- Synology NAS
- Linux - haladóknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8900 üzenetére
igen, azt is lehet, de még azt is számolgatni, jááááájjjjj 6e pénzért már kap az ember pontosat, minőségit, egyszeri beruházás, de utána egy áldás. nem szabad azon a pár ezren spórolni szerintem.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #8903 üzenetére
én kecsóringen kértem kölcsön egy nyomásmérőt, akkora volt mint a fejem.. külön táska kellett volna hozzá, hogy hordozni tudjam
tetszett.
amúgy én is csak analógot vennék, lázmérőben sem szeretem a digitálisat.. fordulatszámmérőben meg aztán főleg egy átok..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #8903 üzenetére
Dehogy kapsz pontosat 6ezerert Persze ha 1-2 tized nem szamit akkor tokmindegy teljesen jo amit 5k-ert kapsz. Ha pontos kell sajna az komoly penzbe kerul... Egyszer amugy korbe mentem egy felnivel par embertol elkertem a pontosnak mondott guminyomas merojet, es meg ott is 3 tizedes szorast mertem. Peidg ezek tenyleg nem az olcso vackok voltak...
-
Integra
titán
akkor vegyél analógot, neked az kell.
3 éve használok picike digitálisat (bar/psi) és teljesen pontos, rendszeresen kipróbálom bevizsgáltatott nyomás mérők után ha van lehetőségem. megbízható kütyük ezek, csak nem a kínai piacost kell keresni.8905: ezzel még nem volt ilyen gondom. meglepődtem én is rajta, de tényleg ugyanazokat az értékeket adja. aztán ha idővel tönkremegy, veszek másikat. az én tudásomhoz ez bőven jó. majd ha lesz egy transporterem amibe betolom a motort, akkor lesz hely (meg pénz) komolyabb felszerelésnek is hozzá. addig marad a koca történet
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Varoz
őstag
Minek van külön utassal is, amikor egyforma az érték?
Az enyém hátul 1,75/utassal 2. Mundjuk én 3-ra szoktam, mert képes letekerni a szelepet ha nem elég kemény.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
yodamastah
őstag
Az a jo cucc!!! De egy olyan muszer nem 5e ft... Ha van a kozelben pontos muszer ami max fel tizedet teved akkor meg kell venni a par ezer ft-ost es hozza merni. Egyebkent 2 nyomas merot hasznaltam az mindketto 1-1.5 tized korul tevedett, de ellenekezo iranyban. Rairtam hogy menyi az offset es kesz
-
stifi
senior tag
válasz yodamastah #8908 üzenetére
pedig ránézésre inkább nevezném orosz technikának mint kifinomult "műszer"-nek
de a srácok akiké volt nagyon gyorsak voltak..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #8906 üzenetére
Siman lehet hogy a 3e ft-os vacak is fel tized pontos. A gond hogy nem tudod amig nem mersz utana. Lehet a tiednel mar vettek a faradsagot es kaptak a gyarban egy kalibraciot. Kerdes mennyi ideig lesz jo... Lehet hogy a tied tenyleg kivalo, de onmagaban az hogy 6e ft-volt semmit nem jelent. Szerintem talalsz siman 15-ert is pontatlant
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Ja nem rossz, kitudja szállítanak-e ide.
Nekem jó lesz a gagyi, majd a John Deere gyári mérőjével meg a skoda 120-ból maradt manuális mérőkkel összehasonlítom és sose fogom tudni melyik volt pontos xD Minden mérésnél elrontod az eredményt, halál pontosan lehetetlen mérni.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz yodamastah #8911 üzenetére
Én 1700 Ft-ért vettem guminyomás mérőt, ami még világít is magától, profilmélységet is mér, teljesen jó cucc. Úgy tekintek rá, hogy jó viszonyítási alapot ad. (szerintem pontos)
Egyébként gumis nekem azt mondta, hogy utcára 2,5 BAR kell előre-hátra, pályára meg 2 BAR.
-
doc
nagyúr
en a multkor azert gurultam be a kutra, mert nagyon "kuszos", bizonytalan volt a hatulja, ott ki is derult az ok: hatul a nyomas 2.9 helyett csak 2.5 volt
szoval nalam az eros fogyasztasnovekedes mellett meg veszelyesen bizonytalanna is teszi a motort a hatso 2.5 bar ...
[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Integra #8902 üzenetére
Láttál már engem, tudhatod, hogy nekem ám főleg semmi kondícióm nincs
Mégis elviselem, mert:
- változtatni úgysem tudok rajta, az időjárás része nyáron a meleg
- annyira sztem nem is vészes, menetszél hűt
- motorozási kedv nagyobb, mint az ebből fakadó kellemetlenség
- legalább jobban tapad a gumiFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
nekem meg egy 20 éve pályamotorozó, aktívan évekig versenyző szakújságíró mondta, hogy manapság a pályateszteken csak gyári nyomással engedik fel őket az új vasakkal (tehát 2,5 elől, 2,9 hátul) csapatni, és nem hagyják hogy leengedd a kereket..
olyat kijelenteni hogy a gyári által kisebb nyomás _kell_ a gumiba elég nagy merészség, mert mire egy ilyen gumi legördül a gyárból nem 1-2 okos ember adja hozzá a tudását és a technikát, amit aztán egy gumiszerelő felülbírál.. itt szabadalmakról, űrtechnikáról meg tudósokról, kutatás fejlesztés eredményeiről és dollármilliárdokról van szó..
nekem ez úgy hangzik, mint amikor odajött a kutas és elkezdte magyarázni miért tankoljak 100-as benzint a motoromba.. az összes marketingrizsát és személyes "tapasztalatát" ellökte fél percben, még a végén én voltam a hülye hogy a sima 95-ös pisztolyhoz nyúltam, "pedig ő szólt"..
egyébként én is alacsonyabb nyomással járok, pályára engedtem belőle egy keveset, 2,2 és 2,5 most, aztán úgymaradt utcára.. kényelmesebb is, mert érezhetően rugalmasabb a gumi, áthuppanok az úthibákon ezét szerintem így is hagyom.. de olyat kijelenteni hogy mindenbe 2.5 kell, a hajam tépem komolyan...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
runner 125
nagyúr
..amúgy mi a francért lett ekkora divat így tukmálni a 100-as benzint? Régebben nekem egyetlen egy kutas nem ajánlgatta, most meg minden kúton, minden kutas.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #8925 üzenetére
gondolom ki van adva "parancsba" hogy mennyi a napi kvota amit el kell sozni...
-
stifi
senior tag
nem azt mondom, hogy nem jobb, még talán érezni is lehet.
arra céloztam, hogy literenként 50 Ft a felára, és a kutas láthatóan tudatlan, ostoba fajankó volt és életében nem ült még motoron, de már mondta a betanult szöveget hogy "ezek a motorkerékpárok a magas 13000-res fordulaton üzemelnek ezért szükségük van a magas oktánszámú blablabla"
próbálta elmagyarázni, hogy tulajdonképpen a 95-össel ártok a motornak, és illene megadnom a módját a drágább üzemanyaggal a motorozásnak és a motornak...runner: ha egyáltalán odajönnek, nekem mindig tukmálnak, utálom is őket érte.. volt olyan kút ahonnan inkább eljöttem, mert levettem a kesztyűmet, a sisakomat erre odajött a srác és köszönés helyett azt találta odaböfögni hogy jó lenne ha leszállnék a tankoláshoz..
hát a kurva anyádat azt, vissza is öltöztem a picsába és átmentem másik kúthoz.. értem én hogy biztos van aki lop meg bukóban nem illik tankolni/fizetni, de én ezeket levettem és odaálltam az oszlophoz közel, erre szálljak le, tologassam odébb és tankoljak kevesebbet sztenderen az ő fassága miatt?kijelenthetjük, hogy a kutasokat a taxisokkal tartom egy szinten. persze van 1-2 üdítő kivétel, de amúgy utálom őket
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
-
Integra
titán
válasz yodamastah #8911 üzenetére
azért az sks-nél illik, mint nyomásmérő specialista cég
amúgy meg igen, ez is tönkremehet, ezért is írtam, hogy ha lehetőségem van, mindig kipróbálom frissen bevizsgált nyomásmérők után. jobb lehetőségem nincsen, de a semminél még ez is sokkal több. majd lesz jobb is, csak még gályázok picit a gyapotültetvényen......egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
ezt inkább első körben a gumigyártótól kell megtudni. hogy ők a gumit milyen nyomással ajánlják utcára és pályára. megfogják mondani, hogy utcára is meg pályára is mi a melegen ajánlott nyomás (ált. psi-ben).
én utcán most 2.3-2.4 elöl hidegen, hátul 2.4 hidegen nyomással megyek a gyári 2.5 és 2.9 helyett. pályán melegen 1.8 elöl és 1.7 hátul. de a psi pontosabb. nagyjából már be tudtuk lőni pár nap tesztelés után, hogy az én gumim pontosan melyik nyomáson jó pályára. nem megy két perc alatt
szóval kár általánosságban ilyeneket mondani, mert úgyis mindig motor és gumi típus függő. és elsőnek a gyártó fogja megmondani a saját ajánlását, érdemes abból tovább menni....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
senior tag
OK, azért szerintem kár rájuk haragudni, ők csak végzik a dolgukat..
Az egyik OMV kútnál tegnap +30 Ft-al volt több a 100-as literje, úgy voltam vele, hogy épp leürült a tankom, plusz 10 liternél az +300 Ft, most (még) jó a kompresszió a blokkban, nagy ccm 2 henger, hát egye fene kipróbálom.
Ha keményebb bevetésre megyek legközelebb motorral szerintem ilyet fogok tankolni.
-
Integra
titán
még jó, hogy a gyár 95-öst ajánl bele..
a honda még nagyon sokáig 91-es oktánszámú motorokat gyártott az autókba. jó olcsók is voltak, patika működés mondanom sem kell.. aztán a piac kinyírta a 91-est.egyébként nem tudom mit csináltok rosszul, de hozzám soha nem mer odajönni egy sem. elég határozottan csinálom a dolgokat, nem is próbálkoznak, valszeg a szúrós pofaszőrzetem és az ellentmondást nem tűrő nézésem lehet az oka, tiszta sármos vagyok
tény, hogy teljesíteniük kell bizonyos kvótát.. én nem haragszom ezekre a szerencsétlen srácokra a kúton, nem ők tehetnek róla.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
alvaro
senior tag
válasz Integra #8933 üzenetére
Nekem se jellemző, hogy nagyon próbálnák tukmálni az extra nyálakat mostanában. Így meg is maradt emlékeimben az a szerencsétlen, amelyik megpróbált Cegléden a v-powerre rábeszélni, de mivel majdnem mindent végigpróbáltam már, kapásból rá tudtam vágni, hogy ugyanúgy megy vele. A 13000-es dumával velem nagyon mellé nyúlnának, szinte sajnálom, hogy nem próbálták
Amivel szoktak próbálkozni, az már teljesen rutin: pontkártya, akciós csoki, energiaital, ilyenek. Ha épp g3c1 kedvemben vagyok, arra meg rávágom, hogy szemben a boltban akció nélkül is kevesebb
-
-
Integra
titán
semmilyen pontgyűjtő kártyám nincsen, éppen eleget foglalkozom ilyenekkel, nem kell még, hogy privátban is legyen nálam ilyenből
az a fontos, hogy ne misztifikáljuk túl az üzemanyag kérdést sem. minden 95-ös minden kútról tökéletesen megfelel, ha az adott kút nem egy pancsolda.
én amikor csak tehetem a legolcsóbb lukoilt tankolom bele (ez esik útba), de ha bárhol kifogyna, megállok és az adott kúton teletankolom szintén 95-ös benyával. ennyi.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Integra #8933 üzenetére
én sem haragszom rájuk, de sokkal könnyebben eljátsszák a bizalmam már 1 rossz tekintettel is, mint mások...
nem köszönnek
ha egyáltalán odajönnek ritkán szalonképesek
ha összemázolják a szélvédőt nem kérdezik meg, de tartják a markukat
a visszajárót 10-es egységre kerekítik rendszeresen, rutinból
a blokkot nem adják oda, külön kell kérniés akkor én még nem futottam bele olyanba, hogy eljátsszák a "tízezerrel kevesebbet adok vissza, ha észreveszi eljátszom a fáradt hülye picsát és mosolyogva elnézést kérek" játékot, viszont annál többször hallottam már...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
-
vendingo
veterán
Délbe voltam tankolni a kocsival, frankón esett az eső és megkérdezi, hogy lemossa-e a szélvédőt?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
Altalanosan nem lehet kijelenteni hogy 2 bar kell palyara. Esetleg a te gumidra igaz lehet. De ez teljesen gumi marka, aszfalt es levego homerseklet, valamint palya fuggo. Pl a d211gp hatso 1.5 bar kornyeken mukodik hatul. Melegen. Ez hidegen 1.1 korul van. A pirelli/metzeler melegen 1.9 korul mukodik jol hatul (ez ugy 1.5 hidegen). De 1-1 tizedet kellehet finomhangolni. Van olyan gumi ami 0.5-1 tized bar nyomas kulonbsegre is nagyon erzekeny (Michelin korabbi modellje, europaban kevesen hasznaltak). De altalaban 2 tized kulonbseg mar problemakat is okozhat . Pl nincs eleg tapadasod, vagy kicsit bizonytalanabbul viselkedik, esetleg szetszakad a gumi a nem megfelelo uzemi homerseklettol.
-
yodamastah
őstag
Palyan az utcai sportgumikat melegen 2.0-2.2 kornyeken jo tartani, de ez is valtozo. Egyszeruen nem lehet kijelenteni hogy mi a jo, mert 4-5 tized kulonbsegek lehetnek egyes modellek kozt hogy mi az a mi mukodik. Altalaban azert az elsoket melegen apalyagumiknal sem jo 1.9-2.0 ala engedni mert bizonytalan lesz az eleje ahogy deformalodik.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Életembe egyszer szerettem volna, hogy tankoljon helyettem, amikor -15 fok volt és szakadt a hó. A kezem már le volt fagyva a jégkaparástól, de a kis rohadék csak nem jött ki a fűtött shopból, pedig vártam rá.
A szélvédőt is úgy mossák le, hogy minden mást összekennek közbe.
A vépóverről meg az akciós energiaitalról nem is beszélve.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
stifi
senior tag
szombaton kecskemét szabad?
vasárnapra látok zártkörű rendezvényt...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
shiNIN
tag
Mi is kibírjuk a melegben motorozást, ha muszáj, igazából panelban rosszabb, mint motoron, full beöltözve, de élvezetmotorozásra nem megyek hőségben, mert csak pénzkidobás lenne. Hangulat, reflex, mindenféle mutatóm leesik... Olyan, mint a reggel. Nyilván akkor megyek el bakonyi kanyargásra, amikor jobb formában vagyok és kedvem van
Plusz melegben nem bírom ki lehajtott plexivel, igénylem a frissebb levegőt és szellőt. Nyitott plexivel tökjó, de ha elkapok egy bogarat, az nem.Az általunk használt nyomás motor- és gumifüggő. Mindig túlfújjuk, gumitől függ, hogy mennyire. Cili gumijait fél bárral, Teresáéit jelenleg csak 0.3/0.2-vel, mert a Heidenau nem tolerál többet. A metzeler Z6-tal 2.9/2.9 volt a nyomás 2.2/2.5 helyett.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs