- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ath
senior tag
válasz runner 125 #103747 üzenetére
kívülről tényleg jól néz ki, tiszta lett, érződik tapintásra egy enyhe síkosság, tehát valamilyen ápolóval le lett kezelve. a bélés anyagán is érződik a tisztítás, illatra az tuti, hogy nincs izzadtság szaga, de hogy jó illata van e, azt a nem túl jó orrom miatt nem tudnám eldönteni beszélj velük így postázva is jó e nekik [link]
-
Micsurin
nagyúr
Vasutast nézett valaki? Komolyan elhajtotta szegény srácot a ciberével egy hajtókar csapággyal, meg olajmajszolással?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #103755 üzenetére
+Horvi a fülre szerelek még hagyján, de bakker egy hajtókar csapágy miatt miért lenne eldobós egy viszonylag fiatal CBR ? Mi ebben a nagy cucc ezt még egy márkaszerviz is bevállalná szerintem.
Egyre inkább azt érzem, hogy az öreg a népe full hülyének nézi, eladja magát és "karbi szinkron" csodaszert alkalmaz (Mintha persu kifejtette volna, hogy tul.képpen ez 1/4-ed gázig játszik bármiféle szerepet.)
Ettől jobban már csak a szelephézag állítását szeretem, ő nem a gyárira teszi, mert !!ő!! tudja, tapasztalatból egy légolajosnak egy vizes Yamahanak mennyi az ideális. Kis sárga mérnők meg hülye volt ugye?...
Utána meg jönnek a war story kategóriás történetek a régi szép idők hatalmas csapatásairól a Suzuval.... és a kommenteket olvasva ezt mennyien be...pjak.És mond akkora hülyeségeket néha az öreg, hogy nekem is fáj...
Egyszer voltam nála soha többet... kínai robogó, tiszta kínai robogó ezt hallgattam 10 percig miközben nézegette a 13 éves, kirepedezett karbi csonkomat, majd feltette ferdén.... itthon azzal kezdtük amikor észrevettük, hogy kaptuk is le a karbisort és tettük a helyére újra...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Horvi
őstag
válasz Micsurin #103756 üzenetére
Jó hát a fülre szerelés is ott van a szeren főleg mikor mondja, hogy nem kell szelephézagot állítani mert nem hallja, hogy baj lenne vele
Amúgy mintha valami olyasmit magyarázott volna, hogy elég drága lenne a javítás a motor árához viszonyítva és nem érné meg.
A márkaszerviz árakban nem vagyok otthon de egy blokk szét-össze nem lehet olyan olcsó meg akkor utána még ugye alkatrészek is kellenek hozzá.Hello darkness, my old friend...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Horvi #103757 üzenetére
Ha egy RR rendben van nagyon nem 500 ezres kategória és nehezen hiszem, hogy ezt túl lépné a javítás.
Akkor az öreg már a legdrágább Honda szervizre is rátesz pár lapáttal.Cserélt ő anno még főtengelyt is R1-ben, és Varaderoban is.
Sőt... fűzött újra XJ600 és XJ900-at pár éve. Elkurvult ez az igazság őszintén... megszokta, hogy jön a birka átlehet vágni és mismásolásért leszedni 30-50 rugóra és ebben van a biznisz nem? Nem a komoly dolgokban.szrk.: Sőt ha jól rémlik még Busát is épített újra pedig oda még alkatrészt is kellett vadászni...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Madwe
nagyúr
Sziasztok, szerintetek Buda XI ker forgalmas út (féhérvári) mellett mennyire merész bevállalni egy utcán parkolást rendszeresen? (időjárástól védett fedett hely, de nem teljesen körbekerített rész, utcafrontról rálátni s oda lehet jutni simán, max egy idegeneknek belépni tilos tábla rémísztené el az embereket...)
Lánc, beépített riasztó tervben van, de nem tudom felmérni mennyire lenne ez merészség... Nomeg számomra nagy összegűről, egy 2019es CB650R-ről lenne szó majd...
Garázs végülis van tőlem 15 perc tömegközlekedésre, node napi szinten ingázásnál kicsit furán jönne ki, h a 20 perces motorutat egy 15 perces bkv + 20 perc motorútra cserélném, de végülis az se a világ vége, csakhát na... -
duni84
aktív tag
-
-Mosquito-
őstag
válasz Madwe #103760 üzenetére
Elég merész bevállalni. Nemsokára megyek arra motorral,kulcsot/forgalmit hagyd ott. Ilyen értékű motor nem hagynék ott. Az Allee [link] parkolóba nem lenne jobb leállni? Vagy esetleg az Eleven Motort kéne megkérdezni tárolás/parkolás ügyben.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zgospel
őstag
válasz Madwe #103760 üzenetére
Brutál lánco(ko)n kívül egy jó cascot köss rá.
A 11. kerületből lopják a legtöbb autót Budapesten már évek óta. Egy kollégámnak aki ott lakik 2 kocsiját lopták el, jól megvilágított utcában, társasház elől. Az elsőnél a szomszéd ébresztette fel éjszaka hogy valaki matat a kocsijánál, mire lerohant már beindították a kocsit, nem érte utol. Amikor vett másik kocsit akkor kötött rá cascot ahol 10% volt az önrész lopás esetén, és milyen jól tette, 1 évre rá ellopták azt is... Végül egész jól fizetett neki a biztosító, pénzben nem került mínuszba az önrész ellenére sem.
Azóta elköltözött és 2 másik autón is túl van már amiket nem loptak elA lopásgátláson kívül még arra próbálj szerintem figyelni, hogy ha sok ember jár arra akkor előbb utóbb valami figyelmetlen barom fel fogja borítani, nekimegy, rátolat, ilyenek.
Szóval egy jó biztosításra szerintem mindenképp szükséged lesz. Én sem bkv-znék emiatt a napi használathoz.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Madwe
nagyúr
válasz duni84 #103761 üzenetére
Köszi, tracker jó ötlet és ponyva is, úgy teszek
(#103762) Mosquito34 Annál délebbre lakom én illetve a privát garázs közelebb is lenne... Bár azon is agyaltam, hogy veszek egy hazsnált 10+ éves robogót, amivel odáig elmennék, de napi szinten ez se szimpatikus... Maradok a védekezésnél + casco... Bár 1 sarokra van egy gumis és egy benzinkút is, lehet náluk érdeklődöm első körben...
Van belső udvarunk is egyébként de az a -1. szinten van, s lépcsőzni motorral még ha van is mozgássérült rámpa, azért... 200kiló az 200 kiló még ha gurul akkor is(#103763) zgospel Igen, azt kihagytam, lopás elleni cascot is kötnék rá mindenképp, Szerencsére a kinézett helyre csak úgy nem szoktak betámolyogni emberek, annyira azért nincs szem elött. De ha valaki direkt be akar oda menni simán betud...
-
Madwe
nagyúr
válasz -Mosquito- #103762 üzenetére
Szerk időből kicsúsztam: az Eleven motorról nem is tudtam h ott van, az már séta távolság tőlem, köszi, náluk is körbekérdezek
-
runner 125
nagyúr
válasz Madwe #103760 üzenetére
Totál hülye érv, és biztosan én ülök néha fordítva a lovon az elméleteimmel, de amikor én az első nagyobb értékű motoromat meg akartam venni 2008 környékén, addig nem is nézegettem, míg a megfelelő tárolásra nem volt előkészített hely.
Egy új motort így megvenni, hát nem tudom, magamból kiindulva ha a motorjaim utcán állnának, folyton attól rettegnék, h ki bssza össze, ki löki fel, ki mit tör le róla, és persze a legextrémebb, mikor lopják el...E mellett folyamatosan utcán tartva egy új motor is sokkal hamarabb amortizálódik a környezeti hatásoktól..
Vidd le az Alle parkolóba. Az nincs közelebb? Kamerázott.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
etnies
senior tag
válasz runner 125 #103767 üzenetére
Londonban parkoltam utcán. Egyszer nekilökték a motoromat egy oszlopnak, behorpadt. 250 font volt a javítás.
Kétszer próbálták meg ellopni, csak nem tudták átvágni az Almax láncot. Azt csak flex-el lehet, az meg hangos éjszaka.
Most az előkertemben áll, kétszer volt félig leponyvázva reggel. Most már két Almaxvan rajta, ezzel nem szaroznak, keresnek másikat.
Tracker és casco is van és jól alszom."önmagam hite vagyok magamban"
-
Madwe
nagyúr
válasz runner 125 #103767 üzenetére
Egyrészt teljesen igazad van. Másrészt a következő 4-5 évben előreláthatólag biztosan nem fogok még költözni... De amúgy egy kertes ház + garázs majd tervben van, de az még idő. Viszont én ezidő alatt nem leszek fiatalabb sajnos
A környezeti hatásoktól én is félteném, de szerencsére fedett, eső hó stbtől védett a hely. Télen, fagyos időkben van neki fűtött privát garázs tőlem 15perc bkv-val, akkor úgysem ülnék rá.
Mindenesetre sokat segítettetek felmérni a helyzetet pro és kontra, még nem tudom mi lesz a vége -
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #103771 üzenetére
Persze, Aprilia SR50, lehet készülni a Totalbike24-re
Nem, amúgy nincs még, nem sietek, tervek vannak, majd év elején veszek. 2019 elejénhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
válasz Madwe #103760 üzenetére
20 perc motorral? Mekkora távot mész biztos megérné emiatt akár állandóan hidegen járatni szegénykét a városban?
Valami GPS alapú mobil értesítéses riasztót tuti vennék bele, van olyan ami akkor is küld sms-t ha csak meglökik vagy valami.
Esetleg Pajzs Tech.?
Nem kekec, stb...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
Boldog Mikulást mindenkinek!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz Micsurin #103773 üzenetére
Ez inkább csak télen gond, ilyenkor tényleg jobb lehet egy gyorsan melegedő robogó. Az SH300-amon a hűtővíz a mostani gyenge mínuszokban, kis terhelés mellett kb. 3 perc alatt éri el az üzemi tartományt. A nyomkövető pedig jó ötlet, nekem is vennem kellene egyet...
[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
Sziasztok,
Tud valaki esetleg a 13.kerületben műszaki vizsga helyet ahol motort is vizsgáztatnak? Lejárat előtt mennyivel lehet vinni?
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103774 üzenetére
Enduro gumik rövidítését mennyire vágod?
Bepróbálom a Metzeler 6 Days garnitúrát: [link]
Próbáltam google-zni, de nem jutottam előrébb.
Azt látom, h az első kisebb sebességindex-szel bír, de azon kívül az M+S, MST, M+S Hard bővebben kifejtve mit jelentenek?
Nyilván, a hard fogalma nem kérdés, de a gyakorlatban mégis mit takar egy azonos típusnál a keményebb jelző? Aszfaltra le se menjek vele? Kizárólag sziklás teper, vagy földút, sár is? Több komponensű?
Illetve nyilván a másik kettő rövidítésre is kíváncsi vagyok.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #103779 üzenetére
MST = Multi Service Tyre
M+S = Mud + Snow
Hard and Soft version available for Enduro races, specific Soft and Supersoft rear to win the toughest Enduro ExtremeSuper Soft: sand, mud
Soft: sand, mud
Mid Soft: soil, grass, sandy
Mid Hard: loose surface, dry, solid
Hard: stone, rocky*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
nyogo83
senior tag
válasz máyköl #103777 üzenetére
13.-ban nem,de kicsit messzebb tudok.
Furedi uton egy telephelyen van a Vizsgaklinika Kft., egy fiatal korrekt vizsgabiztos sraccal, evek ota odajarok.
Idopontot kersz (en melo utan szoktam menni), es kb 20 perc alatt le is zavarja az egeszet.Legutobb aznap vittem mikor lejart volna a muszaki
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #103780 üzenetére
Király, köszi, a gyártó oldala hirtelen eszembe sem jutott.
_
Milyen jó, ha van az ismerettségi körben 3D printer..
A fene egye meg a gyártókat is, legyártanak 15k-ért egy állványt és a festett zártszelvény aljára csesznek tenni 4 talpat, h ne a festett fémet koptassa ha az ember alárakja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
imibogyo
veterán
válasz runner 125 #103783 üzenetére
Mondjuk ezt bármi másból is 5 perc lett volna legyártani.
De egyébként ja... A CBR felújításakor is jól jött és jól fog jönni a jövőben is, pl. egy belső műanyag bowdenmegvezető elem el volt repedve és boltban 3900 Ft lett volna. Cirka 20 perc alatt ki lehetett nyomtatni (és úgy 200 Ft-nyi anyag ment el rá). Vagy pl. tegnap a CNC marógép motorjának és a Nema23-as léptecseknek gyártottam új felfogatásokat. Mondjuk én még nagyon kezdő vagyok és még a gépet is több ponton upgradelnem kell, így nem mindig túl szépek még a nyomataim, de a funkciójukat eddig még mindig be tudták tölteni az adott elemek.
-
runner 125
nagyúr
válasz imibogyo #103784 üzenetére
Elég kretatívnak tartom magam, de mégis miből csináltad volna meg ugynanezt 5 perc alatt? Tényleg érdekel..
Azt előre mondom, h a pl a gumilap vagy hasonló ráragasztom az aljára, rugalmas anyag nem játszik, mivel ezt úgy kell belökni, betolni a motor alá. Fontos h kemény legyen, relatív kopásálló és merev.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dellfanboy
őstag
válasz runner 125 #103785 üzenetére
1. szetvagott kerekparbelso
2. szerintem a motort is fel lehet ra helyezni,[link]
3.felolem lokdosheted ala, de ez eleg tavol all a profi felhasznalastol, szovel nem tartom kovetendo peldanakeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
runner 125
nagyúr
válasz dellfanboy #103786 üzenetére
Egyébként te frankón direkt vagy ellenszenves itt mindenkivel?
Kérlek ne csinálj hüét magadból, legalább értelmezted volna amit írtam és megnézhetted volna a 2 fényképet normálisan, amiből egy értelműen kiderül h ez milyen motortartó..
Linkelheted nekem itt a fix motorállvány használatát, csak h ez qrvára nem olyan!
[link]Leírtam azt is, h a gumiláb nem játszik, mert a betolástól az első alkalmommal leszedi a beton, bármivel ragasztod oda.
Ezt pedig ahogy írtam is és logikus is, úgy kell betolni alá, profikám.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
imibogyo
veterán
válasz runner 125 #103787 üzenetére
Pédául 4 darab (szemre 4x8 centis) textilbakelit darab süllyesztett fejű önmetsző csavarral. Vagy van itthon pl. ipari gumim targoncatorony oldalvezetőjéből (nem tudom, hogy került hozzám, de sok ilyen vackom van ami csak úgy jött valahonnan ), az aztán beba...na, ha az ide-oda "rugdosástól" lejönne, ha a toronyban a több tonnás terhelés nem szedte le, miközben a torony oldalához dörgölődött, ráadásul olyan merev/kemény, mintha bakelit lenne (de nem az). De ugyanezt mondhatnám valami izmosabb keményfából is, azok is nagyon strapabíróak. Nehezen tudom elképzelni, hogy egy ABS, PLA, vagy PETG anyag ezek bármelyikétől is erősebb, jobb lenne. Arról nem is beszélve, hogy egy alap modell is négyes szériában legalább 60-180 perc, ha normálisan kitöltöd, annyit meg én sajnálok az ehhez hasonló projektekre rászánni.
-
runner 125
nagyúr
válasz imibogyo #103788 üzenetére
Oké, jogos, kimegyek garázsba és megkeresem én is a targoncatorony oldalvezető gumidarabkáimat.
Fontos volt az is, h ne legyen 3 mm-nél vastagabb az emelés, mert bármennyire hihetetlen, úgy 30,5 cm jelen gumikkal és hátsó teló beállítással a hasmagassága. Az emelő alap esetben 30cm. Szóval most 30,3 úgyhogy éppen becsúszik.
Igen, mondta is a srác, h 3 órán át csinálta a 4db-ot teljes kitöltéssel, de ezért jó egy építész haver és egy iroda, ahol van pár 3D printer és ingyé használhatja.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
steve1021
csendes tag
Üdv mindenkinek.
Kérdésem lenne van itt valakinek a fórumon valakinek Yamaha FZ6N motorja?Tavasszal szeretnék újra motorra ülni és erről a motorról kelne vélemény.Miért jó vagy éppen miért nem jó?
Amire használnám az főleg munkába járás /főleg fő út kicsi városozással/.
Nagyon megnyerő számomra a forma.Csak kíváncsi vagyok saját tapasztalatok mit mondanak a motorról.
Jöhet pro és kontra.Minél több infóm legyen a motorról.
Köszi előre isA chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
Chrys_
addikt
Eladtam a GSX650F-t, levehetitek a képet az összefoglalóból.
-
duni84
aktív tag
válasz steve1021 #103790 üzenetére
nekem S2 van (és nem a naked verzió), szerintem pont mindenre elég. városban éjszaka is haza lehet vele lopakodni 6osban (40km/h-nál még nem rángat), az üléspozíció kicsit előredőlős, de messze nem annyira, mint pl egy vfr800-ason. 2 emberrel megpakolva is megbírkózik a meredekebb emelkedőkkel, max vissza kell váltani. kb 6500-7000 környékén meglódul. a futóművet és a féket szokták kiemelni negatívumként, nekem speciel a fék nem tűnik rossznak, max akkor, ha valamelyik modern sportmotorról ülsz át erre. ha dobozt/tanktáskát teszel rá, az sem lesz bugyuta/testidegen kinézetű (ha ez számít). közúton tényleg mindenre elég, nem kell vele bírkózni, hogy ráforduljon az ívekre, szerintem max 220 kg teletankolva, szóval egy esés/dőlés után felszedni sem megerőltető. ha van utasod, akkor neki sem túl kényelmetlen (kivéve, ha ketten együtt 250 kilót nyomtok, de akkor már eleve nem is ajánlott elindulni ezzel a motorral ). nem szokása elromlani. én pl voltam vele többször is 5-10cm mély sárban dagonyászni, homokon, köveket ... szóval aszfalttól távol és egész finoman adagolható a gáz, szóval bárhol elmegy. a kopó alkatrészek nyilán rajtad múlik, hogy mennyire sűrűn cserések, de 20-30e km-enként kell legsűrűbben rákölteni, ezek között max olaj és szűrő csere. ha látsz majd olyat a használt piacon, akkor érdemes egy (működő) ABS-es verzióra beruházni negatívumnak azt sorolnám fel, hogy furán lomha lesz, amikor egy ezres motorról visszaülsz erre, de az érzés elmúlik. én spec szoktam javasolni kezdő motornak is fogyasztás vérmérséklettőlfüggően 3.8-8L között alakul (már ahhoz is elég hülyegyerek üzemmódban kell hajtani, hogy 7 fölé tornássza az ember). ha N-ben gondolkozol, akkor viszont mindenképp gondolkozz el valami plexin, ami eldobja a levegőt a sisakod fölött. ha 175cm-nél magasabb vagy, akkor meg főleg!
#metszéspontok
-
zgospel
őstag
válasz steve1021 #103790 üzenetére
Mi az amire konkrétan kíváncsi vagy? Nem akarok feleslegesen túl sokat gépelni
Ha csak ennyi a kitétel amit leírtál akkor bátran vedd. A külföldről behozottakat kerüld mert általában tákolt lomok, meg a red baron féle kereskedőket is nagy ívből. Én a helyedben a kínálat tetejéről választanék, de minimum a közepétől felfelé lehetőleg. Egyébként nem egy problémás típus, elég tartós és megbízható motor, a 2003-as R6 blokkja van benne visszafojtva. Viszont már kezdenek benne lenni a korban úgyhogy mint minden motornál ennél is a legtöbbet a szakszerű karbantartás és a jó minőségű alkatrészek számítanak.
Ha sportosan mész akkor az első fékeket lehet kevésnek fogod érezni, mert csak kétdugattyúsak, a későbbi S2 verzión ezt már javították és normális négydugattyúsak kerültek rá. De amúgy meglehet vele állni szóval nyugi. A futóműve sportos használathoz puha, de a mindennapokban meg pont jó mert nem veri szét a fantasztikus budapesti úthálózat a segged. Nagyon univerzálisan használható motor, lehet vele túrázni is meg pályázni is, de épp a sokoldalúsága miatt semelyik területen sem lesz kiemelkedően jó.
Ha budapesti vagy akkor a Yamaha Worldöt kifejezetten tudom ajánlani szervizeléshez, a Soroksári úton vannak.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Chrys_
addikt
válasz etnies #103796 üzenetére
Hangszórónak a HJC-kben is van kialakítás, de a héjon nincs beépítési lehetőség.
A Nolan N86-n nekem N-COM B3 intercom van, de ez ugye csak néhány Nolan sisakkal kompatibilis (beépítés szempontjából).
A HJC RPHA 70-hez vettem egy EJEAS TTS-t, ami viszont nem sisak-függő, kb. bármire szerelhető (de kell a hangszóró helyének kialakítása hozzá).
A B3 hangosabb, mint a TTS. Viszont a sisak maga sokkal zajosabb, mint a HJC.
A Nolan sisak nem, vagy csak alig párásodik, a HJC egy nagy szar (mindkettőben van pin-lock), más is panaszokodott ismerősök közül a HJC-re emiatt. Már bánom, hogy megvettem. A Nolan-ben sokkal jobb a látómező, a HJC-n alig egy kicsivel a felső él alatt nézek a motoron.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs