- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Max
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- PHP programozás
- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Proxmox VE
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
-
Sys85
veterán
válasz dellfanboy #124551 üzenetére
Eredetileg osztrák volt az előző élete nagyrészében.
A sógorók rendőrei hajtották,aztán peszerelés után egy ideig egy pasasé volt.Tőle vette meg jóbarátom hátsó szöghajtáshibával.Felújítás óta koptatja a hazai aszfaltot.
Én nem ilyedtem meg a 143k-tól.
1-ismerem 3 éve ezt a motort és maximálisan megbízok jóbarátomban (tőle még sz@rt nem vettem,az mk3-as fókám is tőle van)
2-a km sok esetben semmit sem jelent,állapotot veszünk nem km óra állást
3-Azért ezek a boxer túra bmw-k már bizonyítottak rendesen,ezek simán elmennek akár 300-at is elújítás nélkül
4-Plusz inkàbb egy őszinte 143k-s,mint egy 30-50k-snak hazudott tekertórás lerúgott betegágy.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
senior tag
Az új Hayabusa:
[link]Azért respect a Suzukinak, hogy a leáldozóban lévő kategóriában, mikor egyre inkább az elektronhajtás bűvöletébe kerül mindenki, és egyre inkább a környezettudatosság szem előtt van (pipáljuk ezt az EURO XX megfeleltetésével) azért kitolta még ezt az új kiadást a sebességrekord legendából..
Szerintem ez már-már az utolsó mohikánok egyike lesz a régi nagy szériákból..
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz dellfanboy #124551 üzenetére
Az én HD -m is ilyen. 66e Km, én vettem itthon, újonnan, sosem volt bepanírozva, nincs agyonfaragva. Sztem nem lenne nehéz eladni. Csak, sztem nekem már ez az uccsó motorom, úgyhogy nem lesz eladó.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
martonx
veterán
A közeledő tavaszra készülődve, tudtok-e Szegeden / környékén jó motorszerelőt javasolni? Tavaly nyáron vettem a motort, az idei évadot szeretném egy alap éves szervízzel indítani. Google-özni én is tudok, a tapasztalataitokra, véleményetekre vagyok kíváncsi (remélhetőleg vannak itt szegediek páran).
Én kérek elnézést!
-
mokus1
addikt
Megnéztem egy 600R-t. Kivülről nagyon szép, semmi olajfolyás ilyesmi. Viszont utoljára tavaly szezonelején volt beindítva így kicsit nehezebben de beindult, viszont az alapjárat az nem volt meg, csak szivatóval járt anélkül lefulladt, illetve ha gázt húztál az is folytotta.
Ez még karbis, jó eséllyel koszolódott el ennyi idő alatt?
Ilyenkor mire érdemes gyanakodni? -
runner 125
nagyúr
Az egészben a slussz poén, h szemmel láthatóan nem mertek érdemben hozzányúlni. Maradt gyakorlatilag minden arány, forma a régi, kicsit frissítve. Nyilván próbáltak biztosra menni.
Ccm és teljesítmény adatok továbbra sem publikusak még, igaz?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bacus
őstag
válasz Sys85 #124552 üzenetére
Miről beszélsz? Milyen 300e km? Nincs rendőrségi (légolajos) RT amiben ne lenne legalább 400e km! És eszük ágában nincs kidobni azokat a motorokat.
A szöghajtás pedig örök élet+1 nap lenne, ha a tulajok figyelnének rá. Az első hogy olajcsere rendben legyen, a másik, hogy a porvédő gumit 3-5e km-ént meg kell vizsgálni, ha sérült, akkor csere !! Egyébként egy 15e forintos tétel, de ha oda bejut a kosz, homok, stb, az olyan mint a finom csiszolópor, hamar hazavágja a szöghajtást, az meg drága, vizes GS-nél kb 5-600e forint, de a régiekhez már láttam 150 e árulni szöghajtást. Az RT is hasonló árban lehet.
A légolajosok még száraz kuplungosok, a legnagyobb várható költség, hogy azt a kuplungot 100-200e között cserélni kell. (de van akinek elment ennél jóval többet is, tehát ez sem szentírás).
A GS-nél ez nagy munka, mert nagyon meg kell bontani a motort. (a vizes GS-nél már nem)
A kuplung csere is egy 3-500 e forintos tétel, de utána megint elmegy 200e km-t !A 2006 körüli modellekben még a fék a kritikus pont, legalábbis a GS-ben volt szervó v. ahhoz hasonló, ott emlékszem, hogy figyelni kell, illetve ami abs -el szerelt, ott rendszeresen meghal az abs kocka, az 50e forintos tétel. GS-nél ezt az abs problémát kb a DOHC motor bevezetése körül oldották meg.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
mokus1
addikt
Eddig robogóim voltak, azzal nem is volt igazából probléma de a motor más.
Szóval pesten milyen szervizt ajánlotok?Ahol egy laikust se basznak át. Délpesten leginkább.
Pl motorrad? -
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #124562 üzenetére
Bp.-n a Kozma Tomit én bátran javalom, VFR-es körből ismerem, nagyon sokáig a Yamaha szerelője volt, néhány éve már vállalkozó.
[link]"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Sys85
veterán
válasz bacus #124561 üzenetére
Hát szöghajtás és kuplung cserélve lett,azóta ment kb 6000km-t,szóval azokkal nem lesz gond.
ABS kocka meg remélhetőleg bírja még egy darabig,de ha csere lesz se esek kétségbe.Még mindig kevesebbe kerülnek ezek,mint amennyi árkülönbség van az enyém és egy új (R1250RT) között.Egy új motorhoz sajnos csóró vagyok.
Gumikban is van nem egészen 2000 km (Road 5 GT),szóval egyelőre arra se kell pluszban költenem.
Szelephézagot kell csak ellenőrizni és esetleg állítani szezon előtt,de azzal megvárom a jobb időt,hideg van még a garázsban szerelgetéshez.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
mokus1
addikt
válasz runner 125 #124563 üzenetére
Köszi ez még közel is van
-
Geresics
addikt
Kis kedvcsináló pályázós SM videó, ami még nekem is kedvet kerített az ilyen mókához!
SUMSHOTCREW PÁLYANAP! (Kakucs és Visonta)*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
senior tag
válasz runner 125 #124559 üzenetére
Még pár nap és kiderül.. Február 5-re ígérik a hivatalos specifikációt.
Azért megmozgatta a motoros médiát rendesen, tele vannak elemző videókkal, cikkekkel most hogy ez a teaser video kijött...
Most tudatosult, hogy 12 évig volt gyártásban az előző verzió, hát ez sem akármi manapság..
(egyben emiatt is feltételezem - könnyen lehet ez lesz az utolsó belső égésű verzió)Porcosodik rá na...
-
-
Madwe
nagyúr
-
Polemius
aktív tag
válasz martonx #124556 üzenetére
Én Deszkre vittem párszor egy maszek sráchoz a Banditot.
Meg Tápén(?) van egy srác akinek a nevébe többször belefutottam és jónak tartják.
Ha kell, megpróbálom előásni az elérhetőségüket.(Meg tudok egy tényleg jó szerelőt, de Fertődön, ami neked kicsit kiesik. )
Amúgy mit kell aktuálisan csináltatni átnézés + olaj+szűrő cserén felül?
-
-
martonx
veterán
válasz csongi #124575 üzenetére
Az a baj, hogy hivatalos Honda szervíz Cegléden van, ami szegedtől 110km. Egy hivatalos szerelő pecsétje miatt nem feltétlen mennék Ceglédre.
No igen, én is ilyenekre gondoltam. Idén lesz a motor 3 éves, noha csak 3000km van benne
Legutóbb 1000km-nél volt szervízeltetve 2019-ben. Szóval az idei szezont mindenképp egy általános szervízzel indítanám.Én kérek elnézést!
-
tag
-
tag
-
senior tag
válasz martonx #124570 üzenetére
Ha bejön a szilárdtestes akku az korszakváltást fog generálni...
Ez az energiatárolási kutatás fehéren izzik, elég forró téma, mert nem csak a járműiparnak kell, hanem egy csomó más területre is.Amúgy is sok (ráadásul kopó) alkatrész van a belsőégésű motoroknál, még megspékelni feltöltéssel, turbóval, anyámkínjával... ehh.. nem kéne..
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
válasz dellfanboy #124583 üzenetére
senki nem dolgozik?
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
yodamastah
őstag
válasz dellfanboy #124579 üzenetére
Erre sajna nincs jó topic. Ez se nem motor, se nem robogó
-
bacus
őstag
válasz yodamastah #124590 üzenetére
Csak nekem tűnik rettenetesnek ez az ülés pozíció?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
mokus1
addikt
válasz yodamastah #124590 üzenetére
Nagyrobogó, inkább robogó mint motor.
-
tag
válasz runner 125 #124589 üzenetére
Enyém már SHowa-s. Jah. A Forza a butított X-ADV de azoknak már csak 15" a hátsó kerekük.
Yodamastah, így igaz! Ez valami qrv@jól sikerült öszvét. Se nem ló se nem szamár
Mokus1, te legalább robinak nevezed, végre
Ezzel az erővel, amit a Honda csinált, bármilyen ülés alatti üzemanyagtankos motorból lehetne "robit" fabrikálni csak le kell vágni a sisaktartónak használható kamu tankot a lábak közül."there are more jacks then one at the fair..."
-
Tamás9x
őstag
válasz runner 125 #124589 üzenetére
Hű, ez fantasztikusan kényelmes Valami hasonlóra vágyok már évek óta, de az vagy chopper, vagy iszonyat drága.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
Tudom nagyon szeretitek a bugyuta kérdéseimet.. szóval itt van még 1 X-Grip wireless charger koppintást vett már valaki? [link]
Az eredeti horror, gondolom nem csak nekem, szóval negatív vélemény is érdekelne De ha pozitiv a tapasztalat az örvendetes.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Novics
senior tag
válasz Novics #124000 üzenetére
A biztosítóval még levelezek, hogy ugyan mire föl állapították meg, hogy a motor daruzása felesleges volt, azt nem fizetik ki. Cuccoknál meg elküldtem minden létező számlát a motoros cuccaimról, és szerintem mindent fizettek. Persze értékcsökkentve. (130ezer volt a sérült motoros ruházat összeértéke, és 120 ezret fizettek.)
Közben nekiálltam másik motort nézni. Sajnos alacsonyabb nem lettem - 191/82 -, szóval megint csak valami túra-endurót kellene nézni. Nem volt rossz a 650-es Versys, de hosszabb távon bizony ki kellett nyújtanom a lábamat, mert megfájdult a térdem. Ami egyelőre befutónak néz ki, az a Honda XL 700V Transalp, de bizergálja a csőrömet a BMW R1150GS is. Kb egy árban vannak, és ennyit - 1,5m - is szánnék motorra - valószínűleg csak jövő ősszel/télen, mert most házfelújítás lesz. Esetleg Varadero. (A Suzuki DL egy rettentően logikus döntés lenne, de nem tetszik.)
Ha alacsony fenntartási költséget szeretnék - márpedig ki ne szeretne? - akkor XL700. De azért az a boxer csak izgatja a fantáziámat...Igazából nem megyek óriási távokat, nem viszem a fél háztartást meg az asszonyt. Terepre sem nagyon akarok menni, max murvás út.
Merre érdemes nézelődni?
A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.
-
bacus
őstag
válasz Somatom #124598 üzenetére
Egy chopperesnek lehet . Az a helyzet, hogy kb 20 éve vezettem choppert, akkor szerettem, ma már nem értem mit .
Robogót nem vezettem, se kicsit se nagyot, nekem hiányzik a tank a lábam közül amit szoríthatok
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Babzsákfotel
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs