-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
csongi
veterán
válasz Somatom #136550 üzenetére
Mit csinal egy keresztezodes biztosito?
Beall a keresztezodesbe? Akadadelyozza a forgalmat?
Ez onbiraskodas nem?
Mondjuk 40 tonnas kamion elegge termeszetes szelektalo. :). Azt a meretet is ismered :D.Azert egy vasuti szerelvenyes oktato filmet megneznek. :).
Ezeket a szabalyok melyik kresz szaballyal harmonizalnak?
Agyfasz, ezek az ontovenyuseg kereteibe tartoznak.
Kozben mgkerjuk az autosokat, figyeljenek jobban a motorosokra. Pfff. -
Somatom
veterán
válasz csongi #136552 üzenetére
Ez egy nagyobb csapat egyben tartásával harmonizál. A szükséges rossz. Hol van a Kresz -ben, hogy az autósoknak félre kell húzódniuk, hogy helyet adjanak a sávok közt előre araszoló motorosnak? Mégis megteszik. Ha egy kereszteződésben akadályt látsz magad előtt, akkor áthajtasz rajta, mondván, hogy neked van elsőbbséged? Bepofátlankodsz egy esküvői menetbe, vagy hagyod őket elmenni? Ha azt látom, hogy egy motoros csapat vonul, akkor meg sem próbálok közéjük menni. Inkább zárok nekik a kamionnal. Mennyit bukok? Harminc másodpercet? Jobb a békesség.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Pocee
senior tag
Nem értek egyet a moderálással Geresics,ugyanis egy értelmes ember a Te hozzászolásod nélkül is megérti az eddig elhangzottakat,akkora világmegváltó történetet nem adtál Persu vs Többiek vitájához,ami megmagyarázott volna bárkinek bármit,amit ne tudott volna,és még a vita sem maradt abba,viszont gyorsan hozzászoltál majd utána kijelented hogy innentől minden törlésre kerül...ha nem szólsz hozzá és törölsz vagy figyelmeztetsz az rendben van...de így azért fura,mert ugyan úgy nyomtad a meddő vita folyamatát...
Remélem véleményt még lehet formálni...Mr.Brightside
-
Geresics
addikt
válasz Pocee #136554 üzenetére
Véleményt lehet formálni, és kell is! Ha pedig nem értesz egyet egy-egy moderálással, az is teljesen rendben van, sőt, még lehetőséged is van korrekciót kérni! Szerencsére ez egy nagyon jól szervezett fórum, és odafigyelnek ilyenre is! Már többször belinkeltem, de hogy ne kelljen keresgélni szívesen belinkelem megint: Moderátort keresek a fórumhoz!
Itt bármi észrevételed van, legyen az apróság, vagy komoly igazságtalanság, jelezheted! A topik ráadásul úgy van kitalálva, hogy csak a Moderátorok láthassák a kommented! Ha pl. Velem, vagy egy intézkedésemmel van baja valakinek, és ide beírja, én azt sehogy sem fogom látni! A Moderátorok minden beírt jelzést ki fognak vizsgálni alaposan!
Ha kiderül, hogy tévedtem, visszaállítják a dolgokat, és jelzik felém, hogy túlgondoltam, és figyeljek oda jobban! Én is ember vagyok, bármikor tévedhetek, és bármikor félreértelmezhetek dolgokat, szóval ez így van jól! Én még sosem sértődtem meg azért, mert én tévedtem, szóval tényleg használjátok ezt a lehetőséget!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz bacus #136555 üzenetére
Nézd! Én leírtam, hogy ez hogyan történik. Nem szeretném egy klubnak se megmagyarázni, hogy oszoljanak több csoportra és a szabályszerűségén sem kívánok vitatkozni.
V.Stryker -nek hármat látva is az jött le, hogy ellentmondást nem tűrően közlekedtek. Mit gondolt volna, ha harmincat lát?
Félreállsz, elengeded, ennyi. Mi olyan bonyolult ezen?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #136556 üzenetére
Ellenkezik az elveimmel,hogy elszaladjak jogorvoslatot kérni egy fórumon,és soha nem fujtam be és jelentettem fel senkit a való életben sem,csak azért hogy márpedig akkor is nekem van igazam...
A szálnak nem lett volna vége mert motoros vonalon ment a történet,nagy sertegetés sem volt,vélemények voltak ütköztetve,amibe Te is bele mentél,majd felszólítasz hogy ennek mostantól vége... szóval szerintem ez kicsit Kisbírosdi volt,de nem fogok ezért a nagymodikhoz rohanni,csak Feléd jeleztem,hogy kicsit próbálj objektívabb lenni a törléseket illetően...Mr.Brightside
-
csongi
veterán
válasz Somatom #136557 üzenetére
Vagy félre áll ő és betartja a szabályokat, nekik mi olyan bonyolult?
Sosem értettem azt, hogyan jogosíthatja fel az egyik közlekedő fél magát a szabálytalanságra olyan áron, hogy a másik félnek ezt tolerálnia kelljen.
Régen volt egy légi baleset, egy kötelék repülésnél. A vezér gép besokalt, és vele együtt jópár gép a kötelékből.
Addig kell ezeket a kemény SNOB kötelék motorozásokat kivitelezni amíg mások bele nem pusztulnak?Ami ehhez társuló fájdalmam pluszba, hogy pont a magát különbnek tartó tehetősebbek teszik meg. HD, BMW, de Goldwinges társulat is tud szépségeket produkálni.
Nagy számban jelenlévő drága kategóriás motorok. A társulatok szabályai meg számomra egyenesen szánalmasan felháborítóak.
De ez nem számít semmit. :) csak egy egyéni vélemény, és nem is személyeskedem, miközben elég nehéz, mert ezek a csoportok személyekből állnak. -
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz csongi #136563 üzenetére
"Sosem értettem azt, hogyan jogosíthatja fel az egyik közlekedő fél magát a szabálytalanságra olyan áron, hogy a másik félnek ezt tolerálnia kelljen."
Vigyázz, lesz kapsz! Én is kaptam itt a pofámra, amikor azt írtam, hogy én bizony nem fogom a kormányt félrerántva árokba borítani a rakományt csak azért, mert egy elmebeteg fittyet hányva a Kreszre, versenypályának nézi a szerpentínt és elsokalva a kanyart, elém kerül.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz csongi #136566 üzenetére
Az ember a sebességtúllépéssel feljogosítja magát olyan szabálytalanságra, amit a másik félnek a saját kárán tolerálnia kell(ene).
A felháborodásra ugyanúgy okot adott a Kresz szándékos megszegésével. A Te esetedben is csak rajtad múlik, hogy tolerálod, vagy sem. Annyi a különbség, hogy ha megállsz és tolerálod, akkor neked semmilyen károd sem történik. Az én esetemben viszont a toleranciám eredménye, hogy egy árokba borult teherautóban ülök, az okozó majom meg sehol.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136568 üzenetére
Kevered valamivel. Létrehozom? Mit tudnék ezen létrehozni? Milyen játékba megyek bele? Megyek a szerpentínen és eccercsak ott van velem szemben, a sávomban.
Ezt konkrétan egy linkelt Bajna-Héreg videóval kapcsolatban írtam, amiben a feltöltő a kanyarban másfélszer gyorsabban ment, mint amennyivel az egyenesben mehetett volna.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
RC46-nak tudunk valami jellegzetes nyűgjéről? Mennyire vehetőek így 20 év múltán? Tetszik a fogaskerekek visítása.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
d@vee
őstag
Sziasztok. Volt oktatóm eladja a motorját, egy Kawa ER5-öt (ki hitte volna )
Jelenleg most lesz benne meg a 20 ezredik km, oktatásra volt használva meg néha az oktató használta.2005-ös, az öreg hozta ki anno a szalonból, minden szervízpapír stb...megvan, nincs rajta törés, indexen kívül gyári minden, de abból a gyári is megvan, adják vele. Mikor az SV-jük nem volt elérhető, vagy ha ketten voltunk órán akkor mentem pár órát a géppel, tetszett és eléggé kézreállt nekem. Már akkor is gondolkoztam rajta, felajánlotta eladásra, de tavaly nem fért bele a büdzsébe jogsi és autóvásárlás mellé.
Mennyire nem ajánlott egy ilyen oktatómotort megvenni? Maga az állapota szép és egyben van, de nem vagyok valami tapasztalt és egy-két motoros ismerős lebeszélne róla mivel még karbis és nem injektoros.
Nincs ellenemre ha kicsit bütykölgetni kell, bátyám motorszerelő (igaz csak 50-125-ös gépeket javít) és emiatt szinte minden motorhoz való szerszám megtalálható itthol.Ja
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136574 üzenetére
RC46-II a láncos nem? RC46 fogas még, én a 98-01 közti 800Fi-re gondoltam lehet benéztem a motor kódot!
Igen, lehet tavasszal veszek valami jóval böszmébbet. A mai ~420km-es Szlovák karika megmutatta, hogy a méret és a nyomaték is kevéske de főleg a méret. Kéne valami sportosabb és túrás dög a naked vonalat meg a szél miatt fogom szerintem elengedni. Meg na.... V4-es hang.
Így ~7 év és ~100k km után talán már ideje valami tényleg nagyobb gépnek.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
d@vee
őstag
válasz csongi #136573 üzenetére
Sajnos kicsit sokra tartja az öreg. Mikor lebetegedett az oktató anno, évekig állt a garázsban a gép mozdulatlanul, pár éve kezdték el használni megint.
És a karbis megoldástól mennyire kell tartani? Vagy elég évente olajcserénél ránézni arra is szerelővel és nincs különösebb baja?
Ja
-
HoaryFox
őstag
válasz Micsurin #136575 üzenetére
Figyi, van egy jó CBF 1000, nem érdekel?
.
.
.
.
.Csak vicc vót
Am én is nézegettem a Viffereket, de állítólag nem olyan kezes a magas súlypont miatt, így inkább a CBF-et vettem, eddig nem bántam meg
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Micsurin
nagyúr
válasz HoaryFox #136577 üzenetére
Sor4 semmikép, az tuti akkor inkább autózom.
Nagy Sor2, V2, V4 játszik de Sor4 biztosan nem.Mentem RC46-al nagyon tetszett meglepett, hogy a súlya ellenére mennyire könnyen terelhető nem hallottam semmi egetverőről csak mondom hátha itt Persu vagy Csongi látott vagy hallott már valamiről.
Részben kicsit meg is van a döntés, hogy tavasszal Honda megy másik Honda jön. Főleg mert libabőrös lettem attól ahogy a fogaskerekek visítottak a V4-es meg morgott.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #136575 üzenetére
Megmomdom oszinten, nem simerem oket, csak ez maradt meg a fejemben, hogy lancos nyugos, a masik meg szinte orok darab.
A V4 az V4. :). Ennyi ido mulva mar egy valtas boven normalis.Igaz, a VFR pont ilyen. Sport-tura.
Ertelmes valtasnak tunik.d@vee.
Sztem pont a valtas korszaka, valahol ezekben az evekben kezdtek atterni a japanok ebbe akategoriaba is. Mire ezek megkaptak az injektort addigra volt mar tapasztalat masik kategoriakbol.
De lehet ez vegig karbis volt?
Micsurin jobban tudja, neki van mar ilyen paripaja.:)Azert az injektorosoknal is bele lehet szaladni a tasliba. A karbis tobb odafigyelest igenyel. Anelkul hamar bosszanto szerelesek jonnek.
De egy korai injektoros is tud szivattyu lenni.
A kerdes, hogy tesod milyen szinten van.
Ha boldogul muszerezttseggel es tudassal az injektorossal, akkor erdemes abba nezelodni.
Ha a karbisokkal van barati viszomyba akkor azt.
Amit jobban tudtok otthon javitani.
Aztan a hasznalattal mindegyik csak amortizalodni fog. :)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136579 üzenetére
Nagyon logikus 3. váltásnak tűnne.
Most kerültek ki az A2-esek haveri körből is és kezdem érezni azért azt az 58 lót is a CBR1000, R1150GS, MT07 mellett.A fogaskerekesen agyalok tetszenek a formái, épp cmsnl-en nézem mennyire van hozzá még alkatrész.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136581 üzenetére
RC46 az fogaskerekes az RC46II a VTEC, 98-01 közt 3 évig gyártották már injektoros de még fogaskerekes, a ducibb formájúra gondolok nem a hegyes 2002<-esre.
Legalábbis ha jól láttam, a németem még mindig nem az igazi és német cikket találtam a generációkról.
750-et nem akarok az már nagyon régi a szememnek. Így jött képbe a 800fi nem is tudom mik vannak még esetleg Transalp650? Olyan ~1-1,2 a határ árban ennyi tavaszra meg lesz ha eladom a CB-t és még marad szervizre egyébre ~3-400.
Elsősorban túrasport kéne de túraenduró is elmegy kb. TDM nem begyere, Transalpot néztem abból a 650V nem is rossz ott lenne még a Versys 650 esetleg de valahogy azt a ~70 lovat nem érzem többnek mint 1-2 év és megint zabszem lenne a seggemben.
Plusz a viffer finom, V4 + egyoldalas lengővilla + fogaskerekes vezérlés.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #136571 üzenetére
Mar viszonylag keves km-nel nyakcsapagy. Termosztat. fesszab, generator garantaltan leeg. Akar tobbszor is. Segedvaz tud torni neha, es az elektromos csatlakozasok atmeneti ellenallas miatt olvadhatnak. Ezek a leggyakrabban elofordulo hibak.
A v4 az jo, jo blokk. Neha ott hagy az ut szelen, ha nincs toltes, vagy eleg vmi csati, de amugy baromi jo. Sportosnak nem neveznem. Leer mindene, puha, a fekek sem modernek. Eleg hamar elered a hatarait, ha gyorsan mesz vele. Turara jo egyebkent, ha egyenesen mesz sokat.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Micsurin #136582 üzenetére
A legkisebb 650 tud kb 48Le-t egy hengerrel.
V2 transalp 56LE. Ha versys kevés lesz, akkor a transalp is. , és a Vstrom 650 sem lesz húha.
Persze nyomatékba élvezetesebb mint a cb, de gyorsan elfogy. Talán a Vstrom megy is végre, de az meg nem nagyon van 1,2-ért.
Ez az ami az 500 CB "erőssége" volt. 58LE/ kicsi súly, igaz kell forgatni.Sport túra Aprilia Futura. Vagy a tuono.
Ott már van érezhető teljesítmény növekmény, és V blokk.Túra kategóriába, Varadero, 750 Super tenere.Capanord. lehet néha találni Tigert. Kicsit torkos, de a sor 3 lent is fent is jól teljesít. Vagy lehet keresgélni a régebbi boxer GS-t, ha nyomaték oldalra hajlasz. Erősen kell keresni, hogy az ársávba beleférjen, Lehet a télen lejjebb húzódnak az árak. Az Eurós árak is felfele mentek egyes régiókba, nem nagyon van új motor, a régieket kitartják.Olaszba vannak olcsóbbak, de mire ide kerül annak is megkérik az árát. Ehhez jön a bitang erős HUF.
persuader: Óóó hát nem nagy ügy , akkor mégsem egy igazán jó választás.
Magyar reszelő mester szerint, egy nagyon jó motor.[ Szerkesztve ]
-
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Motorkerékpárnál van lehetőség előélet ellenőrzésre ?
Rákerestem az alvázszámra az AutoDNA-n és a Carventical-on is, de mintha a futásteljesítményre nem lenne adat...
A motor 1999-es évjáratú, 2010 környékén került be Magyarországra. Nekem úgy rémlik, hogy külföldön adatok régebben is készültek, főleg a futásteljesítmény érdekelne.
Köszönöm! -
Topiccsendőr
addikt
válasz tonermagus #136585 üzenetére
Nincs lehetoseg, mivel ez torvenytelen lenne. Semmilyen jarmu eseteben.
Ezert nem kerheted le semelyik jarmu szerviztortenetet, ha bemesz egy markaszervizbe pl. (Es nem a te tulajdonodban van a jarmu)
Ezert ezek a fizetos jarmueloelettel foglalkozo szolgaltatasok megbizhatatlanok, es mondhatjuk atveresnek oket.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz tonermagus #136585 üzenetére
Honnan jön?
Sztem az eltett papírokból műszaki vizsgák, szerviz bejegyzések, meg ilyenek, amiket a tulaj ad neked.
De külső jelek is vannak, és állapot felméréssel is be lehet határolni, mennyire lehet valós a km.[ Szerkesztve ]
-
tonermagus
aktív tag
válasz csongi #136587 üzenetére
Sajnos nem emlékszem hogy mit mondott az eladó.
2020 óta van Magyarországon.
Bár a motor tényleg nagyon szép, csilli-villi, a blokk is gyönyörű, a legeldugottab helyen is.
Yamaha XVS 1100-as, 1999-es, és kicsit hihetetlen nekem a ~20K kilóméter... Kizártnak tartom. Ellenben valami tényleg csodaszép állapotban van, látszik hogy volt gazdája.
Szomorú vagyok, hogy a külföldön rögzített futásteljesítményet nem lehet lekérdezni -
Topiccsendőr
addikt
válasz tonermagus #136589 üzenetére
Az a szomoru, hogy ezert meg senki nem nyomta fel a fizetos szolgaltatast nyujto cegeket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz tonermagus #136589 üzenetére
91-es Tenerém. valós 20ezer km-el. Most már 21.
Műszaki állapotot kell felmérni jól.
Kint nem tekernek, ez a bekerülésnél lesz jellemző. Ha ennyire kevés a km, akkor annak a blokknak bontatlannak kell lennie. Eredetinek minden kopó alkatrésznek. Féktől kezdve a fékbetétig kb . Gumit is a kora miatt kellett cserélni.persuader. Elsőre olvasva elég kedvrontóan hangzik.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #136584 üzenetére
Na ez az, nem látom magam előtt, hogy egy nehezebb motor ~15 plusz lóval elhozná nekem a megváltást. Sor4-et meg nem akarok annyira kommersz de nem is nagyon lenne mit, esetleg lenne Bandit 650S meg GSX650F? CB600S meg CBF600. Az SV ott esik ki, hogy egy injektoros árából már lenne 800Fi ami mindentéren igényesebb motor behatását kelti.
Varaja volt a BMW-s cimbinek azt fixen nem akkora tehenet nem akarok. Capa talán az is egy medve de legalább ügyesebb a súlypontja érzésre meg annak a (?) Rotax V2-nek gyönyörű a hangja. De 1,2 az fix akarom maradjon is szervizre kopó cuccokra egy kellemesebb tartalék, plusz Vara/Caponál esetleg beesik a kínálat alja ide de nem lehet keresgélni.
A forint nem lesz jobb nem számítok lefelé mozduló árakra, de így az A2-es papíros öreglányom is tartja az árat szóval nagyjából ugyanaz a vége.
Persu Köszi tök standard akkor valami hasonló meglepitől féltem mint haver kapott a már beszélt SC59-el. Annak 400k és egy bontott blokk lett a vége pepitára 40k km-nél pedig már fekete blokkos volt.
Feszszabra a Solvart féle megoldás a generátor meg egy óra alatt max cserélhető, de ha van fent feszmérő látni a jeleit ha kezd haldokló fázisba érni nem?
Puha mi nem puha vagy veszek egy sportot és szenvedünk rajta párommal vagy bevállaom a futóművet, nem látok nagyon középutat. Legalábbis nem akkora büdzséből amit egyetem és gyakszi pénz mellett kitudok gazdálkodni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
Mi meg mentünk egy kis karikát. Vagy hát annyira nem a karika volt a lényeg...
Megnéztük a Thor-t Győrben haverral, meg asszonypajti ült mögöttem. Pénteken munka után mentünk fel, abban a böszme szélben.Végül az országutat el kellett engedni a szél miatt, mert a sok bokor meg egyéb a szinte teljes egészében oldalról fújó szél miatt rendesen veszélyessé tette az utat. Két fix trafi van azon az útszakaszon, ahol mentünk volna pályán. Az elsőt "elhagyva" az országutat autópályára cseréltem, balról fújó szél, belső sáv, kerítés mellett. Szinte szélmentes övezet volt. Azért 140-nel (így csak két bmw előzött meg, akkor kimentem a külsőbe az amúgy majdnem üres pályán) vibrál annyira a Strom, hogy a pályás szakasz után rendesen el volt zsibbadva a hüvelykujjam.
A második trafi előtt lejöttem, hogy megkerülöm, találtam egy benzinkutat és meg is tankoltam ott. Ezután már nem volt szükségs visszamenni a pályára, de a 140-et tartottam.Mozi után volt egy kis ereszd el a hajamat, majd szombaton két további országba is átmentünk, változó gázkar pozíciókkal. Nyilván azért annyira, hogy az utas még ne verje a hátamat. A gyorsulással amúgy nincs baja, meg van háttámla is
Utána hazajöttem és még munkába is azzal jöttem ma, most 290 km van a motorban tankolás óta és még 5/2-n áll az üzemanyag szint. 5/3-ra 205 km-nél váltott át.
Sikerült feldőlni is, mint a büdösbogár... Egy kis endurózást terveztem, de a nagy fűben láttam magam előtt egy árkot. Megálltam. Oké, akkor menjünk hátrafelé. Hát tőlem balra is volt egy gödör, majdnem térdig ért. Szóval én a gödörből kimászva leléptem a motorról is, majd kis fejvakarás után felállítva azt, sebességben előrefele átmentem az árkon, a motort "tolva".
Jelentem, ebben van tip off sensor, nem fogja kipörögni a belét egy gázkarra ejtés esetén
Viszont a pinlock-om meghalt, végleg. Most nyáron nem is fontos, de télre mindenképp kell új. De vajon új plexit is vegyek? Ezen ki van repedve a pinlock csavarok helye... És állítólag az újakon is kireped, a sisaknak viszont még kéne teljesítenie balaset nélkül 3 évet.
-
nagyúr
válasz norbert1998 #136593 üzenetére
Jelentem, ebben van tip off sensor, nem fogja kipörögni a belét egy gázkarra ejtés esetén
Szerencsés vagy
-
Moleman
addikt
válasz norbert1998 #136593 üzenetére
Miért kerülöd ennyire a fix trafikat? A közigbírság határáig biztosan nem küld csekket, autópályán 150-nel simán jó vagy (autóút 130, országút 105, lakott terület 65). Tapasztalat.
Egy haverom a héten belefutott egy trafiba, visszament a rendőrt megkérdezni, hogy bemérte-e. Ő sem kapott csekket, mert az 50-es szakaszon 68-ra volt állítva a trafi.
[ Szerkesztve ]
-
laccczka
tag
A HUMDA Moto Safety máriapócsi szervezésére sikerült beregisztrálni többedmagammal.
A kérdésem azokhoz szólna akik már voltak az előző rendezvényeken.
A helyszínen van lehetőség kaja, innivaló vásárlására vagy vinni kell magunkkal?
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Ukrajnai háború
- Riasztó topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Politika
- Futás, futópályák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs