- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz Geresics #124199 üzenetére
Pont tegnap a totalbike-on Sturcz Anti csinált videót azzal a "Haibikeos" fickóval, és ott mondták, hogy mostmár az elektromos bringáknál sem cserélgetheted az alkatrészeket szabadon, minden gyáriszámozva van, stb.
Lassan azt is megérjük, hogy kötelező biztosítást kell kötni majd a bringára is. -
Xero
nagyúr
válasz Geresics #124199 üzenetére
Teljesen igaza van btw. En tavaly kezdtem el ujra bicajozni tobbet. Na most siman tudok 50-es tempot menni, ahol azert ha elvagodsz vagy beledjonnek akkor nagy a nyekk. En is csak egy sisakot veszek fel, de nagyon nagyon sokan minden nemu felszereles nelkul toljak. Piszok sok olyan emberket lattam, aki vagy beletojt vagy fogalma sem volt a kreszrol. A piros pedig csak javaslat a legtobb esetben. Mindezt Budapesten ugy, hogy kopok egy iveset es kerekparuton landol.
Ezt az e-bikeok csak felemelik a hatvanyra. Azok rohogve mennek 60-70-t, szoval meg parabb a szitu. -
-
Biqci
aktív tag
válasz Steve_Brown #124198 üzenetére
A K2-es Bandit sem injektoros és 1-2-3-ban nem is lehet alapban végig húzatni. De megvan a megoldás, a megfelelő vezetékeket kell elvágni és máris okés a dolog. A könyvében valami környezetvédelmi okról hablatyolnak...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
Azt mondod, hogy nem rásegítéses bringán tudsz menni 50es tempót tartósan?
Ezt utoljára 17-18 évesen tudtam de azt se túl hosszú távon.
Az átlag e-bike biztos nem tud 60-70-t menni, amiket én próbálgattam, azoknál a 15 km/h átlag tempó helyett lehetett menni 25 km/h átlagot, ami hatalmas előrelépés, de azért a 60-70 az más liga..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
LustaDick123
tag
válasz Steve_Brown #124189 üzenetére
Normál időben nincs ilyesmivel általában gond, főleg ha jó gumi is van a motoron.
Amint viszont valami nem optimális, fehér aszfalt (főleg vizesen), olajfoltok (akár a termésektől is körforgalomban), koszfelhordások, zúzott kő akkor már tud izgalmas lenni. Persze mindig meg lehet találni a határokat ha keresed.
Ebben a mostani sófoltos, nyálkás, saras időben a kocsi is csúszik, a motor fara elindul akár egy izmosabb körforgalomból kigyorsításkor is.
Egyszer estem be egy havasabb részre, ott kb. helyben daráltam és örültem, hogy vissza tudtam menni aszfaltra (de hasonlót egy nyári hajnalon vizes fűben is be tudsz adni könnyedén). -
Xero
nagyúr
válasz bacus #124207 üzenetére
"Tartosan" Max par szaz meter sik terepen. Mondjuk orszaguti gep. Kollegam, aki eleg nagy kerekparbuzi na o megy 40+-t atlagban 40-50km-en.
Az e-bike jelen esetben rasegiteses akar lenni. Szoval ahol Te mennel 20-at, ott azzal 40.
szerk: Van egy futar srac youtube-on, egy futar elete vagy valami ilyesmi azt hiszem. Na o onerobol gyorsul olyanokat mint mas e-bikeon. Siman ment 60 folott Hungarian. O alatta egy rasegiteses gep... rossz belegondolni.
szerk2: Igazsaghoz tartozik, hogy hiaba vagyok 34, azert 10 evet vizilabdaztam meg relativ sokat sielek, igy a combom birja a terhelest, hiaba kis hurka.
[ Szerkesztve ]
-
LustaDick123
tag
válasz norbert1998 #124169 üzenetére
Jól jön az még túrán is, nem egyszer jobb középsztenderre rakni, mint oldalra, mert stabilabban áll meg (kompon pl. hol oldal, hol középsztenderre kérték). De jobb szerelni is ha esetleg kell valamit útközben (pl. defekt). Pakolni is könnyebb a motorra ha középsztenderen áll.
Én túrázom, szóval nálam a "must have" középsztender. -
Somatom
veterán
válasz FeniX- #124203 üzenetére
Bár köthetnék! De, nem lehet. Csak külön biztosítás van, de az csak x okozott kárig nyújt fedezetet. Én boldogan kifizetnék egy éves SMKP kötelezőt.
Xero:
Sztem kevered a fogalmakat. Amikről szó volt, azok pedelecek. Azok biztos, hogy nem mennek síkon 60-70 -et. Jogi korlátozás szerint 25Km/h -nál leáll a rásegítés. Ha ez ki van ütve, akkor is max 45 a vége. Amikre Te gondolsz, azok az S-Pedelecek, de az már teljesen más kategória, nem minősül kerékpárnak.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
XFishboneHUN
senior tag
Sziasztok!
Nem 100 %-ban motorhoz tartozó téma, hanem egy kiegészítő kérdésem lenne.
Szülinapomra kaptam egy Interphone Sport sisakbeszélőt. Ehhez kapcsolódóan meg lehet azt vele tenni, ha érkezik beérkező hívás, azt automatikusan felvegye nekem, vagy ahhoz mindenképp meg kell nyomni a intercomon lévő teló gombot?
Előre is köszi a választ attól, akinek van valamilyen Interphone fülese és tapasztaltabb ezügyben!
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
Geresics
addikt
válasz XFishboneHUN #124212 üzenetére
SENA esetén be lehet állítani a hangvezérlést, tehát elég azt mondoni, hogy "Hello", és ezzel már fel is veszi. Gondolom Interphone esetén is van ilyesmi. Mit mond a kezelési útmutató? Applikáció van hozzá? Abban is kellene lennie leírásnak, akár magyar nyelven is (megint csak a SENA-ból indulok ki).
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tag
válasz XFishboneHUN #124212 üzenetére
Szia, lehet
VIDEO LINK"there are more jacks then one at the fair..."
-
bacus
őstag
válasz XFishboneHUN #124216 üzenetére
A telefonon lehet beállítani, hogy automatikusan fogadja a hívásokat, ha bt headset csatlakoztatva van. Én nem szeretem, mert nem mindenkivel akarok motorozás közben beszélni. Bemondja a hívó nevét, ez alapján eldöntöm, hogy felveszem vagy sem.
A hívás fogadás lehet gombbal, illetve hang vezérléssel, de a hang vezérlés nálam k.ra nem működik, pedig AVANT -om van. A TOUR-nál meg azt mondták bármire felveszi még arra is ha belebüfiznek Semmi nem tökéletes.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
...német előző tulajt nem igazán zavarta, hogy a sub airfilter kb megszűnt létezni. Csak nyálkás ragacsos szivacs cafatok maradtak a házban.
Belenéztem a karbikba de sehol nincsenek a maradványok. Kell tovább nyomozni utánuk vagy azok már rég eltűntek? Vettem gyárit bele Karasnaban, ...670Ft nem tétel érte, nem értem miért nem figyelnek ilyenekre az emberek. Annyira nem kerülnek semmibe és nem dísznek vannak ott, de ha nem cseréli legalább venné ki, hogy ne szívja be a blokk.
Ha eddig nem okozott gondot érdemes még keresgélni vagy ügy lezárva?
Ha utólagos szilikoncsőre cserélem a teljes hűtő cső szettet érdemes valamire figyelni külön? Elvileg mérethelyesen készletben fognak jönni.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #124218 üzenetére
A nemet elozo tulajt azert sem zavarta, mert fogalma sincs rola, hogy ilyen van a motorban. elviszi szervizbe. elesik vele, meg mar oreg motor, eladja egy keleteuropainak, aki osszelapatolja, es eladja neked, aki elkezdi szetszedni.
Nem kell nyomozni utanuk, mertha bajt csinal, akkor nem mukodik a karbi. ott nem sziv a motor, altalaban vagy uszohazat szelloztet, vagy valami olyan dolgot ahol alig megy a levego, tehat bem fog beszivni semmit belole. Ha nincs ott a szivacs, abbol sem lesz gond. Kb a cso hosszaval majdnem megvan az az urmeret, amekkora levego mozog.
Felesleges ilyeneken felboszulni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #124219 üzenetére
De ez nem az első ilyen azért bőszülök fel. Ahol kéne legyen alátét ott nincs, ahol meg kéne legyen húzva a csavar ott kézzel kitekerem, ahol nem kéne lehúzni ott kb megvan tépve..., aminek meg kéne lennie zsírozva az olyan száraz mint a sivatag. Minnél több minden kerül le a motorról annál több érdekesség kerül elő. Pl levettem a komplett airboxot mert lefújom mret kifakult... na azért nem voltak egyformák a légszűrő csavarok mert a 3 eredetiből 2 az airbox alján pihent. Én meg pislákoltam néha miafasz csapágyas a blokk? Mert 7500 körül valami istentelen mód elkezdett rezonálni... na az vagy a csavarok voltak az airboxban vagy az, hogy kb lógott a levegőben az akku konzol mert senkit nem zavart, hogy 4 tartó csavarból csak kettő van meg azok is átlósan.
Ez a fokú igénytelenség idegesít, értem én, hogy occó régi kismotor eldobható de akkor is ha van alattam valami legalább magammal szemben legyek annyira igényes, hogy nem a pajtából kitolt állapotban használom. 6 hónap levelezésembe és ~1 óra szumma telefonálásomba került a németekkel (akiknek angolul tudni luxus), hogy kiderüljön valójában mennyi is van a motorban. Tekerve volt?* Naná, lefelezték a futott kilométereket. Elverjem érte a kerekedőt? Jó érzés lenne. Megvettem volna ennyi kilométerrel is? Igen..., mint ahogy megvettem pedig fater már akkor látta, hogy cserések a krómszárak. (tervezve volt a csere ergo)
Nem hiszem el, hogy azért mert egy motor öreg nem lehet igényesen karban tartani. És ez nem csak az importra érvényes, látom mit művelnek a márkacsoportban az emberek. Az, hogy eltérő az első hátsó gumi, hogy autóolajat töltenek bele az még csak a gleccsernek az a része ami kint van a vízből. Azt hinném nyugatra ahol fussa banánra is főleg egy olyan motornál amihez kifli árban mennek az alkatrészek ott azért megfogják venni a gyárit...
* félév oknyomozás után kiderül, hogy amit 27k-val hirdettek abban valójában 55-56 ezer van. De valahogy nem kétségbeejtő szám így sem ennél a blokknál. Inkább meglepő, hogy egy 2 évig oktató motorként is használt gépben ami idén lesz 24 éves, hogy lehet csak 55-56 ezer km, és ezt kinti márkaszerviz válaszolta ahol nagyjából utoljára lehetett szervizelve. (6 hónappal azelőtt, hogy behozták/megvettem)
----
A tűk "jók" --> zárnak, a membránok szépek(tényleg). Kapott most új szívótorkokat + a gyári rugókat (dino kitben sem a jó hosszúságúak voltak, legalábbis nem a gyárilag fojtotthoz valóak), bármi egyéb amit még érdemes lenne a karbiban megnézni? (Ezzel együtt a benzincsapot is felújítom ha lesz időm a vizsgák után, jobb a békesség.)
Tavasszal lesz egy szinkron és egy szelephézag, szerinted érdemes a vezláncot bekészíteni addig a polcra? Még nem hallani, hogy kellene ergo nem szükséges még?
Vez.lánc vezető síneket, spájzoljak be ha hosszabb távon megtartás a cél?
Tudom tudom, öreg behozott japán szartól túl sokat várok és nagyok az elképzeléseim meg amúgy is egy postás tömeg vacak.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
FeniX-
aktív tag
válasz Somatom #124211 üzenetére
Talán csak idő kérdése.
Csak nehogy ott is kötelező műszakiztatás vegzatúra legyen, stb.
Még mindig azon az állásponton vagyok, hogy sokmindent elvehetnek tőlünk, de örülök neki, hogy van, amelyik járművet még lehet otthon szerelgetni és ez pl. pont az egyik kategória. A múltkor pl. így beszéltem le magamat másik bringa vásárlásáról, hogy vettem egy kiegészítőt a régihez. (2x off: aztán végül persze az újat is megvettem, hehe. Viszont, a mocit meg val.-szeg lassan eladom, aztán vagy lesz másik, vagy nem) -
baboss
őstag
Meglett a motorkulcs, a fiam felakasztotta a szerszámos szekrényajtaján egy csavarra. Én soha nem szoktam odarakni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #124220 üzenetére
Ezek a fajta importmotorok kb 500€ kategoria. Sztm arcatlan arat kernek erte, ilyen allapotban magyarorszagon. Ezeket hozzak be, ezeken tudnak sokat fogni, ertelem szeruen ezek a nemet piac legalja. Ezert vannak ilyen allapotban. Tobb penzert eleg szepeket kapsz, szervizkonyvvel, osszes szamlaval. Nehany motornal kulon kiemelik, hogy csak importra szanjak, azaz nem adnak garanciat rajuk, ezert nagyon olcsok. Bar nemetben ez sem allja meg a helyet, mert olyan nincs, hogy te nem adsz semmire garanciat.
Szoval a nemet piac legaljat veszed meg importmotorkent magyarorszagon, ezert szarok itt a motorok.
Ezert erdemes szemelyesen behozni, mert nem huz le egy ilyen gyoker importor. Kb ugyanannyi penzert veszel egy keves km ismert eloeletu motort, mint magyarorszagon a visszatekert szart. Sajnos ez van.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #124223 üzenetére
Ezzel nem lenne baj ha nem annyiért adnák amennyiért. Mert még így is egy elfogadható vétel volt a hazai 500-asok elnézve..., ha nem kezdtem volna el szétbontani a tél során lehet vígan elmentem volna 1-2-3 szezont mire komolyabban bele kell nyúlni.
Itt azzal van a baj, hogy mennyiért adja... ha a ~200 ezres befektetésen nem akarna 300-350-et visszanyerni mint tiszta haszon akkor még egy korrekt ajánlat is lehetne de nem így, ha nem lett volna félre rakva az összes és nem lett volna bekalkulálva a folyamat akkor most erősen vakaróznék...
Nem erre a gari témára van az az úriemberek egyezménye vagy mi a franc a kereskedők közt?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #124224 üzenetére
teljesen objektiven menjunk sorrol-sorra, miert lehet ezt magyarorszagon megcsinalni.
Nem teged, vagy a te helyzetedet biralom, csak tenyleg kivulrol vegyuk szemugyre a dolgot, meg tobb ezer ember viselkedeset.En ott latom a hibat, hogy megnyugtatod magad: ha tudod, hogy 57e km van benne, es oktato motor volt, azt mondod, akkor is megvetted volna. Ezt nehezen hiszem el.
Mik a legalis lehetosegeid? Megverni nem. Polgari peres? Rendorsegi feljelentes? Jol tudod, hogy lehuzott. Visszatekerte az orat. 2013 ota buncselekmeny. Nem fogsz semmit tenni, mert sok vele a dolog, meg kell nyugtatnod magad, hogy ez igy jo, az agyad a konnyebb utat fogja valasztani. Inkabb haragszol a nemetre, aki nem beszelt angolul. Eladta egy keleteuropai neppernek, aki valoszinuleg pofatlan ajanlattal allitott be, melegitonadragban, zokni-crocks papucsban, cigivel a szajaban, olyan modorban, ahogy azt hetkoznapokban normalisan feloltozni nem tudo emberhez melto.
Megegyeznek, lealkudja a beka segge ala. Aztan te elkezded hivogatni, vagy levelezni, hogy megis mennyi volt a km a motorban. (Tokmindegy hogyan tortent, en csak ezt a forgatokonyvet latom altalaban az ilyen arszabasu jarmuveknel, ezert en most ezt irom le. megint foglalkoznia kell ezzel az egesz dologgal, talan megfordul a fejeben, hogy lehet csalas miatt birosagra kell majd jarkalnia, nagyon orul a megkeresesednek) epp azert adta oda annak, hogy ne legyen soha tobbe dolga vele. Es azert olcson.
Az derekas teljesitmeny, hogy ezt leirod, hogy tulajdonkepp visszatekertek az orat, mert altalaban az emberek legtobbje idaig el sem jut, plane nem egy forumban, ahol tobben olvashatjak azt, hogy nem jart valami jol. Az emberek mindig olcson vesznek jarmuvet, mindig gyongyszemet, es tulajdonkepp mar-mar ok kurtak at az eladot. Altalaban nem esik szo arrol, hogy a vegere hogy jon ki a matek, de a buszkeseg az meg a naivsagnal is nagyobb szokott lenni. Ezert senki nem fog semmit tenni.
Szoval az egyen felelossege eleg nagy, mint mindig az elet minden teruleten. Igy alakitjuk ki azt, hogy miben elunk. Mert ezt mi alakitjuk ki, nem a torvenyek. Ha sok egyen olyan civil kurazsival van megaldva, hogy nem hagyja ezeket a dolgokat csak ugy megtortenni, nagyon megnehezitene az efajta csalasokat. Csupan felulrol ez megoldhatatlan, mert mindenki kell hozza.A gentlemans agreement az egy olyan dolog, hogy a bolgar/roman/magyar aki odamegy, az nem nagyon tud nemetul, es a nemet torvenyekkel sincs tisztaban. Annyit lat, hogy olcso. A jarmu kell, mert olcso, es mivel ezekben az orszagokban keves a hasznalt jarmu, a keves uj jarmuvasarlasok miatt, ezert csak a dollarjelek vannak a szemukben. Ha pedig ceg, es egy ev garit kell adnia, ugysem fog szetesni egy evig barmilyen motor. Ahhoz nagyon nagy szarnak kellene lennie.
Osszelapatoljak a legolcsobban. Ha valami eltort visszahegesztik, ha valami hianyzik odaraknak valamit. Nem fognak rakolteni semmit.Felreeted sztm azt is, amit mondani szoktam. Nem baj, ha olcso a motor. De egy legszurohaz, ami alapvetoen a tank alatt van, a loteri kutyat nem zavarja, ha fako. Labtaro szinterezes, amin a labad van, es ki fogod dorzsolni. Az osszes motoron igy mukodik. Felniszinterezessel sem ertek egyet, de tokmindegy, nem az en motorom. Ezek alapvetoen felesleges dolgok a motor erteketol fuggetlenul, ezert vehetsz egy uj fofekhengert, ami talan fontosabb. Vagy nem, mert mindenki mashogy mukodik.
Ugy pimpeled, ahogy akarod, ezzel semmi baj nincs, es az sem baj, hogy olcso postasmotor. Sosem mondtam ilyet, hogy ez baj lenne. Szerintem a valtoztatasok nem esszeruek, de mivel a te motorod, ezert termeszetesen azt csinalsz, amit akarsz. Nem az ertekevel van baj. Ne mosd ossze azzal se, hogy egy ponton egy motort megjavitani gazdasagi totalkar, azaz nem eri meg, ami viszont nagyban fugg az erteketol.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #124225 üzenetére
Többnyire egyetértek veled de direkt nem néztem általánosságban, miért nem? Bontsuk le. Honnan indultam anno? SM, hova jutottam? Akár jó lesz az MT03 is, és akkor itt tegyük tisztába, hogy a régi motorom árával a farzsebemben és tokkal vonóval volt egy gurigám a műveletre. Miért néztem behozottat? Mert a hazaiak java is egy kotla, miért? Mert vagy maradt a GS500 számomra vagy a fojtott 500-asok. Amik szerintem mindketten tudjuk honnan jönnek, legfőképp azért mert a németek emlékeim szerint 25kw-nál húzták meg a biztosításban az ár szakadékot. Vettem valamit, vártam is a dolgokat, hogy kifognak peregni és nem nem sírásnak írtam azt a kommentet csak irritál, hogy nem zavarnak embereket dolgok.(erről később) Igen szívem szerint felb*nám a francba Martinékat, évekig menne a pereskedés? Igen. Többe lenne végül mint a motor? Igen. Történne valami? Nem, cég roló le, felszámol, új cég és kezdi elölről pont azért mert évente max két ember veszi az időt és a pénzt, hogy felnyomja őket.
És itt van még egy gond. Szerinted ha hivatalosan kéne állást foglalnia és adatot szolgáltatnia a kereskedésnek megtennék? Polgári úton nekem kellene ugye bizonyítani ott egy mailes félszeg válasz és egy telefon nem lesz elég. Szvsz több helyről is vérzik a dolog ha általánosan nézem is. Már azon is meglepődtem, hogy egy alvázszámmal és egy visszakeresett tulaj névvel nem elhajtottak a francba, itthon nem ezt szoktam meg ha használt járművet akarok lekérdeztetni szervizzel, hogy mit tudnak az állítólagos vezetett füzetről.
Miért ne merném leírni, hogy részben bevásároltam?Nem titok és nem büszkeség kérdése. A kis koreai nyűgjeit is mindig leírtam, új tulaj is úgy vitte el, hogy tételes listát kapott arról mi volt cserélve, mit kellhet még esetleg cserélni és mi az amiről tudom, hogy szar de ott rohadjon meg ahol van én nem foglalkozok már vele. Elvitte, tudta mivel mi a gond mi lett kicserélve és 310k-ért nem is várt a fickó csodát.
És nem nem önnyugtatás az, hogy megérte a CB. Volt egy gurigám mit vettem volna? Veszek egy "újabb" GS500-at amiknek a javára szintén kell költsek mert mivel "megbízható motor" itthon max az olajat cserélik azokban is jobb esetben, rosszabban csak rátöltögetnek mivel szürcsölnek valamennyit ha forgatva vannak... Vettem volna egy MT03-at? CBF500-at? Előbbiből ami ennyiért megy azzal kint estek egyet, nem is kicsit mivel 3 évjáratról származnak általában az idomok a színek alapján akár. Maradt az import, amiről tudtam, hogy költeni kell rá. Utóbbi ha fojtott akkor megint import motor lesz szóval kezdem elölről a táncot de legalább kevesebb pénzem marad arra, hogy amit kell cseréljek. (A Hyosung esetében már megtanultam... újrakezdeném az egészet nem venném meg mert a végére egy olcsó de nagyon drága motor lett.)
Szóval mindenképpen kellett félretegyek az estehőleges gondokra pontosan tudtam de ennyi pénzzel és az A2-es kerettel (jaja lusta voltam nem akartam 4. évben zsinórban újabb kategóriát tenni megint majd egy százasért...)Légszűrőház miért került képbe? Mert levettem a karbit tömítés csere etc miatt, hogy télen akkor nem csak belecsapom a fúvókákat és a rugókat hanem akkor itt a teljes tömítés szett, itt vannak az új csonkok nosza akkor ez le van tudva ha most megcsinálom rendesen, ha meg már kint van a szűrőház akkor lefújom.
Ami bosszant... nem csak ezek az apróságok hanem, hogy a felvert villa kint nem zavart senkit pedig láthatóan cseréltek egy szimmeringet benne mondván a hülye elviszi aztán majd megoldja.(Igen az első kátyú segített is a rozsdás krómszárnak a szimmeringet lenyírni.) Kapott új villát. A Delke sem csak jó kedvemből került rá, a szétrohadt dobot valaki gondolta kicsiszolja és a rozsda helyét bevarrja egyes pálcával és lefesti. Tudod meddig tartott? Az első héregi kanyarig amikor is rendesen felmelegedett az egész, repedt is végig a varrat mentén a dob. Ha meg veszek egy dopot akkor inkább kap egy normálisabb esztétikusabbat mivel a hazai bontósok sem teljesen normálisak... edit.: és biztos, hogy nem a német kereskedő állt neki szórakozni ezzel! Ebben látatlanban is biztos vagyok mert neki nem ér meg ennyit a dolog.
Az említett főfékhenger, igen... azt is kapott újat csak már nem volt kedvem beírni mert megint megkapom a kritikát, hogy csak arról írok vagy mesélek, hogy megint ramaty valami és amúgy is minek motorozok ha csak ilyen van (Ez nem neked szól, sőt a postás motor vagy az öreg japán szar sem neked szokott mégis te veszed magadra... Csak pontosan tudom mi áll a garázsban és azt is, hogy ha szeretnék sem lesz egy ideig még újabb gépem.). A beletépett csavar miatt még csak csak megmaradt volna de elkezdett finoman ereszteni és éltem a gyanúperrel, hogy nem lesz elég a felújító kit. Nem is... mert belülről valahogy sikerült összekaristolják / kikoptassák a munkahengert, mintha belenyúltak volna fogóval és lecsömpítették volna. Ebből is kapott egy újat, igaz utángyártottat. De ha az angoloknak jó a hobbi verseny kategóriába akkor nekem is az lesz... (még mindig Thundersport500, elcsépelt de azok az angol srácok legalább tudják mit mire érdemes cserélni a hazai facebook csoporttal szemben...) Most kapott egy mos feszszabot is, azt sem csak az indexek miatt amúgy is akartam venni egyet min tartalékba mert öreg bármikor elköszönhet. A termosztát is cserés volt (Okos magyar itt is közölte vegyek xy autóba valót és vágjam le a füleit a lemeznek akkor kb befér a helyére... ), azóta nem alacsonyak a hőfokok mert nem marad nyitva... szvsz nem csak a külsőre megy el a pénz. De mivel még min 2-3 évig nem fog szétvetni a zseton ez van és ezt szeretem.
Amőgy tényleg kíváncsiság de te mit vettél volna ~970 ezerből úgy, hogy tudod azt, hogy az A2 köti a kezedet szóval vagy GS500 vagy 25kw-os fojtott import motor + a névre írás is bele kell férjen az árba és az esetleges utólagos költségek is. Mert szerintem egy Er5 vagy CB500-tól nem lett volna reálisabban / jobb ötlet, amit nem felgyújtok anyagi keret hiányában mikor szembe jön velem az, hogy ezt is cserélni kell meg azt is.
És tényleg ezt most ne értsd félre, tudom mire gondolsz engem is zavar pont ezért érdekel te mit csináltál volna ennyi pénzből ha motorozni akarsz és most az nem játszik, hogy magadnak megcsinálod. Mivel ha a blokkba kell mélyebben belenyúlni akkor én is veszem elő a telefont és csak legvégső esetben a DiY megoldást.
Szóval szumma eddig:
-feszszab
-krómszárak + szimmeringek + perselyek
-hűtéscsövek + benzincsövek
-karbicsonk + rugók + dyno kit + tömítések
-első főfékhenger
És még az apróságok amiket nem sorolok mert tipikus kopó cuccok és a hozzájuk kötődő apróságok.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
Be kéne vezetni a kötelező TL;DR írást egy bizonyos karakterszám felett.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #124226 üzenetére
Igen, mint magyarazat, az, hogy ugyse tortenne semmi, nem rajtam mulik, meg nem egy-ket emberen... mindig megallja a helyet. Minden helyzetben. Eppen ezt probaltam magyarazni. Nem kerem szamon rajtad, hogy nem nyomtad fel, felre ne ertsd, senki nem akar ilyet, csak szamitsunk ra, hogy ha nem csinal senki semmit, akkor lesz ilyen az eletkorulmenye az embernek.
Orulok, hogy neked ez a megeri kategoria, az en ertekrendszeremben nekem ez nem az. Es nekem nagyon ugy tunik, hogy mar megint megyunk abba az iranyba, hogy vegulis jo ez, de ezt eszervekkel nem fogom megmagyarazni neked, mert leirtam hogyan mukodik az ember, az elozo hsz-ben, es ezeken az eszervek nem segitenek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #124230 üzenetére
Ez az egyik fele.
A masik fele a burokracia.
Egy ilyen helyzet ugyvitelehez, legalabb ket milla legyen a zsebbe, hogy kitartson az ugyvitel vegeig.
Akinek van 2 millaja egy ilyen ugyhoz, az nem a par szazezres motort fogja venni.
Ez kb a 22es Hungary csapdaja. Szerintem. -
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #124230 üzenetére
A vége elől kitértél, pedig tényleg érdekelne szerinted ennyi pénzből mi az a motor ami min 40-45 lovas és tényleg megéri.
Nem megyünk abba az irányba, hogy végül is jó ez. Szerintem jó ez*, mind olyan hiba volt amit ha nem zavarja a szemem még 2-3 szezonig nem kellett volna hozzányúlnom a féken kívül.(Szerinted hány embert zavar ha van egy kis olaj karima a villaszáron?)
*pont ezért érdekel szerinted miért nem jó, és ha nem nem jó akkor mi lett volna jó ötlet ebben a szituációban.
edit.: az életkörülmény vitát meg direkt nem akarom feszegetni mert politizálás és moralizálásban fog végződni előbb utóbb, mint mindig. De dióhéjban annyit, hogy addig adott ez az életkörülmény amíg kezemben a mérnökinfós papír és a 2. és 3. nyelvvizsga is, utána kérek egy végtörlesztést a tandíjra és hellot mondok pont azért mert egy két ember mentalitása sokat nem fog itthon befolyásolni már.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #124223 üzenetére
Ez a matek is sántít. Lehet, hogy kint olcsóbb és/vagy jobb állapotú a motor, csak van vele "némi" logisztikai, papírozási költség, az időről és a küzdelemről nem is beszélve. Arról meg pláne, hogy Covid óta ez egyszerű halandónak nem megvalósítható. Szóval, ha az egyéni utat akarná járni, akkor egy darabig még semmilyen motorja sem lenne.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KuZo
tag
Sziasztok!
Valami olcsó GPS nyomkövetőt terveznék az ülés alá rakni, mint pl. EZ.
Van esetleg tapasztalatotok hasonlóval? -
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #124232 üzenetére
megmondom oszinten, el sem olvastam addig.
irtam, nem a te helyzetedet biralom. Nem azt, hogy mit valasztottal, csak a mintazatot fedeztem fel, amit ilyenkor tud tenni az ember a helyzettel.
Azt posztolsz, amit akarsz, szard le ki mit mond, meg mit kapsz erte, hogy mennyit koltesz a motorodra. Arra viszont szamits, hogy ha megosztod, velemenyt fogsz kivaltani. Az meg ne lepjen meg, ha nem olyan, mint a tied.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #124235 üzenetére
Igen nem olvastad el addig így már értem. Viszont akkor ne az általános minta alapján reagálj csak.
...amit tud tenni az ember a helyzettel. Igen lehet pattogni ezt kiveséztük miért nem kivitelezhető úgy általánosságban sem, ahhoz kéne megfelelő jogi háttér és pár vállalkozó szellemű alany is. A motorral meg el kell dönteni mi lesz, használom 3 évet és elbontom kiárulom vagy felújítom. Köztes megoldás van csak értelme nincs, mert az éppen használható állapotban tartott amolyan life supporton lévő gép az az ami tényleg állandó szívást tud okozni ezt meg már 1:1 tapasztaltam.
A vélemény eddig sem zavart, engem az zavar amikor nagy kijelentések jönnek innen onnan vélemény formájában gondolkodás nélkül(megint nem neked, ne szedd fel). Nagyon könnyen lehet bírálni kívülről aztán mikor odakerül a sor, hogy a saját szarunkkal kell farkast nézni a szerelő / az oemparts előtt akkor hirtelen jön az ego és a néma csönd amire később valahogy mindenki elfelejt visszaemlékezni vagy ahogy megjegyezted leírni egy fórumon... és így születik a soha el nem romló honda mítosz és a szar olasz...
KuZo én inkább egy Arduino + sim + gps irányba mennék el egy kis méretű saját akkuval meg feltöltős nettel a simre. Akár az is opció lenne ha megmozdítják dobjon róla SMS-t vagy mailt a telodra.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #124237 üzenetére
...
Akkor csak annyit: Ha a tű zár rendesen a tengely nem lóg a tömítések ki vannak cserélve a karbiban + kapott új rugókat a membránok szépek a fúvókák újak + a rugók is. Akkor van még valamit ami még megnézendő ha már szétborítottam az egészet? Úszók tengelye sincs kikopva, FES250-ben ott találtunk még durva kopást --> lógott a tengelye az úszónak.
Vízpumpa gondok mennyire jellemzőek a régi japánokra úgy általánosságban? Érdemes készülni esetleg cserére vagy amíg nem forralok addig leszarós téma?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Micsurin #124238 üzenetére
Tengelyre fujj fektisztitot, ha felporog, falsot sziv. Az nagyon jellemzo a regi japanoknal. Nem kell hozza feltunoen nagy jatek a tengelynel. Ez azert szukseges, hogy egye a lelkedet, hogy szar, mert kicserelni ugyse tudod, csak az egesz karbit. Szoval ugyis bennmarad, akarmilyen legyen az allapota.
Forralni sztm akkor fogod, ha a hutosapka szelep rugoja rossz, az inkabb jellemzobb, de az se nagyon. Sztm elobb fog folyni a viz, minthogy lapattal baj legyen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #124233 üzenetére
Nem. Kint ugyanannyiba kerul a normalis allapotu azzal a km allassal, mint idehaza az arra az ertekre visszatekert, ismeretlen eloelettel. Tehat ha mindenhol kb azon az aron vannak, akkor hogy szallitotta ide, es hogy keres rajta?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #124241 üzenetére
Ugyanezt kérdezem, csak vevő oldalról. Hogyan hozhatna be ugyanolyat olcsóbban, vagy jobbat ugyanannyiért, ha még rájön egy csomó költség? Persze, a kérdés csak elméleti, hiszen át sem tud menni a határon, hogy behozza. Ergo vagy azt veszi, amit itthon kap, vagy nem motorozik.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #124242 üzenetére
Januárban vettem tavaly (decemberben néztem meg de később került névre az ünnepek miatt).
Persu Köszönöm! Az elsőre... olyanra gondoltam ami alapvető de javítható hiba... Ha lehal a membrán úgyis kínai új karbit kap, tettünk faterom robogójába és állejtősen jó volt a minősége a csína Keihin-nek 60-70 ezerért.
KuZo ha nem vagy otthon a témában akkor vegyél előre "összerakott"-at de ha nem idegen terep akkor inkább építs magadnak. Olcsóbb lesz a végére és sokkal jobb megoldás általában. Pár hetes délutáni program és kb kész is lesz. De ha ismeretlen a téma akkor egy szimpatikusabb ebay-es alis megoldás is működni fog.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #124242 üzenetére
Ez nem mai tortenet, teljesen irrevelans hogy mit nem lehet behozni epp. Nekem ennyiert egy ilyen motor ne legyen ilyen allapotban. Ez az en velemenyem. Kesz. Szerintem ez lehuzas kategoria. Szart meg szoktam venni, de azt mindig olcson.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #124246 üzenetére
Annak a motorosnak, aki ebben az ársávban keresgél, 22 nap szabija van egy évben. A saját külföldi behozatal nem opció.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #124246 üzenetére
Most már tök komolyan ha így kijelentve, hogy mi a szar vétel megtörtént.
Mi lett volna a jó vétel 970k-ból úgy, hogy az min 40 lovas legyen lehetőleg 2 hengeres és az A2 kereteibe is bele kell, hogy férj vele. (970 átírással és esetleges szervizekkel értendő)
Komolyan mi lett volna a jó vétel? És írtam korábban az most nem opció, hogy veszel valamit ami alapvetően egyben van csak esetleg motorhibás de nagyon olcsó és magadnak télen anyagárban megcsinálod.
edit.: és ne térj ki a szélmalomra hivatkozva, mondj típusokat évjáratokat amiket itthon ennyiből beszerzel és biztosan jobb vételek lettek volna.
Kieg.: kereken 600 volt ugye a CB névre írva, leszállítva, első éves biztosítást megkötve. Erre jöttek rá a cserélendő cuccok, még mindig maradt egy kevés az eredeti keretből.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #124246 üzenetére
Igazad van a te szemszögedből és érthető . Csak onnan ide hordják a járműveket,és nem innen oda.
A kiszolgáltatott állapot adott.#124238Micsurin: Ez nagyon függ az eddig használt hűtőfolyadék állapotától.
#124248Micsurin: Az hogy mi lett volna ha, lehetetlen megmondani.
lehetséges, ha több időt adsz, vagy kapsz, akkor találtál volna olyat ami fittebb állapotba van.
Majdnem napiszinten nézem a hírdetéseket. Tavaly nyáron kb 2500Km mentem motort nézni. Legalább 10 vasat megnéztem. És bizony volt olyan ami állapotra bestoff volt. A tulajnak nem jött be. Volt olyan ami képeken jó volt, élőben meg bontó szökevény.
Idő kell, és sok km mire egy igazán frappáns darab szembe jön.
De a legfontosabb szerintem!! Ha a meglévőt szereti az ember akkor az a lényeg, a szeretteitől az ember nem sajnálja a pénzt.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #124249 üzenetére
Abból tavasszal kristálytisztát engedtem le, azóta nem igazán változott a most benne lévő állaga sem ha ezt így mond valamit.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen