, szóval sajnos azt kell mondanom, hogy én biztosan a jobbak közé tartozom...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen