-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #124343 üzenetére
Lehet lánckerékkel variált. A kipufogó átszabott.
Csapja a kéket szépen szegény. Ez már nem ennek a blokknak való üzemi tartomány az tuti.
Nem ügyetlen a gyerek.
Egy ilyen öreg cuccal is lehet csapatni rendesen, csak a lovas is tudja amit kell. -
bacus
őstag
válasz Geresics #124351 üzenetére
Nem tudom megállapítani, de szerintem nem fiatal. Tárgyalásról beszél, hogy elegánsan megy, azért ez nem az alulképzett vagy fiatalokra jellemző...
De végül mindegy, a lényeg, hogy volt ki etesse a trollt , te is jó hosszasan válaszolgattál neki, de végül is a Te csatornád.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
martonx
veterán
válasz bacus #124354 üzenetére
Egy szavát se hidd el egy szimpla paraszt, aki otthon ül a Káposztásmegyeri 9. emeleti 40nm-es paneljében egyedül, évtizedek óta senki rá sem nyitotta az ajtót. És ez az egyetlen szórakozása, hogy másokat bosszant, ahol csak ér.
Én amúgy középkorú 40-esnek tippelném. Még van benne annyi tettvágy, hogy trollkodjon, amúgy meg már fullra kiégett a megélhetési rokkantnyugdíjaskodásban.Én kérek elnézést!
-
Geresics
addikt
válasz bacus #124354 üzenetére
A legelején még nem voltam benne teljesen biztos, hogy troll, lehetett simán hülye is. De ahogy haladtunk előre, egyre egyértelműbb lett. Ha a csatorna termelne egy fillért is, akkor az ilyenek jól jönnének, mert +kommenteket generálnak. De mivel ez nem olyan csatorna, így mikor már biztos volt, hogy kretén, én már nem is reagáltam...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
veterán
válasz norbert1998 #124347 üzenetére
Mert Édesapám 70 éves két gerincműtéttel és egy protézissel a jobb lábában.
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #124350 üzenetére
Visitva rohogok.
szerk: En azert siman elgondolkoztam, hogy megcibalom a bajuszat. Hybrid? A prolik jarnak ilyesmivel, aki ad magara az 6.75 V12 alatt meg sem jelenik semmivel. Plusz aki igazan ad magara annak mar meg sem kell jelennie max esteken, minden mas alkalommal meg huzhatja a 10+M-os motorjanak a szarvat.
Papucsban meg maximum tengerparton jar a kultur ember. Autoban, kozteruleten inkabb a szlav vendegmunkasok szokasa. Na de nem etetem igy 2 honap tavlatabol.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz Topiccsendőr #124352 üzenetére
az egy Honda CRF 50R egy 50 köbcentis négyütemű kis gyerek krosszmotor.
Mr.Brightside
-
V.Stryker
nagyúr
Cserélnék olajat. Két hónapja áll a motor. Csak simán engedjem le vagy forgassam meg kicsit, hogy a leülepedett rész felkavarodjon és ne maradjon benne?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #124366 üzenetére
Nem mindegyik legszurot lehet kifujni. Vannak olyan papirlegszurok, amiken olajfilm van, ezeket tilos fujkalni. Nezd meg a manualt, de alapvetoen a nagy bogarakat porszivozd ki, a tobbit meglatod. Ha papir, en bennehagynam a csereperiodusig, ha nem ragott bele egy eger egy lyukat, akarhogy nez ki.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
veterán
Tudnátok ajánlani egy jó robogós webáruházat?
Honda 150-es robogóhoz alkatrészeket keresek. PCX 150-eshez. -
zsolti_20
senior tag
Sziasztok. Tudja valaki hogz a Yamaha DT 125 R alapbol csak 14 loeros, vagy fojtva van valahol? Ha igen hol kell keresni?
-
bajaki
őstag
Sziasztok!
Honda VFR 800 FI (katalizátor nélküli 1998-as) motoromon szeretném Martin kipufogómat felvinni az idom alá. Ehhez új összekötőcsövet kell hajlíttatnom, azonban a környéken senkinek nincs szerszáma 52 mm-es csőhöz (ekkorával küldte anno Martin mester a dobot). 48-as van az egyik helyen ahol tudnék hajlíttatni. Arra gondoltunk, hogy lehajlítjuk 48-as méretben, a két végére pedig hegesztünk egy-egy 52 mm-es darabot.
Lehet, hogy hülye kérdés, de ekkora átmérőcsökkenés a végdob összekötőjénél okozhat teljesítményváltozást a motoron?
-
-
bajaki
őstag
válasz Topiccsendőr #124376 üzenetére
Úgy tudom, hogy 800 Fi-ból volt egy katalizátor nélküli széria. Talán a 98-99-es ávjáratok. (Vagy kiműtötték belőle... ) Utána 2000-ben volt egy ráncfelvarrás.
In 2000, Honda updated the fifth-generation VFR (RC46) with a catalytic converter, oxygen sensors, ... -
bajaki
őstag
válasz Topiccsendőr #124379 üzenetére
A vékonyabb csőről mi a véleményed?
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #124378 üzenetére
Szerintem a 2001es cbr600ban se volt szabályozott katalizátor. Lambda szonda biztosan nem. Ugyanígy a VfR. 2003tol kevesebbet ettek a cbrek, és gyengébbek voltak lent.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Tamás9x
őstag
Visszatérő kérdés, Intercom, létezik ehhez topik? Vagy ráérzéses vásárlás megy ezzel kapcsolatban? Gondolok itt az olcso kiskinai verziókra,
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Madwe
nagyúr
válasz Tamás9x #124383 üzenetére
Szerintem nincs külön topikja, aki használja s fórumozik az itt úgyis jelen van, uh jöhet ide a kérdés, hátha van a kinézettel valakinek tapasztalata
Nekem a kínaiak nagyon nem jöttek be, 2 noname fenesetudjamihez volt szerencsém, azóta cardo packtalk slim-et használok ami tökéletes - persze árát is megkérik rendesen... szóval vakon nem javaslom a vásárlásukat, elötte ha tudsz szerezz másoktól tapasztalatot -
Tamás9x
őstag
INTERPHONE-SPORT 38K használtan ennyit sajnálok kiadni érte...
WAYXIN R9 1500M 25K kinai, és egybe van a füles a mikrofonnal azt mondják ez problémás...
FreedConn T-MAX 1000M 17K Kezdésnek ár érték arányban elméletileg verhetetlen..Legfőképp egyedül használnám, de ha esetleg kellene a kommunikáció része... de ahogy látom eléggé szűk a szupportált eszközök száma. Nem valami jó az átjárhatóság.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
norbert1998
veterán
-
Tamás9x
őstag
válasz norbert1998 #124387 üzenetére
A HH-s móri srác Multkor voltam felé, és rá 1 hétre láttam a videóit :d ha tudom előre akkor bekukkantok hozzá.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
A legtöbb kínai nem igazán támogat másik eszközt, vagy ha igen akkor is nagyon kicsi hatótávval. A társas motorozásban nagy élmény, ha közben tudsz beszélgetni, a csoportos motorozásnál pedig nagy biztonságot ad.
Tavaly szeptemberben 20+ motorral mentünk Vigántpetendig Bp.-ről egy motoros barátunk búcsúztatójára, az első az utolsó és én középen voltunk összekapcsolva, átfogva így több
száz métert. 2 db interphone tour és 1 db interphone avant.Érdemes végig gondolni, hogy egy jó eszközért drága e 60-70e vagy több forint.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
nagyúr
válasz norbert1998 #124387 üzenetére
Teljesen jo az s3 beszelgetesre, mi mar harmat vettunk. Fel szezonban hasznaltuk, nem volt gondunk vele. Hatalmas kenyelmi elorelepes barmilyen egyeb headset vagy fulest utan. Zenere keves, de szerintem kevesen hallgatnak zenet motorozas kozben.
-
Tamás9x
őstag
válasz bacus #124389 üzenetére
Értem, ezek a márkásabbak, mennyire tudnak egymással kommunikálni? Pl ami Shox, és társainál kaphatóak. Mert ha ismerik egymást akkor lehet megérné drágábbat, oké.
A zene lehet jól jönne, mert van hogy 3-400km-t is eltolok egyhuzamba, 50-90 között tötyögve.
Most tavasszal is lenne egy Nyíregy-Orfű Orfű-Nyíregy táv nagy táskával, szintén tötyögve.. Kb 2* 6-7 óra út.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
bacus
őstag
A melyik márkát függhet azoktól a társaktól, akikkel együtt motorozol.
Mi leginkább az interphone típusait használjuk, használtuk, a Tour egy jó választás lehet, hosszú üzemidővel, 4 motorosig, én Avant-t vettem, ez 8 motorosig tud (ha mind Avant), egyébként 4, elég nagy hatótávot lefed, elvileg 1,5km, de ez nem igaz a terepviszonyok miatt.
Itt a topikban Sena is van, Cardo is. Lehet jó egy jobb kínai típus is, ha akivel motorozol is azt a típust használja.
Ez nem egy fél évre szóló befektetés, volt kínaim is, telefonálni jó volt, de senkivel nem tudtam összekapcsolódni. Megvan még eltéve a dobozában, párban vettem, eladni nem tudom, gyakorlatilag 2 évig használtam 30e forint körül kb 10 alkalommal feleségemmel motorozva. Az interphone-t minden több motoros guruláson össze tudtam kapcsolni vkivel.., meg feleségemmel is, de a nagyon akciós ára is 100e felett volt a párnak.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
nagyúr
válasz norbert1998 #124391 üzenetére
Hat mondjuk az nem biztos hogy a keszulek hibaja volt
-
csongi
veterán
válasz Tamás9x #124388 üzenetére
Azt nézd meg, hogy hol van a siakban kialakítva a füles helye. Ez a füledhez képest hol helyezkedik el. Ez nagyban befolyásolja minőséget.
Nekem a fülem mögött, van a helye.
Egy nyakba akasztós fülessel értem el a legjobbat. Telefonálásnál 60-70-re lassítani az én pleximmel. Nem is bánom, mert semmi kedven nagyobb tempónál beszélgetni.A több eszköz csatlakozására alkalmas cuccok drágák, és kifutási ideje előtt már van újabb, és több eszközt támogató. Csoportos motorozásnál igen nagy kényelmi előnyt jelent.
De ezekkel a félmegoldásokkal úgy vagyok, hogy ezelőtt is volt csoportos motorozás
Akkor veszek drágább cuccot ha a kompromisszum minimális lesz. Igaz addigra nyugdíjas leszek, úgy elnyújtják a "fejlesztési" ciklusokat. -
Tamás9x
őstag
válasz csongi #124396 üzenetére
Nem tudom még, mert sisak csere van folyamatban, de az elhelyezést megoldom. Akkor lehet veszek kezdésnek egy olcsót, és ha úgy van akkor beújítok egy komolyabbra ha megjönnek a társak, és látom mit használnak, nem szeretek bandában motorozni, megöli a szabadságot.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Madwe
nagyúr
válasz csongi #124396 üzenetére
Azért az újabb sena, cardo mesh már nem félmegoldás s egyéb eszközöket is be tudnak fűzni a meshbe relay-ként. Cardo ráadásul teljesen vízálló, kicsit elvileg jobb a zajszűrése is...
összekapcsolható telefonnal s navival is egyszerre, nem tudom milyen kompromisszumokra gondolsz (áron túl persze )?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen