-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Az is kérdés mi maradt a geometriabol amikor beleszallt abba a valamibe ami miatt az egész elejet újra kellett építeni
-
imibogyo
veterán
Nem, sajnos... Mióta "vidéki nettel" vagyok (x < 15 mbit) én is baromi lassúnak érzem. Amíg Pesten laktam 100+ mbit-es netekkel, addig nagyon élveztem használni. Viszont annyi mindenen erre van bekötve (kezdve rengeteg PH-s linkelésemmel), hogy már csak ezért nem váltok.
-
emre
veterán
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Ezt a kabátot mivel mosnátok? A tegnapi túra betett neki iszonyat büdös lett.
PLUS Roller Red
A Textil kabát 600 D Heavy Duty poliészter anyagból készült. 4 évszakos használatra. Airvent-cipzár elöl és hátul. 3M fényvisszaverő az első és hátsó oldalon Kivehető thermo bélés Z-liner membrán. A maximális biztonság érdekében beépített könyök, váll és gerincprotektorok XS-3XL méretekben
Olvastam ezt is azt is. Mi az igaz? Mosógép vagy kézi?
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kolondrum #69604 üzenetére
Kézi mosás van előírva (de én géppel mosom, "kézi mosás" programon): 30 fok, előmosás nélkül, öblítőszer használata nélkül. szerk: folyékony mosószerrel! A régi Cordurát is ezzel mostam, átlag 2 havonként, és bírta gond nélkül nálam 3 évig, pedig azt már használtan, viseltes állapotban vettem.
Az összes protektort viszont ne felejtsd el mosás előtt kiszedni belőle, majd száradás után vissza tenni beléjük. Ezt a részt utálom a legjobban az egész folyamatban....
(#69606) kcsa: a régi göncben nem volt, a mostani Shox-osban van kivehető vízálló-szélálló bélés, azt még nem mostam. (meg nem is szeretném). A "többi" része meg ígyis-úgyis átázik, mert mindenütt hálós betétek vannak benne.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
imibogyo
veterán
Igen..... "Jól"sikerült.....
Bár gondolom az állatkodás (egykerekezések utáni "odavágás") tett be szegény villanyaknak. Nem a megváltozott geometriára és így a megváltozott terhelésre volt méretezve szegény váz. Legalábbis nekem ez jön le a képről. De ha tudsz háttérinfót szívesen olvasom, hogy mi történt.
-
runner 125
nagyúr
Nem is tagadhatná le a "motor", h magyar ember szülöttje...
Kókány, gány, maszek, jóvanazúgy hegyek, oszt' megy a csodálkozás ha kettétörik az egész kacat.
Darwin díjat neki.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #69610 üzenetére
A legnagyobb bűne mégsem ez, hanem ... mekkora majrécsík van már hátul?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kolondrum #69604 üzenetére
Én meg kivesze ma protektort a kordurából és bekúrom 40 fokon a mosógépbe, oszt kész... max nem öblítem öblítő szerrel. Kb. ennyi óvintézkedést teszek
A bőrt meg... a bőrrel nem kell csinálni semmit. Majd leszakad rólad ha nem bírja. A jó kosz meg lekopik.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Warpig
aktív tag
Sziasztok!
A 2. kerületben keresnék megbízható helyen garázst, parkolóhelyet motorom számára. Esetleg beszállnék meglévő garázsba, ha megoldható.
Köszi!
W.Idő vagyok, világok hatalmas pusztítója. Azért jöttem, hogy megsemmisítsek minden embert.
-
yodamastah
őstag
Jól nyomja a kékhold, 3 gumiból egyet fordítva sikerült felrakniuk Most mehetke holnap vissza MIndezt 7200ft-ért úgy hogy motort szerelni nem kellett
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #69614 üzenetére
LOL? Tudsz képet mutatni?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #69616 üzenetére
Mert megnéztem volna mennyire nyilvánvaló, még nem láttam ilyet hogy fordítva teszik fel...
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
canniball
nagyúr
válasz yodamastah #69614 üzenetére
Háromkerekű lett a motorod?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
BoB
veterán
válasz yodamastah #69619 üzenetére
Ja, de akkor ez pályagumi, és ránézésre mintából nem mondod meg a forgásirányt ha jól értem. Így már más azért.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
-
kisninja
őstag
Sziasztok netrsiken kötöttem biztosítást az küldött egy vissza igazolást azóta semmi. Ennyi elég ahhoz hogy átírassam ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
-
kisninja
őstag
válasz Something_ #69624 üzenetére
Köszi aláírni már nem kell mert van már egy biztosításom velük. És tudom hülye kérdés de akkor elég a rendőrnek az is hogy van egy megrendelés visszaigazolásom ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
canniball
nagyúr
válasz yodamastah #69620 üzenetére
Vagy úgy! Akkor megnyugodtam.
kisninja!
A rendőrök nem kérik a csekket, egy ideje látják "online" hogy van-e biztosítás.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
dugynok
senior tag
-
demars
addikt
Sziasztok!
Elég tartalmas hetem volt (kis pihenést leszámítva). Sikerült a héten vennem hátsó konzolt, haza fele pedig egy dobozt is. Tegnap pedig megérkezett a hátsó emelőm is. Sajnos be kellett jönnöm éjjelre dolgozni, így nem volt időm felszerelni a dobozt és az emelőt sem tudtam kipróbálni.
Viszont a platni rögzítésével bajban vagyok. Egy saját készítésű konzolt vettem ami nem "csővázas", hanem fém lemezben végződik. Erre kell rögzítenem, felfúrnom a platnit. Amit adtak csavarokat, íves rögzítőket szerintem nem lesz jó. Ha más megoldással fixen rögzítem az megfelelő lehet?Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Én még meló előtt felrakom a bukocsövet.
-
-
Laraxior
titán
válasz Kolondrum #69632 üzenetére
Szép tiszta... van ez a motor használva rendesen?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tboldi
nagyúr
Huh!
Túl vagyok a tréning első etapján. Eddig is tudtam, hogy van még hova fejlődnöm, de most döbbentem rá csak igazán, hogy mennyire. De azért büszkeséggel tölt el, hogy a sérült lábam ellenére sem én voltam a legbénább.
Leginkább a szlalomozással voltak nehézségeim eleinte, de úgy érzem, ezalatt a rövid idő alatt sokat javultam. A végére a csillag alakzatban elhelyezett bóják között már hibátlanul terelgettem a motort. A vészfékezéses feladatokkal nem volt különösebb gondom.10/10 would go again
És még egyszer köszönöm az oktatómnak a lehetőséget, hogy használhattam a motorját. Nem kért érte semmit, de egy kisebb ajándékcsomagot készíttettem anyummal neki.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
Ez a felujitott 24-es tenyleg nagyon jo, bar helyenkent meg koszos. A Felsotarkany-Lillafured meg elkepeszto elmeny elsore!
-
válasz -Mosquito- #69640 üzenetére
Erre más is rávilágított, de naivan azt hiszem ennek oka van. Amúgy nem nagy művészet lenne összekötni.
Neten van egy videó ahol ezzel estek csak már nem találom. -
Bogyó bá'
nagyúr
Bocs....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
demars
addikt
Ma felkerült a doboz. Sikerült stabilan rögzíteni a platnit.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
vlevi
nagyúr
Valaki nem tudja, hogy az az Africa Twin DCT-s-e?
Az.
Ma voltszerncsém menni vele huszonvalahány km-t.
Hát, mitnemondjak, már eleve hendikeppel indult nálam a dct, mert kocsiban sem vagyok az automata híve, de motoron végképp.
Norml modban annyira alacsonyan akarja tartani a fordulatot, hogy 50-nél már felrakja 6-ba, a körforgalomba 4-esbe fordul be, kijövetelkor, gázadásra vált vissza, de még akkoris, hármasban csak csattog, rázkódik szerencsétlen az alacson fordukat miatt.
Van rajta 3 fokozatú sport mód, akkor már engedi jóval feljebb forogni, de az se az igazi,m ert akkor meg ottt sem vált fel, amikor én már tudom, hogy nem fogok tovabb marhulni, és mehet a 6. fokozat. Kézzel bele lehet nyulni az automata által választott fokoazatokba bármikor, de ha a dct-nek erről mas a véleménye, rövid idő mulva úgyis átvált abba a fokozatba, ahova szerinte tenni kell.
Nekem, ami marhára nem tetszett benne, hogy mindent másképp kell csinálni, mint edidig. Mivel lassitasnal nem vált vissza, ezért nincs motorfék, és mivel nem vált vissza, a kanyarkijraton fog gázadásra visszaváltani.
Az se tiszta nekem, hogy mit csinalok akkor, amikor alacsony sebességnél manőverezésnrl, amikor a gödröket kerülgetem, és legszivesebben belekuplungolnék a dologba, ez az okoska pedig inkább felrakja 2-esbe...
Van manuális modja is, ahol gombokkal váltasz fel-le, de akkor már inkább maradjunk a rendes hagyományos vátónal.
Annyit nem volt a seggem alatt, hogy minden uzemmodjat végigpróbálgassam, de iserve magamat, ha saját motorom lenne, azzal se probalgatnam vegig. Öregvagyokénmáehhez. A szamitogepet, telefont se babrálom már hetekig, csak azért, hogy mindent átállitsak rajta. Azzal is ugy vagyok, hogy ha defaulton jó, akkor használom, de ha nem, akkor otthagyom.De akinek nem tetszik, választhatja a teljesen hagyományos váltósat is.
-
Burt1793
veterán
Én is így tapasztaltam, szeret hatosban menni, de ott a sport mód, azért azzal is beváltja a hatost egy idő után, illetve nagyobb sebességnél konstans haladásnál (városba meg úgyse nagyon való egy ekkora motor). A full manuális mód nem rossz, nagyon gyorsan vált, jó helyen van a -/+ gomb.
Tényleg elég zavaró az, hogy 80-nál hatosban elég nagy gázadásra is nyomatékból megy, nem vált vissza, kicsit bele is remeg, de ilyenkor egyáltalán nem nehéz rányomni egyet, vagy kettőt a mínusz gombra, hisz a manuálisnál több mindent kell csinálni (kuplung, váltókar... ).
Van aki szereti az automatát, igazából érthető, de én is a manuálisat választanám. -
Tegnap megtámadott egy szamár menet közben. Én odaléptem ijedtemben a 72 lónak és elmenekültem. Később megálltam és a szamár az út közepén várt vissza. Eskü megtörtént!😂
-
tboldi
nagyúr
A tegnapi tréningen volt egy DCT-s NC750X. Az is elég utálatosan viselkedett a bóják között. Illetve azt is lefigyeltem, hogy a tulaja nem bírt normálisan elindulni vele (de lehet, hogy csak user error). Vagy nagyon finoman, de akkor forgalmi akadály lesz, vagy pedig egy bazi nagy rántással kezd el gurulni.
-
vlevi
nagyúr
válasz tboldi #69647 üzenetére
Biztos vannak olyan helyzetek, amikor a dct elvérzik. Az ilyen, nagyon lassu, csuztatott kuplungos araszolgatást a sorok között pl nem tudom hogy lehet megcsinálni?
Bólyázás, nyolcasozás is érdekes kehet, amikor felvált kettesbe.
Terepről pedig az jutott eszembe, amikor megállsz egy emelkedőn, és nem tudsz ujraindulni. Ilyenkor leállitott motorral berakod sebességbe, és a kuplungot használva a hátsó kereket fékezgetve legurulsz, de dct-vel ezt is hogyan?
Pénzt biztos nem adnék érte (a dct felárát nem fizetném ki soha, inkább elmotoroznám), de lehet, ingyen sem kéne.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Építő/felújító topik
- Suzuki topik
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Formula-1
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs