-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
[link] ez durva, az ára is az.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #51799 üzenetére
Nekem személy szerint a gyári fekete jobban tetszik.
***
Brutálszép! -
Daywalker
addikt
Két dolog durva: a tömege és az ára. Ezen kívül semmi...ok a futómű nem rossz, de Öhlinst más is rakott már motorra. Lényegében semmi nincs belőle, ami a gp-ben Se seamless váltó, se pneumatikus vezérlés. Tudom-tudom, maradjak a valóságban. De akkor is az az érzésem, hogy kávéházi villogásra tervezték ezt is. Ja és az a tükör b+...mint a biciklikormányra szerelt tükrök kb a a szint.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #51798 üzenetére
Fura,mert a Tommot közismerten a legdrágábban dolgozik,mellesleg szokott panasz is lenni,hogy ennyiért hibás ülést/áthúzást is tudnak készíteni. (Zsoké apósának T.Lacinak a GW-re valami 300eFt-ért csináltak ülést.) Csúszkálásra is van megoldás,a színnél meg vigyázz nem tudom milyen szerkód van bőr/cordura elképzelhető,hogy meg fogja fogni a fehér mű/bőrt,emeltet hamar koszolódik is. Érdemes köbe nézni mert árban/minőségben nagyon nagy a szórás..
Feree13:
Az a ragasztás szerintem nem lesz valami tartós.. Olyan erő fogja cibálni a tükört/házat,hogy nem sok időt jósolok neki míg ott/úgy marad a helyén. Csinálj egy biztonsági rögzítést pluszba,így talán nem fog lerepülni max ott fog fityegni az idomon. Így viszont a fényezés bánhatja.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #51804 üzenetére
Ki van már találva, meg lesz csavarozva is.
Meg ez nem pillanatragasztó hanem olyan cucc amivel kipufogót csöveket meg blokkot ragasztanak, két komponansű cucc, elég komoly...
Majd elválik.
Úgy jöttem haza vele hogy visszaraktam a helyére minden rögzítés nélkül és alig mozdulgatott meg mert a külső borítás is a helyén tartja...
Szerintem simán jó lesz ezzel a cuccal + a csavarral.
Lehet ez már a következő galambot is kibírja."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz -Mosquito- #51804 üzenetére
Én vízálló loctite-al ragasztottam vissza a km órát a kawasakin és semmi baja pedig az is kap ott mindent. Lehet erősebb a ragasztó mint az a spiáter vacak.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #51804 üzenetére
Hm, az betyáros ár.
Mióta Pestre költöztek nagyon ritkán beszélek velük.
Igen, marad a sima fekete, a fehér tényleg kényes és nekem is jobban tetszik teljes feketén."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
emre
veterán
válasz runner 125 #51809 üzenetére
Kárpit ügyben a Somoto-t érdemes még megkérdezni. Már ha eddig nem tetted meg.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
AllTheBest
senior tag
Használ itt valaki Koso DB01r műszerfalat? szeretnék venni egy ilyet, de lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatban
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
polimorf
tag
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Bősi erőmű látogatás!!! 2015. Július. 04.
Most sikerült beszélnem azzal aki az erőműnél az engedélyt intézi (Zeka).
2015. Július. 04.-re (szombat) kaptunk engedélyt.
Viszont a létszámot is le kell jelenteni, és az ebéd igényt is. Ezért még ezen a héten vasárnapig kérem jelezze (Privátban nekem) aki szeretne jönni, és külön jelezze ha ebédet is kér( hány motor, hány fő, hány ebéd). Az ebéd ára 3,50-4 euró. Ebben van egy leves, egy második és egy üditő.
7:30-kor gyülekező a Szendre OMV kúton.
8:00-kor indulás a térképen található OMV benzinkútról Szentendréről.
10:00-kor lesz a találkozó a Vámosszabadi határátkelőn (oda én megyek a csapat elé). Onnan megyünk az erőműhöz.
11:00-kor kezdődik az erőmű látogatás
12:00-kor ebéd
Aztán lesz még program, vagy megtkintjük a közelben lévő tigrisfarmot, vagy Gútán a vizimalmot. Ez a délutáni program még képlékeny, de valami lesz az tuti.Útvonaltérkép: [link] Kiindulási pont a térképen jelzett OMV kút Szentendrén.
A csapatot Mosquito34 fogja elvezetni a határig onnan én átveszem.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Bősi erőműlátogatás.
Akik eddig jelentkeztek:
Mosquito: 1 motor 1 ebéd
Endroo: 1 motor 2 ebéd
V. STRYKER: 1 motor 1 ebédLehet jelentkezni, a látogatás idegenvezetővel ingyenes csak az ebédért kell fizetni.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #51806 üzenetére
Huh baszki nagyon durva ez a cucc. Két sima felületű vasat is úgy összeragaszt mint a huzat. Csináltunk előtte tesztet, brutál. Ez kapott mégy egy csavart is ami az alsó részébe menetetvágott és az egész csavart bekentem a gyurmával is mielőtt belecsavartuk. Ezt csak szétrobbantani lehet kb. Most 2 napig a satuban van plusz egy fogóval oldalirányban szorítva.
Vasárnap szerintem felkerül..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FIREBLADE78
addikt
Megvettem napokban az indexet. Erre ma 1 órát szopok vele míg szétszedtem és raknám be az újat,de nem tudom bedugni a helyére,mert nagyobb ennek a menetes váza,mint a réginek Legalább megtanultam indexet szét és összerakni
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
polimorf
tag
válasz tboldi #51819 üzenetére
Onnan már nincs messze a Vámosszabadi határátkelő ott megáll a csapat, ott lenne a legjobb csatlakozni.
Én már a csapat érkezése előtt fél órával a határon leszek várni az érkezőket.
A határig Moscito vezeti a csapatot, ha ő azt mondja, hogy megoldható akkor tőlem ott is csatlakozhatsz[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
dewil666
őstag
Sziasztok!
Térprotektorból melyik fajtát érdemes venni? Csuklósat vagy nem?
Ajánlani tudtok ami nem túl drága (7-10ezer) és nem rossz kategória?KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
Xaels
félisten
Mai napom is remek volt. Reggel igaz kicsit elnéztem az utat, úgy emlékeztem a Döbrenteinél fel tudok menni a rakpartról az Attilára, de csak a másik irányból lehet. Nem gond elmentem a Halászig és onnan vissza, jól megdöngettem az Alagútban a "Medvét".
Délután megvolt a 2. fogyasztás mérés is ami 4,8-ra jött ki így városban, szabályosan.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
bigdady
nagyúr
Sziasztok
Szemeznek egy Cagiva raptorral. Bukóból is teljesen vakon vagyok. Mi a belépő szint bukóban szerintetek? Mit ajánlanátok? Jo lenne ilyen lehajtható napszemüveges mert gondolom napszemüveg hülyeség bukó alá Köszi
Illetve 2005-ben milyen színben jöttek ki a raptorok? Hol lehetne megnézni?
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Hát én nemtudom, szerintem két motoros azt kérdezi meg legutoljára a másiktól hogy:
"Na és mennyit eszik?"
Srácok ez nem erről szól...
Nem az a léyneg hogy 1 literből hány km-ert teszel meg, hanem hogy 1 literből mennyi örömet szerzel magadnak...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz Ferdzsoo #51828 üzenetére
Nem is azért írtam. Egyszerűen csak jól esik, hogy ezzel nyugisan elmegyek még messze a tartaléktól is 200km-t míg a másikkal állandóan lestem mikor tankoljak. Na meg ez a bejáratós időszak és mivel nincs üzemanyagszint jelzőm ezért szeretem tudni mennyi az annyi. Még 2-3 alkalommal fogok számolni és utána nem fog már érdekelni. Csak egy 250kg-s dögöt nem szeretnék tologatni. Gondolom te sem szeretnéd a VFR-t.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Archer
őstag
Hát ahogy beharangozták, ahhoz képest nem egy nagy eresztés ennyi pénzért szerintem. Az Öhlins-Brembo párost tudja az 1000RR SP is (amúgy ha jól nézem, ez a legolcsóbb Brembo nyereg motorra) tized annyiért, a gyári HRC kittel (mondjuk még egy RR ára) felvihető 200 Le köré aztán mindjárt sokkal kisebb a difi.
Tudom, ez GP feeling meg stb. de kb. itt ki is fújt. Inkább a Blade-et hoznák fel a konkurencia szintjére, gyakorlatilag 2008-óta ugyanaz a technika.Erőmű látogatás: engem is érdekelne a dolog valószínűleg de én is csak Győr környékén csatlakoznék be, hétvégéig talán tudok mondani fixet.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #51831 üzenetére
Szerintem a bomos nem ezt az ohlinst tudja. A hp4 ben felaktiv futomu van. Ebben egy nem megszokott kulso gaztartalyos villa van, ami eddig a desmosediciben volt az "utcai" motorok kozott.
Papiron a sedici ugyanazt a vezerlest hasznalta, mint a gp-n. Valoszinuleg teljesen mas vezerlesi idokkel, szoval vakitas az is.A blade-et felhozni a konkurencia szintjere azt jelentene, hogy kap egy verseny abs-t, kap egy kiporgesgatlot, es 15-20 loerot?
Fotengelyen 200 loero magassagaban nagy a kockazat mar.
Ha nem szall be a loeroversenybe, nem kell kiporgesgatlo, mert nagyjabol kezelheto a motor meg. Kimotorozni igy is olyan tudja aki 5 evesen kezdett motorozni, ebbol kiindulva nincs baj a teljesitmenyevel. (Namost magyarazd el egy marketingzombi laikusnak ezt. Vagy egy markabuzinak, aki a modell adatainal a konkurencia szamainal mindenkepp nagyobb szamokat akar latni, hiszen az a jo)
A sportmotorokat az a reteg veszi leginkabb, akik nyomjak a szemet. Nem futar, vagy taxi uzemmodban mennek, egyszerre nagy tavokat, viszonylag alacsony sebesseggel, hanem vegfordulat kornyeken is akar, akkora nagy kozegellenallassal, hogy az fogja le a motor nyomatekat. Na attol kopik a motor, nem a km ektol.
Kesobb profitalni tud a Honda abbol, h nem aldozta fel 20 loeroert a nagyobb futasteljesitmenyt.
Persze akit a katalogusadatok erdeklik, az elsiklik majd a modell felett, pedig semmi baja annak a motornak.
Aki versenyezni akar, es tenyleg keves neki a motor, az mar olyan korokben mozog, hogy versenyzesbol el, es meg fogja a blade hez venni a hrc kittet, es akkor jo lesz minden. (Kispataki a regi bladdel ment 50 et a hringen)
Nem gondolnam rosszabb motornak a tobbinel. Csak mas fejlesztesi utat jar, mas reteghez szol. Ugy is fogalmazhatnank hogy jozanabb motor. Szukseg van erre is kulonben nem gyartanak ilyet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na meg volt az első rutinórám hajnalban egy erősen lef*sott állapotú GS 500-zal! "Pöttyet" szokatlan a kis Csótányom után: kifejezetten helytelen taktika az első, kerülgetős gyakorlatnál, koppig rántott gázzal elindulni (az én kis vackommal máshogy nem is lehet, mert lefulladna)... :-((( Nem estem hanyatt, de nem sokon múlott. A kuplungolástól elzsibbadt az egész bal karom, annyira nehéz (a Csótány kisujjas); a váltó valami leírhatatlanul sz*r, üres állást csak nyomokban tartalmaz, nagyon kíváncsi lennék, hogy például lámpákkal tarkított nagyvárosi forgalomban hogyan lehet vele megélni egyáltalán. A motor ereje - számomra - lenyűgöző, húztam pár kövéret, és harmadikig is felkapcsoltam. ;-))) Az oktató azt mondja, hogy a Gladiussal ilyesmit majd ne csináljak, mert én leszek az első a 35 éves oktatói pályafutása alatt, akit a mentők fognak elvinni a rutinpályáról.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #51835 üzenetére
Nagymotor teljesen más világ mint az on/off rendszerű 125-ösök...még a gs500 is. Gyanítom eléggé lerúgott lehetett, amin én tanultam egész fasza volt...persze mára azok is elértek.
Bár mondjuk nem értelek: ismeretlen motoron nem húzok koppig gázt...ha lefullad, hát lefullad. Rutinpályán nem gáz.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Polemius
aktív tag
válasz Bogyó bá' #51835 üzenetére
Csak finoman!
A gyengébbik GS500 úgy emlékszem 34LE (25kW), ami már önmagában jóval több a Csótányodnál (na meg choppert eleve nehezebben kapsz fel egy kerékre ).
A Gladius meg 71 lovas, és V2.A GS500 meg olyan, hogy melegen hajlamos nehezen venni az üreset. Oktatómotoroknál meg főleg.
Azt tudod csinálni, hogy picit visszaengeded a kuplungot előrébb gurulsz pár arasznyit, hátha.
Vagy (behúzott kuplunggal) gázfröccs, és közben lábbal picit gurítasz rajta, utána újra próbálod.
De úgyis csak a rutinpályán kell menned vele, a gladiussal forgalomban meg csak nem lesz ilyen gond.Jut eszembe, jól emlékszem, hogy Kalocsán laksz? Vasárnap keresztül megyek a fél országon, Dunaföldvárnál jövök át a Dunán.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #51836 üzenetére
A Csótánnyal érkeztem a rutinpályára, és elsőre fel sem merült bennem, hogy ez "nem olyan". Azzal csak nyélgáz, ráengedett kuplunggal lehet elindulni (mindig is ilyen volt), egyébként egy marha nagy rántással megáll.
Ez még hagyján, de óra után meg majdnem szétcsesztem a bokámat hazafelé induláskor: egy óra alatt egész megszoktam a GS eltérő üléspozícióját, lábtartóját, stb., aztán a Csótánnyal elindulás után raknám fel a bal lábam a lábtartóra, és nem volt ott semmi, vaze (20 centivel előrébb kellett volna keresnem)! Belerúgtam a betonyba...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #51841 üzenetére
Az tényleg a legalja, nekem 16 évesen volt majdnem 2 évig. Aztán ahogy megszereztem az autós jogsit, 32 évig eszembe nem jutott volna bármilyen kétkerekű motorizált járgányra ülni, és szerintem ebben a musztángos élményeknek is volt "némi" szerepe...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
vlevi
nagyúr
-
Daywalker
addikt
válasz Bogyó bá' #51842 üzenetére
Nekem nem volt, de rokonnál nyúztuk több nyáron át az övét Hát volt szerelés bőven, de alapvetőn amit kapott ott terepen meg porban, ahhoz képest egészen jól bírta. Szerintem ő egy jobb darabot fogott ki. Hmm, ha belegondolok, hogy mennyit mentünk védőruha meg sisak nélkül... Hiába, no...fiatalok voltunk és hülyék.
vlevi: csak majdnem?! Hm...én még egy kispolszkival is elindulok csak kuplunggal, pedig az aztán tényleg nem egy erőgép Nem értem nálatok mi a hiba...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #51844 üzenetére
Az enyém zsír új volt a boltból. Mivel anyámék nem akarták hogy motorozzak, így két nyarat dolgoztam végig diákként az áráért. Akkor jelentek meg az első S51-es Simsonok is, de az jóval drágább volt, és csak protekcióval lehetett hozzájutni, nekem meg nem volt se több pénz, se bolti ismeretség. Hű, de irigykedtem rájuk: csak kivették a műanyag gyűrűt a súber fölül, és már mentek is mint a golyó. Én meg "fúrtam, faragtam, reszeltem" hogy a nyomukba érjek, de mégsem volt jó sohasem. Aztán volt egy randa balesetem is vele, sikerült 60-nal eltaknyolni. Ha nincs rajtam a pár héttel előtte leárazva vett kiskörösi sisak (még nem volt kötelező smkp-re), akkor lehet nem élnék, ugyanis úgy bevágtam a fejemet a járdaszegélybe, hogy a sisak megrepedt. Így viszont csak a bal csuklóm tört el, meg némi agyrázkódást kaptam.
szerk: azért megjegyezném, hogy 3 héttel később, begipszelt karral már újra motoroztam.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Peczek
aktív tag
Kb. negyed éve hajtok egy 300-as nagyrobogót. Időnként azonban visszaülök az 50-es Malagutira (pl. ha egy egész napra ott kell hagyni a Keleti pályaudvarnál, és féltem a rendes motort, hogy elopják, összekarcolják stb.)
Tegnap is átmotoroztam a városon az 50-essel, nos féltem, de nagyon. Nem a teljesítmény hiányzik főleg, hanem: a tükörben nem látsz hátra semmit, a futómű mintha biciklivel mennél, szerintem ennek az 50 km/h sebesség is sok. Az autók meg a Petőfi hídon meg a körúton lenyomnak, alig kerülnek ki, amikor elhúznak melletted.
Korábban két évet nyomtam ezzel az 50-essel, de azt hiszem sohat többé.
-
Peczek
aktív tag
válasz AllTheBest #51849 üzenetére
Szerintem még mindig az egyik legjobb: Malaguti Ciak, 16"-os kerekekkel
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs