- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- JavaScript topic
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
- Amazon Prime Video
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mrhero
tag
válasz Khaosz55 #67248 üzenetére
milyen motoron sikerült a manőver? fogtad a tankot combbal rendesen? ha létezik is ilyen nem hiszem, hogy az lenne a célja, hogy egy erősebb fékezéskor megóvja a tanktól a szerszámot. Xaels, Somatom, chopperes üléspozinál hogy néz ki egy vészfékezés? Nehezebb a tankba kapaszkodni?
-
demars
addikt
Készül hétvégén valaki Győrbe, Győrújbarátra?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
#79335424
törölt tag
válasz mrhero #67252 üzenetére
Szerintem csúzli MZ lehetett, vagy /1 -es. Azoknak a tankja volt lasztigyilkos.
Choppereknél nem nagyon van ilyen gond, mert
-a tank formájából adódóan inkább felcsúsznál rá
-az ülés hátrafelé lejt, amitől nem nagyon csúszol előre
-előre, nyújtva van a lábad, így nem gond kitámasztani, egyáltalán nem kell a tankba "kapaszkodni". Akár az utast is símán meg tudod tartani.[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Na, nekiugrottunk a gépnek (Yamaha TDM 850). Kicsit hurutosan harákolt, így szétkaptuk. Látszik, hogy olaszból van szegény, el van hanyagolva. De most kap teljes hengerfej-felújítást, új gyűrűket meg amit menet közben úgy ítélünk meg, az csere. Fájni fog az összeg, de utána nyugodtan motorozhatok és az bőven megéri.
Képek:
[link]Akinek észrevétele van, nyugodtan mondja, több szem, többet lát. Amúgy hihetetlen, hogy kinézetéshez képest, annyira nem volt vészes menet közben, nem is számítottam ilyen rossz látványra.
-
Horvi
őstag
Sziasztok,
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van olyan táblázat vagy lista amiből ki tudom nézni, hogy mi a mocim színének a kódja? Mert a tankot meg 1-2 műanyag idomot újra kell festeni.
Köszi!
Hello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #67263 üzenetére
A Ford -nál az évjárat is kell. Nem az autó visszakereséséhez, hanem a színárnyalat "belövéséhez". Átlagos "fakulással" számolnak és ez alapján keverik ki a színt. Egy 10 éves, napon használt jármű színe nem egyezik a gyári színkód szerinti színével.
-
kisninja
őstag
Volt már itt valaki olyan hülye hogy egyből első nagymotornak 1000ccm est vett ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Xaels
félisten
válasz kisninja #67266 üzenetére
Troll on: hiába kérdezed ők már nincsenek ittTroll off
Motorotól és embertől is függ. Ha kipróbáltad és biztonságban úgy érzed, hogy tudsz vele bánni akkor egy kis utánképzést javasolnék ugyan, de nem hiszem, hogy baj lenne belőle.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
-
#79335424
törölt tag
válasz kisninja #67266 üzenetére
A kicsi/nagy relatív, és a köbcenti sem jó meghatározás. A 250 -es ETZ -ről ültem át a 280Kg -os CBX 1000 -re. Egy mai, korszerű 1000 -esen motorozni gyerekjáték egy régi Z1000 -hez, GS1000 hez, vagy egy CBX1000 -hez képest. Ha egy mostani gép úgy kanyarodna, mint azok, akkor biztos lennél benne, hogy defekted van. A CBX -en 140 fölött egy másodpercre sem lazíthattál a kormánytartáson, mert abban a pillanatban olyan szitálásba kezdett, amiből csak egy satu elsőfékkel tudtál kijönni. Ehhez persze először bátorság kellett, hogy ekkora tempónál, egy szitáló motoron satut merjél húzni. Aztán már rutinból ment a művelet, mert kiderült, hogy azokkal az egydugós fékekkel nyugodtan satuzhatsz, mert úgysem történik semmi különös.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Geresics #67274 üzenetére
Nem egészen, mert addigra már az egész motor "kacsázott". Biztos láttál már ilyet motorversenyeken. Egy pillanatnyi szitálás, majd kacsázás és már nincs is alatta a motor. Csak ezeknél a régi vasaknál a váz és futómű gyengesége miatt jött elő, nem a kanyarban pillanatnyi megcsúszás miatt. Ezért lehetett egyenesben fékkel kijönni belőle. Ugyanez kanyarban azonnali perec lenne.
-
Geresics
addikt
-
ath
senior tag
-
Lomha 8V
addikt
(#67261) SymbianOS: Működött persze, tavaly júliusban vettem és lenyomtam vele 3500 km-t a szezon végéig. Volt egy kis blokkzaj, hosszabb állás után durranva indult és kicsit gyengébbnek éreztem a kelleténél. De amúgy szépen működött, ez számomra is meglepő a belsejét látva.
(#67270) Mosquito34: Ezekre természetesen ránézünk, ezek alap dolgok.
(#67273) Somatom: Egyszer volt nekem egy "hetvenakárhányas" Z1000, az beteg motor volt. Virsligumikon, ócska fékekkel, tekeredő vázzal. Az a "szar" (nem volt szar, csak szeretetből szarozom) 240kg volt és 200-al tudott menni. Persze pénzem nem volt, így mindenből használt meg "gazdaságos" volt rajta. Nagy csoda, hogy túléltem.
-
#79335424
törölt tag
válasz Lomha 8V #67279 üzenetére
Nem kell annyira régre visszamenni. Egyik barátom kapott ajándékba egy makulátlan állapotú, 750 -es Magna -t (Honda VF750 blokk). Elöl egy szál tárcsa, hátul dobfék, a rugózás, meg igazi "Pompomos". Fel, le, fel, le, ahogy
a szellő hintáztatja az ágataz út hintáztatja a motort.Mi anno ezekkel a vasakkal 140 fölött mentünk át az északi összekötőn, 200 fölött az Árpád hídon, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #67280 üzenetére
Ajándékba, az zsír. Ismerem a Magnát, Veriga barátom Magnával járt 15 évig. Mindig kiosztott minket, hogy ne pattogjunk a szarjainkkal (30 évvel idősebb nálunk, szóval komikus volt, mikor kaptuk tőle az osztást - nem rossz értelemben ) mert neki "pávör krúzere" van és lenyom mindenkit a pi**ába. De szerintem életében nem ment 100-nál gyorsabban az öreg. Jómagam sosem mentem vele, de ezek szerint jobb is, mert szavaidból úgy érzékelem, hogy a futóműve a Kawánál is rosszabb lehetett. Ti meg, hát... fiatalság, bolondság.
-
AndrewTdi
addikt
válasz kisninja #67266 üzenetére
Jelen.
más:Voltam ma Karasnánál csizmát próbálni. képről tetszett a Dainese Nexus széria (sport), de felvéve nem annyira jó. ami hosszra, kényelemre jó, abban olyan gumicsizma érzésem van. a lábefejem kb lötyög benne oldalra, érzem, hogy csak a vádlimnál és a bokámnál van rajtam a csizma, a lábfejemnlé oldalt nicns.
A Torque széria (race) már jobb volt, lehet szűkíteni a bélést is fűzővel kényelmes is volt, fogott mindenhol. De az már több mint 90 rudolf, annyit nem szánnék rá. Jó lett volna Dainese csizma a ruhához, de asszem körbe kell néznem még más gyártóét is, mert ezekkel nem nagyon voltam kibékülve.
De a hosszú szőke hajú hölgyért megérte elmenni.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Lomha 8V #67282 üzenetére
Ahány amerikai piacos cruiser -rel mentem (volt egy pár), mindegyiknek lágyra volt hangolva a futóműve. Fékben eddig a VL1500 -as Intruder volt a "csúcs". Egy 1999 -esem volt, ami még egy tárcsás elöl. Már az 1,4 -esen sem volt vmi acélos a fék. Az 1,5 -ösre ugyanazt tették, a vas viszont alapból 70 kilóval nehezebb volt. Rendesen "előre kellett gondolkodni". Korfun telibe is vertem vele egy szabálytalanul elém kanyarodó kisteherautót. Nem volt fincsi két repedt bordával hazamotorozni.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz AndrewTdi #67284 üzenetére
Holott ruhából daineset preferálom mindenek előtt, csizmában a sidi-k sokkal meggyőzőbbek, így a márkabuziságom ellenére is sidit vettem és nagyon elégedett vagyok...
A szőke hölgy pedig a tulajnak a csaja...
Amúgy szerintem nem nagy eresztés..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
AndrewTdi
addikt
válasz Ferdzsoo #67286 üzenetére
Ez az első bőrruhám, nagyzolás lenne preferációról beszélni részemről. de szinte minden "hozzáértő" meggyőzőtt hogy Dainese legyen. Cölöpéknél van a ruha (Avro D1), elvileg 15-re kész.
Kösz az ajánlást. melyik boltban nézegessek Sidi csizmákat?(a szöszi nem érne meg egy ajtócsapkodást az asszonnyal, de amolyan eyecandy)
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz AndrewTdi #67287 üzenetére
A legnagyobb választék motorline.hu-éknál van és oda bemész van típus, méret és színválaszték is. Szentendrei út. De ami valamit abból is ér. 60k+
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mike-
addikt
válasz AndrewTdi #67287 üzenetére
Motorline-t én is ajánlom, szintén ott vettem a Sidi csizmám kb 5 perc alatt, az eladó csajszi aki egyébként nagyon segítőkész volt csak hüledezett hogy lehet ilyen gyorsan vásárolni más órákat áll benne bent az üzletben. (Nem tudom kik járhatnak még oda )
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #67263 üzenetére
Ezt h? Eleve minden motoron rajta van a színkód, enyémen is, mind a fekete, mind a fehéré.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #67292 üzenetére
Fenéket. Hondánál csak azt jelöli, hogy az a motor milyen színkombinációban jött ki,nem konkrét szín kódot jelent/jelöl. Üsd csak be a keresőbe a szám/betű kombót.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Horvi
őstag
válasz runner 125 #67292 üzenetére
Akkor már csak azt kéne kideríteni, hogy a kawákon hol van és akkor beljebb is vagyok
(#67284) AndrewTdi
Esetleg még rápróbálhatsz a TCX csizmákra az euromotornál. Én onnan vettem az enyémet igaz én ilyen rövid szárút vettem de eddig nekem bevált.[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #67293 üzenetére
Ez nem teljesen igaz az enyémben benne van a szinkód az alapján festettem le a hátsó dobozomat is és teljesen passzol. Sőt a dóvillba is benne volt. Minkettőben az ülés alatt volt a műanygra ragasztva.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Nem tudom konkrétan milyen szint keresel de próbáld beütni a gugliba " kawasaki color codes" talán megtalálod amit keresel, de szerintem benne kellene lennie a számnak a motorodba is.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #67293 üzenetére
Megtettem már kb. 2 hete, amikor a szél lefújta a kurva üléspúpomat és találtam javítóstiftet az alapján. Pont olyan formában van nekem is, mint amit polimorf linkelt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Laraxior
titán
válasz polimorf #67295 üzenetére
Ezt megnézem én is, pont kérdezni akartam, mert a csizmám úgy koptatja az oldalát, hogy már teljesen csak a műanyag feketéje látszik
Bár nem tudom mennyire ildomos eladás előtt fújkálni... végülis nem új motor."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Horvi
őstag
válasz polimorf #67296 üzenetére
Igen-igen gugliztam csak elég sok helyen mintha a Z750 ilyen mostoha gyerek lenne és nem talál rá semmit bezzeg a Z1000-re.
Egyelőre valami ilyesmit találtam. Hátha ez jó lesz. Elvileg ez az én színem: Metallic/Candy Lime Green[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Két projektorral bővül az Acer Vero család
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- nVidia tulajok OFF topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen