-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz zgospel #124651 üzenetére
Mit tudom én, egy naptárba képként, mondjuk a hiflo szűrősök... a reklám még lehet csak ezután lesz ráphotoshoppolva.. De lehet egy nagy fali poszter, 30-40 éve kis hazánkban is divat volt 2x3 méteres poszter, nekem is volt egy havas út a szobám falán, igaz motor nem volt rajta.
De menj egy kicsit hóba, még csak nem is kérem, hogy olyan legyen mint a képen, elég ha havas..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zgospel
őstag
válasz bacus #124652 üzenetére
Jaja, gyanítom, hogy Észak-India eldugott kisvárosai körül, szarul beállított, gyenge minőségű mobilos fotókkal, típusspecifikus, zárt FB csoportokba készíti a reklámot néhány angolul is csak szarul beszélő indiai
Nem kell mindent túlgondolni és megmagyarázni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Fáraó
őstag
Csütörtöktől megint lesznek jó áron motoros cuccok a Lidl-ben (aksitöltő, ponyva, stb.). Ez a Crivit jet sisak mennyire jó?
VIGYORRRGAZMUS.....
-
bajaki
őstag
A zsu.hu-ról szokott valaki rendelni olajat? Megbízható hely lehet? (Motul 7100-at szeretnék rendelni, itt a legolcsóbb.) Estleg a Kauffer-en van még ennyiért.
-
bajaki
őstag
válasz -Mosquito- #124656 üzenetére
Közben összeszámoltam az egyéb alaktrészekkel amit rendelni szeretnék, motoralkatresz.eu-n is ugyanannyira jövök ki az olajjal. Onnan már rendeltem korábban olajat, nem volt gond. Gondolom továbbra is OK.
[ Szerkesztve ]
-
bajaki
őstag
Fuchs SILKOLENE PRO 4 10W-50 - XP-vel van valakinek tapasztalata?
Úgy általában a Pro 4-ről jókat olvastam, de arról nem találok infót, hogy az XP mit takar.Suzuki GSX-R 750 K3-ba raknám (Motul 7100 mellett gondolkozok a Fuchs-ban, elég szimpatikusnak tűnik).
-
senior tag
válasz Topiccsendőr #124662 üzenetére
A több az biztos jobb...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #124646 üzenetére
Az jo regen volt.
ilyen korulmenyek kozott is jol boldogulok biciklivel. Az autout ugyanilyen jeges-latyakos volt.Valoszinusitem, csak arnyekos helyen ilyen az az ut, ahol sut a nap, ott nincs ennyi jeg, sot. Majdnem szaraz.
Ilyesmi idoben motoroztam a Furka-hagon, es nem kopogtatott a hiflo, hogy reklamozzon velem. Kisse tul van gondolva.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajaki
őstag
válasz Topiccsendőr #124662 üzenetére
Az 50-est is láttam a diagramon a service manualban.
Amúgy azért gondoltam az 50-esre, mert több helyen olvastam, hogy nagyobb melegben előnyösebb a váltónak, de nem vagyok szakértője a témának, ez tény, így könnyen befolyásolható vagyok a hallottak/olvasottak alapján.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #124665 üzenetére
A két útfelület szemmel láthatóan ugyanaz !
Ennél kisebb különbséget már csak a kerékpárod bütykös gumija és az én 40 éves kemping bicajom gumija között lehetett volna találni.
Srácok! Engedjük el, mindenki ott motorozik ahol akar, bevezethetjük a kemény mint az indiai jégmotoros kifejezést is, aki ott az első linkelt képen azzal a motorral felment, az mindenképpen elismerést érdemel részemről, mert én oda még téli gumi + 4 kerék hajtású autóval se szívesen mennék.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
JDMKid
tag
válasz bajaki #124661 üzenetére
[Én 7100-ról] álltam át Pro 4 XP 10w40-re. Azóta nem kérdés már, hogy mit töltök bele olajcserekor.
Buy the Rolex to impress others, the Grand Seiko to impress yourself.
-
Novics
senior tag
válasz csongi #124640 üzenetére
Néztem az olaszt meg az angolt is, de nem győztek meg, sógort meg nem láttam.
johanson
Nagyjából körvonalazódik, hogy Varadero vagy GS1150 lesz - hacsak nem úszik be farvízen a DL1000 - csak előtte alaposan ki kell próbálni mind a kettőt. GS azért kap hideget-meleget bőven, a Varaderót inkább csak dicsérik - bár azért azon nehezen megyek el, hogy nincs üzemanyag-visszajelzés.
Jó lenne legalább egy napra kibérelni/kölcsönkérni mind a kettőt, mert pár km alatt a kényelem pont nem jön ki. Na, majd ha tényleg kitavaszodik próbálok keríteni valami próbavasat.A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajaki #124666 üzenetére
50 est sornegyhez joval 30 fok feletti homerseklethez ajanlja altalaban a szervizkonyv.
A valtot nem a viszkozitas keni, hanem az adalek, ami az olajban van. Szinte fuggetlen a viszkozitastol, mivel kemiai reakcio tortenik a surlodasnal bekovetkezo hovillanasoknal.
Egy 50 es olaj surubb hidegen, ugyanolyan hidegoldali viszkozitas eseten is. Ezt a kuplungon lehet erezni, hogy amikor hideg, nagyobbat csattan.
Kart nem okozol vele, rakhatsz bele 50 est is, de hideginditaskor elonytelenebb. Jobban lefogja a csapagyakat, nagyobb az ellenallasa. A siklocsapagyaknak elonytelenebb. A melegebb alkatreszeknel elonyosebb lehet talan, de egy bizonyos olajhofokon tul (kb 140) ugyanolyan folyos az osszes olaj. Tehat a meleg ellen nem ved a viszkozitas, csak egy bizonyos kis tartomanyban.
Termeszetesen hetkoznapi hasznalatnal csak a valton, vagy az uresbe rakasnal erezhetsz barmilyen kulonbseget, de elettartamban soha nem fogsz. Sosem fog ilyen kis megallni viszkozitas kulonbseg miatt egy motor alattad.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
-
Tamás9x
őstag
Ha már próbavasak, mennyire gyakori a friss jogsival bérelhető helyek? Lesz akinek most tavasszal lesz meg az A/A2, van akinek tavalyi, akik 2 évnél régebbiek nekik no problem. Sosem béreltünk, mindig volt valakitöl kölcsön kérni, de most az is jönne aki eddig kölcsön adta
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Steven
addikt
Felraktam a gyári ködlámpát . A hozzá járt suzukis manualba azt írja hogy másfél óra beszerelni.
Nekem ezt sikerült 4,5 óra alatt véghez vinni pár kurv@ anyázás közepette .
Azzal szívtam a legtöbbet , hogy ne törjem vagy szakítsam le a borítást , nem értettem miért nem jön le. Kiderült hogy 2-2 db brutál erős tépőzár fogta meg két oldalt . Kajak nekifeszülve engedte el szép lassan.
Aztán azzal ment el idő , hogy a kábeleket úgy kössem be mint ahogy a gyárba szokták.Holnap majd a készről küldök hátha érdekel valakit, csak ma elfelejtettem képet készíteni a nagy összepakolás közepette .
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bacus
őstag
Nem túl sérülékeny helyre szerelted? Az ott a gyári helye?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
válasz bacus #124680 üzenetére
A gyári helye jah , de amúgy , hogy mennyire hülyék a suzukinál , vagy nem azok és direkt:
Az XT verzióhoz ez a bukó keret jár és 210 ezer Ft az oldal lemezzel. , erre ide lehet fel szerelni. Ha akarsz alulra pl kartel védőt akkor :
Van az elnevezésük szerint a vázvédő keret azaz a B variáns. , ott feljebb van a lámpa helye az ára kb 150. ezer ft + kartel védő 135k .
Tisztára megéri ahogy ez a lámpa is .Tamás9x: 11w os LED.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Steven
addikt
válasz -Mosquito- #124683 üzenetére
Nem tudom a Suzuki kivel gyártatja... mint írtam fentebb full gyári SUZUKI gyári köd lámpa suzuki logóval és miegymással.
Így nem kellett kokányolni mivel volt gyári kivezetése a táp csatinak csak rá kellett csattintani és működött is. Volt gyárilag a kábelnek csatorna is amire manual nélkül rá nem jöttem volna , hogy hol van no meg persze merre kellett volna elvezetni.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bacus
őstag
válasz Steven #124682 üzenetére
karter lesz az .
A kartel az a Ganxsta Zolee zenekara..A DL650-re ide tettem a lámpát én is kb (elsőre), persze az egy K4 volt, gyári bukócsővel, ami se nem volt szép, se nem védett semmit. A lámpa hamarabb leért mint a bukócső, az index is hamarabb leért, a kormányvég is, így tulajdonképpen a bukócső mindvégig szép sértetlen marad . Valamit elterveztek akkoriban, nem tudták, hogy nem azt kell védeni, hanem annak kéne védenie.
Ez a bukócső ránézésre sokkal jobb, már régen figyelnek arra, hogy ne az irányjelző búra legyen az első ami eltörik.., de ez a kieg lámpa nem védett helyre kerül így. Ha pár forint volna, rendben is volna, de a gyári lámpa egy vagyon.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bajaki
őstag
válasz Topiccsendőr #124676 üzenetére
Hű, komolyan összefoglaltad, így márt érthető(bb) számomra.
Ennek tudatában döntök, köszönöm szépen!
-
bacus
őstag
válasz Steven #124686 üzenetére
Legyen neked igazad, illetve sose derüljön ki !
A képek alapján én még mindig úgy látom, hogy egy sima eldőlésnél is kap a lámpa..., ezt esetleg érdemes lehet kipróbálni, hogy mi ér le, szép óvatosan egy pokrócra elfektetve...
Persze az, hogy óvatosan elfektetve semmi nem ér le, nem jelenti azt, hogy akár egy eldőlésnél nem sérül a doboz, vagy a kormány végsúly, vagy a visszapillantó is, de itt elfektettem, sőt még át is billentettem, hogy a két kerék a levegőbe kerüljön.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Steven
addikt
válasz bacus #124689 üzenetére
jaaa , hogy eldőlve, én úgy értettem hogy kanyarba be döntve.
Hát fogalmam sincs, megtippelni se tudom, hogy leér e vagy sem. Reméljük sose derül ki
Itt eldől vele a srác sárba ... le nem törik semmi. bár betonon tuti más lenne a leányzó fekvése :
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
bacus
őstag
válasz Steven #124690 üzenetére
Ezen nem volt gyári kieg lámpa.
Bocsi ha félre érthető voltam, de ha egy kanyarba döntés közben az irányjelző búra leér, miközben a lábtartó még nem, ott valamit nagyon elcsesztek
Kifejezetten a K sorozatú DL-ek jellemzője volt, hogy a motor elborult, azonnal "látszott" az irányjelzőn..
A gyári bukócsővel még az oldalidom is sérült.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Tamás9x
őstag
Nem tudja valaki KLE500-nál hogy van megoldva a folytás, hogy beleférjen A2-be? 2002-es kiadás.
Na meg valami a gyárinál magasabb plexit, mit lehetne erre rakni? Transalp magasságot gondolom nem lehet megütni, de a mellkasi nyomást jó lenne enyhíteni.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
hugi0
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hugi0 #124693 üzenetére
Pl a felszint olajoknal (amik alacsonyabb api besorolasuak, mint a 7100), akar az 5100 assal nehany motor tipusnal extra melegben, vagy nagy tempo utani magas olajhomersekletnel akadozo valtora panaszkodnak, vagy nehez ures kapcsolasra. Ez 7100 asnal nincs jelen, igy mondhatjuk, hogy tobbeknek jo tapasztalata van vele.
Ez nem kenesi kepesseg, hanem valoszinuleg viszkozitasstabilitasi kulonbseg. Tehat ettol sem fog tonkremenni semmi, nem mutatja az olaj kenokepesseget.
Forras van, de tul regi, azota az etanolos tuzeloanyagok miatt tobbszor valtoztattak azokat az olajokat, amikkel a teszt keszult.Mivel jelenleg a motul gyartja a piacon elerheto "legjobb"* olajat, a 300v-t, ami tulteljesiti az api szabvanyt, ezert tobbek osszekotik a marka osszes termekevel, igy nepszeru olaj.
Amugy api besorolasa nem rossz, igy egy eleg jo olaj. Csak az api besorolas all rendelkezesunkre, hogy kulonbsegeket tegyunk ket olaj kozott. Erzekszervek erre alkalmatlanok.*
Epp mi a cel, mi a jo. A legjobb ha a legtobb loerore es legnagyobb alkatreszvedelmre van szukseg. Ehhez az adalekokkal a surlodascsokkentes iranyaba mentek el. mivel eszter bazisu, savakbol es alkoholokbol allitjak elo, ami reverzibilis folyamat, tehat ezekre bomlik le, pl ha tul sok viz kerul bele. Pl hidegben kis tavok, vagy teli inditgatas soran. Igy nem elonyos hosszu tavon motorban tartani, es emelle meg draga is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Novics
senior tag
válasz -Mosquito- #124677 üzenetére
Persze. 1,5 millió környéke, ha marad annyi őszre a házfelújítás után.
johanson
Pontosan. De amúgy most, hogy kerestem a forrást, hogy hol is olvastam, az infobike-on lévő tesztnél ezt írják:
három folyadékkristályos kijelzőt is találunk. Az alsó LCD a pontos időt mutatja, a jobb oldalin az üzemanyag aktuális szintjét követhetjük nyomon, míg a harmadik a szokásos kilométer- és napi számlálón túl pillanatnyi átlagfogyasztás adatokat is közöl.
A motorrevün meg ezt:
Az új műszerfalon megjelent a „megtehető táv†információ is, üzemanyagszint-mérőt továbbra sem találni.
Na megtaláltam, a Totalbike-on olvastam!
Nade most, akkor van, vagy nincs?!Mosquito34 tégy igazságot!
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
Pocee
senior tag
Üdv!
Szerszám tanulmány érdekelne.
A körmöskulcs méretezést hogy kell számolni?szedem szét a motorom csuklópontjait és vennék célszerszámot hogy például a kormánycsapágyat ne hidegvágoval szereljem.can egy 37 és egy 84 mm átmérőjű anya,a körmös kulcs számozása az átmérőre van megadva vagy a sugárra?
Illetve a gépkönyvem a kormánycsapágy kenésénél mintha 2t olajat emlegetne,bár szakszerűen még nem fordítottam le,létezhet hogy oda nem zsír kell?Mr.Brightside
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- TCL LCD és LED TV-k
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Minden ami hőszivattyú
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Energiaital topic
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Robotporszívók
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs