- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux - haladóknak
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
3800+
őstag
válasz dellfanboy #148300 üzenetére
Én nem vettem észre semmit, ezt kérdeztem én is, hogy ez nem befolyásolná a motor futását? Csak éreznem kéne hogy valami nem oké. Milliméterekről beszélünk, ami nem észrevehető, de a betét kopásából kiindulva látszik hogy nem jó.
Nem olvasta, nem hallotta, hanem ennél a típusnál már találkozott ilyennel. De egy elkapkodott gumicsere is okozhat ilyesmit.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #148299 üzenetére
Az elso kerek csapagyazasa minden motornal olyan, hogy a kerektengelyen van egy fix es egy mozgo oldala, amig le nem huzod a csavarokkal a tengelyt, tulkepp el tudod mozditani a nem fix oldalat tengely iranyban a villaszáradnak lehuzas elott. Amennyiben azon az oldalon van a feknyereg, akkor kozel is kerulhet a tarcsa a feknyereghez, ha nem figyelsz oda, vagy valamilyen mas okbol kisse el van csavarodva a villa a villahidakban, esetleg gorbe a villa.
Van nehany motor, ahol erre figyelni kell, altalab ahol nagy toleranciak vannak, vagy olcso megoldasaik vannak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #148302 üzenetére
Érdekes egy megoldás ez... de köszönöm akkor így már érthető a dolog. Legalább lesz egy fékfelújítás is. Így gyanítom a fékhatás is javulhat, ha 4/4 betét dolgozik.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #148305 üzenetére
Fekhatas nem hinnem, hogy javulni fog, ez uszonyereg. A felrekopasa leginkabb a csapok miatt tortenhetett, vagy be vannak rohadva, vagy nincsenek rendesen megkenve, vagy ferdek, es akadnak.
Az, hogy a markaja a motornak honda, attol meg lehet olcso alkatreszekbol osszerakva. Csak marka alapjan beloni valaminek a minoseget ezert sem lehet.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #148306 üzenetére
Na meg ez thaifoldi honda… Koszi az infokat!
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
boogie84
veterán
Üdv urak!
Olyan rég jártam itt h le sem merem írni. A 12 éves 50-es Alpinestars ruhám alá már nem tudom felvenni a gerincvédőt, így újat nézek.
Van 3 kiszemelt:
Alpinestars GP Force Lurv perforated
Alpinestars GP-Force Chaser
Berik XR-Ace Evo perforatedUtóbbi majdnem féláron az első kettővel szemben. Úgy tudom ezek még mindig hasonló minőségű anyagból készülhetnek, de pl a Beriknél több a bőr felület. Míg az Alpine-nál csak a külső felületek készültek bőrből. 2012-es GP plus ruhám is kb olyan mint a Berik, annyi helyen van bőr, tökéletesen meg vagyok vele elégedve.
Egy dolog nem biztos a méret, hogy 52 vagy 54 kell e... Győrben az Aunerben van A.tars, remélem ott fel tudom próbálni ezt a két méretet.
Ha passzolna pl gerincvédővel az egyik méret rendelhetem esetleg a másikból is azt a méretet?A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
dave0825
őstag
Üdv. Aki már volt Svájcban hegyi szerpentines utakon kanyarogni, kilátásban gyönyörködni, tudna pár helyet mondani, amit mindenképp érdemes megnézni? Feleségemmel mennénk ketten csak.
Grossglockner, Stelvio, Triglav, ezek megvoltak, ilyesmi utakra, környékre gondolok Svájcban, amiket nem érdemes kihagyni. Nem voltunk még egyáltalán az országban, így elsőre mindenképp a top 5-10 helyet néznénk meg. Úgy mennénk, hogy kifelé 1 szállás úgy az út 3/4-nél (1000 km durva lenne 1 napra), majd kint 1 szállás több napig (4-5), és a környéken körülnézni napi 2-300 km-t motorozva, közben 1-1 felvonó, egyik nap erre egy kört, másik nap másik irányba egy kört, stb., utolsó előtti nap indulás haza, 1 szállás ismét útközben, majd haza.
Tavaly 5000 km-t mentünk 1 hét alatt, Horvátország, Bosznia, Montenegró, Olasz, Szlovénia úgy volt, hogy minden nap máshol volt a szállás (Rómában 2 nap), és az nem tetszett annyira, mint a Grossglockner, vagy a Stelvio kör, hogy 1 szállás, és a környéken minden nap másfelé menni egy kört. Svájcot is így terveznénk, hogy 1 szállás, de valami központibb helyen, ahonnan többfelé több látnivaló jut minden napra.
Köszi a tippeket.Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
dave0825
őstag
válasz Topiccsendőr #148310 üzenetére
Köszi, elmentem térképen, aztán ha kapok még, lesz miből válogatni pár körre valót.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
Apophis
őstag
válasz vihartigris #148312 üzenetére
Én már regeltem, kíváncsi vagyok, lesz-e hely a nagyágyúkra .
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
senior tag
Valakinek van tapasztalata Berik cuccokat illetően?
Van egy Berik kabátom (Torino), amit szeretnék lecserélni egy szintén Berik kabátra, csak most szeretnék hozzá passzoló nadrágot is. Viszont nadrágból nem találok csak 2 fajtát, és nem ugyan az a neve mint a kabátnak, ezek vajon univerzálisak?! Amúgy egy Berik Safari kabátot néztem ki, ehhez csak a Berik Cargo nadrágot találtam márkán belül, ami szóbajöhet. -
etnies
senior tag
válasz dave0825 #148309 üzenetére
Davos vagy St Moritz környéke, Furka- Susten és az őket összekötő harmadik hágó. Utóbbi egy egy szép kör.
Majd keresek neked valamit munka után otthon, ha el nem felejtem.Szerk:
Megvan, ez a kör:
https://www.strava.com/routes/11362240És akkor onnan vagy északra Davos felé vagy délre St Moritz felé. Szerintem Davos jobb.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Steven
addikt
NSR 400 87’
[link]
8 misi szep ara vanValami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
dellfanboy
őstag
válasz Steven #148318 üzenetére
fuggetlenul attol hogy az idomon nsr áll sztem ez ns400r lesz.
20e eur ért láttam gyári 1 tulajos rothams. nemtom mien bódító szer hatása alatt matekozta ki ezt 8milkás árat...
nézem, markolat,lábtartó,felni+kipu (ami sztem nem is erre való) nagyon diszkós. sztem ez ilyen 90es években leharcolt majd parkolópályára rakott gép. gyűjteménytől meg a 8millától sztem távol áll..bár honda, lehet talál ra egy madarat[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #148320 üzenetére
Lehet elírta és csak 800 ezer akart lenni ki tudja ki tudja
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #148317 üzenetére
Melyik az a hago, furka es lago maggiore kozott, ahol marsbéli tajakon mesz? (Talan tudod, eleg sokfele jartal) Sajnos fotokat ott nem csinaltam, mert mar kisse tele volt a tokom az uttal, mivel a leheto legjobb motort valasztottam erre a celra.
De brutalis volt a taj, tenyleg, mintha egy masik bolygon lennel. Nagyon tetszett.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz dellfanboy #148319 üzenetére
1000rr* faridommal.
Fantasztikusan nez ki.
Nyoooooocmillioooooert
Kulon vicces a vfr400as lengokar*600rr
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Zoli bácsi
őstag
Ha valakinek láncos gépe van (Biciklire is tökéletes ), mától Lidl láncspray az akcióban. Nem rossz, árához képest meglepően jó.
[link] -
dellfanboy
őstag
válasz Zoli bácsi #148324 üzenetére
kvára nem jó az árához képest.. sőt írhatnám hogy szar
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Zoli bácsi
őstag
válasz dellfanboy #148325 üzenetére
Két fajta van, van egy hígabb, és van egy sűrűbb, ami zsír állagú, egy motor hátsó lánckerék van rajta, ez van most akcióban. Nyilván nem olyan mint egy Motul, párat kipróbáltam, én rosszabbra számítottam.Régen a MOL féle fehér színű láncspray-t szerettem, sajnos már nincs. Most Motul van itthon, Castrol, meg ez a LIDl-es. Ja, meg egyszer Tesco-ba vettem Preventet. Na az tényleg gagyi.
-
JoinR
senior tag
válasz Zoli bácsi #148324 üzenetére
Amúgy bringára pont nem ajánlott motoros láncspray-t fújni.
-
dave0825
őstag
válasz etnies #148317 üzenetére
Megnéztem, pontosan ezen a körön volt elmentve már korábban 2 szép pontom. (Szívekkel szoktam Google térképen jelölni a "majd egyszer megnézendő helyeket", egyik Gelmerbahn, másik Andermatt fölötti kanyargós út, nem tudom már, hol láttam ezeket, vagy mikor mentettem el), szóval ezt a részt tutira megjárjuk.
Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99
-
vlevi
nagyúr
válasz dellfanboy #148325 üzenetére
Nekem se nagyon vált be. Bicajra még elmegy, de motorral nem érdemes ráfújni.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz dellfanboy #148325 üzenetére
Bruh wdym szar? Ha egyszer használatos is jobb mint bármi más, egy WD40 chain spray van vagy tízszer ennyi
Mondjuk én eddig 75-W80-as váltóolajat öntöttem rá
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #148329 üzenetére
Nem, a bringa lánca más, ott a csapokhoz kell bejutnia a kenőanyagnak, nincsenek tömítések, gyűrűk. És melegedni se tud úgy, mint motoron, a motoros cuccok túl nagy viszkozitásúak. Bringás láncolajok olyanok, mint a víz.
'92 Honda VFR 750
-
Petykó78
tag
válasz Zoli bácsi #148326 üzenetére
Motul és a Castrol közül melyiket ajánlanád?
Vagy általánosságban melyik márka/típus ajánlott? A minőség érdekelne nem ár/érték arány. -
JoinR
senior tag
válasz Topiccsendőr #148334 üzenetére
Nyilván ez használattól is függ, én is évekig fújtam motoros láncspray-vel és nem kellett láncot cserélnem. Igaz, a zöldségeshez járós biciklin az az évi pár száz km valszeg szárazon is elment volna.
A mostani eMTB láncát, ami alapból 1000 km körül bír inkább hozzá való olajjal kenem. -
Topiccsendőr
addikt
válasz JoinR #148336 üzenetére
Persze, vmi draga bicikli lancara en is odafigyelek, de a mindennapos biciklimre barmit rakenek, ami meg folyekony allapotu. Evi ~2500 km, barmit csinalok ~5000 km nel lancot kell cserelni, es sok kulonbseg akkor sincs, ha egyaltalan nem figyelek oda ra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pfiucska
aktív tag
Van ajánlott webshop gumit rendelni, illetve konkrét gumi?
2018 Honda cbr500r 35 kw, 120/70R17 + 160/60R17Full vegyes felhasználás, évi 1-2 hosszabb túra, napi ingázás és évi 1-2 kakucsra kéne.
A gyári gumi asszem dunlop, 6 év és 19500km után kezdem veszélyesnek érezni.
Bridgestone s23? Michelin pilot road 6?
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
válasz Pfiucska #148338 üzenetére
Vagy nezz ki lomis piacra, nalunk Veszpremben van hetvegente, ~80%os, 2-3 eves gumikat arulnak 10-20ezerert. Xxre vettem elso hatsot 35ert, 4720as dot, 6 mm, pirelli angel, idenre jo lesz. Ennyiert plane.
Ausztriabol hozzak be, ott amit leszednek a gumisok, az kerul ide
Igaz tulnyomo reszt palyagumik, de akad utcai is.
Csak egy tipp volt.
Amugy r17et szoktak ajanlani.
Az meg, hogy BS, Metz, Pirelli, vagy Conti, Misi, szerintem kb mindegy, foleg 35kw-ra.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #148322 üzenetére
Sajnos nem tudom, melyik részre gondolsz.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
vihartigris
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
-
norbert1998
veterán
válasz vihartigris #148344 üzenetére
Kaptam egy ilyen nyakláncot egy hosszú szakállú öregúrtól. Jó hosszú lánca van, és furán kattog, ha kinyitom a medált.
Utána mindig azt veszem észre, hogy eltelik egy csomó idő -
Pfiucska
aktív tag
válasz Döglött Róka #148342 üzenetére
A tobbi gumit hallomas alapjan jobbnak tartjak (nekem nincs ebben tapasztalatom).
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Pfiucska #148338 üzenetére
Én csak a Michelin-ről tudok nyilatkozni, mert évek óta minden motoromra azt veszek, mert annó a Pilot Road 2 annyira bevált. Most Road 6 van és általánosságban elégedett vagyok vele. Kopásról még nincs tapasztalatom, de a tapadása jó, fékezéskor jól viselkedik a dög nehéz motor alatt, két személlyel is.
A Pilot Road 3 amit nem szerettem. Az első gumi erős fékezéskor furán viselkedett. Nem volt régi, de erősebb fékezéskor, mintha abs-es lett volna a motor (nem volt.), pattogott.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
hroberto
veterán
válasz Pfiucska #148347 üzenetére
Az Angel ST egy elég régi gumi már, úgy rémlik, hogy csak egy komponensű. Nem mondom, hogy rossz, de manapság vannak jobbak. Akkor inkább már a GT vagy a GT2.
De amúgy igazából majdnem mindegy milyen gumit veszel, ha nevesebb gyártó termékét veszed. A gumi jellemzően többet tud mint egy átlag motoros.
Döntsd el, hogy sport vagy túra gumi kell, és mindjárt szűkül a kínálat.
Én elég sok fajta gumit nyúztam már el szinte az összes létező márkából (nekem nagyjából 3000 km egy szett gumi, egy szezonban 3 szett el szokott fogyni), de kategórián belül egetrengető különbségeket nem tapasztaltam. Talán a Conti Roadattack 2, és a Michelin Pilot Power 2CT az, amikről nem olyan jók az emlékeim.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest