- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Milyen routert?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- DIGI kábel TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- C# programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
Anyám elmondása szerint kiszedte. Sőt, a lényeg most jön. Azt hiszem meg is mutatta nekik (nekik, akik annyit tudnak a gyertyáról hogy kell bele és nagy büszkén jelenti ki anyám, hogy közel 30 éve vezet és van autója, de még sose cseréltetett egyikbe se gyertyát). Szóval azt mondta nem jó, de ami benne van azt "kiégette" és visszatette. Ja és azt mondta ez még ami benne van a gyárban került bele 2006-ban és nem mondta hogy cserélni kellene. Van a kocsiban 160 ezer km. Minek is azt cserélni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
Dehogy volt. Valami falusi zugszerelő, aki otthon a házánál melózik feketén. Hülye apám ilyen idiótákat használ, mert nem fizet egy márkaszerviznek se, viszont semmit nem értenek az autókhoz. Lásd kéne téli gumi kérdése. Vett felire szelet használt gumikat. Sebring, 2017-es gyártás, jó rozsdás felnik, igényesen ráfestve fekete festékkel.
Gondolom minőségi tapadás, muternak pont jó lesz összetörni vele a kocsit.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
mephi666
nagyúr
válasz dethroner #104153 üzenetére
...mennyiért adják használtan ezeket a gumikat, hogy megérje megvenni? 175/65r14 nem a megfizethetetlen méret újból sem... ganés felnivel volt 5ezer darabja?
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
dethroner
veterán
válasz mephi666 #104154 üzenetére
Apám híresen nagy szarrágó. Autóra lehetőségeihez képest nem sajnálja a pénzt, de egyszerűen nem fogja fel hogy vannak kopó alkatrészek, amiket nem akkor kell cserélni, amikor már beáll a rendszer. És hogy bizonyos dolgokon nem szabad spórolni, mert megdöglesz. Neki a gumi az gumi, csak az ára a különbség. Talán 19-ért vette a 4darabot fészbúkon.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
dethroner
veterán
-
dethroner
veterán
Ez a szervízkönyv megvan neked? Ha igen, el tudnád valahogy digitális formában juttatni?
Ez a FLR 8 LDCU gyertya ha jól nézem csak a pólusok számában különbözik az általam említett FQR8LEU2 gyertyától. Ha így van, akkor meg nem mondhatta volna a szerelő hogy nem jó méret. De a webshopok is az autóra keresve FQR8LEU2 -t dobják ki.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
addikt
válasz dethroner #104158 üzenetére
Bosch FLR8LDCU+ - Alternative spark plugs
nekem meg ez kell a nagykönyv szerint (vectra b):
Bosch FR8LDC4 - Alternative spark plugsAzért rakom ide, h ne kelljen keresgélnem
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Jofi81
őstag
Sógornőm autót szeretne venni, kinézett egy 2009-es A17DTR Zafirát, és megkért, hogy menjek el vele megnézni. Annyira nem értek hozzá, nekem 99-es G Astrám van. Mire kell figyelni ennél a típusnál? FB link
-
grizlisandor
addikt
válasz MaddeNNNN #104147 üzenetére
Mondtam neki, majd meglátjuk mit fogad meg belőle.
Néztem a gyári dokumentációt, sok infót nem oszt meg az emberrel, mikor mit kell cserélni.
Offtopik Seatomnál le van írva a szervízkönyvbe, hogy x kilométer/ y évnél cseréld le z dolgot.Más:
Aksit lehet cserélni kell majd, gyári van benne, GM 95374262 AGM, AH 70, 760 EN.
Exide Start-Stop EK700 AGM 12V 70Ah 760A/EN találtam helyettesítőnek.
Vagy olcsóbban a Electric Power Start-Stop akkumulátor, 12V 70Ah 760A is jó lehet? -
gban
Közösségépítő
válasz grizlisandor #104166 üzenetére
Ez az összehasonlítás kb. olyan mintha azt kérdeznéd hogy Seasonic tápot vegyél vagy jó lesz helyette a 2 dekás Mercury / Vargáné is.
Exide, Varta, az se a magyar gyártású, esetleg Bosch amit vennék, annak ellenére hogy általában inkább az árat nézem, de itt sajnos nem érdemes.
Mondjuk az eddigi egyik legtartósabb akkum egy Cora saját márkás volt, filléres, 44 Ah, az 8 évet bírt, de az a nagyon ritka kivétel.Postázást nem vállalok.
-
Jofi81
őstag
válasz F_Zolee #104165 üzenetére
Sajnos más nincs, aki el tudna vele menni. Nem ismerem a kettőstömegű rázást, benzines autóm van. Nem tudom, mit kell megnézni, ezért kérdezem. Nyilván addig még valami általános tanácsokat el fogok olvasni, de gondoltam hátha tud valaki mondani tanácsot ezzel a konkrét típussal kapcsolatban.
-
grizlisandor
addikt
Persze, de valahol el kell kezdeni a keresést. Ismerős meg olcsón meg szeretné úszni, de mint tudjuk általában híg a leve.
PHn akku ügyben Exide márkát ajánlottnak találtam, de sokszor olvastam, hogy mehet a legolcsóbb, mert 4 évnél többet a márkás se fog menni. Ezek után legyen okos az ember.
-
Integrale
veterán
válasz grizlisandor #104169 üzenetére
Üröltem volna, ha a sztárolt Exide aksik kibírnak 2 évet nem, hogy 4-et.
"Bad reklám is reklám too"
-
mephi666
nagyúr
válasz grizlisandor #104169 üzenetére
...akkura azt írták, hogy venni kell tescoban 2év garival valami szart és 1.5év múlva visszavinni
...itt közben fejlemény motorvezérlő tekintetben: a benne levőt nem tudták javítani, kap bontott gyárit, garanciával... kicsit húzósabb lesz összegben, de remélem megszűnik a vezérműtengely-jeladós probléma... (jó lenne már visszakapni a kocsit, reggelente kicsit hűvös tud lenni biciklin)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
gban
Közösségépítő
válasz Petyyyyy #104174 üzenetére
Szerinted ezt le is tudja ellenőrizni
Tudom, ő kérdezte...
És a kérdés maga is olyan amire nincs típusfüggő válasz szinte.
Mert rendesen át kell nézni, olyannak, akinek minden apró jel árulkodó lehet - egy csepp olaj itt, egy köhhintés a motorból, egy picit elálló elem, lökhárító, stb.
Vagy egy-egy átgondolatlan dicséret
Amikor a gyereknek néztünk G-t, dicsérte az eladó hogy új benne a klíma radiátor.
Mindezt azután hogy pont felmerült bennem hogy mintha nem úgy állna az eleje mint kellene
Meg is erősítette fotóról a szerelőm hogy rendeset kapott elölről.Postázást nem vállalok.
-
saril
senior tag
Én csak azt nem értem hogy miért ő akarja átnézni?
Én műszaki ember vagyok de vásárlás előtt előre leegyeztettem egy órás átnézést Opel márkaszervízben, kb. műszaki vizsga szint + festék vastagság mérés körbe, 15e Ft volt.
Egyből utána mentünk egy diagoshoz az élő adatokat átnéztük és a részecskeszűrőhöz kapcsolódóakat is.
Mikor minden pipa lett, megvettem, ennyi.Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
Petyyyyy
addikt
Hát, az attól függ.
Szíjon pl látni ha esetleg elfáradt, meg van repedezve - bár inkább ne legyen. Esetleg matrica a légszűrőházon hogy mikor volt cserélve, mennyi van még benne. Injektort szemre valóban lehetetlen, de egy opcommal már látható pl a korrekció. Nem tudom milyen a fegyvertár.
Egyébként +1 amit írtál.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Jofi81
őstag
válasz saril #104176 üzenetére
Nem akartam én átnézni, elhiheted. Ajánlottam neki, hogy vigye el átvizsgálásra, ha tetszik neki és komolyan gondolja. Nem hallgatott rám, megvette. Majd kiderül, megszívta-e. Köszi mindenkinek!
-
-
mephi666
nagyúr
válasz saril #104181 üzenetére
...és még az átnézés se mindenre garancia: alap dolgokat át lehet nézni, de lehet olyan nyűgje van a kocsinak, ami tartós használat közben fog előjönni és sokkal mélyebben gyökerezik a forrása, mint amit átnézésen észre lehet venni... (pl nővéremék vettek kb 6éve egy tata safari terepjárót... használták már egy ideje itt a környéken kisebb távokra, teljesen jó volt... majd elindultak vele egy 240km-s, főleg autópályás körre, amikor jött a baj... pontos részletekre nem emlékszem már, de röviden: bizonyíthatóan meg volt főzve korábban a motor, repedések voltak a blokkon, amik nem frissen keletkeztek, stb... ment utána évekig a pereskedés a kereskedéssel, irgalmatlan sz*pás volt az egész... nem is tudom, mostanra hova jutott az ügy... és ez is olyan hiba, aminek a feltárásához darabokra kellett volna szedni a kocsit)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
MaddeNNNN
őstag
válasz mephi666 #104182 üzenetére
Velem is hasonló volt. Astra J típusbetegség a turbó öntvény repedés. Ugye csak úgy tudod fizikálisan megnézni, ha leszeded a katalizátort a turbó előtt és megnézed van-e benne hajszál repedés. Vagy mész vele fél órát amire üzemmeleg lesz benne minden és főúton előzgetsz. Nyilván egyikre sem volt lehetőség.
Pereskedhettem volna én is, de nem láttam értelmét. 86-ért kapott egy kevés kilóméteres bontott turbót aminek az árát elfeleztük a kereskedővel.To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
saril
senior tag
válasz MaddeNNNN #104183 üzenetére
Jó de ez nem minden J Astrára igaz, pl az enyémre sem mert 1,7d ha jól tudom az 1,6d turbói repednek vagy a benzines turbói?
Ezt már én is tudtam, még vásárlás előtt hogy van ilyen.
Sőt az összes nagyobb nyűgjét az 1.6-os benzines J-nek is, pedig nem csináltam mást, csak utána olvastam vásárlás előtt.Egy szónak is száz a vége, 99%-ban ha az ember veszi a fáradságot és csatlakozik a vásárlandó autó FB csoportjaihoz és pár napig olvasgatja a kommenteket, leírásokat, akkor tisztában lesz vele hogy vásárlás után még mennyit "kellhet" költeni az autóra, nem előírás de ha előfordul nem fog meglepődni, mert olvasta hogy más már járt "úgy".
Én így szoktam, de kövezzetek meg ha hülyeséget írok[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
MaddeNNNN
őstag
válasz saril #104184 üzenetére
1.4T benzin, ezeknél szokás.
Elhiheted ugyan így tettem, hónapokat olvastam utána fórumokban, fb csoportban mindenről. Át is néztem mindent, amiket írtak. Kereskedő kérdezte, hogy gyakran nézek-e át autókat mert olyan alapos vagyok. Mondtam hogy ez életem első autó vásárlása. Sőt a kereskedésben én vettem észre, hogy a bal oldali hűtő tartó alu nyúlvány el van törve. Legközelebb mentem már kicserélték.Lehet, ha hívtam volna rá egy szakit aki járó motornál tud nézni diagnosztikát kiderült volna az öntvény repedés de az sem biztos. És azzal is tisztában voltam, hogy kell költenem majd az autóra vásárlás után.
Egy 10 éves használt autónál, ami már a megjelenéskor is legjobb esetben középkategóriás volt előbb utóbb elfáradnak sorban a dolgok. Nálam egy vízcső és egy csonk csere, a hátsó fék rohadt be, gyújtó tekercs csere és az öntvény repedés volt.
To protect the sheep you gotta catch the wolf. And it takes a wolf to catch a wolf.
-
saril
senior tag
válasz MaddeNNNN #104185 üzenetére
Igen, de akkor felkészültél te is rá hogy ezek elő is fordulhatnak majd, ez így van rendjén. Amúgy meg ezeknek az ára összesen sem sok, az autó használati értékét tekintve.
A fogyasztása is teljesen jó! szóval megéri foglalkozni vele.
De vannak az olyanok mint én (hülyék) hogy az előző autómra szűk 6 év és 150e km alatt 3 misit költött, jó ebben benne van az utolsó csavar is meg a téli nyári abroncsok, de az sem elhanyagolható hogy 8e vagy inkább kevesebb kilóméternél olaj és szűrő csere volt (üzemanyag szűrővel együtt mindig) és az automata váltóból is 30e km-ként engedtem le az olajat és frissítettem fel. Excellben vezettem mindent, azért tudom hogy sajnos 3 misi ment rá
Aki megvette az mondta hogy imádja az excell-t meg nem is akart diesel-t venni, de ezt kár lett volna kihagyni, mondjuk igaza van, csak tankolnia kell
A J Astrával már nem akarok ennyit és így foglalkozni, már excell-t sem vezetek és a tankolási blokkokat sem gyűjtöm mint az előzőnél
De itt nem is igényel 8e km-ként olajcserét, (szerintem 10-12e max 15e km-nél fogom ) nagyon alacson fordulatú motor és van rajta egy kis optimalizálás, így azért 350Nm-el el vagyok vele.
7 évvel fiatalabb autó mint az előző autóm, kezdem megszeretni, csak a könyöktámasz hiányzik belőle, de abból csak gyárit akarok majd beleszerelni!
HSA még amit hiányolok de szerintem az én fékvezérlőm pont nem tudja, de majd utánajárok.[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
csoszogi
tag
válasz saril #104184 üzenetére
Én is utánaolvastam, J Astra sima szívómotor, benzin A16XER első generációs. Ha van időd, olvass vissza miket írtam be ide, mint probléma és javítás, és nézd meg, hogy összefutottál-e ezekkel, vagy olvastad-e. Mert mikor én olvastam 2017-ben, nem igazán írt ezekről a problémákról senki semmit. Ugyanakkor mivel alkatrész kapható többféle is az adott elromlott részhez, gondolom azért éri meg gyártani, mert tényleg elromlik.
-
-
HoaryFox
Topikgazda
Sikeresen megvolt az első Check Engine-je a C Vectrának, persze, én okoztam
Vettem ilyen STP injektor tisztítót, beletöltöttem a 3/4-ig tankolt autóba, rátöltöttem, hogy fullon legyen, szombaton Dújv. - Pest - Dújv. pályán, semmi hiba, bár csinált olyat, hogy 130-ra tett tempomatnál hirtelen elkezdett gyorsulni az autó magától Gondoltam, dolgozik a cucc
Aztán vasárnap Dújv. - Kalocsa - Dújv. és odafelé bedobta a "csekkendzsin"-t, pedálteszt 0170 és 0130-at dobott, előbbi a keverékképzés hibájára, utóbbi pedig az első lambdaszondára utalt. Szerencsérre semmi változás nem volt érezhető ezekből, visszafelé beugorttam tankolni (megint kb. 3/4-en volt), utána még mentem egy kerülőt, hogy kicsit híguljon a cucc, majd előkerült a varázslaptop, amivel tudok Tetrisezni a kocsi ECU-jával, hibatároló törlése, eddig kopp-kopp, nem jött vissza
Tanulság: óvatosan a csodalöttyökkel (Bár remélem legalább tényleg megtisztította a dolgokat )"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
addikt
Hamár injektor
Van nekem egy x20xev donorom. Abból áttehetem az injektorokat (felújítás, átnézés után) a z16xe-be?Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
-
Integrale
veterán
válasz Fer22 #104191 üzenetére
Tisztában vagyok vele.
Egy Excell és 3 Premium, ez 4 autóban, és egyik sem bírt ki 2 évet sem, 3 autó "hosszú" távokat megy, legalább 50-70 km-t utanként. Nyilván néha van kevesebb, de az elenyésző.
Ebből egy még egy éves kora előtt megadta magát, illetve a másik autómban tartja magát már 2 éve egy Premium, de a következő nem ez lesz."Bad reklám is reklám too"
-
zgospel
őstag
válasz Integrale #104192 üzenetére
Érdekes.
Én a G Astrát amikor vettem egy Banner volt benne, ami mondjuk az előírtnál erősebb volt, lehet ezért is bírta tovább. Hogy az előző tulaj mikor tette bele azt nem tudom, de nálam az autóvételtől fogva még 5 évig szolgált. Sok hidegindítás itt Budapesten, töltőre sose dugtam, télen volt hogy 2 hetet állt az autó és utána is simán indult. Amikor cseréltem még mindig indult, csak hallhatóan már egyre nehezebben tekert az önindító.
Utána vettem bele egy ugyanolyat. Az autó azóta öcsémnél van, hasonló ridegtartás, sok hidegindítás, városi rövidtávok, február végén lesz 3 éves az akksi, még bírjaA H Astrámba még az előző tulaj vett egy Vartát, az most kb 3 éves. Az autóhasználatom rosszabb mint volt, sok a bölcsijárat az elmúlt fél évben, ami 1.5 - 1.5 km, és legtöbb napon máshova nem is megyek vele. Töltőre még ezt sem dugtam egyszer sem, bár félek ha nagy mínuszok lesznek akkor mi lesz. Kb 2-3 hétvégente van hosszabb utam mondjuk.
Na most ehhez képest a motoromban lévő Yuasát 4 hét állással simán nullára lehet meríteni Tavaly sikeresen ki is nyírtam 2 ilyen nullázással, az újat azóta kiveszem és elrakom a lakásban
Hogy ebből miféle következtetést lehet levonni azt nem tudom, mindenesetre érdekes.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
addikt
válasz mohabá 007 #104194 üzenetére
Szomorú vagyok
Lehet az egész motort kéne áttenni...Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
saril
senior tag
válasz Integrale #104199 üzenetére
Akkor én a Bárdinál vehettem régen de ahogy nézem, igazad van.
Azt hittem hogy ez etalon, ha 2 év akkor mindenhol 2 év, tévedtem.
De akkor mi az oka hogy nem éri meg legariztatni?Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen