-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
Van egy lakótársa a Hondának, remélem nem bántják majd egymást.
-
pakfong
tag
válasz alapz@j #125451 üzenetére
Érdekesen értelmezed a kreszt, bár gyér forgalomban valszeg én is átmentem volna gyalog. De ahogy a példa is mutatja, ilyenkor ne lepődjünk meg, ha esetleg elb@sznak az úton.
Lehet én értelmezem rosszul, de ha nincs zebra vagy kereszteződés, akkor gyalog tilos átmenni főúton lakott területen (pláne többsávoson). Gondolkoztam már én is rajta, mivan ha a közelben egyik sincs. Gyalogoljak akár 1 km-t is a zebráig, holott 30 méterre van az út túloldala? Nem tudom, jó az én nekem, ha megmurdelek közben?
Ja és azzal kezdődik a videó, hogy a motoros a lámpától indult.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Shin Chen
tag
válasz pakfong #125455 üzenetére
Érdekes feltételezés, hogy mindenki ismeri a KRESZ-t.
Felmerül a kérdés, hogy az évek során behozott változások milyen mértékben módosították az ilyen tényezőket (meg úgy egészében a KRESZ-t), illetve azok akik korábban tanulták, értesültek-e ezekről a változásokról, alkalmazzák-e a mindennapi közlekedésben.
A józan paraszti ész úgy tűnik itt nem mérvadó, mert a helyzet rossz megítélése sem ritka.Lakott területen belül bárhol megjelenhet egy váratlan közúti akadály, autópályán kívül(néha ott is ) megfelelő körültekintéssel át lehet kelni az útpn, így bárhol megjelenhet gyalogos.
Egy népszerű fantasyból idéznék: LANKADATLAN ÉBERSÉG!!!4!4!!!
Nyilván motoron minden hatványozódik.[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Madwe
nagyúr
válasz Shin Chen #125456 üzenetére
A józan paraszti ész kresz ismerete lévén vagy hiányában is azt sugallja h többsávos úttesten csak úgy átkelni veszélyes, nagy körültekintéssel érdemes csak - persze ez sok idős embert még nagy forgalomban se zavar
Ettől függetlenül minden útszakaszon úgy érdemes közlekedni, h bármely hirtelen felmerülő akadályra reagálni tudjon az ember a vezetési körülményeknek megfelelően. Erre jó iránymutató a sebességkorlátozás, egyébként -
bacus
őstag
válasz Madwe #125457 üzenetére
Annak elhitetése, hogy a gyalogosnak mindenhol elsőbbsége van, illetve a kresz zebrára vonatkozó szigorítása is, szerintem az egyik legnagyobb hiba.
Amikor én jogsit szereztem, nem volt ez a bizonytalanság, hogy jajj, a 2x 3 sávos Váci út túl oldalán a zebra felé közelít egy gyalogos, inkább álljunk meg, mert ... és akkor 5 percet ott áll mint a hülye, mert a gyalogos sms-t ír, miközben átmegy a zebrán meg megáll.. (mindkét gyerekem vezet, 2 illetve 3 éve vizsgáztak..)
Ez az első, amit újraértelmeznek a közlekedők !! és ezzel rombolnak mindent. Mert ha egy dolgot lehet újra értelmezni, akkor mindet lehet, innentől a sebességkorlátozás is csak irányadó, meg a behajtani tilos is, a megállni tilos meg csak jelzés értékű..
Szerintem a gyalogosnak már gyerekkorban azt kellene a fejébe vésni, hogy ha ő nem vigyáz magára, az isten se fog. A lehető legnagyobb körültekintéssel keljen át minden úttesten.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz bacus #125458 üzenetére
Szoktál közlekedni tőlünk nyugatabbra? Németországban egy gyorshajtásért kevesebbet fizetsz, mint itthon. De, a gyalogos, biciklis az szent állat. Ha velük szemben óvatlan vagy, úgy berántják a jogsidat két hétre, két hónapra, mint a huzat. A bringások előzésének szabályait jan 1 -től szigorították. Én nem kockáztatok. Ha utamba kerül egy bringás, akkor szépen ballagok mögötte a kamionnal, amíg félre nem áll. Leszarom, ha Timbuktuig nő mögöttem a sor. Azt nem bünteti a KRESZ.
Fáraó:
Érted már, hogy miért jutottam erre? Csak irónia volt.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Fáraó
őstag
Somatom: Persze, tudom.
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
Somatom
veterán
válasz bacus #125462 üzenetére
Bocs a kamuért, ez már tavaly életbe lépett! Pl. bringás/gyalogos előzésénél/kikerülésénél konkretizálták a minimális oldaltávolságot.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zgospel
őstag
válasz Somatom #125460 üzenetére
Munka miatt relatíve gyakran jártam Svájcba, a vírus óta már nem.
Ott ha gyalog vagyok akkor gyakorlatilag a zebrához közelítve lassítanom sem kell, mert az autók azonnal megállnak és átengednek. Az első pár alkalommal nagyon szokatlan volt, mindig bámultam hogy tényleg megállnak-e.
A jóhoz könnyen hozzá lehet szokni, és amikor már nem csak 1-1 hétre mentem, hanem 2 vagy többre, akkor már annyira akklimatizálódtam, hogy hazaérkezéskor Pestre az első nap általában majdnem elcsaptak a házunk előtt lévő zebrán. Én csak sétáltam megszokásból, néztem balra, láttam hogy érkezik az autó, de olyan távolságra hogy kényelmesen tudna még fékezni én meg átsétálok. A gond csak az volt, hogy baromira nem fékezett, úgy kellett arrébb ugrálnom.
Gyorsan tudatosult is bennem, hogy hazaérkeztem a kultúra földjére és vissza kell állítani a gondolkodásomatAz elmúlt 10 évet tekintve egyébként szerintem egyre jobb a helyzet, legalábbis itt a házunk előtt lévő átkelőnél már nem kell megvárnom a komplett kocsisort ha át akarok kelni, átlagban legkésőbb a 3. autó a sorban már lassít manapság. Szerencsére lassan de biztosan kikopik az a boomer gondolkodás, hogy gyalogosként semmi jogod sincs.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
#14787072
törölt tag
válasz zgospel #125464 üzenetére
Nekem ősztől ötödikes lesz a kislányom, ergo egyedül fog hazajárni a suliból ebéd után. Nem nagy távolság, de át kell jönni egy piszok forgalmas úton a zebrán, hol nincs lámpa.
Kicsi kora óta tanítjuk őt a közlekedés szabályaira, érti, tudja, betartja, de előre rettegek, mert nem ő benne nem bízom, hanem a közlekedés többi résztvevőjében.... -
Somatom
veterán
válasz zgospel #125464 üzenetére
Én most is gyakran járok Svájcba és ugyanezt tapasztalom. Ha meglátok a közelemben egy bringást, vagy gyalogost, akkor akár zebra, akár nem, át akar kelni, akár nem, én fülem/farkam behúzva lassítok. De, nagyjából így tesz mindenki.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
Azt gondolom itt megint egy arany középút lenne a helyes, csak erre az emberiség képtelen. A kerékpárosok most bármit megtehetnek, nincs rendszám, ezért mindenre tojnak, le se száll a zebrán, áthajt a piroson, van kerékpárút, de ő mégis az úttesten közlekedik.
A gyalogosoknak is tudomásul kellene venni, hogy egy járművet lefékezni, megállítani energiába kerül, utána elindulni szintén, ami többlet káros anyag kibocsátás, stb., azaz nekik is van, lenne némi felelősségük pl a globális szennyezésben, az elsőbbségről pedig le lehet, adott esetben le is kell mondani !
Gyalogosként nem csak körbenézek, de pont ezen elvek szerint még zebrán is intek az autósnak, hogy menjen, ha pl utána látom, hogy nem jön senki és átmehetek..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #125467 üzenetére
Ehhez a gondolkodasmodhoz irnek par sort, nem a konkret balesethez.
kulonvalasztunk gyalogost-kerekparost-motorost-autost. Van aki gyereket szul, van aki gyalogost. A gyalogosnak mar gyerekkoraban meg kell tanitani a kreszt. Mert hulyebb a gyereknel. A szabalyok a legfontosabbak. Akkor is, ha pl a 70 es evekben az egesz varost ugy terveztek meg, hogy az autosoknak legyen a legkenyelmesebb kozlekedni, minden mas menjen a fold ala. Biciklin akkoriban hulyenek neztek, es teljesen el volt lehetetlenitve ez a kozlekedesi forma. Gyalogoskent, ha akkor at akartal menni az ut tuloldalara, varosban, akkor lelepcsoztel, fellepcsoztel. Logikus. Biuzonsagos.
De alapvetoen minden az engergiszintminimumra valo torekvesben el. Az ember is. Ha gyorsabb atszaladni az uton, ket lepcsozes es plusz ido helyett az EMBER (nem gyalogos, biciklis, autos) a kockazatosabbat fogja valasztani.
Ezutan az informacioval a birtokunkban ket dolgot lehet csinalni.
Megtanitjuk a kreszt mar gyerekkoraban, hogy egy alapvetoen osztonos dolgot kigyomlalunk rossz hatasfokkal. Vagy mondjuk a felszinen az autosokat megallito zebrat is kitehetunk.
Ugyanigy parkokban, lerakhatunk teljesen logikusan utakat, amik szepek, derekszog-parhuzam, de nem a legrovidebb ut a-bol b-be.
Ekkor egy kis osveny fog keletkezni, ahol az EMBEREK kitapossak a fuvet, mert az ut egy fasz dolog, de szep.
Ket lehetoseg van. Kirakunk fure lepni tilos tablat, ugy, hogy tudjuk, nem erre van igeny. Vagy lerakjuk az utat az osvenyre.
Sosem az utobbi szokott lenni, mert a szabaly az szabaly. A szabalyok a legfontosabb dolgok, amik rendet raknak az eletunkben.Atfogoan a kultura alapjan fog minden kozlekedesben resztvevo viselkedni. Vannak gyalogosok, akik kerekparossa tudnak valtozni, de olyan is, amelyik autossa valik a nap bizonyos szakaszaban.
A segedmotorkerekparosok is barmit megtehetnek.
A gyalogosok is, es a biciklisek is. Ezeken nincs rendszam. Az autosok pedig el vannak nyomva, es ok nem tehetnek meg barmit. eddigi legextremebb elmenyem, a lakott teruleten, robogo ora szerint 88-nal elozo autos, mert a seggemben volt vegig, az elozesnel meg at is nezett, hogy a kurvaanyamert letezek elotte.Autoskent neked van a legnagyobb felelosseged a karosanyag kibocsajtasban, ezt egy gyaloglo emberrel megosztani nevetseges. Megint osszemossuk a globalis co2 kibocsajtast a karosanyaggal, nem teljesen vagy tisztaban mi mit okoz, mit akarsz szamonkerni.
Ha mindenki gyalogolna mindenesetre nem lenne sem karosanyag, sem co2.Ez a rugalmatlan gondolkodas szerintem nem megoldas semmire.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #125470 üzenetére
"De alapvetoen minden az engergiszintminimumra valo torekvesben el."
Ez nem igaz. Én már soxor kerültem, lépcsőztem, mert arra épp vmi olyan látvány vonult, ami miatt erős késztetésem támadt további energiák (lehetőleg közös) elpazarlására. Különösen napos, meleg időben tapasztalható ez a jelenség.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
Szerintem félre értesz, nem akarom megosztani a felelősséget, pláne nem ráhárítani, de hogy nincs semmi köze, az erősen túlzás. Naponta 1 millió felesleges lassítás gyorsítás, mert nem tud lemondani az elsőbbségről sok sok ember. (igazad van, tényleg mindegy, hogy gyalog, kerékpárral, motorral, autóval van és nem tud lemondani.)
Én a hetvenes években már bicajoztam, sőt kucsos gyerekként már általános iskola 3. osztályában nem csak egyedül mentem haza, de előtte még összeszedtem az öcsémet az óvodában. (nem volt kérdés, hogy 1. osztályban is már kulcs lógott a nyakunkban és nem jöttek értünk a szüleink)
Miért tudtuk mi ezt felelősségteljesen megcsinálni, a mostani generációt meg több évvel idősebben is gyomorgörccsel engedjük ki az utcára?Akkoriban a 60 km/h volt a korlátozás lakott területen, jártak jó szar teherautók, meg sok sok autó dobfékkel, diagonál gumival. Akkoriban a féktáv TÁV volt. Ami nem volt, ez a fajta nincs felelősséged hozzáállás - gyalogosként, kerékpárosként (igen, lehet előtte autósként volt, de kiszáll és mindent elfelejt). Mi akkoriban ha nem figyeltünk és "majdnem" elütöttek, akkor ezt még bevallani se mertük, mert otthon még két frászt is kaptunk volna mellé.
Mindegy, tudom boomer duma, "régen minden jobb volt", amivel egyébiránt nem értek egyet, de hogy az embereket eleve hülyeként kezelik, az igenis zavar.
Persze könnyen beszélek a kisebbik gyerekem is betölti idén a 20-t, jól vezetnek, nem kérdés, hogy gyalogosként is közlekednek, ismerik a szabályokat.Somatom: nem is kell hozzá látványosság, én pl szoktam csak úgy beúszni a Balatonba, majd vissza, nulla látványosság miatt, így eljutva A-ból A-ba teljesen energiapazarlásnak tűnik
És ehhez néha (vizi)járművet is használok, akár vitorlás csónakot, akár csak egy sup-t.[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #125470 üzenetére
"...Vagy lerakjuk az utat az osvenyre.
Sosem az utobbi szokott lenni..."
azt hiszem japanban csinaljak ezt, amikor az emberek elkezdenek valami szamukra szimpatikus csapast hasznalni. de ott pl a kertekben kikovezett osvenyeknek ugye evszazados hagyomanyai vannak, sot, a kovezes stilusa is jelentessel bir.akar egy egyetemi kampuszon is mukodhetne: 'fure lepni szabad!' aztan par het utan mar latszana is h mi az a par utvonal, amire szukseg van.
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #125464 üzenetére
"Pestre az első nap általában majdnem elcsaptak a házunk előtt lévő zebrán."
Hehe, Dél-Budán látogattam nagybátyámat, ugyanezt mondta. "Ez itt nem London, nem lehet csak úgy átmenni a zebrán".
Szitu: hegyről lejövő út 1-1 sávos (bele a Budaörsibe, ha jól emlékszem). Elindulok a zebrán, út felénél járok amikor fentről lefelé haladva elhúz egy autó előttem karnyújtásnyira 70-80-al (kb 3 másodperce sétáltam már a zebrán, remekül belátható módon).
Ez ilyen. A magyar egyrészt felsőbbrendűnek gondolja magát autóban, másrészt a világért sem pazarolná azt a drága benzint egy szaros gyalogosért.
Én már löktem be autó tükrét, aztán mikor megállt okoskodni, mondtam, hogy hívhatunk rendőrt, ha hozzá tudtam érni a tükréhez a zebrán, nem tart majd sokáig kitalálni, ki volt a szabálytalan.Másik oldal: utálom, amikor egy gyalogos a nyomógombos lámpát úgy nyomja meg, hogy körbe se néz. Senki nincs közel és távol, de mire én odaérek, pont megállít a lámpa és 10-15 másodpercig nézem az üres zebrát. Londonban ez is gyakori.
Azon a videón a hölgy volt az áldozat (még ha Darwin-díjas is), az autós az elkövető.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
runner 125
nagyúr
válasz baboss #125475 üzenetére
A vázpolírozás a legértelmetlenebb munka. Fél év múlva ugyanúgy matt lesz. Ha meg még nem is látszik.. : )
Futómű milyen? Első olaj, hátsó teló, csapágyazások, himbarendszer, stb?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
baboss
őstag
válasz runner 125 #125477 üzenetére
Elsőt teleleszkópban szimering csere kell, hátsó teló jó, a kipufogó dob lukas, fékeket takarítani kell, lánc szett jó, majd húzni kell rajta. Kormánycsapágy, hátsó teló, jó. Himbát még nem néztem. Motorikusan jó, felújítás óta 25 üzemóra van benne.
Rend berakom és mehet pályára.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #125472 üzenetére
Igen, ez tokeletesen boomer perspektiva. Most gyorsan ezeket a szavakat, bedobnank egy bullshit generatorba, akkor valami ilyesmi jonne ki:
Egy kis csaladon beluli eroszak, nem art senkinek, edzi a lelket, meg attol normalisan fog viselkedni mindenki.
legyen minden ferfi katona, tanulja meg a rendet, ne ilyen pulihaju lofaszjoskak teblaboljanak az utcan, megis milyen hajuk van ezeknek, jo dolgukban nem tudjak hogy mit csinaljanak. Bezzeg mi. apank egy nap hatszor leszurt a konyhakessel es az omszki toba dobott, ha harmast hoztunk matekbol. ha meg ivott is, akkor meg csak ugy.Jah, dejo volt regen, akkor egyaltalan nem voltak hulyek.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #125479 üzenetére
Régen teljesen más volt, mert akkor mi voltunk a hülyék, csak mákunk volt és túléltük.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #125479 üzenetére
hmm, mondjuk ez erősen ki lett forgatva, de legyen, vállalom, hogy boomer vagyok
De én már megéltem ezt a kort, felneveltem 2 kölköt (legalábbis 20 éves korig), majd akkor lehet érdemben vitázni dolgokkal, mikor a "nem boomerek" is itt tartanak.
Ami igaz, hogy sokkal felnőttebbként viselkedtünk és minket is sokkal felnőttebnek néztek.
De csak boomerként tudnám kifejteni, így nem teszem.Részemről lezártam, peace.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #125481 üzenetére
Hat ha mar lezartad akkor az utolso szo jogan :D
A korodat hozod fel, egy vitaban, mint valami erv, es hogy hany gyereket nevelsz fel egy teljesen mas temaval kapcsolatban. Teljesen irrelevans.
Nekem mindegy, nem azt mondtam, hogy nekem van igazam, hanem azt fejtettem ki, hogy mi az, ami nem mukodik, vagy az ilyen gondolkodasmodnak mik a hatulutoi.
Ha valamivel nem tudsz mit kezdeni, akkor jon a kor, es hogy hany utodod van.
Nem ertem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #125482 üzenetére
Pontosan mi az amit nem értesz? A szemlélet, a hozzá állás változik a korral. Ezért hozom fel az enyémet. Én tudok gondolkozni úgy, mint egy 25 éves egyedül álló, aki csak magáért felel, mert voltam ilyen helyzetben, tudok úgy gondolkozni mint egy 50-es, felnőtt két gyerekkel, mert ezt most élem. Nem tudok úgy gondolkozni, mint egy 75 éves..., mert azt még nem éltem meg. (Megpróbálhatom, de látom a szüleimen, hogy mégis másképp gondolják, mint azt én elképzeltem.)
Mi a vita tárgya? Az, hogy azt mondtam, hogy a szigorítás sem a jó megoldás? A büntetés sem hoz megoldást? A felelőtlen közlekedők extra védelme jó dolog e? Min vitázol velem?
(elvesztettem a fonalat, de tényleg )Ismered a viccet a versenyről Isten és a programozók között? A programozók egyre hülye biztosabb szoftvereket gyártanak, míg Isten gondoskodik az egyre hülyébbekről..
Most ezt a világot éljük, egyre jobban meg akarjuk védeni a hülye gyalogost (az embert aki épp akkor gyalog van), de ezek egyre inkább nem néznek körbe, stb.
Mindent szabályozni? Láttatok már india közlekedést? Szinte semmit nem szabályoznak, ott mész ahol akarsz, ahol tudsz, ennek ellenére alig van baleset, pedig 10x-100x annyian vannak.
Az is egy kultúra, a svájci is, mi meg a kettő között vagyunkKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
És hogy hova vezet ez a "védelem".. szezonos vendég vagyok egy balatoni kempingben, ahol a sok tíz év körüli gyerek fel alá megy a segway-el, elektromos rollerrel és persze elektromos rásegítéses bringákkal is. Tavaly volt, hogy elestek. (na bumm)
Mutatom a kemping reakciót, íme a megváltozott házirend megfelelő pontja:
"A balesetveszély és az eddig bekövetkezett balesetek miatt korlátozzuk a közlekedést a kemping területén. Az elektromos sport- és közlekedési eszközök szórakozási és sportolási célra a kemping területén nem használhatók."
Na most akkor ez a jó megoldás? Megoldás ez egyáltalán bármire? Született egy új szabály, egy betarthatatlan, nem egyértelmű szabály, ha szarni mész, az nem szórakozás, mehetsz segway-el, de ha csak átmész a másik sráchoz 6 parcellával odébb, akkor gyalog..
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
martonx
veterán
válasz bacus #125483 üzenetére
"ennek ellenére alig van baleset, pedig 10x-100x annyian vannak."
Ez azért nem így van, csak épp ott az se kerül be a hírekbe, ha egy busz balesetezik, és hirtelen százan meghaltak, mert több mint 2 milliárdnyian vannak.
Ettől függetlenül egyetértek, hogy nálunk túlszabályozás van, cserébe senki se tartja be a hülye szabályokat.Én kérek elnézést!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #125483 üzenetére
Azt hittem lezartad :D
Dehogy tudsz maskent gondolkodni.
Nezzunk akkor csalad nelkuli dolgokat, mert ugylatom nalad vin diesel van kirakva a nappali falara.
Hosszu vilagkoruli utnal azt kerdezed, hogy az utazo mit csinal a csaladjaval, a csaladtagjaival, vagy eskuvovel, vagy ha meghal valaki. El nem tudod kepzelni, milyen az, ha valakit ezek nem erdekelnek, csak az utazas.Vagy ha valaki az egesz eletet egyvalaminek aldozza, es abba nem fer bele parkapcsolat, peldaul az elsportoloknal? Tudsz ugy gondolkodni?
Vagy felmenni a hegyre mulabbal, mert a rehabilitacio tul sokaig tartott volna, inkabb levagatod a labad, hogy megmaszd elobb, es hat nem jon ossze, ott meghalsz.
Nah, az olyan dolog, amit nem mindenki tud megcsinalni, es egyaltalan nem sok ember erti meg.
Mondjuk szerintem tobben hoznak vilagra utodokat, mint amennyien ilyen teljesitmenyt asztalra raknak...
Hogy a momzillak atmenjenek azonnal hullagyalazasba, amiert a csaladjat itthagyta.A motorosbandanal meg azt kerdezted, mit csinalnak azok az emberek csalad nelkul.
Te tenyleg mindent megeltel, es mindenhogyan tudsz gondolkodni, mert mar oreg vagy? Lofaszt.
A vita targya az, mint mindig, amikor kedvem van hozzaszolni az amugy engem nem erdeklo temahoz. Vizsgalsz egy problemat, ekozben kiderul, az emberekkel van a baj, de olyan szinten csak a sajat szemszogedbol, nem gondolkodvan az okon, meg igazabol az ok nem erdekes. Tartsak be a szabalyokat. A gyalogos gondolkodjon, mekkora karosanyag kibocsajtast okoz ha lelep :D ne csinald mar. Ezt nem kell magyaraznom, milyen abszurd.
Jo, hat ez a velemenyed, mondjuk engem meglep mindig.
Majd ha meg ennel is messzeb rugod a pirost, szerintem megint vitazhatunk teljesen feleslegesen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
Köszönöm a kitüntető figyelmed, nem tudom, hogy mindenkit ilyen figyelmesen olvasol, de örömmel tölt el, hogy az én írásaim igen.
Nyilván nem érhet fel mindenki a tökéleteshez, én meg meg sem próbálom.
- nincs vin diesel fétis, nem is igen bírtam a filmjeit
- attól még hogy valaki leszarja a családját, még van neki, akik lehet nem szarják le. Persze ha valaki szarik a szüleire, gyerekeire, testvérére, no igen, ez is egyfajta típus lehet, amibe tényleg nem tudom beleképzelni magam.
- még két lábbal se akarok felmenni a hegyre, műlábbal el se tudom képzelni. Ezzel nincs semmi baj, menjen fel, aztán legyen és lehet is büszke magára. Azért ettől én még nem tudom értékelni ezt a teljesítményt. Szerintem ezzel sincs semmi baj. Lehet ő sem értékeli azt a teljesítményt amit én csinálok, de ezzel sincs bajom.
- én azt kérdeztem (emlékeim szerint), hogy illeszkednek vissza a társadalomba. Nem a család része csak a kérdés, hanem a leszarom, sör, buli, haverok, annyit dolgozom, hogy legyen pénzem benzinre mentalitás hova vezetett. Mert azért nem mindenki olyan szerencsés, hogy előbb meghalt, mint megöregedett.
- mondtam, hogy félre értettél (szerintem már már szándékosan). Nem arról gondolkodjon a gyalogos, hogy mekkora káros anyag kibocsátást okoz, hanem, hogy kinek könnyebb megállni, elsőbbséget adni, vagy értelmetlenül kikényszeríteni az elsőbbségét. Ez nem abszurd. Írtam is a példát, zebránál is megnézem, hogy 1-2 autó jön, akkor elengedem, ha 100, akkor nyilván nem várok órákat.
- "messzebb rugod a pirost", mármint a te pályádon, ugye? Miért érzed úgy, hogy a te véleményed tökéletesebb?Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz martonx #125485 üzenetére
Kmenyus barátomék 28 napot töltöttek ott, tulajdonképpen nem láttak ez alatt balesetet, még a zsúfolt városokban sem. Én minden héten látok itt a fővárosban. Tudom ez nem mérvadó.
Youtube-on láttam már indiai úton balesetet, nem is egyet, van ott is. De ezt egy átlag európai elképzelni sem tudja, hogy ott nincs mp-ként csatt, pedig nincs.Ismerek pár vidékit, aki a kocsit leteszi Budaörsön, mert már a főváros is sok neki, mit csinálna egy ilyen Indiában?
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#25954560
törölt tag
válasz bacus #125488 üzenetére
egy forras nem forras, tudom. ezek a halalos aldozatok, nem csupan a balesetek szama.
Magyarorszag: evi 600-1500
India: evi 150000
nem azt mondom h aranyaiban rossz, hanem h abszolut ertekben nem elhanyagolhato
ha ceggel vagy kint, nem is hagynak vezetni, kapsz sofort, nem valaszthatoan. ha elcsapsz egy alsobb kasztbol szarmazo embert, akkor a rendornel keves penzzel jo vagy. ugy, hogy nem te talalod ezt ki, hanem o.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
-
Pocee
senior tag
Kit érdekel India? Total mások a szabályok és az,hogy kmenyus nem látott balesetet 28 nap alatt,számomra megint zéró információval rendelkezik... lehet töltésen volt végig egy kupiban...unokatesóm 20 éve van amerikába és nem látja az amerikai álmot...akkor most mi van?
Mr.Brightside
-
bacus
őstag
válasz zgospel #125495 üzenetére
Akarta a fene. De az egy jó megoldás a szűrésre, a kapuk önmagukban meg nem.
Nekem nem érdekem senkinek sem a büntetése, nem is feladatom, csak azt szeretném, hogy pl továbbra is motorozhassak a Mátrában. Ha ennek az az ára, hogy ..., akkor legyen.Az indiai példa arra volt, hogy kultúrától függően, lehet közlekedni szabályozatlanul is, mielőtt félre értené valaki, nem szeretném, hogy itt ez legyen. Az legalább olyan távol áll tőlünk, mint a svájci , de nyilván ha választanom kellene, akkor az indiait nem választanám jó szívvel.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #125496 üzenetére
Nem nem az az ára. A mai cancel culture nem fog megelégedni a kapukkal sem a mátrában...
edit.: korábban kérdezte valaki, igen elvileg a Duvis srác az őrangyal képzésén volt mikor csattant, el is tűnt az a profil vagy félévre az FB-ről utána. Szemtanú is volt aki állította, hogy egy fehér motort követtek mintha valami képzés lett volna szvsz elég egyértelmű volt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
dellfanboy
őstag
válasz Micsurin #125497 üzenetére
jo hogy emlited, ezt a kepzest. haverral tegnap diskuraltunk mt07 idomos verziojarol mikor jon, jobb lesz-e mint az aprilia 660 stb. stb.
erre benyogi, hogy o volt online kanyarkepzesen. mondom wtf es milyen a dodor online? erre mondja, hogy nem, a dodor kanyarodaskepzest oktat . ok mondom mi a kulonbseg. a grammar nazi-k biztos tudjak..[nekem akkor nem esett le rogton]
szoval van egy srac aki z1000 kawa-val viszi a kanyarkepzes.hu-t. meg a dodor aki kanyarodaskepzest okat. hat mondom szuper.az oktatast nem szabalyozza semmi?? ismeri vki ezt a gyereket? tenyleg oktat, vagy ez ilyen 2020-es penzmosoda?
szerk. irja a haver meg szamlat is kapott
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Madwe
nagyúr
válasz dellfanboy #125498 üzenetére
De ez a kanyarkepzes.hu megnézve ez tényleg csak egy online videogyűjtemény, semmi valós gyakorlat, nem?
-
Micsurin
nagyúr
válasz dellfanboy #125498 üzenetére
Ez nem az a gyerek aki elnyalt kakucson majd orrba szájba fikázta a Mugen cuccokat és az árban ~2x felettük lévő termékekhez mérte őket?
edit.:
...számlakiállító cég azért ott van: [link] anyu apu cégére egy kis fusi pénz a gyereknek kategória.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- nVidia tulajok OFF topikja
- Futás, futópályák
- eBay
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Escape from Tarkov
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Elektromos autók - motorok
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest