- YouTube
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Sweet.tv - internetes TV
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz canniball #79845 üzenetére
Na ezaz... Az az 1L fogyasztás különbség adott esetben a különbség, hogy elég-e 3X tankolni adott távon vagy 4X kell.
Főleg amikor monjduk hosszabb távon mész, maszk, füldugó, bukó, mind le, majd vissza....(#79848) tboldi: A pózolással nincs gond, csak gondoltam megosztom mint tapasztalat. Nekem pont atom kényelmes volt az SV, mikor utcai cuccban próbáltam, és éppencsak jó maradt utána motoros cuccban, meglepődtem.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #79850 üzenetére
Senki, de nem is lényeges a számomra.
Tudom, hogy az én méreteimhez valami túraenduró passzolna a legjobban, de szívem szerint valami sportosabbat szeretnék most.
(#79853) Mosquito34: Akkor már tényleg CB500X.
Érdekességképp megmutatom, hogy festek az új CBR1000RR-en.
Anyumnak még gyakorolnia kell a fotózást.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #79853 üzenetére
Én is pont így nézek ki ezeken... De nekem kényelmesek. Csak a kinézet nagyon vicces. Én csak ezért biztos nem vennék ilyen nagytúrázót. A kicsit sportosabb gépek nekem jobban adják, az üléspozíciót is jobban szeretem rajtuk.
(#79854) Moleman: Néha hagyják, de inkább nem. Egy ideig én is próbálkoztam, de mikor sokadszorra kapcsolják ki alólad a kutat, utána inkább hanyagolod. No, meg amennyi rémtörténetet lehet olvasni, hogy tankolás után csak leléceltek motorral/robogóval, valahol meg is értem....
-
demars
addikt
válasz tboldi #79852 üzenetére
Baszki, hogy te mekkora vagy...
Igy motoros ruha nékül murisak a képek.
Egy busa jobban menne hozzád, ha már sportos gépet szeretnél.
Amúgy meg nem olyan "rossz" egy jó kis túra gép!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #79860 üzenetére
Pacsi!
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #79860 üzenetére
Amúgy csináltam úgy két videót, ugye ennyi volt vele a célom, teljesen jók lettek. Csak egy app kellett, amit ha elindítottam folyamatosan vett fel képernyőzárral is. Ezért kár lett volna kamerát venni 30-ezerért.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Egy rendes motornak van legalább 20 literes tankja, azt meg nehéz egy menetben kifogyasztani...
(#79860) runner 125: ha Vodafonos, akkor a mobil képernyője alapján akár motorozni is tud, átlátszatlan plexivel is.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
No igen, a felnyitható azért mégis egy gesztus, látják az arcod. Én sajnos nem tudom ezt elsütni.
(#79865) Bogyó bá': Amúgy nem pici az a 17 literes tank sem ehhez a fogyasztáshoz, de tény, a komolyabb túra-gépeken szoktak 20 liter körülit tenni.
Az a vicc amúgy, mivel eléggé a teló tetején vana kamera, így praktikusan semmit nem takart ki, egyedül a műszerekhez kellett kicsit jobban lefelé fordulnom. De azt úgysem nézem olyan gyakran, nem volt nagy veszteség...
[ Szerkesztve ]
-
Francia91
veterán
válasz Bogyó bá' #79865 üzenetére
Azért mondjuk, mikor mentem/mentünk ki Erdélybe, az első nap egyhuzamba volt a táv 650 km... . Ezzel a móddal simán ki lehet fogyasztani 20 literes tankot is
Bár lehet, hogy csak én vagyok ilyen elvetemült, hogy egyben ekkora távokat nyomok, ráadásul az MZ-vel"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
-
freelanced
addikt
válasz tboldi #79848 üzenetére
Mondjuk ebben van valami.
Lehet, hogy végül Shark lesz, bár az Iconok is szimpatikusak.
Kesztyűből van valami ami ajánlott? Vagy milyen szempontok alapján érdemes?
Az a baj a kezem elég érzékeny, ráadásul fázós is ( bár ez nyáron gondolom lényegtelen), de szeretnék kesztyűből egy jobbat, vagy legalább nem belépő szintűt.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
HSM
félisten
Sőt, még pihenni is megálltam meg nyújtózni egyet pár pihenőben. Illetve a kompon is bátorkodtam az utasoknak fenntartott helyiségben lecsüccsenni.
Visszafelé sajnos éjjelre elég hideg lett, meg kellett pár órára álljak melegedni egy kúton Ausztriában. Szerencsére sokáig tudok majszolni egy tábla csokit, és nagyon barátságos volt a személyzet, nem volt gond. Aztán hajnalban kv és rajt haza.
(#79874) polimorf: No igen, az teljesen korrekt, de mivel az egy régebbi csúcs-túrázó, ha nem tévedek, ott azért ez el is várható. Meg gondolom a nagyobb motorja révén nem is 4,6-4,7L/100km körül kér autópályán. Bár van egy erős gyanúm, hogy így is jóval nagyobb a hatótávja, mint az SV-mnek...
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
Most jöttem rá hogy mit fogok imádni a jövő elektromos kétkerekűiben: nem lesz váltó
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
runner 125
nagyúr
Nemá.. én robogózom is, illetve robogóztam is sokat, de azért az efféle gépészkedés nekem adja.. pláne egy egy előzésnél, pikk pakk visszagang, aztán nyél.. ezt egy metro szerű villanymotor nem fogja visszaadni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Francia91
veterán
válasz Bogyó bá' #79870 üzenetére
17 literes. Csak tankolni álltunk meg, aztán irány tovább
300-at elmegy egy tankkal, de 250 km-enként tankoltunk kb, azt tartottuk biztosnak. A legjobb beállítással 1,5 éve 345 km-t ment el egy tankkal a 251-es ETZ-m. Jaa, és Laci, akivel voltam kint, hazafele 860 km-t ment egy menetben (természetesen tankolni meg kellett állni)Szerintem evidens, hogy tankolni meg kell állni közben, de azt a 6-7 perces megállót nem említem, azthittem, hogy alapvető
[ Szerkesztve ]
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." /Ayrton Senna/
-
BoB
veterán
válasz runner 125 #79878 üzenetére
Nyilván, az egész "steril" lesz mert teljesen fokozatmentes. Mindig hozza a maxot, nem olyan hullámzó mint most.
A robogókat nem tudom elviselni. Abban az automata valami undorító módon van megoldva
Már régóta tervezem a DCT tesztet, remélem van a közelben Honda szalon ahol adnak ki gépet tesztre. Aztán majd megírom mit gondolok
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
runner 125
nagyúr
Teszt beszámolók alapján nem túl kiforrott még az sem..
Egyszer próbálj ki egy erősebb robogót is, amiben mondjuk van egy normális variátor és nem feltétlenül 4-5-800 ccm-esre gondolok.
A kiskerék miatt nagyobb azadrenalinfaktorhalálfélelem, de pl. a 180-as 2T-men nem kell nagyon rángatom az elejét, h gázból felkússzon egykerékre."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
Pedig az egy teljesen jó automata. Fékezel megáll, gázt adsz elindul. Ennél csak egy undorítóbb van, a fokozatokkal büntető automata, ami elég bosszantó tud lenni, hogy adott esetben a legalkalmatlanabb pillanatokban jut eszébe váltani....
(#79884) Mosquito34: Ebben tuti benne van az is, hogy sokan csak azért válasszák azokat a modelleket, mert abból van DCT-s, mivel eléggé Honda unikum még ez az automata-dolog.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #79832 üzenetére
Szelephézagolás előtt vagy után cseréljek olajat... vagy tökmindegy.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #79886 üzenetére
Igen.
Szerencsére engem csak kocsiban bosszantott automata, motoron nem szeretném azok után kipróbálni.
Sajnos a pilóta látja csak, milyen út jön, vagy mit akar csinálni, ez pedig minden fokozatos automata veszte.(#79888) canniball: Ez tény.
Nekem mondjuk megérte, hosszú távon tervezem megtartani a masinát.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
Az is elég irritáló tud lenni, ha vezettél már jó variátorost, és azután rosszat. Az újabb Diomon túl későn zár a kuplung, ezért későn indul el, és folyamatosan túl magasan tartja a fordulatot, nyomatékcsúcson túl, ezért nem is megy jól. Cserébe végsebességben nagyon jó, ha egyszer végre eléri (gps szerint 74-et megy, és 3.2 litert eszik). A régi sokkal harapósabb volt, de sajnos a két évjárat nem kompatibilis, nem tudtam kicserélni, erre meg egyelőre nem akartam költeni, így is sokba van.
Amúgy ha jó harapósra van beállítva, városba nagyon jó a variátor szerintem, mondom ezt úgy, hogy én se szeretem az automatát kocsiban.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Moleman #79890 üzenetére
Nekem nem volt bajom a variátorommal, meg a robogómmal, jól működött. De elég utálatos volt, hogy bőgetni kellett, akár ha csak egy métert akartam menni. A nagymotor sokkal jobb, csak picit engedek a kuplungon kifelé, és már el is indult, nyugisan, csendesen.
Motoron semmi hátrány nincs a kézi váltóval városi szaladgálásnál sem, egyesben többet megy az SV-m, mint egy 50-es robesz kompletten variostul. Szval ha városban ugrálni kell, ahhoz simán jó a manuális is, én pl. városon belül általában csak kettest és hármast használok az induláskori egyesen kívül, hosszabb egyenesekben esetleg berakom négyesbe, és annyi. Teljesen élhető.
Az autópályázás is kb. úgy nézett ki, hogy beraktam hatodikba, és a következő megállásig ki sem vettem belőle...
Egyedül a dugós részek tudnak hosszú távon fárasztóak lenni, mivel az SV-n kicsit "nehéz" a kuplungkar, és elfárad tőle a kezem. De az nem gyakori szerencsére.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
Igen, sokkal kulturáltabbak a váltósak. Ha egyszer végre lesz nagymotorom, kipróbálom majd munkába járáshoz, csak van jó pár előnye a segédmotornak. Záróvonalak, VÉDA, sötétnarancssárga, stb, egy napi munkába járással milliós közig-szeretetcsomagot halmozok fel elméletben, miközben persze sose zavarok senkit. Rendszámmal félnék (igaz a sötétnarancssárgákat még zöld korukban elérném ).
Mikor a forgalmi vizsgát csináltam, megszokásból motoron is nagyon hamar felváltottam, ahogy autóval szoktam, de én is rájöttem, hogy hasznosabb ha jobban harap a motor, itt nem olyan egyszerű a visszaváltás (egy derékszöget sikerült hatosban bevenni, csattogó lánccal ).
-
vlevi
nagyúr
válasz runner 125 #79886 üzenetére
Én mondjuk eleve fenntartásokkal álltam hozzá, amikor tavaly nyáron egy Honda Africa Twinnel tudtam menni egy keveset. Sajnos az összes rossz dolgot, amire számítottam, azt megcsináltam a DCT.
Mivel nincs kuplung, megálláskor azonnal üresbe vált. Elindulni úgy tudsz, hogy gázt adsz. Majd ő valamikor ráengedi a kuplungot, amikor kedve tartja, és megindul. Szóval, csúsztatott kuplunggal, vagy nagyon finom gázzal elindulás lehetetlen.
Normál módban kegyetlen hamar felvált. 70-80 körül már lazán 6.-ban van a váltó. Emiatt érzésre alig van benne erő, a DL-650-t erősebbnek éreztem, persze ez csak azért van, mert nem vagyok olyan hülye, hogy 50-60 körül 6.-ban hagyjam a váltót.
A DCT gázelvételre nem vált vissza. Bennemarad 6.-ban, emiatt motorfék kb nulla. Néhány YT videót láttam, azon is látszik, hoyg városi forgalomban, 40-50-es tempóban bennmarad
Körforgalomból 30-al, 4. fokozatban akart kijönni, őrül rázkódás és lánc csapkodás közepette.
És a végén a legaljasabb dolog az volt, amikor be akartam fordulni a parkolóba, akkor a megfordulás közben pakolta vissza 2-esből egyesbe a gépet. Számítottam rá, ezért nem taknyoltam el, de akár az is lehetett volna.Tudom, ezen dolgok egy részét megoldja az, hogy van rajta sport mód, meg biszembaszom, meg akár a gombokkal kézzel is válthatok, de pont az lett volna a lényeg, hogy a full automata legyen használható. Mrhára nincs kedvem éveket bohockodni azzal, hogy kitapasztaljam hogy a japán szoftveresek mit gondolnak az én motorozási szokásaimról, és mikor kell előre tudnom, hogy a következő manőverbe jó előre be kell avatkoznom, mert erre nincs felkészülve.
Egyáltalán nem az. Mondom, a 100 lovat AT kb 50-nek érződik miatta.Aztán persze lehet, hogy, ha hosszabb időre nálam maradhatna, megváltozna a véleményem, de nem hiszem, hogy erre sor kerülne.
-
sajtee
senior tag
válasz Kolondrum #79763 üzenetére
Tegnap már írtam, de most látom csak, hogy nem küldte el...
Hétvégén megnézem az elsőt, ha tetszik, hozom is.TommyNagz, igen, én is erre tudtam gondolni :/
Remélhetőleg mire legközelebb írok, már nálam lesz.
Addig is nézek valami telefontartót, és egy új bukót is, mert a jelenlegi krossz. Azon filózok, hogy felnyitható állú, vagy zárt sisak legyen, de majd eldől...Hétvégén jelentkezek, köszi a segítséget!
-
-
Kellemes! [link]
Jobb mint a 6.2Másik óriási difi a 86 vs 75, azaz cm és kormány szélesség.
[ Szerkesztve ]
-
horvathkrisz
addikt
"Motoron semmi hátrány nincs a kézi váltóval városi szaladgálásnál sem, egyesben többet megy az SV-m, mint egy 50-es robesz kompletten variostul. "
Először Vespa GTS 300-at akartam venni, mert gondoltam hogy városba szaladgálni jobb lenne, mint egy váltós nagymotor. Aztán elmentünk Münchenbe a motor kiállításra, ott láttam meg a Vulcan S-t. Nem sokkal került többe mint a Vespa, viszont szerelem lett első látásra. Bár nagyon tartottam attól, hogy városban kényelmetlen lesz kapcsolgatni, meg hogy túl erős gép lenne ez nekem, így utólag nem bántam meg. Nem mellesleg ha a Vespát vettem volna, kb akkor ültem volna fel rá ha valahova nagyon "kötelező" lett volna elugrani, ezzel meg akkor is motorozok, ha semmi célom nincs. Naponta 2x-3x öltözök át és megyek vele egyet, mindegy milyen hideg van, persze csak ha nem nedvesek az utak. Szóval ez teljesen más, nem hittem volna hogy így megszeretem és nagyon nem bántam meg hogy nem robogót vettem.
Először egyébként egy ilyen Hondát akartam: [link] de egyrészt csak áprilistól kapni, (nem bírtam várni) másrészt alig kerül kevesebbe mint a Kawasaki, cserébe 20 lóval és 20Nm-rel gyengébb.
Honda: 500cm3, 46LE/8500 43Nm/6500, tele tankolva 190kg, tank 11 liter -6000€
Kawa: 649cm3, 61LE/7500 63Nm/6600, tele tankolva 229kg, tank 14 liter -7200€
Vespa: 278cm3, 22LE/7500 22Nm/5000, tele tankolva 158kg, tank 9,5 liter -5400€A Hondának az első sárvédője matt műanyag, elég játékszer hatást kelt.
Apropó, a Kawa 4 év garit adott a Vulcan S-re. (2017-től felemelték a garancia időt 2 évről)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz horvathkrisz #79898 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
kcsa
veterán
válasz horvathkrisz #79898 üzenetére
"Nem sokkal került többe mint a Vespa"
Hát.. de másrészt ennek részben az az oka, hogy a Vespa kurvadrága
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen