- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Microsoft Excel topic
- Zyxel NAS326
- Facebook és Messenger
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
escie
őstag
na, bejelentkezek én is Opelosnak!
jómagam egy 1989-es Kadettet vezetek, 1.7-es dízel motorral. no turbo, no abs, no servo, no problem. gyárilag 57 lóerő, szedán kiépítés. nem egy idegbeteg, öreguras típusú kocsi, de tud menni, ha kell, öt személlyel, teli csomagtartóval 120km/h körül. füstölés teljesen egészséges, kicsit jobban füstöl, mint egy új dízel, ha húzatom, akkor eléggé, ha nem akkor nem is látszik. nagyon jó állapotban van tehát, olajat nem eszik, teljesen tiszta gázolajfüst jön, ha jön.
a fogyasztása igen jó, meg minden más is, de a szokásos Kadettes dolgok ugye megvannak. a hátsó sárhányókat 3-4 évente rendbe kell tenni, a fék elég gyengus, a Wartburgban komolyabb volt, igaz ott nem volt rásegítés. és hajlamos tönkremenni(értsd, beszorul), de ha odafigyel az ember, idejében meg lehet javítani.
minden sarka volt már törve, de nagyjából egészben van a gép, gyönyörű metálkék, gyári kpzár, annak idején elegáns céges autó volt, második tulaj vagyunk.
a rugók eredetiek, szóval igencsak le van ülve, vagányul néz ki, de kéne már új bele. a kuplungot tavaly cserélték, bírta volna még a gyári, de ha már hozzá kellett nyúlni, kicseréltük inkább.
tavaly volt még adagoló felújítás, tulajdonképp feleslegesen, mert nem amiatt nem indult.(el volt szakadva egy ?testkábel?, és nem töltött csak egytizede árammal. egy évbe tellt, mire felfedeztük, de a szerelők sem jöttek rá. emiatt még az indítót is felújítottuk feleslegesen.)
elég ritka modell, de a sors fintoraként a városban van még egy ugyanilyen, ugyanilyen színű. poénból mellé szoktam parkolni, vagy vele szembe...
tanulni is Opelon tanultam, egy gáz/benzin üzemű Astrán. szegény elég kehes gép volt, azt hiszem az oktatás, és a gáz miatt...
nem a legjobb kocsik ezek, de én igencsak szeretem őket, ha rajtam múlik, csak Opelom lesz, a továbbiakban is. van a családban még két másik, félig-meddig tudatosan alakult így. egy egyel régebbi Astra,
és egy facelift előtti új Vectra.
elég jó mindkettő, de a Vectrában vannak idióta megoldások, például a hiperintelliges szellőztető, fűtő, hűtő rendszere, a kevesebb több lett volna alapon. egyébként nagyszerű autó, ezt leszámítva.
van esetleg valaki, akinek ilyen rendszere van? hogyan él vele? meg tudta szokni?
no, hajrá Opelosok, balesetmentes közlekedést!I'm back, baby!
Új hozzászólás Aktív témák
- Mini-ITX
- Medence topik
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Tőzsde és gazdaság
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs