-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
KrAt
veterán
válasz bigdady #69436 üzenetére
Én mondjuk alapból SV-re ültem, és azt kell, hogy mondjam, hogy míg a TPS nem volt beállítva, akkor kis fordulaton érzékeny volt a gázra, ideges volt, utána, hogy az be lett állítva, tökéletesen finom, kezes lett kis fordulaton is, nyoma sincs idegeskedésnek.. Persze, a gázkarral itt milliméterekkel játszol, sor4-en nem tudom, hogy megy ez, de tanulható, és megoldható
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Múltkor, amikor hoztam haza a haverom VFR-jét, pályán unatkoztam és elkezdtem figyelni, h hol fúj be a szél bukómba.. Rakosgattam a kezeimet ide oda és egyértelmű, h az állkapocsvédő illesztési pontján fúj be a. Letakartam a tenyeremmel, döbbenet h mennyivel halkabb lett.
Otthon nézegettem, tulajdonképpen az állkapocs résznél ahogy összecsukódik, van egy legalább 3 mm-es rés végig, ahol örvénylik a szél. Arra gondoltam, h valamiféle 3M alapú, tömítőszivacs csíkkal a berajzolt Z formát kiragasztom az állvédőn.
Mit gondoltok?
Ablakokhoz, ajtókhoz lehet ilyet venni, de az nagyon vastag és jellemzően gumis, valami ilyesmire gondoltam."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #69452 üzenetére
Szerintem nehéz lesz lecsukni...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
félisten
válasz runner 125 #69452 üzenetére
Fillérekbe kerül, ha nem válik be nyom nélkül eltávolítható.
Mi a kérdés?"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #69452 üzenetére
Ötlet jó/nak tűnik de szerintem nem vagy nehezen fogod csak lecsukni a sisakot. Kb a fele vastagságú kellene vagy igen vékony gumi lap és/vagy fehér szikszalaghoz hasonló. Nem egy vagyonok,teszteld.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #69452 üzenetére
Csináld meg, aztán számolj be az eredményről, mert hasonló gondokkal küzdök a Caberg Duke-kal. Közben ráadásul kiderült, hogy a füldugót negyedóránál tovább képtelen vagyok elviselni a fülemben, így nálam az sem járható út sajnos.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #69457 üzenetére
Milyen dugót használsz?! Szilikont? Annak ellenére, hogy viszonylag puha nekem is fáj.. Ha még nem próbáltad, akkor adj egy esélyt az általam már korábban említett 3M-es gyógyszertári szivacsoknak! Nehéz berakni jól, meg gyakran cserélni kell a koszolódás miatt, de ugyanannyit tompít mint a legjobb illesztékek, filléres tétel és ez a legpuhább, ergo a legtovább ezzel lehet kényelmesen motorozni.
Sisak: Nekem is sok flip-up volt, kényelmes is sokszor, de egy ideje már csak fullface sisakban motorozok, azok némileg csendesebbek nagy átlagban, pont emiatt..
-
Kroni1
veterán
válasz bigdady #69459 üzenetére
Nekem ezek nem jók sajna, egésznapos túrát nem bírok ki bennük, mert érzékeny vagyok rá ha valami nyomja a fülemet. Csináltattam olyat mint a worksafe, csak a saját fülemre egyedileg kiöntöttet, de még az is zavaró. Csak ezt a puha szivacsot bírom elviselni napi 3-4 órán át vagy mégtovább..
-
BoB
veterán
Valaki nem tudja, hogy az az Africa Twin DCT-s-e?
értitek, e-é-e
Somatom: Az a helyzet hogy nem vagyok úr, és ennek megfelelően nem úrhölgyeket választok, és nincs ilyen probléma Amikor kajáldában eszünk az jellemzően valami olcsó hely, "rendes" étterem sosem játszik. Tudom hogy az eredeti kérdés alkalmi estre szólt, de én az azt követőkre válaszoltam.
Motordadogással kapcsolatban meg mutassatok már olyan motort ami 2000 alatt nem rángat. Mert ez az "1800 rpm alatt" motornál azért már viccesen hangzik.
bogyo: már én is mondtam neked korábban hogy vegyél ilyen pár száz forintos puha füldugót. Mit veszítesz? Hidd el sokkal kényelmesebb.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Kroni1
veterán
Már hogy azt kérded hogy az új Africa-ből van-e DTC-s? Persze! Van belőle DTC-s is, amivel némileg nyilván drágább ugye a gép, és 10kg-al nehezebb, úgy 242kg a motor.
Szerk: Ja már értem a kérdést: Bike-R-é nem DTC-s, de ő mesélte, hogy nem az igazi még: Elvileg ugyanazt a DTC váltót kapta meg az AT ami a VFR1200-esekben viszonylag nagy arányban hibátlanul működik, de az Africa-ra nem sikerült tökéletesen adaptálni. Több balesetet is okozott, állítólag beszámolók vannak róla, hogy magától egyesbe tesz, felpörget, stb.. Egyik ilyen pórul járt srác (nem magyar sztori) állt üresben, GPS-en matatott, mikor egykerékre állt és kilőtt alóla a motor, majd összetört. De nem is ez a lényeg, hanem hogy se a disztribútor, sem a japán Honda nem igazán válaszolt neki, és nem akarták elismerni.. Nem tudom hogy mi a helyzet azóta, nekem csak Biker mesélte a dolgot még az osztrák túránkon..
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
" Mert ez az "1800 rpm alatt" motornál azért már viccesen hangzik."
Nem folyamatos 1800rpm alatti motorozásról van szó. De itt van pl. ez a kanyar, az út teljes szélességében olyan, mint a hullámvasút, és tele van hibával is, nem ritkán koszos is. Na, itt 20-30 között szoktam fordulni jó időben, az kettesben 2000-3000rpm, teljesen jó. De esőben? Jó, ha 20 körül az ember bevállalja, akkor pedig már 2000rpm körül mész, és néha befigyel a 18km/h (1800rpm), és alatta egyesbe kellene rakni, azt viszont én nem szeretem, mert csúszós körülmények között már túl ideges úgy a motor.Azért mondtam, hogy alapesetben nem zavaró, nincs vele gond, csak ritkán. Addig zavart, míg az első 6000km-en a szervíz előtt ebben a 2000-3000rpm közötti tartományban is ideges volt, rángatós, arra pedig azért volt szükség kanyarokban, fekvőrendőrök után, ilyesmik.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Váltós. A DTC +10Kg meg elég szűkös a lábhely annál és terepre mégis csak jobb a váltós.
Kroni1:
Az AT-ben meg a VFR/CT-ben picit más más DTC van. + elég sok ember nem ült még autómat váltós motoron így lehet user error is.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Le sikamikáztam a láncom. Brigo, utána foltbenzin, majd lánckenő. Ezt valahogy nem szeretem csinálni. Még csak kenni sem.
[link] -
dugynok
senior tag
Festékboltba (Kőházy) láttam petróleumot 840Ft/L
-
KrAt
veterán
Nemrégiben volt téma a lánctisztító "készülék", van valami bevált termék, pl a nemrég linkelt, vagy más?
Kézzel próbálom, most úgy csinálom, hogy TF2 (bringás mindentoldó cucc) + rongy, amennyire tudom, tisztára, de korán sem lesz tökéletes.. Ezért gondoltam valami kefés cuccra..
Vagy automata láncolajzó, de annyit meg nem használom..
-
Laraxior
titán
Fogkefe.
De a féktisztító, ha rápancsolod az egészet akkor úgy lehozza, hogy hozzá sem kell nyúlni. 15-20ezer alatt egyszer tisztítottam meg a láncom, azóta csak fújom. Most, ahogy elnézem lassan esedékes, nem olyan gyakori művelet ez, hogy spéci szerszámot vegyen hozzá az ember..."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Polemius
aktív tag
Rendelt már valaki a motorcyclespareparts.eu oldalról alkatrészeket? Tapasztalatok, vélemények?
A gyári kormányt drágábban találtam meg ebay-en, mint náluk...
-
KrAt
veterán
-
Geresics
addikt
válasz Laraxior #69476 üzenetére
Azért - mint minden más is - ez is összetettebb ennél.
A lánctisztítás és/vagy -kenés leginkább a használattól függ. Nekünk, akik könnyű/nehéz terepen járunk, vagy akár csak földes utakat szelünk, egész más a tisztítási intervallum!
Senki ne a kilométeróra állása alapján döntsön, hogy kell-e csinálni bármit, hanem tessék lehajolni, és ránézni! Annál jobb megoldás egyszerűen nincs!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
Kösz nektek.
Igen, kicsit tartok tőle én is, h nehezen lesz lecsukható, de pont ezért szeretnék valamilyen lágyabb, szivacsos anyagot odaragasztani, ami könnyen felveszi az adott formát. Egyébként max. 4-5 mm széles anyagban gondolkodtam.
Megpróbálok beszerezni többféléből fél métereket és tesztelem, aztán majd beszámolok az eredményről."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz V.Stryker #69480 üzenetére
De annyira sokat fut a motor, hogy ha mindig rendben akarom tartani akkor néha hetente 2-3x kéne sikamikálni. Kékhold meg is szólt, hogy néz ki. Nem mondtam, hogy pár napja volt lefújva, csak ilyen futással nem egyszerű rendbe tartani. Sokkal jobb lenne egy közép sztendó, de sajnos nincs.
-
AndrewTdi
addikt
-
imibogyo
veterán
válasz Geresics #69489 üzenetére
Nekem csak annyi a problémám a közép-sztenderrel, hogy ha nem a legjobb a kialakítása (mint nálam), akkor még egy magamfajta nem épp gyenge embernek sem könnyű például az 1000F-et felrántani rá, ami tankolva majdnem 280 Kg-ot jelent. A taposó sokat segít a dolgon, de összességében nem egy könnyű mutatvány. Gondolkozom is, hogy meghosszabbítom a taposó erőkarját...
-
canniball
nagyúr
válasz AndrewTdi #69488 üzenetére
"Vegyél egy hátsó motoremelőt. az sokat segít."
Mivel a nem gyári kipöfögője belelóg az emelésbe nem járható út."más: motorline-nál van valakinek kedvezménye? Sidi csizmát vennék."
Ehh, nekem meg eszembe sem jutott rákérdezni...pedig egy ideje én is filózok hogy Sidi vagy valami olcsóbb, ha némi jóárasítás befigyelne mindjárt könnyebb lenne dönteni. Szóval beállnék a sorba ha valakinek több is lenne.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
AndrewTdi
addikt
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #69495 üzenetére
Ez fájt!
Amúgy az enyém még mindig a 100e km-es szervízre vár.. Bár ahogy kinézek az ablakon épp az idő se motorozós és most időm sincs nagyon, azért is terveztem így az osztrák túra utánra a szervízeltetést, de azért jó lenne ha már megkapná a friss folyadékokat végre és urgásra készen állna!
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Jövő hét csütörtökön megyek a BMW motorokat tesztelni, az R1200RS-t és GS-t fogom elvinni egy-egy 15 perces körre. Sajnálom, hogy nincs F800R (vagy GS) demómotorjuk, mert az is benne van a kalapban, mint olcsóbb (értsd: a BMW-khez képest) alternatíva. A sornégyesek és -hatosok meg annyira nem izgatnak.
Majd írok élménybeszámolót. Mivel még nem vezettem 90 lónál többet (azt is csak tanulómotor formájában), biztos, hogy össze-vissza fogok hüledezni, hogy milyen jó, meg hogy megy, stb. De nem baj, azért leírom.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz tboldi #69499 üzenetére
Csak óvatosan!
Én robogós múlttal mikor elkeztem motorozni évekig nem mertem ilyen nagy gépekre ülni, betartottam a sorrendet, és egy 250ccm-es Hondával indultam, utána jöttek az 5-600ccm motorjaim és végül a nagy BMW. Egy 1200GS vagy RS azért elég bitang gép, ha nincs nagy rutinod akkor azért jobb ha csak rain üzemmódban használod, mert ezek a kipörgésgátló meg minden elektronika ellenére okozhatnak meglepetést, a 125Nm nyomatékot szinte minden fordulaton leadják, úgyhogy ésszel menj! Amúgy sztem neked egy F800 lenne az igazi ha bömöst szeretnél, de majd úgyis eldöntöd..
bogyo112: Ha baromi gyorsan tudsz jobbra-balra indexelni, az már majdnem olyan mintha vészvillognál!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs