-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136950 üzenetére
Dehogynem. Harley, Intruder, stb. A legegyszerűbb. Egy traktort az is jellemez, hogy igénytelen és tartós. Az előbb rákerestem az új, 1,8 -as boxer BMW -re. Azt írják, hogy annál is egyszerű a szelepállítás. A GS -ről nem találtam infót, de kíváncsi lennék rá.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #136951 üzenetére
Dehogynem? :DDD
Kiveve a "tobbi" kategoria alkategoriaja, a sportmotorok.
van a desmo... nagy szuntet, meg a tobbi. Ez a ketto van. A desmo a bonyolult, a tobbi egyszerubb. :Dna varja, mar megint itt tartunk? Az a jo, ami igenytelen mert tartos?
Mar amennyiben a traktort nem ugy hasznalod, mint a sportautot, igen, akkor tartos. Es en sportautot akarok, nem egy szarszallitot. :D
Aztan mindig ez lesz a vege, hogy igazabol normalis motort kene venni. Nade mi az? Ami igenytelen es tartos.
Korbe akarsz menni gyorsan a pannoniaringen? Vegyel normalis motort! Hidrotokevel, ami felrobban a picsaba 16500 fordulaton, amire a desmot kitalaltak :D
Nagy a szervizszamla, mert sportmotorod van? Hat hulye vagy, normalis motort kell venni. :DJo. nyissunk egy ujabb alkategoriat, a tobbi-n belul. Legyen a "tobbi amit valoban egyszeruen lehet szervizelni. Rakerestem gecc"
:D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136952 üzenetére
Valami nem stimmel az érvelésedben. A ringen kőrözés az sport. Sztem abban egyetértünk, hogy az más kategória. Aki sportolni akar, annak a zsebébe kell nyúlnia. A nagy többség nem a versenypályán, hanem a közúton motorozik. Itt, Európában, ha jól tudom, akkor Németország és Man sziget kivételével max. 140 a megengedett. Azt még egy Harley-traktor is csípőből kirázza. Szóval akkor minek a bonyolult technika?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136954 üzenetére
"Jarjon mindenki harleyvel! Nincs erv ellene!"
Tőled azért meglepő ez a felismerés. De, jobb későn, mint soha.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #136949 üzenetére
Aprilia Pegaso 1 henger, 4 szelep: 30ekm-enként ellenőrzendő. Fél motort le kell bontani hozzá, igaz, az a fél motor nem sok, én is meg tudom csinálni.
KTM 1190 Adventure V2, ugyan úgy 30ekm-enként ellenőrzendő, fél motort le kell bontani hozzá, csak itt már ez tényleg mindent is jelent. Neki sem állnék!
De megnyugtatlak, szinte az összes motornál ez van. Az, hogy Nálad a motor megáll a HD-nál, és ennél tovább nem terjednek az ismereteid, egy másik kérdés. Cserébe jó tudni, hogy ha majd egyszer annyira öreg leszek, hogy kell egy HD, akkor tudom kitől fogok kérdezni, mert olyan tapasztalatod, és termékismereted van/lesz, amit még a márkakereskedő top értékesítője is megirigyelne! Mondjuk ő lehet ismer más terméket is...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
3800+
őstag
Sziasztok!
Hajt itt valaki CBR500R-t vagy CB500F-et? Előbbi lenne a kiszemelt munkába járós, mindenesnek. Az lenne a kérdésem, hogy valóban beéri 3-3.5 literrel, ha nincs tépve neki? 65kg vagyok, jelenleg egy CBR125R-t hajtok, egyedül a pályás kényelmes 100-110-es utazó hiányzik belőle ezért gondolkodom a nagyobbra váltáson, viszont szeretném megtartani az alacsony fenntarthatóság jellegét. Király dolog a kis cibere 2.3-2.5 literes fogyasztása manapság.
Eleinte a Ninja 300-at vagy a Yamaha R3-at néztem, de fogyasztásban elvileg nincs nagy különbség a CBR500R-hez viszonyítva. Van esetleg ezekkel tapasztalat itt?[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
nagyúr
válasz 3800+ #136957 üzenetére
Jelen. 2017-es CBR500R-em van. Ha nem huzod elvan 3.5 liter alatt, ha teped 4.5 korul eszik. En nagyon szeretem, sportos kinézet, de kenyelmes, megbízható motor. Az enyemben mar 48.000km van, kopo alkatrészeken kivul semmit nem kellett cserelni. En is fokent munkaba jarasra hasznalom, de idonkent becsuszik egy egy hosszabb tura is es arra is teljesen alkalmas. Tavaly Zakopaneban voltunk, iden Transalpina a cél.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz dellfanboy #136959 üzenetére
Igen, a cbr kvázi turas üléspozíciót ad
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #136956 üzenetére
Addigra már a Harley sem lesz olyan.
Sőt, már most se. Elég csak a Pan-America-ra, vagy az új Sportster, Nightster modellekre gondolni.
Ezekben már vadonatúj V2-es, vizes blokk van, kisebb hengerűrtartalom, de pörgős blokk, elektronikus asszisztensek, motormódok, satöbbi. -
d@vee
őstag
Munkából kifolyólag kb. október közepén-végén fogok csak itthol lenni megint. Addig a kis ER5 állni fog, nem kell a karbiból a benzint kijáratni addig? 100-as benzin van benne, annak nem kellene megposhadnia elvileg.
2 éve a karbis kis robogó a téli 4-5 hónapos álom után pöccre indult, abból sem engedtem le a benyát, de ugye ez nagyobb gép.
Ja
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #136956 üzenetére
Nem erről van szó. Hanem az ésszerűségről. Leginkább a szelepállítás miatt kell bontani. A hidrotőke ezt fölöslegessé tesz. Mi szól ellene? Az, hogy 16500 -nál felrobban. Hol használsz egy motort közúton 16500 -on? Nem csak a HD használ hidrotőkét. Előtte Intruderem volt. Azt sem kellett bontani. Sztem ha vki hosszú távra tervez, akkor az adott futásteljesítményre jutó szervíz és alkatrész költség is számít.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fattyu
veterán
válasz Somatom #136968 üzenetére
Hol használsz egy motort közúton 16500 -on?
ezt komolyan tetszett kérdezni? bárhol?
üllői
váci
hungária
ferihegyi
m 0 1 2 3 4 5 6 7 31csak így hirtelen. meg ahol kedvem van.
persze hazudok mert a legtöbbet forgóm az 15000et forog de arra a fentieket tartom.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
Leteszteltem a 6 eves supercorsakat.
Valami miatt 9 literes a fogyasztasom.
Csak 13 000 ig hasznalom. Pedig 13 500 ig tud forogni.
Pedig milyen jo lenne ezt egy jo igazi harleyvel csinalni :DDD[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HoaryFox
őstag
Csütörtöki túrám, mielőtt visszajöttem volna melózni
Eddig ez volt a leghosszabb túrám en bloc, de egyben az Ezüst Szárnyasrókával is Pályám mentem Gyöngyösig, onnan Mátra, közben ugye kötelező Kékestető, majd Egerből visszafelé észak felől. Pásztóról hoztam el 1 éve a motort, szóval gondoltam megyünk arra egy karikát, amerre valszeg előző gazdája is járkált. Mátra nagyon szép, szerpentin is élvezetes... lett volna, ha nem lettek volna autók, de amúgy sem akartam vadulni, csak ilyen chill flow-ban végigmenni rajta, így is élmény volt.
Probléma egyedül, hogy visszafelé már nem tudtam, hogy üljek a motoron Mjad lehet befizetek egy üléskényelmesítésre a télen.Szerk.: Oh, slusszpoén: jövök már visszafele, M0 keleti szektor, M1 felé, csurgok belsőben a kis x20-szal, nem néztem tükörbe már egy ideje, hallom, valaki ledudál. Kicsúszott magamból egy "Ki a k.va anyja dudál nekem?", aztán visszapillantóban meglátok 4(!) motoros rendőrt Fület-farkat behúzva index, ki a külsőbe 2 autó közé, elmennek, majd én vissza belsőbe. Mondjuk érdekes volt, hogy 1 magyar és 3 osztrák rendőrmotor volt.
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
dellfanboy
őstag
válasz HoaryFox #136972 üzenetére
mi ezen az erdekes? marmint minden f1-kor elmondjak hogy vannak kulfoldi zsaruk... nemet ajkuak mindig.
am inkabb az erdekelne miert nem huztad annak az x20nak? miert kerultel abba a szituba hogy ledudaljon4fakabat?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #136971 üzenetére
Persu, egy cimborám (aki a törött S1000RR-t nézegette) végül vett a németektől egy sérülésmentes M pakettes S1000RR-t, viszont a 3 féle féknyereg közül amivel azokat szerelték az övén a legfapadosabb változat van. Már amennyire ezt így ki lehet jelenteni egy ilyen motornál
A lényeg, hogy gondolkodik a cserén legalább egy Brembo M50-re, de ami van neki 19 Corsa Corta master cylinder annak állítólag a túl nagy 19 milis dugattyúátmérője miatt nem lesz jó az összhangja az M50 nyereggel.Állítólag a 16-17 milis dugattyúátmérők a jobban használhatóak.
Azokra a Panigalékra amiket M50-nel vagy Stylemával szerelnek, milyen master cylindert raknak gyárilag? 17-est?
Kíváncsiságból megnéztem és az én motoromon ugye M50 nyergek vannak, és a főfékhengernek 16 milis az átmérője, gyárilag.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #136975 üzenetére
Köszi szépen, és az újabbakon a Stylema nyereghez tudod esetleg?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #136976 üzenetére
Azt igy fejbol nem, csak egy v4 sp2 van bent, aminek brembo MCS fofekhengere van, arra 19-21 van rairva. Mivel a futatatmerot gondolom nem tudod valtoztatni, sem a dugattyuatmerot egy klikkelessel, ezert 19 esnek gondolnam, de ez alapjan a video alapjan 16 os. csak a fekkarnal az erokart valtoztatod, es az alapjan lesz a fofekhengered 19 20 vagy 21 es.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz zgospel #136969 üzenetére
Miért lenne ésszerűtlen a HD? Kényelmes (két személynek is), pakolható, haladni is lehet vele, fogyasztás is rendben van. Sok országot bejártam vele, ideális túramotor. Egyszerű konstrukció, nem szervízigényes, de ha mégis beszarna valami, akkor az alkatrészellátás biztosított.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zodiacus
tag
A Triumph légszűrője szétcsavarozható. A benne lévő papírt lehet cserélni?
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #136978 üzenetére
Köszi
Igen, nekem is az az MCS 19-21 van, annak 16 milis.
A Panigale mindig jó támpont, mert nem nagyon spórolnak le rajta dolgokat.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #136965 üzenetére
Azért van a régebbi technika sem feltétlenül elvetendő... Egy 50 éves Mustang vagy Charger szebben szól, mint egy mai BMW, persze ez nyilván ízlés kérdése. Sokáig megmaradtak Amerikában az OHV-motorok is, igaz, a végletekig finomhangolt formában, kategórián belül mérve meglepően jó fogyasztással.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #31733248 #136982 üzenetére
Azok a regiek, meg a jelenlegiek is azert szolnak szebben, mert crossplane fotengelyuk van.
Az a 2 szelepes egester es lokorud igazi mult szazadi technika.
Tulajdonkepp technikailag mindig kullogtak a gm blokkjai is az europai gyartokhoz kepest, kiveve az 50 60 evekben a turbine car okkal.
a nascar fejleszteseit megnezed, hogy ezek mit szoptak, hogy valamit kihozzanak ezekbol. ezek a blokkok annyira nehezen tuningolhatok voltak, hogy a verseny elejen a motorok erosebbek, mint a verseny vegen, es ha tovabb akartad volna hasznalni, valami elfosta volna magat benne. Rengeteg energia volt csak a szeleprugokat, lokorudakat egyaltalan kivalasztani, hogy melyik fogja kibirni a verseny vegeig. Hihetetlen penzek voltak beleteve abba a 2 szelepes oskovuletbe, hogy mukodtetni lehessen olyan fordulaton, olyan literteljesitmennyel, amit meg egy 4 szelepes dohc bol sokkal olcsobban es konnyebben elohozol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
őstag
válasz #31733248 #136982 üzenetére
hol elsz? ha mar felhoztad a BMW-t jobban jartal volna ha a v8 m3-al hasonlitod ossze, ne adj isten a v10m5-el. nah azoknak van jo hangja, + fogyasztasa nem ezeknek az oskovuleteknek..
mondjuk egy jo brabus mergat ne is emlitsek, esetleg egy rs5 audi
fszom musztangba megmindig a gonein60sec-re porogsz? 20eves film.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #136983 üzenetére
Ha a literteljesítmény és a technikai fejlettség a mérce, akkor nyilván a modern DOHC-k jobbak, ez nem is kérdés. Csak hát nem mindenkinek ezek a jellemzők voltak az érdekesek, azért is hagyták meg pl. az 5.7-es V8-akat sokáig a Corvette-ben, miközben a konszernen belüli olcsó autók DOHC-kkel rohangáltak. Volt is nagy meglepetés, amikor teszt során kiderült, hogy a Corvette pályán hajtva literekkel kevesebbet fogyasztott a csúcstechnikát felvonultató európai konkurenciánál.
Ízlés kérdése, nem érdemes rajta vitázni. Amúgy most is BMW-ben ülök, szeretem a márkát.
Két motoros meghalt... Úgy tűnik, mintha kihajtottak volna eléjük.
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz #31733248 #136985 üzenetére
Bocs, itt a baleset linkje.
-
#31733248
törölt tag
válasz Topiccsendőr #136987 üzenetére
Nekem nem.
-
fattyu
veterán
válasz #31733248 #136985 üzenetére
erről eszembe jut amikor topgearben egy priusnak a lelkét kitaposták körbe a pályájukon, meg mögé tettek egy m5öst. meglepő módon az m5 alapjárat környékén maradt a prius seggében és kevesebbet is evett így...
na mit bizonyítottunk ezzel? az égvilágon semmit.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
zgospel
őstag
válasz Somatom #136979 üzenetére
Minden amit leírtál azt a Harley szarabbul és drágábban tudja, mint a legtöbb egyéb márka. A legtöbb HD vásárló amint kitolja a szalonból a motort még a vételár felét elkölti utángyártott tuningkitekre, hogy kapjon egy használható motort.
Tény, ebben kurva jó a Harley, lehúzni minél több bőrt, és árulni a fílinget az embereknek. Aki pedig megveszi, az utána önmagának is bemeséli, hogy ez a világ legjobb cucca, és önkéntes területi képviselő módba váltva hirdeti az igét mindenki másnak.Az alkatrészellátása itthon az MV Agustán kívül szinte minden nagy márkának biztosított.
Ha sok helyem és pénzem lenne, biztos lenne egy Harleym, valami patkány bobber stílusban megépítve, csak a kivagyiság kedvéért, de kb ennyi. A Livewire érdekes még, azt kipróbálnám.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
bacus
őstag
Túra beszámolo
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
HoaryFox
őstag
válasz dellfanboy #136973 üzenetére
Nem szeretek összetűzésbe kerülni a hatóságokkal, meg amúgy is fáradt voltam már, bár az M6-on azért a 140-et tartottam
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Somatom
veterán
válasz zgospel #136993 üzenetére
Ez a szokásos sztereotípia. Egy alap Softail kb. annyiba kerül, mint egy alap BMW 1250GS. Amit én választanék (Lowrider S), az pedig kb. annyiba kerül, mint egy R18 Classic. Mindegyikre a világ pénzét el lehet költeni extrákra, de ez nem jelenti azt, hogy el is kell. A mostanin kb. azokra az extrákra költöttem, amikre itt, a topikban mások is szoktak. Kis fejidom, kipuffogó, csomagtartó, fém fékcsövek, stb. A motorban annyi a változtatás, hogy a karbi a kipuffogóhoz lett hangolva, kapott egy primerlánc-feszítőt (két évvel később már gyárilag is olajnyomásos feszítőt kapott), meg egy termosztátos olajhűtőt. Igazából csak a termosztátos adaptert vettem "drágán", mert a csöveket itthon gyártattam, a hűtőt pedig egy Citroen kacsáról bontottam.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136997 üzenetére
Ember! Ez nem pályamotor. Tudod, felénk (meg úgy Európa nagyobb részén) 50/90/130 a megengedett és akkor még nem említettem a relatív gyorshajtást. Ebben a tartományban teljesen jól használható. Korábbi reakciók alapján nem is feltételezem a topiktársakról, hogy nem szabálykövetően motoroznak. Te más helyzetben vagy, mert ahol élsz, ott egyes autópályaszakaszokon mehetsz gyorsabban. Azt nem tudom, hogy a lapon kanyarodást hol alkalmazod, mert ahol éles kanyar van az autópályán, ott sebességkorlátozás is szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #136999 üzenetére
Miért ne vehetnél Harley -t? Elég sokat járok német autópályákon és az a tapasztalatom, hogy nehéz találni olyan 30 Km -es szakaszt, ahol nem futsz bele vmi korlátozásba. Mennyi időt lehet így nyerni egy 300 -at tudó motorral? Máshol meg csak elméleti a kérdés, hiszen amúgy sem szabad gyorsabban menni. Nekem az a tapasztalatom, hogy hosszú távon rohanva sem jutsz sokkal messzebb, mint egyenletes, 130 -as tempóban. Csak jobban elfáradsz. A gyakori megállásokkal több időt buksz, mint amennyit a gyorsabb tempóval nyersz. Szvsz. ha messzire mész, akkor egy jól pakolható, kényelmes, nagy hatótávolságú motort vegyél! A lapon kanyarodáshoz meg egy kisbuszt, amivel ki tudod vinni a pályamotort oda, ahol legálisan kihasználhatod a képességeit.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen