- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz takacsbotond #88500 üzenetére
CB500X; NC700X, BMW F650 GS (a régi egyhengeres, Rotax-blokkos, azokból van 35kW-os)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz takacsbotond #88502 üzenetére
Apriklia Pegaso
Kereted?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #88481 üzenetére
Az 1.2-eseknél szériahiba ez.
Amcsi fórumok is tele vannak vele...A nyikorgás: Fémes nyikorgás mint amikor valami fém a másik fémen elmozdul ahol nem kéne. Mint amikor öreganyámkanapéjában az epedarugó nyikorog
De szinte nagy bizonyossággal kijelenthetem hogy tényleg a himbarendszer lesz, lehallgattam. Elég könnyen szét lehet szedni a service manual alapján, szóval szerintem megejtem a napokban és bezsírozom.
Amúgy ma meg pont nem csinálta, teljesen random. De egy tisztítás zsírozás biztosan nem fog neki ártani.Persu: Gondolod a zsírzás kevés lesz? De most az mire megrendelem meg megjön....
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88496 üzenetére
Hát igen, azért ez egy 20 kilóval többet nyom, a sráccal beszéltem aki a videót csinálta, 131 kg neki tankolt állapotban.
Van egy másik tag aki SC620 és SMC660-at keresztezett, 125 kg-ra csökkentette a súlyt.
2T tömegét sosem fogja elérni ez tény és való.
Viszont ez strapabíró konstrukció, ennyi előnye van ellenben kicsikét nagyobb tömeggel kell birkózni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
emre
veterán
válasz Ferdzsoo #88504 üzenetére
A porvédő ha minden igaz 20x26x4mm. Bemész egy csapágyboltba és veszel, de megnézheted a Germalex kft-nél is. Ha szétkapod én a helyedben belefúrnék a kutyacsontba, hogy egy-egy zsírzógombot bele lehessen tenni. Mondjuk nem egyszerű, mert a hüvelyt is meg kellene vágni, de az meg gondolom edzett anyag, és nem lenne jó ha forgács maradna benne.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
freelanced
addikt
Megjott a gumi a kormanyvegsulyokhoz. Hogy kell ezt ossze rakni? Teljesen be kell csavarni a csavarokat aztan bedugni? Van valami specialis modszer vagy csak siman ahogy adja magat?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Tarill
őstag
nagy túrázókat kérdezem,. ha folyamat esőbe mentek mit csináltok a láncal? ugyan úgy 500km ként fújás(nincs automata olajzó) vagy sűrűbben? illetve vizes lánra rá vagy le törölgetitek? vagy hogy?
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88509 üzenetére
Ne is mond, haveréval mikor mentem áhh....., pedig azon hosszú áttétel volt, 190 km/h a vége.
Az is olyat tudott hogy csak kapkodtam a levegőt, az EXC 250-em ahhoz képest lepkefing.
Az egyik srác közzétette az ó padon mért adatait, nyitott állapotban (Full Akra, DynoJet, K&N) 73LE/78Nm.
Ezzel csak az a baj hogy terepen ez iszonyat, ott a gázkarral kellene ügyködni hogy ne lehessen full gázt húzni.
Akinek átküldtem a videóját az ő társaságukban van SMC 690 EVO1 kittel és SMC 690R-is.
Az ő SMC660-ja ugyan azt tudja mint az 690R, sőt az FCR karbi agresszívabb, vadabb gázreakciót kölcsönöz a motornak.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #88509 üzenetére
Így mennyivel jobban mutat, azt is megtárgyaltuk hogy ő miért alakította át, mivel terepezik is sokkal filigránabb lett az EXC alkatrészeknek köszönhetően, többen lecserélik még a hátsó lengővillát is SC620/625-re, az is könnyebb mint az SMC-nek.
Aztán az első teleszkópot is kicserélte SMR 450-re, mivel abba rakható enduró kerék, az SMC gyárijába nem lehet a fékkonzol végett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
AllTheBest
senior tag
válasz Gaboman #88512 üzenetére
Ez így kegyetlen szép 1-2 éven belül én is beszerzek majd valami supermoto-t a kis rs helyett
Először drz-n gondolkodtam, csak az lehet gyenge lenne... A2-vel meg nehéz jó sm-et találniEsetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #88505 üzenetére
Abból sokat nem fog látni.
Műanyag vagy fém "szoknya/porvédő alatt van a krómszár. Ahhoz meg prés kell/ne, hogy tovább haladjon,na meg szakembőr.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88513 üzenetére
Akkor nem vagyok vele egyedül akinek így sokkal jobban tetszik mint az eredeti idomzattal.
Terepre amit egy DRZ-E tud nagyon is elég, sőt 95% ki sem tudja motorozni ami benne rejlik.
SM-re már kevésnek éreztem, de csak azért mert előtte 610/625 volt.
Pedig több 9-11-14 KW-ra műszakíztatot 660, FS650 és hasonló SM géppel találkoztam már.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vendingo
veterán
válasz Tarill #88510 üzenetére
Én 300 kilométerenként szoktam fújni, de esőbe fújja akinek két anyja van. Amúgy túrán csak szállásra érkezéskor szoktam láncot olajozni függetlenül attól, hogy mennyit mentem. Volt, hogy nyomtam 1000-et szakadó esőbe, pont nem érdekelt a lánc.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
AllTheBest
senior tag
válasz Gaboman #88515 üzenetére
Én terepre nem vinnék ilyen motort Van egy kis CPI SM-em, ahhoz vettem egy enduro kerékszettet, az bőven jó nekem amikor épp ki akarok menni terepre. Nem egy erőgép, de azokon az utakon ahol én szoktam járni, oda bőven elég Mondjuk nem is gyári...
DRZ nekem országúton lenne kevés, ezt most csak a gs500-hoz viszonyítva tudom mondani, ha minden igaz nemsokára megyek drz-vel is, csak nehéz összehangolni az időpontokat...
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88517 üzenetére
A DRZ-E országúton is jóval komolyabb rugalmasságot tud mint a GS500.
Végsebességre kevesebbet tud de, egy SM-nek nem is az a lényege.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vendingo
veterán
válasz AllTheBest #88517 üzenetére
Afrika twint! Terepen és aszfalton is elsőosztályú
Terepen egyedül a súlya lehet kicsit sok, de elmegy bárhol.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Gaboman
nagyúr
-
AllTheBest
senior tag
válasz Gaboman #88518 üzenetére
Ezt tudom Nekem az a gondom, hogy kint lakom a semmi közepén, akikkel motorozni szoktam meg nagyjából 30km-re tőlem... Egyenes, unalmas út, ahol sokat kell előzgetni, mert szeretik a traktorok használni... Városban meg kanyargós utakon jó a drz is az biztos, csak én úgy fogok motort nézni, hogy bírja a munkába járást is
De 1-2 éven belül még úgyis változni fog a véleményem, meg az is, hogy mit akarok majd venni, szóval addig ráérek nézelődni gépek utánVendingo: Sajnálom, de nekem az külsőleg nem jön be, sőt ezt a fajta stílust sose nézegettem. Nálam csak SM vagy naked bike játszik
[ Szerkesztve ]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AllTheBest #88513 üzenetére
Drz vel nem az a baj terepre, hogy gyenge, hanem hogy nehez mint az olom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #88514 üzenetére
A himbarendszerrol beszeltem, egy tulnyomasos rugostagot ne szedjen szet otthon...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz AllTheBest #88521 üzenetére
Egy jó LC4 640/625/660 vagy Husky SM610, XR600/650R SM, és hasonló társai mind bírni fogják a kiképzést.
Én egy év alatt 18000 km tettem bele az SMC 625-be, ami azért nem rossz.
Ez alatt csak olajcsere és az én hibámból következett dolgot javították rajta.persuader: De nem az E verzió, jó az sem 2T könnyű.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
AllTheBest
senior tag
válasz Topiccsendőr #88522 üzenetére
Tudom, írtam is, hogy terepre nem is vinném ki Sajnálnék egy ilyen gépet tönkretenni, a mostani kis szutyok is elég jelenleg, talán ha 2 hetente kiviszem pár órára, lassan ráférne egy fúrás, de amit nálam kap, azok után még annak is örülök, hogy megy
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #88520 üzenetére
"Az elmegy bárhol is erős túlzás."
Ez most komoly?Azért nem kis múltja van a típusnak, bőven bizonyított terepen az évek során. 4x dakar győzelem, ahol szériákkal is indultak maraton kategóriában..
Tudom, nem ilyen jellegű gépekről szól a diskurzus, csak megemlítettem.
Amúgy most hétvégére invitáltak erre a laza kis túrára, csak sajna se terepgumim, se tudásom nincsen. Elég jól mennek az africak.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #88527 üzenetére
Komoly. Hogy menne el egy sarnehez motor barhol???
Egy kicsit marketingszar szagot erzek A dakar gepeknek semmi, de semmi kozuk nincs a kozuti forgalomra gyartott gepekhez. A moto gp nek sincs semmi koze. Az sbk nak ugyszinten. Meg az idm nek sincs. Teljesen mindegy melyik marka hany gyozelmet aratott, ezt nem lehet felhozni ervkent semmilyen vitaban ami kozuti motorokkal kapcsolatos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #88527 üzenetére
Igen komoly.
Ellehet velük menni sok helyen, az én Pegasomról is láttam olyan videókat ahol csak néztem.
De egy sáros, szopatós terepen ahol még a 100-110 kilós gépekkel is szenvedsz egy 230 kilós géppel szabályosan le is ....... magad.Pegaso Cube komolyabb terepen, ami jóval könnyebb mint a Honda, azért a reakciókat nézd meg amikor megy a másik két igazi enduróval.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Telda
addikt
Hali!
Nem tudjátok véletlenül hogy az YBR 125 gyárilag jött ki ilyen fejidommal és lámpával, vagy ez valami optikai tuning? A 2017-es modellen is hasonló van, de az nem ilyen. -
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #88528 üzenetére
Tudom, hogy nem Africa kategóriás motorokról megy díszkurzus, csak példának dobtam be, hogy aszfalton és terepen is nagyon jó. Minden motornak lehet találni olyan terepet, ahol nem megy el, ekkor kell linkelgetni a triál gépeket, mert azokkal bárhol el lehet menni, azt kell venni, bárhova jók!
Amúgy marathon kategoriában széria gépekkel mentek és nyertek a dakaron.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
BoB
veterán
Nem tudtok olyan weboldalt ahol meg lehet nézni melyik motornak mekkora dőlésszögnél ér le a lábtartója?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Teasüti
nagyúr
válasz vendingo #88516 üzenetére
Azt áruld el, hogy mennyire áztál szarrá!
Vagy milyen ruha volt rajtad, ha nem?
Én két részes esőruhában mentem egyszer nem 1000-et, csak pár órát. De felül nyaknál már kezdtem beázni. Windproof neoprene maszk se tartott két óránál tovább. Akkor derék tájékon egy kevés. Meg a goretex téli kesztyűm ronggyá ázott kívül-belül. Még a Forma túracsizmám is oldalt a zipzárnál beengedte a vizet egy óra után...[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #88523 üzenetére
Jah', hogy abban. Hm szerintem ennyi Km-nél felesleges,hacsak nem tropa már.. Majd elválik mire jutott.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #88539 üzenetére
Baxki nyikorog. Szerinted felesleges?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #88540 üzenetére
Még 1x elolvas...
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
emre
veterán
Crash Backwards Compilation by RNickeyMouse
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest