- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Mozilla Firefox
- Linux kezdőknek
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Synology NAS
- Windows 10
- DIGI internet
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pttypang #146700 üzenetére
Friss jogsisként emlékszem, miket kell megnézni napi első indulás előtt a motoron. Az köztük van, hogy a teleszkópokon ne legyen olajfolyás, vagy más szennyeződés, sérülés. Gondolom, az első indulásos lista az alap.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Pttypang #146700 üzenetére
Viszont ha nem jó az indexkapcsoló pont akkor, azon szerintem elhúzhatnak. Világító és jelzőberendezések alapvetőek. Azt tényleg nézd meg. Meg takarítsd le, mert ha odaállít valaki egy olyan motorral, aminek a motorszámát takarítani kell, hogy látszódjon, szerintem eleve negatív érzéseket kelt a vizsgáztatókban.
-
veterán
válasz Zoli bácsi #146702 üzenetére
Kicsit korrozioerzekenynek mondanam, de ha parszor megjaratom, utana oke. Szetszedtem mar, de nem volt nalam hozza valo zsir, csak altalanos keramias szerelo, azzal meg nem tudtam fixelni veglegesen.
Everybody lies.
-
Zoli bácsi
őstag
Ma délutánra olyan idő lett, hogy egy szál pólóba futkostam az udvaron (Éjszakázás után, amikor amúgy fagyos vagyok). Előszedtem téli álmából a fattyút (Kínai anyától, Olasz apától... ), betettem az aksit. Aztán csak úgy, akku fedél nélkül, több mint két hónap állás után beröffentettem, aztán kerültünk egyet. Pöccre indult. Nagyon kellett ez már a lelkemnek. Uh de jó volt egyet motorozni, melegre járattam, aztán gyorsan letettem, addig volt jó idő, míg a nap sütött.
Sokan elővették ma a kétkerekűt, sok motorost láttam.
-
bacus
őstag
Givi Trekker Dolomiti 46 literes alu hátsódobozt árul egy barátom. Ma megnéztem, picit karcos az ülés felől, a fel/leszállásnál összerugdalta kicsit. Megvan mindkét kulcsa.
Van még pár szinte új dolog amit árul, pl SW Motech hátsó ülésre rögzíthető nyeregtáska 22-34 literes - ez sztem nem volt motoron, meg van egy Nolan N100-5 sisak, XL-es, sárga/fekete színben, ez volt rajta egy túrán. Nekem az XL-es hatalmas...Érdekel valakit, privátba keressen.
Remélem ez nem számít hirdetésnek, mert nem az én cuccom.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bardi
aktív tag
válasz Zoli bácsi #146704 üzenetére
Mennyi állás után indult pöccre? Én hétvégén a VFR-t egy percig összesen (de nem egyben) biztos indítóztam, mire beindult. Akksi ki volt szedve, mélygarázsban állt, és kb 1 órát töltöttem, mielőtt visszaraktam volna. Nem tudom ez mennyire normális, azt gondolnám nem, viszont utána gond nélkül ment hétvégén, tippre ugyan annyi ereje volt, mondjuk miután a civic typer összetört, egy 54 lóerős seicentóhoz tudom csak hasonlítani
'92 Honda VFR 750
-
macilaci78
nagyúr
válasz bardi #146706 üzenetére
Simán benne van, hogy az üzemanyag elillant valahol a benzincsap és az égéstér között. Nálam a robogó indul nagyon sokára 2-3 hét állás után.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Gaboman
nagyúr
Nekem 6 hónap âllàst követően is indul pàr másodperc utàn.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #146706 üzenetére
A vfr karbis, nem erdemes osszehasonlitani injektoros motorral. mult heten inditottam be, nekem is kellett egy percig inditozni. Megszakitos benzimpumpaja van, kell egy kis ido, mire feltolti a karbikat. Amugy az a benzinpumpa eleg tré. Egy hatalmas szoleonid, aminek a tengelye membranra van kotve.
Az injektoros motor teljesen mas. Ket hete inditottam be 5 ev allas utan egy 999 est. Kb 10 fotengelyfordulatot forgott, ezutan beindult, meg annyit sem kellett talan eroltetni. Termeszetesen uj akkuval.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #146711 üzenetére
Köszönöm, volt egy olyan sejtésem, hogy a karburátorral lehet ez összefüggésben, de semmi tapasztalatom nincsen. Másnap már ment pöccre, mint amikor elraktam.
'92 Honda VFR 750
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #146696 üzenetére
Attól hogy hangos már szar is? Halkan nem lehet szar?
Viccet félretéve, nem azt szeretném, hogy a szomszéd a második napon lapáttal kergessen, de zavar hogy hangosabb a blokk mint a pufók.
Kívülről hallgatva tetszik a hangja, mikor más ment vele, de rajta ülve abból sajnos szinte semmit nem ad vissza. (Tudom akkor menjen vele más én meg nézzem / hallgassam)
A gyártó kínál hozzá Akra vagy Remus dobot, egy Akrást ki is próbáltam, picit jobb de nem 1200 euronyival.Gipsz Jakab
-
Gaboman
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #146685 üzenetére
Ha szereted hogy hangosabb a motorod akkor indulj el azon az úton.Neked kell èrezned hogy mi a jó számodra.Sosem àlltam a csendes motorok pàrtjân.Szinte minden gépem hangos volt, de ha lakóterületen belül motoroztam sosem mondtad volna meg hogy nyitott a gép.Èsszel kell menni, ès akkor nincs baj, nem nyekeregnek èrte.Viszont lakóterületen kívül màr nem foglalkoztam vele, èn imádom a hangos motort.A jelenleginek is olyan a hangja amikor húzom neki mint amikor vihar közeledik.Egyszerűen imádom!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #146685 üzenetére
[Nyitva] a 610, számomra ìgy van szép hangja.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #146714 üzenetére
Halkan nem szar, mert mukodik rendesen. Amint kiveszed a katalizatort egy euro5 motorbol, ott hibauzenet lesz, es szarul fog mukodni. Szoval masik map kellene ra. (Ami nagyon nem egyszeru ennel az eu normanal)
Hat az akra meg termignoni, sc projet dobok euro 4 motornal sem voltak nagyon meggyozoek, de euro 5 nel, tiszta penzkidobas. Senem konnyebb, senem hangosabb, csak draga.
Ha jo hangot akarsz akkor euro3 tol visszafele kell nezelodni sajnos.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HoaryFox
őstag
válasz bardi #146706 üzenetére
Tavaly injektoros CBF1000 frissen töltött akksival pontosan ugyanannyit tekert ~5 hónap állás után, mint ha csak tegnap tettem volna le.
A karbis ER5, na ott volt mulatozás a szivatóvalJelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
bajnokpityu
félisten
Van olyan ismerős aki ujnmotorgumikkal foglalkozik?
Régen minden topicban volt egy, aki jóval jobb áron hozott, most meg....eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #146651 üzenetére
Nem fejti ki
-
pietrrr
aktív tag
válasz norbert1998 #146720 üzenetére
Nem meglepő, ő csak fikázni jár ide
-
veterán
válasz norbert1998 #146651 üzenetére
En erre a mabisz dijnavigatorra gondolok ilyenkor, ez kicsit alacsonyabb arakat szokott kidobni.
Everybody lies.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #146717 üzenetére
Van olyanom is.
A VFR-ek gyári dobokkal is megfelelnek nekem. A 750-nek kifejezetten szeretem azt a vonyítós blokk hangját.
A huskinál viszont így hogy katit kellene kivenni, esélytelen pláne itt Ausztriában. Akkor marad a gyári.
szerk: Az R1 hangosan is rendesen működik.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Jakab66[hun]
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #146725 üzenetére
Lájkolom a gepparkot, nekem is vmi ilyesmi van, legalabbis az r1 es a 750 viffer iranyban van
A lenyeg, hogy gyujtsuk ossze a regi szarokat.Ahogy nezem az egy rn09 es, euro2 vel. Bar azok is erzekenyek voltak mas dobra, mert open loop befecskendezese volt vmelyik szerianak (pontosan nem emlekszem melyik) es egy masik vegdobbal egy igazi szar lett a gazreakcioja motorfek utan.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #146728 üzenetére
Igen rn09! Már így vettem ezzel a dobbal, nem tapasztaltam ilyet, hogy rossz lenne a gázreakció. Bd killerrel elég pofás hangja van, nélküle meg olyan ugrik a rendszám hangja.
Gipsz Jakab
-
macilaci78
nagyúr
válasz Pttypang #146723 üzenetére
360 Ft-tal olcsóbb a legolcsóbb ajánlat, viszont a következő 5 ezerrel drágább.
A netrisk-en a következő ajánlat 1600 Ft-tal drágább, 5k-ig van még másik 2 ajánlat is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
xmad
őstag
Felnicsíkot mivel lehet egyszeruen leszedni?
a megfogom és lehúzom nem mukodik😅 -
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #146729 üzenetére
Ezzel csak azt akartam mondani, hogy az also euro besorolas nem jar automatikusan plug and play kipufogocserevel. Meg egy egyszeru vegdobnal sem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
bacus
őstag
válasz -Mosquito- #146738 üzenetére
holnaptól van jó hőlégfújó a lidl-ben..., ne már hajszárítózzon.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz -Mosquito- #146740 üzenetére
Egy hőlégfújó sok mindenre jó, akinek nincs nyugodtan megveheti. Begyújtani vele a faszenet, vagy a kandallót, vagy lekaparni a festéket bárhonnan, megkínozni a betörőt, de tényleg bármire is jó
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
xmad
őstag
köszi a tippeket.. hajszárító, hőlégfúvót nem tudom használni mert nincs áram a garázsban
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #146738 üzenetére
Vagy seb benzin.
-
Apophis
őstag
válasz Jakab66[hun] #146726 üzenetére
Több magyar kipufogós is van, akik direkt motorokkal foglalkoznak, 100-200-ért nyitott rendszert kapsz, kiszedik a katalizátort is, ha kéred, vagy csak a hangtompító elődobot. Szerintem minőségben is verik az Akra és hasonlókat, sok panaszt hallottam mostanában, hogy méregdrága gyártók kispórolják az anyagot a termékeikből. Utána meg kell íratni padon, ez lehet ECU flash vagy Power Commander szerű plusz modul, erre is vannak jó szakemberek az országban.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
3800+
őstag
válasz Apophis #146745 üzenetére
Idén a tervezett külföldi túrák miatt most én is bajban vagyok a kipufogóval. Akitől vettem, ő is így vette a motort. A forgalmiban bele van ütve egy típusjóváhagyási szám, de hogy az most a motoré vagy csak a kipufogó-é azt nem tudom, mert nem a megjegyzésekhez van írva, hanem a (K) ponthoz. Persze semmilyen papírom sincs a kipuról. Itthon nem gond, meg ahogy néztem a járműelőéletet minden műszakin azzal együtt lett leműszakiztatva, viszont ugye papírok és egyértelmű bejegyzés nélkül kint hamar lekerülhet a rendszám a mociról. Yoshimura a kipufogó, sehol nem találok hozzá műbizonylatot neten sem. Így utólag, papírok nélkül esélytelen ezt rendezni a forgalmiban már?
Még az is megfordult a fejemben hogy eladom a Yoshit, meg a gyári kiput aztán itthoni hivatalos forgalmazótól veszek másikat, papírokkal és úgy rendezem a dolgot de ez meg rengeteg macera.
Decibel értékre bőven jó vagyok DB killerrel, kár hogy kint ennyire szigorúak.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
palfitom
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen